Mitä parisuhdetta piristävää tämän kesän aikana

ChinaDragon

Kylmä alkukesä mutta lämmin suhde.

Päätimme tekevämme yhteisen kävelylenkin jonka pituus on vähintään 3 kilometriä ihan jokainen päivä.

Aamu on mitä aurinkoisin. Vaimo nukkuu vielä ja herätän hänet kohta musiikilla.
Pientä aamusiivousta musiikin tahdissa, aamupala ja sitten ulos happihypylle.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chomchom

      Arjen pieniä hetkiä ja loman ihanuutta. Kuten se, että saamme herätä samoihin aikoihin samasta sängystä ja istua aamupalapöydässä samaan aikaan. Jos ilma on suunnilleen siedettävä, nautimme valmistamani jääkahvit iltapäivisin omalla pihalla. Pionit ja ruusut kukkivat parhaimmillaan. Parisuhdetta piristää sekin, että lasten kasvaessa vapausasteet lisääntyvät myös vanhemmilla.

    • jklp

      Parin päivän päästä 45 v naimisissa. Mies lähtee joka aamu kotipaikalleen jotakin puuhailemaan, itse olen yksinäni ok-talossamme. Puutarhaa tykkään hoitaa ja siivoakin tykkään, ruuanlaitto nyt ei niin kiehdo, mutta senkin hoidan.
      Tähän tilanteeseen ei ole syynä tympääntyminen, vaan miehen on tärkeää tehdä jotain, että ei masennu kuuroutumisestaan.
      Kovillehan tämä aina silloin tällöin ottaa, kun ottaa huomioon huolen hänestäkin, sillä itsenäisesti hän ei pysty enää missään muualla toimimaan, olen omaishoitaja, ei minulle kukaan palkkiota maksa tai koskaan ole kysynytkään ei Kuuloliitto eikä kuulopoliklinikka. Eivät he myöskään koskaan kysy minun voimistani mitään, sitten on tämä että kaikki ihmiset pakenee meitä, kun eivät pysty kommunikoimaan.
      Piristyksiä ovat pienet lapsenlapset, omille lapsillekin tuntuu olevan liian raskasta, hyvin harvoin pitävät yhteyttä, heidän puolisonsa suorastaan juoksevat pakoon.

      Tähän on vain tyytyminen, olemme elossa, joltisenkin terveitä, kun saisin miehen vaikka ulkomaan matkalle, eihän siellä tarvitse keskustella, nähdä, olen kielitaitoinen, joten pärjäisimme, hänen tuntuu olevan kuitenkin vaikea mennä minnekään. Tuolla kotipaikallaan hän yksin puuhastelee, rautakauppaankin tarvitsee minua tulkiksi mukaan. Sekin pitää osata ottaa piristyksena ja välittämisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe