Lopettakaa provotus

pistesille

Palstalla kumma touhu

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millepiste

      Voisiko vähän avata; provotus?

    • Suomenlaki

      Yksi ainoa sekopää on terrorisoinut koko palstaa jo pitkään kirjoittelemalla törkeyksiä eri aiheista eri nimimerkeillä. Toivottavasti hän löytää apua ongelmiinsa terveydenhuollon ammattilaisilta.

      • Lukisisiasiaa

        Eipä tälle Suomi 24 paölstanvalvonnassa mitään mahda. Minäkin olen pannut useita palautteutteita henkilökohtaisiin solvauksiin menneistä viesteistä. Ei mitään vaikutusrta.Saa kirjoittaa näin, vaikka on keskustelupalstojen sääntöjen vastaista,


      • Utelias-125689

        Laitatko tähän kopiona jonkun herjauksista, niin voidaan yhdessä miettiä asiaa?


    • sosiaalitäti

      Näitähän löytyy. Ensi huono koulumenestys, sitten ongelmia työnsaannissa, sosiaalissia ongelmia, ei vakituista parisuhdetta. Täällä sitten puretaan pahaa oloa. Yleensä seinäjoen ulkopuolelta. Mistäspäin mahtaa olla?

    • diagnoosintekijä

      Täällähän on oikein mielenterveysalan huippuosaajia paikalla. Diagnoosit tulee tuotapikaa. Tuleepa mieleen tapaus, kun eräs nainen kertoi minulle erään miehen olevan hoidon tarpeessa. Itse tiesin henkilön hyvin mukavaksi perheenisäksi, joka hoiti työnsä aina hyvin ja tekee vielä vaativaa duunia. Nainen halusi vain mollata, koska ei ollut saanut vastakaikua lähestymisyrityksiinsä. Jottako siitäkö kolottaa?

      • naisethaukkuu

        Jos jokainen mies jota joku nainen on nimittänyt hulluksi, narsistiseksi tai muuten mielenvikaiseksi olis ihan oikeasti sitä, ei Suomessa olisi yhtään tervejärkistä miestä.


      • haukkuuakat
        naisethaukkuu kirjoitti:

        Jos jokainen mies jota joku nainen on nimittänyt hulluksi, narsistiseksi tai muuten mielenvikaiseksi olis ihan oikeasti sitä, ei Suomessa olisi yhtään tervejärkistä miestä.

        Tuohan oli naseva huomio, vaikka ei ei alkuperäiseen aiheen läheisesti ehkä liitykään? Näinhän se on, itsekin olen neljänkymmenen avioliittovuoden jälkeen saanut kuulla. Nimittelyjä naisen suusta nimittäin. Kun naapurin ukko on kertonut saaneensa kuulla samanlaisia kutakuinkin saman ajan verran, ei kai se sattumaa voi olla että kaksi hullua ukkoa on ihan naapuritonteilleen osunut vuosikymmeniä sitten? Vai voiko sittenkin? Näillä palstoilla mielenterveyspalveluihin ohjaileville sellainen asia tiedoksi että, hullu se on itse, joka toista hulluksi sanoo!


      • kvinkkvink

        sama idiootti kirjoittelee jokaisella palstalla, savolainen tollukka, jolla oikeesti ongelma.


      • naisethaukkuu

        Kyllä täällä on ihan useampiakin kirjoittajia ja kohtuullisen järkeviäkin. Nimittäin jos luet edelliset kommentit ihan huolella. Itse olen paikkakuntalaisia. Ja kerro toki sinäkin mistä itse olet.


      • Jos_Pia_Raskia
        kvinkkvink kirjoitti:

        sama idiootti kirjoittelee jokaisella palstalla, savolainen tollukka, jolla oikeesti ongelma.

        tarkoitat niin oikeassa olet. Savolainen tollukka ilman kengänkantoja näyttääkin huvittavalta. Ryssän vaatteet ja laulut täydentävät kokonaisuuden. Piaa pitäisi ymmärtää kun äijä on häipynyt ja lapset huostaanotettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe