Pihalta kaikuu puheet naapuriin

yksityisyystiessään

Olipa hauska viikonloppu. Tulimme siipan kanssa iltaviihteeltä noin klo 11. Mutta viihde ei jäänytkään tähän. Ikkunamme oli auki ja viereisen ok-talon asukkaat piti illanistujaisia. Äänet kaikuivat todella hyvin, koska talo sijaitsee aivan kerrostaloalueen ympäröimänä. Kaikki puheet tuntui kaikuvan moninkertaisena, mitä nämä ok-asukit eivät ilmeisesti itse tiedostaneet.

Ei närännyt, vaan nukkumaan käydessämme aloimme molemmat seuraamaan keskusteluja tuolla terassilla. Tosin ei paljon seurantaa tarvinnut, kunhan makoili sängyllä, jonka yläpuolen tuo kaiuttimena toimiva ikkuna on. Jutut oli tyypillistä pienesssä jurrissa höpötettyjä haukkuja ja omakehuja, mutta jutun aiheena oli myös tuntemamme ihminen, jonka kauhuksemme tajusimme kun aihetta oli jokusen aikaa väännetty. Jutun sävy tästä henkilöstä ei ollut mitenkään mairitteleva. Sitten tajusin myös kuka oli äänessä.

Nyt mietin, kertoako tälle ihmiselle ketä näen päivittäin, mitä selän takana puhutaan. Itse ainkin haluaisin tietää...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juorukaupunki

      Älä turhaan pilaa hämeenlinnalaisten perusharrastusta, selkäänpuukotusta.

      • zdrhdrzh

        ei saa piilotella kiemuran takapihalla piilossa.


      • NoNamesTietty

        Muista kertoa meillekin!


    • AkkunaKiinni

      Pitkään meni iltaviihde, kun pääsitte kotiin klo 11 nukkumaan...

      • yksityisyystiessään

        Kuka nukkumisesta puhui mitään ;) No jäipä sekin väliin kun tuli ulkoa ohjelmaa...


    • mitäseauttaa

      Että sä pillität täälä?

    • sopujarauha

      Ihmettelen miksi talot pitää rakentaa niin vieri viereen..400 neliön tonteille. Yksityisyys kärsii, hermot menee ja riitoja tulee puiden lehtien varisemisesta ja liian lähelle istutetuista pensaista! Rakennus kulttuuri on tosi ahdas..ei se suvaitsevaisuus sillä parane! Ja sama: naapureitten dokailun kuunteleminen joka vkl pännii!

      • Kerokaasehänelle

        Puhut asiaa. Sama pätee keskustan suunnittelussa. Pitääkö ottaa kiinalaiset naamarit jo varalle, kaupungin ilmanlaatu heikkenee. Pakokaasut vello tiuhaan rakennettujen pilvenpiirtäjien keskellä. Ilmaraotkin täytetään taloilla. Kaupungilla on maata Renko- Lammi- Hauho- akselilla. Autopaikoja rakennetaan keskustaan, mihin tarvitaan autoa jos kaikki ahtautuvat sillisatamaan sillipurkkeihin asumaan.


    • Noin_sitä_pitää

      Mun mielestä aloittaja teki juuri oikein, jos ei kerran heti unta saanut, niin makoilee vähän sängyllä :) ja siinä välillä aina ehtii kuunnella muittenkin ääniä.
      Huumorilla vaan, antaa ihmisten pulista ja pidetään makoilusta huolta.

      • kohtamyynmökkini

        Mulla täällä Rengossa hiukan saman laatuinen ongelma kesämökillä. Joka ainut ilta naapuri lämmittää rantasaunan ja sitten se rantasaunan terassilla bylsiminen alkaa. Todella hoikka ja isorintainen muija huutaa takaapäin ajossa kuin hinaaja ja äijä karjuu kannustushuutoja koko ajan. Olen itse nähnyt monta kertaa session kun olen hiljaa kahlannut rantakaislikon turvin lähietäisyydelle. On se kauheata katsottavaa tämmöiselle perus Renkolaiselle poikamiehelle kun haluaisi rauhoittua omalla mökillään ja lukea kaikessa rauhassa Korkea Jännityksiä ja Jerry Cottoneita.


      • kohtamyynmuijani

        Hirrrvee tilanne..kyllä mökillä pitää lukea, eikä bylsiä.
        Hyvä kun on sentään kaislikko, minne hiipiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe