hei,onko,paria,tai,naista,kirjoittaan,mielipidettä

jalmari63

hei oisko paria tai naista kirjoittaan mitä mieltä kun mies pitää sexsi alusasuja strnkejä ja rintsikoita sexsileikkin aikana ja muutenkin usein ja olemme myös paljon alasti esim mökillä jos keli salli teeme kasvimaa työt alasti onko suomessa muita tämmöisiä terveisin aviopari 52v

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi.ensiksi onneksi olkoon avoimesta suhteesta,jossa kumpikin tykkää toistensa haluista.itse olen 44v avoliitossa oleva mies ja tykkään myös käyttää naisten alusasuja.olen maininnut kyseisestä harrastuksesta avovaimolle,mutta hän ei halua nähdä mua asuissa.hän hyväksyy kyllä, muta ei missään nimessä halua nähdä.mun haave olisikin,että olisi toinen samanlainen pari,jossa mies pukeutuisi naisten alusasuihin.oltaisi kaksi "tyttöä" 69 asennossa ja samaan aikaan molempien naiset panis straponilla molempia.

      • jalmari63

        moi kumpa avovaimo hyväkäsyis minulla nytkin läpinäkyvät pikkarit ja rintsikat kyllä on mukava pitää terveisin aviopari


    • parimjanajai

      Täällä huomaa miten monesti miehen fetisisi on tämä naiseksi pukeutuminen, mutta monesti sitä ei halua parin nainen. Meistä se vaatii molemmilta sopeutumista ja hyväksymistä. Meillä oli alkuaikoina se kun naiset halusi pukea miehet naisten vaatteisiin, mutta siinä oli miehistä tunne heidän alistamisesta ja näin se leikki ei mennyt läpi ja olihan siinä se mukana että toisen parin naisella oli fetisisi alistaa miehiä tällä tavalla. Kerran sitten iltaa istuessa ja viiniä maistellessa asiat liuku kumminkin tähän että miehet suostu sillä ehdolla kunhan vaihdetaan vaatteita ristiin. Humasi siinä et se kun ne vaatteet onkin sen vieraan niin jo miehet oli kiihottuneita ja kun heidät vielä meikattiin niin se kynsilakka ja huulipuna meikkeineen oli vetonaula asialle. Palkinto tästä alistamis nautinnosta oli kuvat.

      • jalmari63

        hei vaan olipa teillä hienoa meillä saan pitää vapaasti pikkareita strinkejä ja läpinäkyviä pikkareita ja nautitaan siitä ja tuntuvat mukavilta välillä kiihottavat tosi paljon tallvella pidän myös halkio sukkahousuja muitten vaatteiten alla ulkona


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe