Millä repliikillä baarissa kannattaa lähestyä?

kokematonko

Miten naisen kannattaisi lähestyä miestä baarissa? Millainen lähestyminen/puhe teihin miehiin vetoaisi?

(Mikä ei toimi?)

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repliikillä

      Puheena kaikki käy, mutta ei kaikkiin. Minusta siisti tapa on tulla kysymään jotakin. Tule lähelle ja katso silmiin. Vanha vitsi ”käytkö usein täällä” toimii sekin avauksena. Mulle saa sanoa jos kaipaa seuraa tai/ja kysyä onko mulla seuraa.
      Minuun ”tehoaa” puhetta enemmän se kun nainen näyttää, että on saatavilla. En siedä pakkeja.
      Humalaisen tökeryys ei toimi.

    • ex-sinkkumies35

      Ei kait yhtä yksiselitteistä tapaa olekaan, mutta voin kertoa miten minut iskettiin.

      Olin parin kaverin kanssa pubissa viettämässä rentoa iltaa, ilman mitään naisenmetsästysaikeita. Jossakin vaiheessa tuli eräs nainen kysymään vain suoraan että sopiiko seuraan. Koska pubi oli kohtalailla täysi, niin ensimmäinen ajatus oli että hän haluaisi vain istumapaikan, joten hänelle tehtiin tilaa itsestäni katsoen vastakkaiselta puolelta pöytää. Homman nimi valkeni kuitenkin heti, kun hän kieltäytyi siitä paikasta, nyökkäsi minuun päin ja sanoi "jos hänen viereen".. Eihän siinä mitään, istumapaikat järjesteltiin uudelleen ja siitä se sitten lähti.

      Naurettavan yksinkertaista, kun miettii mitä itse on joutunut säveltämään naisille tässä vuosien varrella. No, toista vuotta nyt ollaan yhdessä oltu ja päivä päivältä läheisemmäksi tämä muuttuu.

    • Kokeile_

      Lähetääks panee, on aika takuuvarma...

    • eitoimi111

      Jos ihan oikeasti nainen sanoo baarissa miehelle, että lähetääks panee, niin kuinka moni mies lähtee? En voi uskoa, että juuri kukaan. Ihan sama toisinpäin.

      • oikeastikin

        Ei ehkä aina noilla sanoilla mutta ylivoimaisesti paras tapaamani nainen kuiskasi korvaani ”mä olisin valmis jo”


      • hahj

        nainen jos kysyy niin tais kaupungilla olla 70% ei ja 30% kyllä
        sama miehelle 99% ei ja ~1%kyllä


    • ExHUA

      Homma toimii niin et ei ole huomaavinaan miehiä.
      Takuu varma taktiikka , toimii ;D

      • komea24vMja24vsinkkuna

        Halveksin naisia, jotka eivät halua nähdä vaivaa, vaan pitävät itsestään selvyytenä, kun menee vaan baariin, niin seuraa riittää. Olen komea mies ja saan paljon katseita naisilta, mutta naiset eivät lähesty, vaan käyttäytyvät kuvailemallasi tavalla. En lähesty heitä. Toki monet miehet heitä menee jututtamaan ja pääsevät panemaan, mutta kunnon mies ei tuollaiseen halpaan lutkaan koske.
        Jos naiselle kelpaa kuka vaan, joka on tarpeeksi hyvännäköinen ja tulee itsevarmasti hinkkaamaan kyrpää perseeseen, samalla kun esittää ettei kiinnosta, niin ei sellainen nainen ole minkää arvoinen. Arvostan sellaista naista, joka lähestyy itseään kiinnostavaa miestä, eikä vaihda mielipiteitään, että ei ei ei, ku otanki ton vähä paremma näkösen. Eikä se ulkonäkö ole se kaikkein tärkein, vaan jututtaa kiinnostavia tyyppejä ja katsoo sitten onko kiinnostusta enempään yms. Eli osaa olla aloitteellinen, eikä esitä mitään.
        Plussaa jos osaa olla sinkkuna vuosia, eikä ole, että nyt on pari viikkoa mennyt ku erosin, nyt pitää saada uusi, ei väliä onko tarpeeksi kiinnostava. Vaihdetaan sitte parempaan, mutta pitäähän se status pysyä yllä, että minä seurustelen! Hyi helvetti.

        Eli rohkeesti vaan naiset näyttäkää sille miehelle katseilla ja hymyllä kenestä olette kiinnostuneet ja jos siihen vastataan, niin lähestykää, ellei mies itse lähesty. Ja vaikka ei vastaisikaan, niin se voi olla vaan ujo. Ei se juttelu mitään maksa, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään. Eikä sillä väliä kumpi tekee aloitteen. :)


    • northern87

      Pelkkä "moi" riittää. Ei oo mun elämäni aikana tainnut kuin kerran tulla näin upea lähestyminen, ite sitä joutuu sit vaikka mitä miettimään ja vääntämään ja kääntämään että saa naisesta jotain irti. Kyllä elämä olis niin paljon helpompaa jos naiset olis ees puoliks niin kiinnostuneita miehistä kuin miehet naisista.

      • sailingintheseasofchease

        Mitään pelkkää "moi:ta"... sitä saa jo kaupoissa, työpaikalla ja lenkillä :-) vaan tulee rohkeasti vain juttelemaan ja esitellä edes jotenkin itsensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe