Jassu ylpeilee laiskailullaan ja blogi-rahoillaan

KopeaRoikkotissi

Blogbook:

"Sossun rahat ja tuet – niilläkö elän???
28.7.2015 Jasmin Mäntylä

Ahdistaako, jos naapurilla on isompi ja uudempi auto? Työkaverilla kalliimpi merkkilaukku? Tai entisellä koulukaverillasi hienompi talo, paremmalla alueella? Oletko kateellinen heille, joilla on enemmän rahaa? Saatan olla todella omituinen, erilainen ja erikoinen ihminen, mutta oma vastaukseni jokaiseen kysymykseen on ei. Siitä minun ei tarvitse valehdella, sillä en vain suoraan sanottuna ole kiinnostunut noista em. asioista. En ole ikinä mm. himoinnut hienoja autoja, samoin en ole koskaan kuolannut merkkituotteiden perään. Aurinkolasit ovat olleet ainoat hankintani, joissa olen panostanut merkkiin ja laatuun. Mutta sen olen tehnyt niiden suojaavuuden vuoksi, en sen sangoissa loistavan logon takia.

Tuo suhtautumiseni rahaan on vaikuttanut hyvin paljon siihen, miten elän. En ole ikinä jahdannut rikkauksia (materiassa ja rahassa mitattavia siis), vaan olen tyytyväinen ja onnellinen, kun tulen normaalisti toimeen ja saan hankittua itselleni tärkeät ja välttämättömät jutut. Saan kuljettua kahden kotimme, eli Englannin ja Suomen väliä sekä välillä voin hemmotella itseäni jollain kivalla. Niitä juttuja ei kukaan myöskään maksa minulle, vaan omat reissaamiseni sekä ostokseni kustannan itse.

Tuon edellisen lauseen kirjoitin eräille uteliaille, jotka blogieni kommenteissa ovat jo parin vuoden ajan syyttäneet minua siitä, että elän ”sossun” sekä mieheni rahoilla. Perustuen siihen, että en ole normaalissa 8-16 työssä. Mistäpä muualta sitä rahaa saisi? Luulevatko jotkut ihan tosissaan, että vuosien ajan olen kirjoittanut useampaakin blogia ihan vain huvikseni? Sillä tavalla bloggaamisen toki aloitin ja kirjoittamista olen rakastanut penskasta lähtien. Mutta jos voi tienata edes hieman sellaisesta hommasta, mistä oikeasti nauttii, niin miksi sellaiseen ei ryhtyisi? Ja tällaiselle kahden maan väliä kulkevalle se sopii täydellisesti – sitä kun voi tehdä missä tahansa. Luulen, että hankalampaa minun olisi löytää sellainen toimistotyö, josta pomo antaisi minulle lomaa about puolet vuodesta. Tietysti myös kuvausjutuista saan aina kivaa bonusta.

114

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KotiVaimo

      Pappa kustantaa eläkkeestään ruoan, asunnon vuokran, veden, sähkön ja kotivakuutuksen. Jassu jatkaa siis teinikammaripohjalta: omistaa vain vaatteensa ja meikit. Ja yrittää vielä väittää ettei eläisi papan siivellä...

      • väännänjakäännän

        Et siis ymmärtänyt mistä hän kirjoitti? Sanoi saavansa blogien kirjoittamisesta elantonsa. Onko se noin vaikeaa hyväksyä?


      • väännänjakäännän kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt mistä hän kirjoitti? Sanoi saavansa blogien kirjoittamisesta elantonsa. Onko se noin vaikeaa hyväksyä?

        Loanheitto on joillain tärkeämpää kuin luetun ymmärtäminen.

        Se on vaan sellainen joidenkin luonne


      • syöpaskasi
        väännänjakäännän kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt mistä hän kirjoitti? Sanoi saavansa blogien kirjoittamisesta elantonsa. Onko se noin vaikeaa hyväksyä?

        Verotietojen mukaan tienaa (ja on tienannut) vuodessa siinä 5 000 euron hujakoilla vuosittain.

        Maksetaanko blogeista pimeä korvaus, vai miten 5 000 e miinus verot riittää vuokriin, syömisiin, lippuihin ja shoppailuun?


      • näytäfakta
        syöpaskasi kirjoitti:

        Verotietojen mukaan tienaa (ja on tienannut) vuodessa siinä 5 000 euron hujakoilla vuosittain.

        Maksetaanko blogeista pimeä korvaus, vai miten 5 000 e miinus verot riittää vuokriin, syömisiin, lippuihin ja shoppailuun?

        Minkähän vuoden verotiedot?


      • näytäfakta kirjoitti:

        Minkähän vuoden verotiedot?

        Hyvä kysymys, että minkä vuoden verotiedot.

        Ja eikö tuon vakituinen asuinpaikka ole Englannissa...voi ne tulot Suomessa siis olla todella pienet vai oletko onnistunut jostain saamaan Britannian verotiedot.


      • syöpaskasi
        näytäfakta kirjoitti:

        Minkähän vuoden verotiedot?

        Viimeisimmät esimerkiksi.
        Sitä tienestin pienuutta ihmeteltiin tällä palstalla jo silloin, kun verotiedot julkaistiin.

        En jaksa kaivaa ketjua esiin, enkä varsinkaan aio nähdä vaivaa hakeakseni tiedon verohallinnolta. Niin paljon ei jaksa Mäntylän Jassu kiinnostaa.
        Mutta sinä kun olet noin aktiivinen ja innokas, niin haepas sinä se tieto.

        Tai peräti: voisitko hakea verohallinosta tiedon isommista tienesteistä?
        -ai niin, et voi kun sellaista ei ole.


      • buahahahahahah
        hullu_ukko kirjoitti:

        Hyvä kysymys, että minkä vuoden verotiedot.

        Ja eikö tuon vakituinen asuinpaikka ole Englannissa...voi ne tulot Suomessa siis olla todella pienet vai oletko onnistunut jostain saamaan Britannian verotiedot.

        Meinaatko, etää Jassulla olisi työpaikka Britanniassa?
        Ei ole palkallista työtä hänellä siellä, kuten ei ole kansalaisuuttakaan.

        Joten ihan voitte unohtaa puheet Englannin tienesteistä :D


      • PeruskoulunMatikkaa

        Elää papan kustannuksella. Puhdasta matematiikkaa.
        Viiden tonnin vuosituloilla rahaa jää 4 sataa kuussa.
        Ei siitä makseta kuin halpahallin releet / 1 lentolippu.


      • ghffhhggrrrr44
        väännänjakäännän kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt mistä hän kirjoitti? Sanoi saavansa blogien kirjoittamisesta elantonsa. Onko se noin vaikeaa hyväksyä?

        Jassun verotiedot on julkisia. Niillä ei kustanneta neljääkymppiä käyvän peräkamarintytön loisimista. Kyllä vahvasti eletään muitten siivellä.


      • MoraalitonAkka

        Hävytöntä nyhtää vanhaa ja köyhää sairaseläkeläistä.


    • omatmassitvaankiinnostaa

      Jokainen tienaa mistä tienaa . Ei muakaan kiinnosta mistä Tuksu tai Jassu tai joku muu saa massinsa. Ketä ees kiinnostaa ? Niinku oikeesti ?

      • Booooring

        Et kiinnosta sinäkään.


    • Frouvan_vastaisku

      Jasu olisi voinut lällätyksen sijaan laittaa faktaa tiskiin, että mitkä olivat verotettavat tulonsa viime vuonna. Tuskin kirjoittamisesta haaveilevasta ja omasta itsestään koskevista blogikirjoituksista ja muutamasta haastiksesta palkkioineen maltaita maksetaan.
      Toisaalta tituleeraa itseään jälleen kotirouvaksi. Kotirouva ei työssä käy. Ja wau, mies maksaa lomamatkat Borosta Skotlantiin ja jonnekin Skegnessiin mihin lie. Kateutta vihertää Suomen kansa jälleen. Muttamutta. Missä viipyy Labour-näkökulmasta viiltävä analyysi Britanniassa ensi vuodeksi suunnitellusta kansanäänestyksestä. Nyt äkkiä Ed Millibandille tai Anna Turleylle viestiä, että mistä kyse.

      • TotuusTiskiin

        Kotirouva voi olla jos taloudesta käy mies töissä.
        Tässä tapauksessa kumpikin on vain kotona, ja
        pappa kustantaa sairaseläkkeestään kaiken :-(
        Mutta sen ymmärtäminen ei onnistu rassukalta.


    • Tää kalskahti aikas pahalta:

      "Luulen, että hankalampaa minun olisi löytää sellainen toimistotyö, josta pomo antaisi minulle lomaa about puolet vuodesta."

      Miksi juuri toimistotyö? Miksi muut työt eivät kelpaa? Miksi vaan toimistotyö kelpaisi Jasminalle? Voiko sellainen, jolla ei ole mitään koulutusta tai oikeeta työkokemusta mistään työtehtävistä sanoa julkisesti, että vaan toimistotyö kelpaisi, jos siitä vielä saisi puolet vuodesta vapaata? Miten joku oikeesti kehtaa päästellä tuollaista suustaan? Jasmina varmaankin kuvittelee mielessään, että toimistotyössä ei vaadita mitään tutkintoa ja se on pomon polvella istumista, lehtien lukemista, kynsien viilaamista ja keikistelyä. Oikeesti se ei sitä ole. Tollaset "sammakot" halventavat toimistoissa työskentelevien ammatti-ihmisten tekemää oikeaa työtä.

      Enpä pidä tuollaisesta asenteesta. Tollanen asenne kertoo ihmisestä kaiken sen oleellisen, mitä on kerrottavaa. Hyvä kotikasvatukseni estää mua sanomasta niitä rumia sanoja, mitä tuollaisesta asenteesta ajattelen. Toivottavasti osaa edes jossain vaiheessa hävetä sanomisiaan. Viimeistään silloin, kun kukaan ei enää maksa senttiäkään sen kirjoituksista. Tollasten sepustuksien varaan ei voi laskea jatkuvuutta. Kun kasvo on kulunut ja loppuunkäytetty, niin kyllä siitä rahasta silloin lemppauksen jälkeen tulee uupelo.

      • wanha_merkantti

        Jassu luulee, että toimistotyöhön kykenee kuka vaan ja ihan millä kokemuksella tahansa. Siis ilman koulutusta ja suunnilleen mitään työkokemusta. Tai ehkä Jassu ei keksinyt mitään muuta 8–16 -työtä. Katsotaanpa vain, Jassu haluaa kohta toimittajaksi! Mutta siihen tarvitaan myös hyvä yleissivistys, josta Jassulla ei blogien perustella kovaa näyttöä ole. Kielioppikin täytyisi osata. Kuvaksi ei kelpaa tissiselfie itsestä vaan haastateltava on se pääasia. Tuskin Jassu mihinkään sanomalehteen uutispuolelle haluaa, eiköhän ole kade "toimittaja" Amanda H:lle.

        Itsellä on toimistoalan taustaa, ei ole ihan mikään tuulitunnelijobi ainakaan se puoli, jossa itse työskentelin. Ensin olin toimistoapulainen, sitten -työntekijä ja lopulta -päällikkö vaikka ihan kunnon duunia oli sekin. Työn ohessa kouluttauduin ja olin koulutuksen takia pitkällä virkavapaallakin. Vuosien jälkeen jäin toimistotyöstä pois ja aloin yrittäjäksi. Toimistotyön vaatimasta järjestelmällisyydestä on hyvä hyöty monessa muussakin työssä ja yrittäjänä.


      • kahviiiii

        Helppoo hommaa


      • TyöRajoitteet

        Jassulla ei taida olla mitään näkemystä työelämästä.
        Pisin työsuhde ollut kesätyön mittainen #justsaying.
        Työhistoriassa piisaa sopimusrikkomuksia / potkuja.


    • tulkinnanvaraista

      Kirjoituksesta sai sen käsityksen että rouva kustantaa tuloillaan omat menonsa poikkeuksena yhteiset lomareissut miehen kanssa. Mies maksaisi siis asumisen ja elämisen sekä lomamatkat, rouva meikkinsä, vaatteensa ja omat Suomen reissunsa ehkä jotain ruokamenoja Briteissä.

      • SyytinkiJassu

        Niinpä. Papan eläke tulee hyvin syödyksi.
        Eipä jää rahaa papan hammaslääkäriin :-(


      • JassuEiPärjääOmillaan

        Jassu ei saisi ruokaa syödäkseen ja kattoa päälleen ilman papan sairaseläkettä. Vaihtoehtona olisi elellä lokkina äidin siivellä :-( Säälittävää ettei riski keski-ikäinen akka elätä vieläkään itseään.


    • AlintaKastia

      Seiskan "blogi"korvauksilla, niillä parilla kolmellasadalla eurolla, ei kustanneta elämistä Suomessa sen enempää kuin Borootissakaan. Jotain "pientä ja kivaa" niillä toki itselleen silloin tällöin saa, vaikka papsultahan se on aina kerjäämässä milloin mitäkin korua. Eipä oo kyllä ikinä näkynyt Jassulla olleen niitä kaameita krstallikoruja yllään...

      Papparainen maksaa kaikki elinkustannukset Borossa ja äiti talon ylläpidon yms Oulussa. Tuskin Jassu kotona asuessaan osallistui yhteisiin menoihin silloinkaan. Joten aivan naurettava väittää elättävänsä itse itsensä!

      • NiiMakaaKuinPetaa

        Muiden siivellä elää. Halveksin moisia laiskoja pummeja.


    • Joopajoo1234

      Jos verotettavat tulot on 5000€/vuosi, niin se viittaisi ennemminkin johonkin verotettavaan tukeen esim. työttömyystukeen, kuin palkkatuloihin. Tuskin Blogbook ja Seiska edes maksavat mitään noista blogeista. Mäntylän "blogit" Seiskassa on tyyliin hyvät viikonlopun toivotukset ja siihen joku selfie lisäksi. Joskus ei ole kuin otsikko, eikä ole muuta tekstiä. Hyvin harvat blogien pitäjät oikeasti saavat elantonsa siitä.

    • jakosekomieli

      Minä en Jassuna alentuis ees kommaan minkään kajahtaneen lesbon kirjoituksiin. Itse nauraisin vaan matkalla pankkiin että jotkut tollot maksaa minulle palkkaa blogeista :D

      • ihmissuhdedraamaa

        No älä nyt , lepakko saa vastakaikua ja huomiota kullaltaan :D Onkohan tää lepakko sitten se joka oli Jasminia seuraillu vessaan ?


    • paaveli77

      Ja taas Jasmin päässy Iltikseen ;) On se vaan kova luu

      • kiinnostuksenkohde

        Hän on päivittäin puheenaiheena täälläkin, miksei myös ip-lehdissä.


      • jäiks

        Niin päässyt, kun viihdetoimitus seuraa Jassin blogia. Eli tuurinkauppaa. Jäi viikonlopun IS kauppaan (vaikka ristikot), kun Jassin tissivako oli pääkannessa.


      • KovaUmpiLuupää

        BridalPromin sivuille ei sitten lupauksistaan huolimatta päässyt...
        Eikä vienninedistämistyöhön suomalaiselle firmalle Britteihin...
        Eikä Labourin palkkalistoille...
        Eikä mallintöihin vaikka puheidensa mukaan on ihan listoilla...

        Kiitos Seiska #Kiitos Iltasanomat#ainoa mihin kykenen# tässä vielä tissit# miksei tule enempää törkyviestejä# Törkyviestit#Rulaa# Kunhan sanon#


      • viikonlopunviihdyke
        jäiks kirjoitti:

        Niin päässyt, kun viihdetoimitus seuraa Jassin blogia. Eli tuurinkauppaa. Jäi viikonlopun IS kauppaan (vaikka ristikot), kun Jassin tissivako oli pääkannessa.

        No vähästä sinäkin hermostut. Olisit ostanut ristikkolehden.


      • puutapää
        KovaUmpiLuupää kirjoitti:

        BridalPromin sivuille ei sitten lupauksistaan huolimatta päässyt...
        Eikä vienninedistämistyöhön suomalaiselle firmalle Britteihin...
        Eikä Labourin palkkalistoille...
        Eikä mallintöihin vaikka puheidensa mukaan on ihan listoilla...

        Kiitos Seiska #Kiitos Iltasanomat#ainoa mihin kykenen# tässä vielä tissit# miksei tule enempää törkyviestejä# Törkyviestit#Rulaa# Kunhan sanon#

        Vaihdoit aihetta.


      • KovaUmpiLuuPää
        puutapää kirjoitti:

        Vaihdoit aihetta.

        En varsinaisesti. Kunhan vain muistutin näistä toimista ja jutuista mihin omien sanojensa mukaan on ollut pääsemässä. Ja joista on meidän lukijoiden pitänyt saada kuulla myöhemmin lisää.

        Ei sanaakaan ole sitten kuultu lisää näistä asioista. Ei edes sitten, vaikka on Jassulta kysytty suoraan blogissa.

        Että ovatko nuo sitten sellaisia asioita, joiden osalta "rehellinen ja avoin Jassu" on valehdellut yleisölle? Ilmeisesti.


      • SeKiinnostuksista
        kiinnostuksenkohde kirjoitti:

        Hän on päivittäin puheenaiheena täälläkin, miksei myös ip-lehdissä.

        Kun ammattina on itsensä tyrkyttely niin juuri näin pitää menetellä, julkisuuteen vaikka roikkotissein. Jassu loisii äitinsä nurkissa Suomessa hiljaista heinäkuuta, jolloin lehtien uutistarjonta on alhaista ja "kuulumisten" läpimeno todennäköisempää. Plus että lehdet julkaisevat mielellään mahdollisimman halpaa materiaalia, sään surkuttelua, otteita joidenkin blogeista, toisten lehtien tekemiä uutisia jne.


      • paaveli77

        Minä ostin lehden, oli kauniita kuvia Jasusta.


      • TransunPolttariMekko

        Jaska on vastenmielinen siipeilijä, en osta.


      • Kaunista.on
        paaveli77 kirjoitti:

        Minä ostin lehden, oli kauniita kuvia Jasusta.

        Vinkki Paavelille: Seuraapa Jasmin Mäntylän blogia ja kerää kaikki selfiet!
        Kiva harrastus! Roikkotissikuvia myös löytyy ja ne voi laittaa vaikka tietsikan taustakuvaksi, ilmaiseksi!


    • borootinihme

      Jasmin ei saa rahaa Sossusta, mutta Kelasta nostelee kylläkin tukiaiset. Töihin ei mene, kun "sopivaa" duunia ei löydy. Ketään nyt tuskin luuleekaan Jassua tai borotin hitsarieläkeläisten olevan mitään hyvin toimeentulevia, hengissä kitkuttelevat vuokralla ja makaronia riipien kuten persaukiset opiskelijat. Mitä muuten kuuluu Jassun Labourin hankkeille, niistähän kuullaan sitten myöhemmin lisää... :-) ehkä kun seuraavat vaalit tulee pääsee Jassu taas jakamaan ilmapalloja tällä kertaa vaikka RKP:n riveissä. Jassullehan riittää että kelpaa jollekkin ja tulee hyväksytyksi. Tuolla kunnianhimolla tosin ilmapallojen jakaminen voi olla jo liian suuri saavutus.

      • miehesipettämä

        Mitä tukiaisia se Kelasta saa? Kerropa tarkemmin, kun olet tietävinäsi.


      • rassusejassu

    • kittaperkka

      Mikä on Denkun ammatti? Jasminen aviomies? Mitä siitä maksetaan?

      • TermitKohdalleen

        Sairaseläkeläinen. Kotimies. Jassu on kotivaimo.
        Kotirouva ei voi olla, koska mies ei käy töissä ;-)


    • pieleen_meni

      "Aurinkolasit ovat olleet ainoat hankintani, joissa olen panostanut merkkiin ja laatuun. Mutta sen olen tehnyt niiden suojaavuuden vuoksi, en sen sangoissa loistavan logon takia."

      Siinäpä on harvinaisen harhaan osunut satsaus. On nimittäin tutkittu juttu, että ne kymmenen euron huoltoasemalasit suojaavat uv-säteilyltä tasan yhtä hyvin kuin kalliit merkkilasitkin. Että silleen.

      • TyrkkyKuutamolla

        Mistäpä kouluttamaton tyrkkyjulkku senkään tietäisi?


      • Vippiä_tutulle

        Ei voi olla tietänyt.


    • boronpellet

      Jassu väittää ettei raha ja rikkaat miehet muka kiinnosta! Hah hah, 29v asti juoksi just sellasten perässä mutta yksikään ei käynyt konkkanokan koukkuun ja sitten olikin äkkiä löydettävä edes jonkinlainen elättäjä. Höynä brittiukko jäi saaliksi vaikka se on sitäkin jo yrittänyt laittaa vaihtoon. Liekö ukko passitettu jo kotiinsa kun ihanista kesäpäivistä (!) nautiskellaan vaan lettipäisen äitin kanssa.

      Ja suojaavien aurinkolasien ei suinkaan tartte olla merkkitavaraa, mitä se niillä muuten sumujen saarella edes tekee. Kalliita merkkivaatteita ja meikkejä ostelis kyllä mielellään jos vaan rahaa olis. Jassulla ja Denulla ei oo. Häämatka on vielä tekemättä ja Kreikkaankin piti keväällä mennä perinteiselle matkalle, mutta kun ei rahat riitä edes halpismatkoihin. Mutta Jassu se vaan nauttii ja nauttii, vaikka jokaiselle muulle 30v tollanen elämä eläkeläisukon kanssa pienessä, kulahtaneilla huonekaluilla sisustetussa vuokrakaksiossa olis todellakin elämän pohjanoteeraus.

      • EiMitäänJärkeäPäässä

        Täytyy hieman viirata että nauttii joutilaasta kituuttelusta kunnallisessa senioritalossa 32-vuotiaana. Papan kanssa...


      • gggdstdttdtdf

        Viimeisin tieto Dennis on enkuissa ja Kreikan matkalle lähdetään syyskuussa., Hyvin menee, mutta menköön.


      • Benidormiin
        gggdstdttdtdf kirjoitti:

        Viimeisin tieto Dennis on enkuissa ja Kreikan matkalle lähdetään syyskuussa., Hyvin menee, mutta menköön.

        Sesongin ulkopuolella halpamatkustellaan #shineshineshine. Siihen menee sitten papan sairaseläke. Senioritalon vuokraboxiin paluu on loman huipentuma. Vau kuinka käykään kateeksi luxuspuitteensa ;-)


      • PapanSiivellä

        Lokkihan hengailee aina jouten. Miten voi olla lomaa lomasta, noin käytännössä, miten eroaa muista päivistä, viikoista, kuukausista?!? Lomaa lomasta, tervetuloa uudet maksaläiskät ja aurinkovauriot :-D


      • lopertmmk
        PapanSiivellä kirjoitti:

        Lokkihan hengailee aina jouten. Miten voi olla lomaa lomasta, noin käytännössä, miten eroaa muista päivistä, viikoista, kuukausista?!? Lomaa lomasta, tervetuloa uudet maksaläiskät ja aurinkovauriot :-D

        itehän se Jasu läiskänsä ja aurinkovauriot kantaa, elkää holhotko.


      • buahahahah
        lopertmmk kirjoitti:

        itehän se Jasu läiskänsä ja aurinkovauriot kantaa, elkää holhotko.

        No eipä pidä Jassunkaan sitten suuttua, kun huomautellaan ja naureskellaan läiskille ja "kaunottaren" kurtuille :D


    • kotirouvaaaa

      Siis se, että puoliso maksaa asumisen ym. on ok, jos kyseessä varakas henkilö. Mut papsu ei oo varakas, ihan itse on seiskassa kertonut mitä on tulonsa sairaseläkeläisenä briteissä. Todella moraalitonta, että riuska kolmekymminen ei osallistu asumiskustannuksiin ym. vaan elää sairaseläkeläisen siivellä. Miten kehtaa. Varsinainen Labourin (työvänpuolueen) "jäsen".

      • nnnwwwe

        Jassi työn raskaan raataja.


      • HäpeänMerkkiOtsalla

        Pappa tarvitsi rahansa itseensäkin ja lapsenlapsiinsa. En tiedä vastenmielisempää kuin riski, terve akka, joka kuppaa muita.


    • 54rr6ujrfgjh

      Mitä väliä sillä on vaikka olisikin toimeentulotuella, esimerkiksi eduskunnassa on paljon kalliimpia typeryksiä joista voi olla oikeatakin haittaa koko kansakunnalle.

      • ffds

        mikä sun pointti on? Jasmin nyhtää pienituloista sairaseläkeläistä, siinä se, tosi kaunista.


      • hyväonsiivelläelää

        Tyhmähän se on joka maksaa. Ja eiköhän Denukin hyödy nuoresta vaimosta tavallaan ja eläähän monikin nainen miehensä siivellä, miten se tekee siitä hyväksyttävämpää jos mies on rikas ? Säälinkö typerää pappaa? En.


      • papsikka
        hyväonsiivelläelää kirjoitti:

        Tyhmähän se on joka maksaa. Ja eiköhän Denukin hyödy nuoresta vaimosta tavallaan ja eläähän monikin nainen miehensä siivellä, miten se tekee siitä hyväksyttävämpää jos mies on rikas ? Säälinkö typerää pappaa? En.

        No just, joillekin ihmisille inhimilliset arvot ja moraali on tärkeitä. Jassille ja kaltaisileen ei.


      • uyvbwl
        hyväonsiivelläelää kirjoitti:

        Tyhmähän se on joka maksaa. Ja eiköhän Denukin hyödy nuoresta vaimosta tavallaan ja eläähän monikin nainen miehensä siivellä, miten se tekee siitä hyväksyttävämpää jos mies on rikas ? Säälinkö typerää pappaa? En.

        kyllä tuo on kahdenkauppa, kumpikin voittaa, tai häviää, keneltä meistä se on pois. Onko omat synttärit tärkeämmät kuin puolison lapsenlapsi? Yksivuotishääpäivä lähestyy, ehkä myöhästynyt honeymoon Kreikassa. Onko Dennis mukana , jää nähtäväksi, luemme sitten seiskasta, miten hotellin piccolon kanssa tekstaillaan ja mihin se johti. BTW. olen varma että aikoinaan Skotlannin episodin toi tänne keskustelupalstalle nimenomaan Jasmin itse. Jos joku viitsii kaivaa esiin......tai sitten ei.


      • buahahahahahh
        uyvbwl kirjoitti:

        kyllä tuo on kahdenkauppa, kumpikin voittaa, tai häviää, keneltä meistä se on pois. Onko omat synttärit tärkeämmät kuin puolison lapsenlapsi? Yksivuotishääpäivä lähestyy, ehkä myöhästynyt honeymoon Kreikassa. Onko Dennis mukana , jää nähtäväksi, luemme sitten seiskasta, miten hotellin piccolon kanssa tekstaillaan ja mihin se johti. BTW. olen varma että aikoinaan Skotlannin episodin toi tänne keskustelupalstalle nimenomaan Jasmin itse. Jos joku viitsii kaivaa esiin......tai sitten ei.

        Todellakin, Jassu tekee mitä vaan että ei putoaisi julkisuudesta.

        Mutta valitettava totuus on, että putoaa joka tapauksessa. Tuon naisen jutut on suurin piirtein luettu, ja myytävät aiheet myyty. Tätä vauhtia kun rupsahtaa, niin muutaman vuoden päästä ei edes tissikuviin pääse.


      • AlintaKastia

        Toivottavasti saa sesonginulkopuolellahalpislomallaan vielä lisää maksaläiskiä, onhan sillä jo kiva pesämuna otsalla. Pettäjän merkki. Olisi itsekin ihana päästä papan kanssa petiin etelään hikoilemaan. Kaikella on hintansa: harmaat karheat rintakarvat ja keltahampaat.


      • loistava_tulevaisuus
        buahahahahahh kirjoitti:

        Todellakin, Jassu tekee mitä vaan että ei putoaisi julkisuudesta.

        Mutta valitettava totuus on, että putoaa joka tapauksessa. Tuon naisen jutut on suurin piirtein luettu, ja myytävät aiheet myyty. Tätä vauhtia kun rupsahtaa, niin muutaman vuoden päästä ei edes tissikuviin pääse.

        No mutta sittenhän vasta alkaa se oikea ulosteensyöntijulkisuus, kun pelkällä ulkonäöllä ei enää pääse esille. Silloin myydään kaikki, siis ihan kaikki. Ja mitä saastaisempaa kamaa, sen parempi. Rupsahtanut tissijulkkis on kuin viiden euron pirihuora. Se myy kaiken ja sille saa tehdä mitä vaan.


    • boronpellet

      Ai että nyt mennään etelänmatkalle syyskuussa, joopa joo. Syyskuu kun koittaa niin sekin matka on jo unohdettu. Mitäs muuten kuuluu klupiMME hallituksen jäsenyyteen vai onko pariskunta potkastu koko klupista ulos. Eikä pääsy Leipurien listoillekaan taida olla totta, kuten ei mikään muukaan Jassun törinöistä. Mielikuvituselämässä riittää monenmoista tapahtumaa ja Jassu pysyy onnellisena ja tyytyväisenä. Tosin viinäkin kuluu.

      Mikäs siinä on ettei rakas aviomies viihtynyt pidempää mummon mökissä ja miksi aviovaimo jäi taas lettipääletukan helmoihin? Ihanaa syntymäpäivääkin vietetään siis erillään. Heklahan osaa Jassun mukaan loistavaa englantiakin niin miksi ei koskaan vieraile tyttärensä luona. Vai meneekö kaikki rahat niiden Jassun kivojen juttujen rahoittamiseen?

      • Potkua.politiikkaan

        Onkohan papsukka tietoinen, että superkiireistä glamourelämää äidin helmoissa vinttikopperossa elelevä yksinkertainen pikkuvaimoke on valittu myös Suomen turhimmaksi julkkikseksi?


      • Aika raukkamista sanoa näin:

        "Mikäs siinä on ettei rakas aviomies viihtynyt pidempää mummon mökissä ja miksi aviovaimo jäi taas lettipääletukan helmoihin? "

        Samoin mua inhottaa se, että täällä kirjoittavat väheksyvät ja halveksivat Jasminan äidin siistijätyötä. Siivoojan työ on kovaa työtä ja jos sillä on pystynyt itsensä ja lapsensa elättämään vuosikymmenet, niin hyvä niin.

        Enpä voi oikeestaan välttyä ajatukselta, että ovatko täällä jotkut kirjoittajat myös jotenkin työrajoitteisia/työtä vieroksuvia (ovat siis samaan kastiin kuulvia valikojia, kuin heidän haukkumasa Jasmina on), koska hyljeksivät Jasminan äidin työtä. Siivoojan työ on aliarvostettua ja se huomioidaan vasta vasta sitten, kun kaikki paikat notkuu paskaa.


      • HävytönJoutilas

        Älä vaihda puheenaihetta: jaska kuppaa niin sairaseläkeläistä kuin köyhää siivoojaäitiäänkin. Laiska, riski lokki ei viitsi mennä töihin...


      • ylimielistä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Aika raukkamista sanoa näin:

        "Mikäs siinä on ettei rakas aviomies viihtynyt pidempää mummon mökissä ja miksi aviovaimo jäi taas lettipääletukan helmoihin? "

        Samoin mua inhottaa se, että täällä kirjoittavat väheksyvät ja halveksivat Jasminan äidin siistijätyötä. Siivoojan työ on kovaa työtä ja jos sillä on pystynyt itsensä ja lapsensa elättämään vuosikymmenet, niin hyvä niin.

        Enpä voi oikeestaan välttyä ajatukselta, että ovatko täällä jotkut kirjoittajat myös jotenkin työrajoitteisia/työtä vieroksuvia (ovat siis samaan kastiin kuulvia valikojia, kuin heidän haukkumasa Jasmina on), koska hyljeksivät Jasminan äidin työtä. Siivoojan työ on aliarvostettua ja se huomioidaan vasta vasta sitten, kun kaikki paikat notkuu paskaa.

        En usko että kukaan halveksii siistijän työtä vaan kyse on hänen laiskasta tyttärestään joka ylimielisesti julistaa ettei tee 8-16 työtä.Onhan se näin että jos joku toinen ei sitä rahaa hankkis niin pakko olis jassunkin jostain leipänsä hankkia.Täysi plussa hänen äidille kun tekee kovaa työtä mutta olis aikoinaan pistäny tyttären koulunpenkille ettei sen tarviis itseään esitellä vaan olis joku ammatti muuta kuin suomen turhin julkkis.


      • AlintaKastia
        RailiSuominen kirjoitti:

        Aika raukkamista sanoa näin:

        "Mikäs siinä on ettei rakas aviomies viihtynyt pidempää mummon mökissä ja miksi aviovaimo jäi taas lettipääletukan helmoihin? "

        Samoin mua inhottaa se, että täällä kirjoittavat väheksyvät ja halveksivat Jasminan äidin siistijätyötä. Siivoojan työ on kovaa työtä ja jos sillä on pystynyt itsensä ja lapsensa elättämään vuosikymmenet, niin hyvä niin.

        Enpä voi oikeestaan välttyä ajatukselta, että ovatko täällä jotkut kirjoittajat myös jotenkin työrajoitteisia/työtä vieroksuvia (ovat siis samaan kastiin kuulvia valikojia, kuin heidän haukkumasa Jasmina on), koska hyljeksivät Jasminan äidin työtä. Siivoojan työ on aliarvostettua ja se huomioidaan vasta vasta sitten, kun kaikki paikat notkuu paskaa.

        Lettipääletukalla taidettiin viitata niihin lettipään seksiseikkailuihin, ei siivoojan ammattiin. Ihan turha tieto tuoda äitinsä seksipuuhia julkisuuteen, eihän äidin edes pitänyt olla mikään julkkis....Mutta kun pennosia on saatava Primarkin halpistavaraan, niin voi myydä äitinsäkin.


    • IkuinenRuokittava

      Jassulle avioliitto oli tapa saada yksi huoltaja lisää.
      Enpä tunne toista 32-vuotiasta, jota elätetään :-(
      Kuka ruokkii ja asuttaa kun vanhat kuolee pois?!?

      • Moraalitonta

        Loinen imee ja nyhtää isäntänsä kuiviin. Kuvottavaa.


      • outoa

        Oululainen sanontatapa:>Makkaa ku laskulohi.


    • Tekevä

      Tuo sana penska, mitä se käyttää....penskasta asti on Jassu tehnyt paljon, joopa joo....kirjoittanut, ajatellut englanniksi, mitäs vielä....

    • näin_se_vain_on

      Vaikka ajatteleekin omasta mielestään englanniksi se ei riitä toimistotyöpaikkaan Briteissä, ei myöskään ok puhekielitaito.

      • paraskintietäjä

        Puhekieltähän "penska" juuri on. Se on pohjoisen murretta.


    • SeiskaTorvelo

      Vuoden lokki :-D

    • Saltire

      Jos zääs tienaa 5000 euroa vuodessa blogistaan, kuvauksista ja haastiksista niin voin kertoa että se ei ole herkkua elää euro-tuloilla Briteissä:

      Euron kurssi on puntaan verrattuna sikäli epäedullinen että niihin viineihin ja Primarkin hyntteisiin ilmaantuu ostohetkellä kurssitappion verran ylimääräistä, lisäksi zäässin suomalaisen pankin ulkomaan maksuista veloittamat maksut.

      Brittiläistä pankkitiliä zäässillä ei ole kun häneltä puuttuu työpaikka sekä virallinen kotiosoite. Pankki vaatii sellaiset.

      • TyhmyydenYlistystä

        Jassun suunnitelmatalous, from ass :-D


      • IhanaaOn

        Onneksi Dzäässin ei tarvitse suunnitella aamulla kuin ylösnousemista. Kun päivän suurin ponnistus on tehty niin voisi suunnitella selfien ottoa ja tekohymyn viritystä. Julkisuuspuoli hoituukin pettämisiä muistellen jos ei sitten satu olemaan se roikkotissifiilis. Ja vielä julkisuuteen kuuluttamaan päivän panotarjouksia. Ihanaa prinsessan elämää.


      • VanhusMatkatOy

        Princess of tits and ass, love my life, shine shine shine.


    • pwlsss

      Hyi hitto aivan kauheet kainaloläskit, siis tissiselluliitit sillä on siinä lehden kuvassa. Kesämekko ja tukiliivit alla ja silti pitää kaksinkäsin kannatella letkuboobsejaan, vetelät mätisäkit tursuaa siltikin kainaloista. Ja aika tuhdissa kunnossa muutenkin. Malli? Hah. Ehkä plussakoon malli korkeintaan.

      • OsuvaOivallus

        Polttarikuvissa oli puettu transuksi. Great friends :-D


      • vääräketju
        OsuvaOivallus kirjoitti:

        Polttarikuvissa oli puettu transuksi. Great friends :-D

        Pysyisit sinäkin aiheessa.


      • kroisos20senttinen
        vääräketju kirjoitti:

        Pysyisit sinäkin aiheessa.

        Samoin sinä.
        Voisitko tuoda ne Jassun verotiedot palstalle, ettei turhaan täällä epäillä häntä pummiksi? Kyllä luulisi todellisen fanin todistavan fanitettavan puheet tosiksi!


      • sovinistimies

        Ei ole liian lihava ,juuri täydellinen nainen, kurvit kohdallaan ja jopa voisi olla vielä vähän lisääkin painoa. Tykkäsin Jasminin kasvoista hiukan pulleampina , ei naiset näytä kapeilla kasvoilla niin täyteläisiltä ja seksikkäiltä. Miksi naiset muuten laittaisi silikonia naamaan nykyisin. Miehet tykkää ja peppu saisi olla isompi hieman Jasminilla.


      • väittitietävänsä
        kroisos20senttinen kirjoitti:

        Samoin sinä.
        Voisitko tuoda ne Jassun verotiedot palstalle, ettei turhaan täällä epäillä häntä pummiksi? Kyllä luulisi todellisen fanin todistavan fanitettavan puheet tosiksi!

        Ei ole minun asiani tuoda verotietoja tänne, vaan hänen, joka väittää tienestien olevan 5000€. Kysyin vuotta, mutta eipä osaa sitäkään sanoa.


      • Sivistykää

        Viimeisin toimitettu verotus, yleissivistys haloo!


      • haloosinullekin
        Sivistykää kirjoitti:

        Viimeisin toimitettu verotus, yleissivistys haloo!

        Ja vuosi on mikä?


      • olkaapahyvät
        haloosinullekin kirjoitti:

        Ja vuosi on mikä?

        Tässäpä jotain osviittaa:

        kirjoitettu 5.11.2014:

        "Kalevan nettisivuilla oli noin 2 päivää sitten luettelo vähän ansainneista

        paikallisista julkkiksista, alle 10 nimeä, mm. Jasmin Mäntylä 6152 euroa.

        Tieto oli ilmeisesti toimituksen antama, koska sen antajaa ei mainittu."

        Linkki ketjuun:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12863154/jasmin-mantylan-tulot-2013-vain-noin-6000-euroa!

        Siinäpä nyt jotain alkajaisiksi...Eipä paljon ole eroa 6000 eurolla ja 5000 eurolla, sama minimaalinen veroprosentti mitä ilmeisimmin. Ja ihan yhtä köyhää elämää, jos ei kukaan auta ja elätä.


      • pelkkäävaletta
        olkaapahyvät kirjoitti:

        Tässäpä jotain osviittaa:

        kirjoitettu 5.11.2014:

        "Kalevan nettisivuilla oli noin 2 päivää sitten luettelo vähän ansainneista

        paikallisista julkkiksista, alle 10 nimeä, mm. Jasmin Mäntylä 6152 euroa.

        Tieto oli ilmeisesti toimituksen antama, koska sen antajaa ei mainittu."

        Linkki ketjuun:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12863154/jasmin-mantylan-tulot-2013-vain-noin-6000-euroa!

        Siinäpä nyt jotain alkajaisiksi...Eipä paljon ole eroa 6000 eurolla ja 5000 eurolla, sama minimaalinen veroprosentti mitä ilmeisimmin. Ja ihan yhtä köyhää elämää, jos ei kukaan auta ja elätä.

        Kalevassa ei ollut tietoa Jassun tuloista. Linkkisi on ketjun arvailuihin.


      • javuosioli
        olkaapahyvät kirjoitti:

        Tässäpä jotain osviittaa:

        kirjoitettu 5.11.2014:

        "Kalevan nettisivuilla oli noin 2 päivää sitten luettelo vähän ansainneista

        paikallisista julkkiksista, alle 10 nimeä, mm. Jasmin Mäntylä 6152 euroa.

        Tieto oli ilmeisesti toimituksen antama, koska sen antajaa ei mainittu."

        Linkki ketjuun:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12863154/jasmin-mantylan-tulot-2013-vain-noin-6000-euroa!

        Siinäpä nyt jotain alkajaisiksi...Eipä paljon ole eroa 6000 eurolla ja 5000 eurolla, sama minimaalinen veroprosentti mitä ilmeisimmin. Ja ihan yhtä köyhää elämää, jos ei kukaan auta ja elätä.

        Osviittasi osoittaa pelkkiin ketjun lulotteluihin. Ei ollut missään mitään tietoa hänen tuloistaan. Turha väittää.


      • LokkiElääPapanSiivellä

        Oulun verotoimistosta kertovat: tulot 5 000e vuonna 2014.
        Sieltä ne on kenen vaan vaikka puhelimitse tarkastettavissa. Paskapuhetta, että pystyisi elättämään tuolla itse itsensä...


      • suaeiuskokukaan
        LokkiElääPapanSiivellä kirjoitti:

        Oulun verotoimistosta kertovat: tulot 5 000e vuonna 2014.
        Sieltä ne on kenen vaan vaikka puhelimitse tarkastettavissa. Paskapuhetta, että pystyisi elättämään tuolla itse itsensä...

        Älä valehtele. Tästä samasta asiasta väännettiin täällä syksylläkin.


    • LuuseriLomallaLomasta

      Ihana "maksaläiskiä lisää, kiitos" -loma tiedossa. Mikäpä sen mukavampaa kuin matkustella eläkeläispapparaisen siivellä.

      • matkakuumettaon

        Olisipa minullakin sellainen papparainen.


      • ErurauhasVaivaisUkot

        Etsi lähin senioritalo, sieltä niitä löytyy.


      • luuletliikoja
        ErurauhasVaivaisUkot kirjoitti:

        Etsi lähin senioritalo, sieltä niitä löytyy.

        Tuossahan talo on ihan naapurissa, mutta ei ne papat ole niin vain otettavissa.


      • KaikkeaKanssa

        Kysy jaskalta vaariniskuvinkkejä: miten pärjäillään vanhojen miesten vaivojen kanssa, millä piristetään nuupahtanutta libidoa. Vaareista ei tule kilpailua, saat pitää ihan itse. Friikkiä pappaseksiä jos olet vailla.


      • buahahaahahah
        luuletliikoja kirjoitti:

        Tuossahan talo on ihan naapurissa, mutta ei ne papat ole niin vain otettavissa.

        Tosiaankin, useimmilla papoilla on kotiväki suojana hyväksikäyttöä vastaan.

        Mutta etelänmatkoilta niitä on varmaan helpompi napata, kun ei välttämättä ole jälkikasvua paikalla kontrolloimassa papan alkoholin käyttöä?


      • KaikkeaKanssa

        Jassulta saat varmasti eläkeukkojen iskuvinkit. Kyse lienee siitä että pystyykö, ei siitä etteikö onnistuisi. Outo pappafetissi kyllä tarvitaan.


      • vahtija
        buahahaahahah kirjoitti:

        Tosiaankin, useimmilla papoilla on kotiväki suojana hyväksikäyttöä vastaan.

        Mutta etelänmatkoilta niitä on varmaan helpompi napata, kun ei välttämättä ole jälkikasvua paikalla kontrolloimassa papan alkoholin käyttöä?

        Meinaatko, ettei papoilla ole enää tunne-elämää ja jälkikasvu on heillä vahteina? Onko sulla vahtimista omissa vanhemmissasi? Miten siihen suhtautuvat?


      • JassuOnTyhjätasku

        Kyllä pappoja kannattaa hiukan vahtiakin Jassun kaltaisilta elättäjää etsiviltä onnenonkijoilta. Ikävä vanhana tehdä itsestään naurunaihe.


    • keniameriikasta

      - Emmanuel Pona luuli tulevansa kuuluisan bisnesnaisen ja lähes maailmanluokan tähden luokse
      - Emmanuel tutustui Tuksuun Facebookissa
      - Tuksu lähetti 10 vuoden takaisia kuvia itsestään ja tanssijoistaan
      - Emmanuel epäroi matkaa Suomeen lippujen kalliin hinnan takia, mutta Tuksu lupasi maksaa edestakaisen matkan
      - Emmanuelin saavuttua Suomeen Tuksu vaikutti kovin ihastuneelta häneen
      - Elämä Tuksun kodissa osoittautui kaoottiseksi. Asunnossa kävi koko ajan meluavaa ryyppyjengiä.
      - Emmanuel olisi halunnut levätä pitkän matkan jälkeen, mutta Tuksu ei antanut
      - Emmanuelin mukaan Tuksu oli lähes koko ajan humalassa ja "napsi joitakin pillereitä"
      - Emmanuel koki, että hänen on pakko totella Tuksua kaikessa, sillä tämä oli maksanut hänen matkansa
      - Eräänä aamuyönä Tuksu tuli kotiin naama veressä ja naarmuilla
      - Tuksu alkoi huutaa Emmanuelille ja käski tämän ulos. Emmanuel selittää: "En voinut lähteä, koska en
      löytänyt matkalaukkujani, joista toisessa oli passini. Hän oli piilottanut ne. Hän oli hyvin
      aggressiivinen, yritti käydä kimppuuni ja lyödä puhelimellaan"
      - Emmanuel tahtoi soittaa poliisille, mutta Tuksu oli jo tehnyt sen
      - Poliisit eivät uskoneet, että Emmanuel olisi pahoinpidellyt Tuksun. He kuitenkin kysyivät
      voisiko Emmanuel poistua asunnosta.
      - Emmanuel asui Helsinki-Vantaalla kaksi vuorokautta. Tämä Hymyn haastattelukin tehtiin siellä.
      - Lopulta selvisi, että Tuksu ei ollutkaan maksanut Emmanuelin matkoja, vaan sen oli tehnyt Ruotsista käsin Marja Tukiainen
      - Emmanuelin paluulento olisi vasta 3 viikon päästä ja Emmanuel oli isossa pulassa kun ei päässyt kotiinsa
      - Emmanuel sai kuitenkin ystäviensä avulla vaihdettua lentolippunsa ja "toipuu nyt järkytyksestä kotonaan"

      • Hupsaa

        Väärä ketju...


    • Pele893

      Kukaan suomalainen tyrkky ei elä pelkästään blogeja kirjoittamalla.
      Jos muutaman satasen saa kuukaudessa niin se on lähempänä totuutta kuin sellainen summa jolla voisi maksaa vuokran, sähkön, ruan ja muut menot.

      • elävättavallaan

        Onkos joku sellaista väittänyt?


      • Mjjbhv

        Jasmin itse.


      • KiitosSeiskaRovoista

        Ei ole mikään ajatusten tonava saati penalin terävin kynä, jos ei itse näe elävänsä muiden siivellä. Muut maksaa asunnon, veden, sähkön, vakuutukset, liikumisen ja ruoan. Jassurassun pennyt menee sälään.


    • 098ed

      Varmaan Jasmin antaa ymmärtää että hän ei elä papan siivellä, mikä ei siis pidä paikkansa jos ei ole muita säännöllisiä tuloja kuin blogi.

      • lueblogi

        Juurihan hän blogissaan kertoo asian laidan. Mitä sitä jankkaat.


      • MuidenLompakolla

        Mitä jaska kertoi: pappa maksaa asunnon, pääosan ruoasta, matkat. Asumiseen liittyy muitakin papan maksamia kuluja: sähkö ja vesi ja vakuutus. Jaska maksaa rytkyt ja paskakemikaalit, ja lennot Ouluun. Laskeepa miten päin vaan, Jaska ei pysy ruossa ja asunnossa ilman vanhuksia: pappaa, mammaa ja mummoa. Että sellainen siipeilijä ;-(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe