Ihana Leyla :)

ex-piestemies

Voi että olen nauttinut joka hetkestä kun Leyla tuli takaisin, sillä on niin julumetun ihanat silmät ja kaareva nokka kuin linnulla ja tuuhean pitkät hiukset :) Ajatuksissani aina sukellan Leylan turkin sisälle ja suutelen sitä joka paikkaan!!! Haluaisin aina päästä Laylan lämpimän turkin sisälle lämmittelemään :)

Domino, kaunis nainen! Tottelisin Leylaa kuin orja! Super kaunis nainen!!!! :)

http://images.dailystar.co.uk/dynamic/117/photos/177000/620x/63177.jpg

21

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeakatsoa

      Liian iso ja ruma nenä.Kolho iranilais taustainen nainen enkä tykkää roolista yhtään.Sarjassa täytyy olla kai rumia että kauneimmat ja paremmat erottuu.Leyla kuuluu samaan evvk tyylittömiin hahmoihin kuin Rachel ja Ali. Huijasi Davididilta rahat ja häipyi ja nyt palaa saalistamaan.

    • ewfqefq

      No Leylanhan vika sinun ylipainosi on.

      • ex-pistemies

        Taasko täällä dissaa ylipainoiset suomilehmät? En tajua? Leyla on vaan minun silmään niin ihana laatunainen!! :) Ilo on katsoa Emmerdalea!


    • Vasenylamummo

      Kyllä se Leyla vain on stailattu paremman näköiseksi kuin sisarensa Alicia. Alicia on jotenkin halvanoloinen ja ne hirveät korvarinkulat ynnä joku tekokukka hiuksissa.

      • ulkoasukertoo

        Isot rihkama korvarenkaat kuuluvat tyylittömien itseään tyrkyttävien höpsöjen ja halvan näköisesti pukeutuvien ja käyttäytyvien liikaa meikattujen naisten rooliin kuten Kerry,Leyla,Tracy tunnusmerkkeihin. Alicialla on työnsä takia niukempi asu,hame on turhan lyhyt.Amykin oli sarjaan tullessa liika meikattu yms mutta normalisoitunut kuten äitinsä Kerrykin meikki,joka oli alussa suttuinen huono iho.Oikeassa elämässä viinaan menevän diabeetikon iho ei ole hyvä. Sarjassa puetaan ja meikataan kukin roolinsa mukaan.Minua Leylan rooli ei miellytä eikä itse näyttelijä,iso pää janokka. Miehet näyttävät ihan naturellilta,ei meikeillä juuri naamaa peitellä. Vaatteet kertovat työstä,asemasta.Debbietä ja Moiralla voi olla paljastavampi kaula-aukko vaatteissa mutta eivät näytä halvalta vaan kauniilta ja tyylikkäiltä naisilta.


      • LeylaNam
        ulkoasukertoo kirjoitti:

        Isot rihkama korvarenkaat kuuluvat tyylittömien itseään tyrkyttävien höpsöjen ja halvan näköisesti pukeutuvien ja käyttäytyvien liikaa meikattujen naisten rooliin kuten Kerry,Leyla,Tracy tunnusmerkkeihin. Alicialla on työnsä takia niukempi asu,hame on turhan lyhyt.Amykin oli sarjaan tullessa liika meikattu yms mutta normalisoitunut kuten äitinsä Kerrykin meikki,joka oli alussa suttuinen huono iho.Oikeassa elämässä viinaan menevän diabeetikon iho ei ole hyvä. Sarjassa puetaan ja meikataan kukin roolinsa mukaan.Minua Leylan rooli ei miellytä eikä itse näyttelijä,iso pää janokka. Miehet näyttävät ihan naturellilta,ei meikeillä juuri naamaa peitellä. Vaatteet kertovat työstä,asemasta.Debbietä ja Moiralla voi olla paljastavampi kaula-aukko vaatteissa mutta eivät näytä halvalta vaan kauniilta ja tyylikkäiltä naisilta.

        Leyla on todella kaunis nainen, mutta eri maku jokaisella. Viestiäsi oli todella raskas lukea, nämä ohjeet auttavat ehkä : http://koulut.tampere.fi/materiaalit/kieli/1_5_2_2.html


      • huvittavaahiplausta
        LeylaNam kirjoitti:

        Leyla on todella kaunis nainen, mutta eri maku jokaisella. Viestiäsi oli todella raskas lukea, nämä ohjeet auttavat ehkä : http://koulut.tampere.fi/materiaalit/kieli/1_5_2_2.html

        Vaikeuksia ymmärtää viestin sisältöä? Muotoseikat ja kirjoitusasu siis sisältöä tärkeämpiä? Helppoa arvostella jos itse kirjoittaa tekstiä korjaavalla pöytäkoneella. Esim. kosketusnäytöllisellä tabletilla ja puhelimella tulee virheitä helposti. Kaikki eivät välitä tuliko txt oikein sivuilla. Itseäni ihmetyttää muutaman sanan tyhjiä typeryyksiä ilmaisevat tekstit millä tahansa sivuilla.


    • Kaunison

      Minä en ymmärrä miksi pitää heti dissata henkilö, jota joku kehuu kauniiksi. Onko se joltain jotenkin pois? Itse olen nainen, ja myös mun silmissä Leyla on todella kaunis. Ja niin on Aliciakin.

      • ex-pistemies

        Aliciakin on kaunis, mutta kun Leyla tuli takas, havahduin heti että olipas se vieläkin kauniimpi kuin muistinkaan :)

        Tuli pienessä hiprakassa aamutuimaan kirjoitettua tämä aloitus =D


    • fatproudanndeatall

      Suomalaiset emmevalaat hyväksyisivät Leylan vasta sitten jos häntä syötettäisiin kaksi vuotta, jonka jälkeen hänet puettaisiin halpa hallin legginseihin.
      Jalkoihin voisi laittaa feikkikroksit, päälle sopisi vaikka snoopy-paituli.
      Kateellisuudestahan tässä on kyse, emmerdalea katsovat naiset ovat suomessa usein katkeria, ylipainoisia ja ilkeitä ihmisiä.
      Heidän mielestään aina on vika toisessa, etenkin jos se toinen on itsestään huolta pitävä ja kaunis nainen.

      Heidän mielestään kauniista naisista ei saa edes keskustella.
      Sairasta...

      • JeesBoxi

        Saako Debbiestä sitten olla kanssasi eri mieltä, vai tuutko vielä mussuttamaan jos ei oo samaa mieltä?


      • PeräkammariTutkija

        Sairasta on se että väität asioita joita olet tutkinnut suomi 24 palstan avulla, palstalla jossa ei sukupuoli ole mainittu, missä jotku kirjoittaa vakavasti toiset trollailevat. Sitten voit palata asiaan kun olet oikeasti tukinut vähintään 5000 suomalaisnaisen käyttäytymistä jotka katsovat emmerdale sarjaa, ei enään katkeria väitöksiä peräkammarilta vain todisteita niitten tueksi.


      • fatproudanndeatall
        JeesBoxi kirjoitti:

        Saako Debbiestä sitten olla kanssasi eri mieltä, vai tuutko vielä mussuttamaan jos ei oo samaa mieltä?

        Saat olla mitä vain mitä mieltä haluat, kuten saat myös tunkea suuhusi ruokaa niin paljon kuin haluat.


      • 25litraasahtiajakinkku
        PeräkammariTutkija kirjoitti:

        Sairasta on se että väität asioita joita olet tutkinnut suomi 24 palstan avulla, palstalla jossa ei sukupuoli ole mainittu, missä jotku kirjoittaa vakavasti toiset trollailevat. Sitten voit palata asiaan kun olet oikeasti tukinut vähintään 5000 suomalaisnaisen käyttäytymistä jotka katsovat emmerdale sarjaa, ei enään katkeria väitöksiä peräkammarilta vain todisteita niitten tueksi.

        Siinä olisikin tutkimista 5000 suomalaisnaisen emmenaisen käyttäytymisessä, pullallakohan heidät saisi houkuteltua tutkimuksiin?


      • Yessse

        No prkl jos ilmatteeks tarjoot pullaa ni mie ainakin tuun!


    • TäydetPisteet

      Muutamien muiden sarjan naisten tavoin myös Leyla tuli takaisin kauniimpana mitä oli lähtiessään. Otsa on silinnyt (toki sen peitti ennen otsatukka) ja kasvojen yleisilme nuortunut.

      Mutta mitäs noista- jälki on siistiä ja Leyla näyttää hyvin seksikkäältä. Paljon upeammalta kuin kuminaamainen sisarensa tai kukaan muu sarjassa.

      Eikä hän muuten vaikuta tippaakaan halvalta niinkuin moni muu Emmen naisista.

      • Itäänpäin

        Leyla on todella kaunis, muutta mun mielestä Alicia kauniinpi. Olen nähdyt hänet muissa sarjoissa ja ei voi kuin sanoa että onpa kaunis mimmi.
        Mietin joskus , että ovat nämä typyt jostain Arabimaasta lähtöisin. Se ovat näköisiä.


      • dingletparhaat

        Ei iranilaista Leylan näyttelijää voi kauniiksi sanoa koska kasvoiltaan todella kolho isonenäinen ja kiero hahmo ei miellytä. Eikä Aliciakaan miellytä. Sharman perheestä vain Rishin näyttelijä,sen huomaa puheestakin,on oikeasti intialainen.


    • Jyystöö

      No oishan tota Leylaa ihan siistii päästä nussiin :)

    • Se_siitä_kauneudesta

      Jos Leylalle laittaisi huivin päähän ja sitoisi sen leuan alta kiinni ja laittaisi syylät nenään ja leukaan. Sitten antaisi hänelle vielä varsiluudan. Saataisiin aitoakin aidomman näköinen noita-akka ja halloweenhahmo.
      Toinen samanlainen saataisiin Valerie Pollardista.

      • ex-pistemies

        Noidat on kauniita kuten Milla Magiakin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe