Haisevatkin

Eiihän

Ei kai niitä sarvikuonoja muuta Varkauteen.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasistionreppana

      Rasisti sika hyppää kaivoon

    • MatinNaapuri

      Keskutelu olisi hyvä alkaa ja lopettaa ennenkuin joku vaikka tulee ?

    • lkjkoo

      Turussa iso sarvikuono ongelma,lisääntyy vaan kokoajan.

    • toinenhuolestunut

      Asiallinen aloitus huolestuneelta kaupunkilaiselta.

    • myötävittuuntunu

      ja päivittäisen mamujen tekemät rikokset voitte lukea tuolta: http://mvlehti.net/

      on se kumma kun ei ummarra,maassa maan tavalla ja kyllä, olen rasisti!
      en halua omien lisäksi värittömiä tekemään asioita ihmisille tänne mihin ei edes kantaväestö pysty.

      työ ketkä niitä tänne haluatte voisitte ottaa majailemaan omiin nurkkiin ja kustantaa elämän omasta pussista.
      maksaskoha somalipresidentti mulle ylläpidon jos lähen sinne pakolaiseksi kun ei tässä ole töitäkään mitä tehdä?

      ai niin,immosella on muuten mamu vaimona...

      • iljanlehteee

        Tiesitkö että tuon roskalehden ylläpitäjä on tuomittu mm pahoinpitelyistä ja huumeista? Ilja niminen venäläinen. Ei siinä jos haluat hänen paskaa lukea.


      • Sesomali

        Olen itse somali ja käyn töissä ja maksan veroja ei tarvitse syyttää kaikkia ulkomaalaisia ihmisiä


      • maalimanihme
        Sesomali kirjoitti:

        Olen itse somali ja käyn töissä ja maksan veroja ei tarvitse syyttää kaikkia ulkomaalaisia ihmisiä

        BUAHAAHAHHAHAHAHA


      • tekevättöitäheti

        Todella ei tarvitse syyttää kaikkia ulkomaalaisia sosiaalilla elämisestä yai silloin pitää sanoa samaa suomalaisista työttömistä! Nyt jäitä hattuun!


    • Myötävittuuntunu

      Lehden ylläpitäjällä ei ole osaa eikä arpaa tietääkseni tapahtumiin joita lehdessä kirjoitellaan vai luuletko keksivän päästään jutut?
      kyseessä ei ole 7 päivää lehti.
      tarkemmin kun luet artikkelin kirjoittajan nimen ja googletat,saatat yllättyä...

      sivistäisit itseäsi hivenen ennen kuin mollaat lehteä joka julkaisee tapahtuneita asioita ilman sensuuria,
      ilmeisesti itse tykkäät lukea vain ja ainoastaan positiivisia juttuja mamuista ja sulkea ulos negatiiviset totuudet.

      • eivittunyt

        Ilja kannustaakin kirjoittajiaan liioittelemaan ja jauhamaan paskaa kunhan suomalaiset saadaan kääntymään mamuja vastaan. Eipä muuta voi sairaalta pahoinpitelijä narkkarilta odottaa. Ja sinä vielä niihin juttuihin uskot ressukka.


    • DomaHome

      Tuntuu että kaiki on hoidettu hyvin ja parhaalla tavalla olosuhteisiin nähden ?

      Miten sitten hoidetaan muut hommat eivät heitä enään kiinnostakkaan ?

    • lisää.paikkoja

      Demarit ja muu vasemmisto näitä sarvikuonoja tänne haluaa.

      Pthyi saatan. Ja 300€ tollo vielä discorahaa taskuu

    • kananlentojapaskaa

      MV-lehti (MV??!!, Mitä V*ttua?) on suomalainen verkkolehti. Lehti luokittelee itsensä radikaaliksi, suoraksi, puolueettomaksi ja skuuppihakuiseksi.Käytännössä sivusto yhdistelee keksittyjä uutisia, huuhaata ja salaliittoteorioita.Viha- ja pseudouutissivustojen tapaan MV-lehti ei edusta perinteistä journalismia ja se ei toimi jounalistin ohjeiden mukaisesti. Verkkolehteä on kritisoitu tarkastamattomien tai jopa keksittyjen uutisten levittämisestä ilman lähdekritiikkiä, ja joissa loukataan ihmisten yksityisyyttä.
      Sivuston perustaja ja verkkotunnuksen omistaja on aikaisemmin muun muassa Absolute-lehteä julkaissut Ilja Janitskin.[2] Hänet on tuomittu Helsingin käräjäoikeudessa useista väkivaltarikoksista
      https://fi.wikipedia.org/wiki/MV-lehti

      Absolute oli Suomen pääkaupunkiseudulla syksyllä 2002 aloitettu ilmaisjakelulehti, jonka kohderyhmänä oli nuori, varakas ja muotitietoinen kaupunkilaisyleisö. Lehden perustajia olivat Ilja Janitskin ja markkinointipäällikkönä toiminut Jussi Ahde. Lehdestä ilmestyi vain yksi noin satasivuinen, kalliille paperille painettu numero, jonka 30 000 kappaleen painosta jaettiin lähinnä helsinkiläisissä trendiravintoloissa ja vaatekaupoissa
      Absoluten toinen numero jäi ilmestymättä, Yli-Valkaman mukaan siksi, että taittaja oli kadonnut valmiit aineistot mukanaan.[5] Yli-Valkama myi yrityksen sarjayrittäjä Eero Löppöselle, jonka yli 40 yhtiöstä 22:lla oli merkintä maksuhäiriöstä ja neljällä konkurssi meneillään tai rauennut. Myös Absolute Media jätti palkkoja ja laskuja maksamatta

    • Myötävittuuntunu
      • eivittunyt

        No minua ei sinun törkylehtesi linkit kiinnosta. Jatka itse niiden lukemista jos sellaista paskaa haluat lukea.


    • myötävittuuntunu
      • oiuj

        Törkeestä raiskauksesta tuli törkeän pieni tuomio.
        Saivat sarikuono alennusta.


      • eivittunyt

        Kyse oli mv lehdestä. En ymmärrä mitä haet takaa linkkailemalla mamujen rikoksia? Oletko kenties rasisti jos olet niin säälittävää. Mielestäni rangaistuksien tulisi olla kovempia oli mamu tai kantasuomalainen.


      • rauhanUskonnonOpit

        Miksi näitä rikoksen tekijöitä pitää suomeen lappaa solkenaan? Suhteessa väkimäärään tummahipiäiset tehtailee enemmän raiskauksia, yms. kuin etnisesti suomalaista verta olevat.


      • Myötävittuuntunu
        eivittunyt kirjoitti:

        Kyse oli mv lehdestä. En ymmärrä mitä haet takaa linkkailemalla mamujen rikoksia? Oletko kenties rasisti jos olet niin säälittävää. Mielestäni rangaistuksien tulisi olla kovempia oli mamu tai kantasuomalainen.

        Kerroit mvlehden kirjoituksien olevan palturia ja omistajan rikollinen.
        mitä sitten jos on rikollinen?
        tekeekö jonkun tuomio jostain automaattisesti patologisen valehtelijan?
        Jos sinun kaverisi ja tuntemasi henkilöt keksii juttuja omasta päästä ei se tarkoita muitten olevan samanlaisia.
        päivälehdet ne vasta juttuja liioittelee saadakseen lehtiä myytyä,jos et ole huomannut ja sitäpaitsi mvlehti julkaisee myös artikkeleja muiden kirjoittamista jutuista jotka sinä väität paskapuheeksi.
        tutkippas lehteä ja artikkeleiden kirjoittajien henkilötietoja voit yllättyä minne muualle kyseiset juttujaan syytää.
        avarra maailmankatsomusta hyvä veli.


      • eivittunyt
        Myötävittuuntunu kirjoitti:

        Kerroit mvlehden kirjoituksien olevan palturia ja omistajan rikollinen.
        mitä sitten jos on rikollinen?
        tekeekö jonkun tuomio jostain automaattisesti patologisen valehtelijan?
        Jos sinun kaverisi ja tuntemasi henkilöt keksii juttuja omasta päästä ei se tarkoita muitten olevan samanlaisia.
        päivälehdet ne vasta juttuja liioittelee saadakseen lehtiä myytyä,jos et ole huomannut ja sitäpaitsi mvlehti julkaisee myös artikkeleja muiden kirjoittamista jutuista jotka sinä väität paskapuheeksi.
        tutkippas lehteä ja artikkeleiden kirjoittajien henkilötietoja voit yllättyä minne muualle kyseiset juttujaan syytää.
        avarra maailmankatsomusta hyvä veli.

        Olen lukenut Iljasta vähän kaikenlaista. Enkä ota rikollisen juttuja vakavasti. Miksi hyväksyt Iljan rikokset? Mutta mamuja syyyttelet ärhäkästi. Iljajan itse pakoilee oikeutta espanjassa.


      • hyi.helv.tt

        Demarit yrittää vihreiden apajille, duunarit jättäneet puolueen vuosia sitten ja nyt ämmät siirtyy pois demareista Rinteen takia. Mamuja pitää saada että kannatus nousee ja uusia äänestäjiä demareille.


      • Myötävittuuntunu
        eivittunyt kirjoitti:

        Olen lukenut Iljasta vähän kaikenlaista. Enkä ota rikollisen juttuja vakavasti. Miksi hyväksyt Iljan rikokset? Mutta mamuja syyyttelet ärhäkästi. Iljajan itse pakoilee oikeutta espanjassa.

        Sanoinko hyväksyväni rikokset?
        Harjoita luetun ymmärtämistä hyvä ihminen!
        Se että joku on rikollinen ei tee siitä valehtelijaa,minua ei kiinnosta kuka kirjoittaa mitäkin kunhan kirjoittaa asiat niin kuin ne on tapahtunut tai sanottu.
        Tämä ilja vai mikä lie ei kirjoita niitä juttuja aivan kuten mainitsin.mainitsin myös sinulle, että tarkista artikkelin kirjoittaja.
        Se ei ole iljasi.
        Onkos tämä juttu kans valetta?
        http://mvlehti.net/2015/07/31/fathi-ahmed-se-erilainen-somali/

        Mies kertoo itse tuossa itsestään ei ilja!!
        Tämä mvlehti kirjoittaa asiat niin kuin ne pitäisi sensuroimatta mitään sivan kuten on pokkaa julkaista lasten hyväksikäyttäjien nimet,lehti ansaitsisi mitallin!


      • eivittunyt
        Myötävittuuntunu kirjoitti:

        Sanoinko hyväksyväni rikokset?
        Harjoita luetun ymmärtämistä hyvä ihminen!
        Se että joku on rikollinen ei tee siitä valehtelijaa,minua ei kiinnosta kuka kirjoittaa mitäkin kunhan kirjoittaa asiat niin kuin ne on tapahtunut tai sanottu.
        Tämä ilja vai mikä lie ei kirjoita niitä juttuja aivan kuten mainitsin.mainitsin myös sinulle, että tarkista artikkelin kirjoittaja.
        Se ei ole iljasi.
        Onkos tämä juttu kans valetta?
        http://mvlehti.net/2015/07/31/fathi-ahmed-se-erilainen-somali/

        Mies kertoo itse tuossa itsestään ei ilja!!
        Tämä mvlehti kirjoittaa asiat niin kuin ne pitäisi sensuroimatta mitään sivan kuten on pokkaa julkaista lasten hyväksikäyttäjien nimet,lehti ansaitsisi mitallin!

        No voi olla tosijuttujakin suosittelen kuitenkin suhtautumaan varauksella noihin juttuihin. Tuomitun väkivalta rikollisen ja narkomaanin omistaman verkkolehden juttuja en kovin vakavasti ota jos itse uskot sokeasti kaiken mitä mv lehti kirjoittaa niin omapahan on häpeäsi. Mielestäni myös ristiriitaista ja tekopyhää tuo mamujen syyttely kun itse Ilja on ryssä ja tuomittu rikollinen joka pakoilee espanjassa oikeutta. Jatka Mv paska lehtesi lukemista jos haluat itse en aio lukea.


      • hienohomma
        eivittunyt kirjoitti:

        No voi olla tosijuttujakin suosittelen kuitenkin suhtautumaan varauksella noihin juttuihin. Tuomitun väkivalta rikollisen ja narkomaanin omistaman verkkolehden juttuja en kovin vakavasti ota jos itse uskot sokeasti kaiken mitä mv lehti kirjoittaa niin omapahan on häpeäsi. Mielestäni myös ristiriitaista ja tekopyhää tuo mamujen syyttely kun itse Ilja on ryssä ja tuomittu rikollinen joka pakoilee espanjassa oikeutta. Jatka Mv paska lehtesi lukemista jos haluat itse en aio lukea.

        Onneksi Varkaudessa asuu järkeviäkin ihmisiä.


      • myötävittuntunu
        eivittunyt kirjoitti:

        No voi olla tosijuttujakin suosittelen kuitenkin suhtautumaan varauksella noihin juttuihin. Tuomitun väkivalta rikollisen ja narkomaanin omistaman verkkolehden juttuja en kovin vakavasti ota jos itse uskot sokeasti kaiken mitä mv lehti kirjoittaa niin omapahan on häpeäsi. Mielestäni myös ristiriitaista ja tekopyhää tuo mamujen syyttely kun itse Ilja on ryssä ja tuomittu rikollinen joka pakoilee espanjassa oikeutta. Jatka Mv paska lehtesi lukemista jos haluat itse en aio lukea.

        nyt ymmärrän kiukkusi,copy paste.olisihan tämä pitänyt arvata
        tiesitkö:https://fi.wikipedia.org/wiki/MV-lehti
        julkaisujen olevan kenen tahansa kirjoittamia ja ei välttämättä kenenkän tarkistamia?
        tarkista lähteesi....


      • eivittunyt
        myötävittuntunu kirjoitti:

        nyt ymmärrän kiukkusi,copy paste.olisihan tämä pitänyt arvata
        tiesitkö:https://fi.wikipedia.org/wiki/MV-lehti
        julkaisujen olevan kenen tahansa kirjoittamia ja ei välttämättä kenenkän tarkistamia?
        tarkista lähteesi....

        Kiukuttele vain mutta rasisti on reppana et pääse tuolla asenteella pitkälle.


      • myötävittuuntunu
        eivittunyt kirjoitti:

        Kiukuttele vain mutta rasisti on reppana et pääse tuolla asenteella pitkälle.

        mainitsin olevani jo rasisti.
        en kaipaa lisää ongelmia mitä mamut tuo tulessaan kun niitä on täällä jo omasta takaa.
        ikääkin jo on tarpeekisi ymmärtämään oikean ja väärän.
        enkö siis ole jo päässyt pitkälle?
        reppana on yleisessä käytössä oleva sana joka kuvastaa mm.työtöntä,alkoholistia,itsesäälissä rypevää tossun alla olevaa joojo miestä.
        mikään näistä ei osu minuun valitettavasti.
        kuten jo mainitsin sivistä itseäsi!

        ootko miettinyt tai katsonut peiliin näkyykö siellä reppana?


      • omapeilikuvaparas
        myötävittuuntunu kirjoitti:

        mainitsin olevani jo rasisti.
        en kaipaa lisää ongelmia mitä mamut tuo tulessaan kun niitä on täällä jo omasta takaa.
        ikääkin jo on tarpeekisi ymmärtämään oikean ja väärän.
        enkö siis ole jo päässyt pitkälle?
        reppana on yleisessä käytössä oleva sana joka kuvastaa mm.työtöntä,alkoholistia,itsesäälissä rypevää tossun alla olevaa joojo miestä.
        mikään näistä ei osu minuun valitettavasti.
        kuten jo mainitsin sivistä itseäsi!

        ootko miettinyt tai katsonut peiliin näkyykö siellä reppana?

        Ai...nämä ovat näitä Sykkeessä/iltatori/urheilu on pop lahkolaisia.
        Itsetyytyväisyytesi paljasti asian.


      • myötävittuuntunu
        omapeilikuvaparas kirjoitti:

        Ai...nämä ovat näitä Sykkeessä/iltatori/urheilu on pop lahkolaisia.
        Itsetyytyväisyytesi paljasti asian.

        lahkot,urheilu fanatiikka ja iltatorit on kaukana minusta.
        olen ateisti enkä kannata mitään puoluetta että sori.


    • p9ou

      Sarvikuonot pysyköön sarvikuonojen maassa. Emme halua niitä tänne raiskaamaan,ja tappamaan.

      • pooloo

        "Onneksi Varkaudessa asuu järkeviäkin ihmisiä".


      • purejenkki

        Yhdysvaltalaiset sotilaat raiskasivat 190 000 saksalaista naista toisen maailmansodan lopussa ja ensimmäisinä rauhan vuosina, sanoo saksalainen sotatutkija Miriam Gebhardt. Asiasta kertoo Der Spiegel.
        Gebhardt uskoo, että sotilaat jatkoivat raiskauksia aina vuoteen 1955 saakka, jolloin Länsi-Saksa oli jo itsenäinen.
        http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/usa sotilaat naiset toinen maailmansota-32778


      • myötävittuuntunu
        purejenkki kirjoitti:

        Yhdysvaltalaiset sotilaat raiskasivat 190 000 saksalaista naista toisen maailmansodan lopussa ja ensimmäisinä rauhan vuosina, sanoo saksalainen sotatutkija Miriam Gebhardt. Asiasta kertoo Der Spiegel.
        Gebhardt uskoo, että sotilaat jatkoivat raiskauksia aina vuoteen 1955 saakka, jolloin Länsi-Saksa oli jo itsenäinen.
        http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/usa sotilaat naiset toinen maailmansota-32778

        joka sodassa raiskataan ja kidutetaan.
        sodat kun tuppaa olemaan uskontoon sidottu ja turha mainita ryssiä joilla on eri näkemys mikä on oikein ja mikä väärin.
        kyllä suomalaisetkin teki ihan samallalailla sodassa, niistä ei vaan puhuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe