1001extensions verkkokauppa

bella25

Onko kukaan sattunut tilaamaan 1001extensions.net verkkokaupasta hiustenpidennyksiä? Haluaisin kuulla kokemuksia. :)

27

2326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juipss

      siskoni on tilannut sieltä. tulivat perille ja laatu ilmeisesti ihan hyvää

      • spof

        Ihan kamalaa hamppua ja todella pitkä toimitusaika!


    • bella25

      Kiitos vastauksesta. :) Ehkä itsekkin uskallan tilata.

    • himpulaatio

      muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tästä verkkokaupasta! onko ketään ?

      • acsCAA

        Ei todellankaan kannata tilata! Rahat menee täysin hukkaan!!!!


      • vihainen1111
        acsCAA kirjoitti:

        Ei todellankaan kannata tilata! Rahat menee täysin hukkaan!!!!

        oon samaa mieltä... tilasin äitilleni pidennykset jotka piti olla 60# mutta tuli jonain kusen/ruskeena postissa... ja meni 2vk että saatiin ne... nyt joudun värjäileen niitä et niistä tulis saman väriset kun äitin tukka.... jumalauta että vituttaa


    • fwfwwf

      en suosittele, ei todellakaan sellaisia mitä näyttää!!!!

    • Kuupoo

      Joo itse tilasin 23pv ja maksuani ei mukamas hyväksytty vaikka raha meni samana päivänä. Varmaan jotain huijausta koko sivusto! Kulutusluottoon soittoa mikäli eivät ala laulamaan

      • Eienää

        Täällä sama juttu, tilausvahvistukset tuli, maksukin lähti, mutta kolme viikkoa sai odottaa edes vastausta sähköpostiin, kun närkästyneenä laitoin reilun viikon jälkeen kysyntää että missä pidennykset luuraa.. Pyh...


    • katsyslife

      mulla on päässä sieltä teipit. Takkuuntuu helposti.

      • eiteippitakua

        Millä lailla teipit takkuuntuu?


      • Eienään

        Hamppuuntuu


    • hehehhe

      itse tilasin hiekan vaaleat micro loop pidennykset, maksusta ei tullut valituksia mutta toimituksessa kesti kk, kun taas sivulla lukee 6-8 arkipäivää. hiukset tulivat ja olivat sileät ja hyväkuntoiset, kerkesivät olla viikon kaks päässä ja alkoivat katkeamaan. pituus oli muistaakseni 46cm ja hiuksista lähtenyt varmaan 5cm pois vajaan kk aikana. halvat oli mutta toista kertaa en tilaa

    • pelottaasaatana

      Itse myös laittanut tilauksen menemään 4.12 elikkäs pian 2viikkoa mennyt. Laitetiin sinne viestiä maanantaina ja he lupasivat vastata mahdollisimman pian, ei oo kuulunu...

    • Nrnf

      Itse tilasin sieltä microloopit platinan vaaleat mitkä on kyllä ihan jtn muuta sävyä!!Melkein ruskeat.Aijon palauttaa ne jos sekään nyt onnistuu kerran firmalla on tuollaista toimintaa.

    • Tytzy88

      Tilasin 18.02 ja ovat lähettäneet 19.02. Eivät ole vielä tulleet. Saas nähdä, et tuleeko ollenkaan.

    • hmmmmm

      onko tullut niitä pidennyksiä?

    • Merkuriu

      Itse tilasin sinettipidennykset. Maksu tosiaan menee tililtä heti,mutta omilla sivuilla (tilaushistoriassa) lukee että "maksu virhe, maksua ei hyväksytty". Itse olen pommittanut asiakaspalvelua heti, kokoajan ja jatkuvasti. Asiakaspalvelu/vastaaminen toimii hyvin. Olen odottanut nyt 3viikkoq tilaustani ja eilen tuli NETPOSTIIN ilmoitus, että tilaus on saapunut suomeen ja pitää tulliselvitys tehdä ennenkuin paketti etenee hkivantaalta, selvitys maksoi 15,30€, tein sen heti, anskattoo millon tulee ja mikä laatu...

    • Hismiina

      Ei kannata tilata, itse tilasin 3 lippua teippipidennyksiä, maksoi vajaa 150e kahden viikon päästä oli hamppuinen takkukasa päässä. Hyvitys olisi ollut -25 % seuraavasta tilauksesta. Jätin hyvityksen käyttämättä .

    • Kannatan

      Itselleni tilasin pidennykset helmikuussa. Ne tuli 6vk odottamisen jälkeen maaliskuussa. Ne on ollut mulla nyt 3 kk ja mielestäni TODELLA hyvät. Täytyy kyllä todella usein suoristaa kun menevät helposti kiharalle, vaikka ostin suoralle tukalle tarkoitetut pidennykset. En ole katunut sekuntiakaan. Ostin setin missä oli 100kpl pidennyksiä sekä golvi mukana. Setti maksoi postikuluineen 80e. Kampaajalla kerran tein 4vuotta sitten ja maksoin 400e ja ne kesti mulla kuukauden ja alkoi irrota. Eli jopa näiden halpiksien laatu on parempaa! Suosittelen ehdottomasti. Yksikään ei ole vieläkään irronnut mulla ja pesen tukkani shampoolla JOKA PÄIVÄ.

    • Kannatti_odottaa

      Odottaa sai 2kk että tuli, mutta sain seurantanumeron. Kaikkialla posti ei kulje samalla tavalla kuin Suomessa. Seurantanumerot päivitetään maailmalla n. 1-2kertaa viikossa. Reaaliaikaista seurantaa ei siis saa, mutta se ei ole myyjän vika. Tuotteet olivat juuri niinkuin piti. Golvi kuumenee liian kuumaksi! Mutta onneksi siinä on lämmönsäätö nappula. Älkää missään nimessä laittako täysille tai poltatte sormenne jos sinettipidennyksiä laitatte. Tuotteissa ei mtn moitittavaa muutoin.

    • minnamkn

      Itse olen 3 kertaa tilannut heiltä mustia suoria teippipidennyksiä ja pidän tätä kyllä luottopaikkana, ennen toimitukset tuli nopeasti dhl kautta ja nyt postin kautta hieman kesti pidempään. En ole joutunut pettymään vielä kertaakaan. Laatu on todella hyvää eikä mitään synteettistä muovihiusta. Grammamäärä on pitänyt aina paikkansa ja teipit jotka ovat valmiiksi hiuksissa ovat hyvää matskua. Eli mulla on ollut toistuvasti kyllä onnistuneet kaupat :)

    • seraa

      onko kellään tullut 4-6 päivän kuluttua ?? vai onko aina mennyt kuukausi

    • Jonski_99

      Tilasin 3vk sitten eikä ole vieläkään näkyny eikä kuulunu mitään vaikka oon lähettäny sinne asiakaspalveluun viestiä.. Mitä pitäs tehdä

      • Seraa

        Sama täällä mennyt kohta 4 viikkoa ja nyt vain pitää odotella ja uskoa, että tulevat perille.


    • sarpa123

      ite en saanut ees pidennyksiä! epäilyttävän näköinen paketti ja kun avasin sen siellä oli muovipussi joka haisi vanhalle talolle. sieltä roikkui johtoja ja en edes uskaltanut avata loppuun asti jos siellä olisi vaikka kuollut rotta :d Eli huijausta koko sivusto!

    • Emi82

      Haluan kertoa oman kokemukseni. Ostin pidennykset tältä puljulta ja paketti tuli vajaassa kuukaudessa. Laatu oli täyttä roskaa! Hiusten seassa oli lankoja; vihreitä, mustia, keltaisia ja harmaita. Lisäksi teipit olivat täysin kuivuneita, eivätkä pitäneet hetkeäkään. Laatu oli todella roskaa. Asiakaspalvelu vastasi nopeasti, että toimituksesta on yli 14 päivää eivätkä he ota mitään vastuuta. 188€ meni kankkulan kaivoon. Eli missään tapauksessa en suosittele hiustenpidennysten ostamista ko. yritykseltä!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe