ikäväpuolisoajokarakastijajumaloi

kuollutrakkaus

Yksinäinen surullinen olo. En tiedä miten sitä jaksaisi seuraavaan päivään. Ilalla menin nukkumaan tyytyväisenä miten paljon sain tänään kaikenlaista valmiiksi. Aamulla heräsin ja olo oli vielä hyvä. Sitten sinä ja sanallinen raivoamisesi puolisoni jota ennen rakkaaksi kutsuin teit sen taas ja nollasit kaiken hyvän olon. Minä en aiheuttanut raivoamista, mutta eihän minulla ole väliä. Minulle voi sanoa pahasti ja yritän puolustautua, mutta sisältä viiltää pahasti ja toipuessa menee pitkän aikaa. Pieni hetki ja sinä unohdat, että olet saanut minut henkisesti sanoillasi ihan tyhjäksi.
Eroaisin jos se olisi mahdollista, mutta ei se ....antaa olla. On vain paha olla enkä voi kenellekkään puhua tästä. Haittaako se jos tänne kirjoitan vain ajatuksiani.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutultakuulostaa

      Ei haittaa. Minulla oli saman tapainen avioliitto miehen kanssa. Ymmärrän jokseenkin miltä sinusta tuntuu. Minun tunteeni kuoli lopuksi kokonaan hänen toimintansa vuoksi. Nyt on aikaa kulunut sen verran, että olen saanut vahvistettua itseäni. Käyn itseni takia asioita läpi ja pyrin parantamaan haavojani. Kirjoitan, luen,mietin se on tapani purkaa ja käsitellä. Tällä hetkellä olen tunteiden tasolla. Annan kaikkien tunteiden tulla, muuten en toivu.

      • aloit

        Kiitos vastauksestasi. Voi kun voisikin vain lähteä, mutta minun tilanteessa se ei oikein onnistu vielä. Ehkä myöhemmin. Hyvää loppukesää


      • tutultakuulostaa

        Sinulle myös paljon voimia ja jaksamista! Ymmärrän ettei aina ole mahdollista vain lähteä, elämä ei ole niin yksiselitteistä. Muista pitää huoli hyvinvoinnistasi! :)


    • fperperpe

      Jättäkää ne huonot puoliskonne...kyllä elämä vie eteenpäin, kun antaa sen mahdollisuuden itselleen. Ei kenenkään tarvitse elää elämäänsä kuunnellen toisen rähjäämistä.

      • KolmasKNokka

        Komas kovanokka vastaa:
        Ei ole helppoa jättää lapsia raivoajattaren kynsiin


    • pragmatix

      Minulla on myös samantapaisia kokemuksia. Nuorena en voinut käsittää, miksi kaikelta hellyydeltä ja rakkaudelta yhtäkkiä meni pohja pois, kun mies (poika vielä silloin) yhtäkkiä sanallisesti lyttäsi minut, luonteeni ja kaiken. Vertasi minua niihin naispuolisiin, joita oli elämässään eniten inhonnut. Tuo meni niin pitkälle, että vahingoitin itseäni. Jos häntä loukkasi parilla sanalla niin hän oli kuin surullinen, hylätty poika. Kasvoin oivallusten myötä vahvemmaksi ja rupesin antamaan takaisin samalla mitalla. Jokin osa rakkaudesta kuoli väistämättä, tai ehkä ei kuollut mutta muutti muotoaan.

      Minusta ei tullut alistujaa eikä tule. Molemmilla meillä on pohjimmiltaan hyvä sydän, tahallaan ei haluta toisia loukata. Asenteeni on nykyään että annetaan myrskyn raivota se minkä se kestää. Kun kummaltakin taholta syydetään hetki paskaa, ei tarvitse miettiä kuka loukkasi ja kuinka paljon. Sitten järki käteen, ja jatketaan siitä mihin jäätiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe