Sinulle Sielunystäväni

RakkausEiKatoaKoskaan

Olen kulkenut pitkän tien. Pitkän raskaan tien. Olen elänyt viimeisen vuoden aikana kokonaisen elämän pituisen matkan, joka on ollut raskas rakkaudessaan, suruinen ilossaan, kyynelten meren yli kahlannut, välillä sukeltanut syvälle vain tullakseni pinnalle uudestaan.

Joskus elämässä tuntuu vaikealta välttää sitä, että jokin vastoinkäyminen on tie sisäiseen tasapainoon. Kasvu. Jonkin lopettaminen. Jonkin aloittaminen ja vapautuminen, on uusi alku. Jonkin oppiminen, omien voimien löytäminen, pysähtyneisyydestä liikkeelle lähteminen, kurssin korjaaminen.. Elämässä on mahdollisuuksia paljon, joten varmasti voit löytää jotain hyödyllistä kasvutarinaa jokaisesta tilanteesta elämässäsi. Silloin mieli kääntyy pois ahtaudesta ja mieli suuntautuu kohti kasvua.

Olet minun sydämessäni aina läsnä, jätit ikuisen jäljen. Sydämen jäljen. Muistan sinua rakkaudella, muistathan sinäkin minua? Muista, jos koskaan tarvitset minua kuuntelijana, tukijana, ilon lähteenä, surun siivoojana, olen sinun.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksia_päivään

      Ajatus hänestä tämän vuoden aikana on satuttanut niin paljon, haluan jotenkin unohtaa tämän ja jatkaa elämääni...

    • Spicemaen

      Pystytinpä Hubble-teleskooppini palsta-avaruuteen ja etsiskelin sillä tunnisteita oheisesta tekstistä. Tunnisteet olivat niin äärimmäisen tarkkoja, että vanhentuneet verkkokalvoni eivät niitä kyenneet käsittelemään. Sumeita varjokuvia vain täällä jossain, kaiken keskellä, kylmässä tyhjyydessä... ooops... turvanaru irtosi... hippiletkukin katkesi.... auuuu musta tuli prunkkari...
      seeeee youuuuu in next polar-system.

      Varokaa vihaisia jääkarhuja....
      Secure yourself :
      Flaming HotHot - Pop-Up iglu
      Love in (Your) ice!

      Nopeuta ilmastonmuutosta. Maximoi päästösi. Kerro kavereillekin.
      Sulata ja vapauta. It can happen. And we shall all be there....

    • Yks_Jii
    • Sydän_tulessa

      Ei tämä tietty mulle ollut, mutta aivan juuri parahiksi aukeni passeli ketju itkeä vuoden kestäneen onnekkaan yhteisen taipaleen katkeamista ihmisen kanssa, jota ajattelin sielunkumppaniksi.

      Hei hei rakkain ikänä kohtaamani ihminen. Toivottavasti nähdään vielä! Toivottavasti en säikyttänyt sinua tunteillani! Toivottavasti sinullakin on jokunen mukava muisto, minulla on loppuiäksi lämmintä muisteltavaa.

      Voi itku! Mä olen ikävöinyt sinua kuollakseni, mutta vähänpä vielä eilen tiesin, miten musertava tunne on tästä eteen päin.

    • OlemassaSinulle

      Olen matkani aikana löytänyt elämänviisauden; olen kiitollinen hyvästä enkä lannistu pahasta. Parempaan pyrin, valon suuntaan katson, yritän viisastua virheistä ja olla armollinen myös muille. Sinä olet syvästi sydämessäni ja uskon aina ymmärtäväni kulkuasi. Haluaisin että tiedät sen.

    • höpötihöpöti

      Pilipati palapati päläpäti pölöpöti,

      kuulostiko sielunkumppanilta?

      • mullakinoifiilikset

        Kuulostit ihan minun sielunkumppanilta :)


      • hauskaaaaaaa

        :) sepäs sattui


    • Huimoo

      Täällä on sellaisia sielunkumppaneita Että oi joi

    • mutmenijo

      Kerran olisin kyllä...

    • Jäiuramieleeni

      Vaikuttava aloitus. Kerrottuna omalle kohteelle se olisi tehokas ja iloa tuova.
      Rohkaisevat sanat ovat aina paikallaan, etenkin sanottuna. Kohteeni on mielessäni myös jatkuvasti. . .

    • Sielunystäväsi

      Sä löydät uuden sun sydämmeen. Meiän polku on jo kuljettu.

    • joskusselviää
    • Voisitko.kenties

      vielä antaa pienen tietoiskun siitä, kenelle tuon tarkoitit. Edes sen onko naiselle, vai miehelle.
      Jotenkin kuulostaa tutulta erästä ihmistä ajatellessa, ja hänen elämäänsä mitä on joutunut kokemaan.

    • yx_vaan

      Kiitos ,niin sinäkin minun.

    • sivullinenkulkija

      Minä uskon että varmaan se sinun ihmisesi muistaa sinut, koska kuulostat siltä ettei sinua voisi unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe