Kysymys abortin ihailijoille

suorakysymys

Siksikö ihailette aborttia niin paljon, että uskotte voivanne lähettää kastamattoman lapsen abortoimalla helvettiin?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WrongAddress87

      Kysymys tuli väärälle palstalle, sillä SRK-eriseuran lestahellarit opettavat kaikkien kastamattomienkin vauvojen / syntymättömienkin pääsevän taivaaseen. Vaikka lestahellarit vastustavat aborttia, vastaansanomaton tosiasia on, että abortti pelastaa helvetiltä syntymättömän lapsen 95 % todennäköiyydelä. Luku olisi 99,999 % ellei lapsikuolleisuutta olisi niinkin paljon kuin sitä mm. kehitysmaissa on.

      • 11ja16

        Tarkoitatko että srk:n pakkopano-opin tuloksista 95% menee kadotukseen.

        Jos noin on kannattaisi hillitä.


      • oikeaantuli

        Tällä palstalla kirjoittaa SRK-vl:ia vain hyvin vähän. Enemmän kirjoittaa niitä, jotka pitävät kastamatonta lasta Jumalalle kelpaamattomana ja samaan aikaan hyväksyvät abortin.


      • ihmetyttää
        oikeaantuli kirjoitti:

        Tällä palstalla kirjoittaa SRK-vl:ia vain hyvin vähän. Enemmän kirjoittaa niitä, jotka pitävät kastamatonta lasta Jumalalle kelpaamattomana ja samaan aikaan hyväksyvät abortin.

        Onkohan aloittaja mieleltään aivan terve?


      • hienoaihmettelyä
        ihmetyttää kirjoitti:

        Onkohan aloittaja mieleltään aivan terve?

        Ehdottomasti on mielisairasta ihmetellä sitä, jos ihminen pitää kastamatonta lasta helvetinlapsena ja samaan aikaan ihailee aborttia modernin yhteiskunnan suurimpana saavutuksena. Vain mielisairas ihminen kykenee kyseenalaistamaan sen.


      • EiMonopoliaLestoilla
        oikeaantuli kirjoitti:

        Tällä palstalla kirjoittaa SRK-vl:ia vain hyvin vähän. Enemmän kirjoittaa niitä, jotka pitävät kastamatonta lasta Jumalalle kelpaamattomana ja samaan aikaan hyväksyvät abortin.

        Itse en ole SRK-eriseuran lestahellari. Vastustan jyrkästi aborttia! VL-lahkon edustajilla ei ole monopolia abortin vastustamiseen eikä koko kristinuskoonkaan!


      • GalaxErkki
        11ja16 kirjoitti:

        Tarkoitatko että srk:n pakkopano-opin tuloksista 95% menee kadotukseen.

        Jos noin on kannattaisi hillitä.

        Ei vaan se tarkoittaa sitä, että on muutakin lapsikuolleisuutta eli kuoleehan nälkään 2-5-vuotiaita lapsia globaalisti paljonkin, valitettavasti. Ja nämä kaikki ovat VL-lahkon näkökulmasta "uskomassa".


      • nälkäkuolema
        GalaxErkki kirjoitti:

        Ei vaan se tarkoittaa sitä, että on muutakin lapsikuolleisuutta eli kuoleehan nälkään 2-5-vuotiaita lapsia globaalisti paljonkin, valitettavasti. Ja nämä kaikki ovat VL-lahkon näkökulmasta "uskomassa".

        Minkähänlainen jumala teillä on, kun kykenee antamaan vauvalle uskon mutta ei ruokaa?????Mihin se vauva uskoa tarvitsee?


      • OH-HOH
        ihmetyttää kirjoitti:

        Onkohan aloittaja mieleltään aivan terve?

        Pipi pää aloittajalla ja teksti on sen mukaista. Ai, että oikein "abortin ihailijoita" - taisi ne lääkkeet jäädä jälleen ottamatta, mutta tuskin ne tehoavat aivopestyyn aloittajaan, koska tuli on hänen kohdallaan jo työnsä tehnyt.


      • KysymysSinulle
        EiMonopoliaLestoilla kirjoitti:

        Itse en ole SRK-eriseuran lestahellari. Vastustan jyrkästi aborttia! VL-lahkon edustajilla ei ole monopolia abortin vastustamiseen eikä koko kristinuskoonkaan!

        Vastustat aborttia eli viattoman lapsen kylmäveristä murhaamista, hienoa ja hatunnosto! Miten mielestäsi käy spontaanissa abortissa eli keskenmenossa kuolleille ihmisenaluille viimeisellä tuomiolla, kun heitä ei ole ehditty kastaa?


      • kasteellaeimitäänvirkaa
        KysymysSinulle kirjoitti:

        Vastustat aborttia eli viattoman lapsen kylmäveristä murhaamista, hienoa ja hatunnosto! Miten mielestäsi käy spontaanissa abortissa eli keskenmenossa kuolleille ihmisenaluille viimeisellä tuomiolla, kun heitä ei ole ehditty kastaa?

        käy hyvin!


      • sydänpaikallaan--
        kasteellaeimitäänvirkaa kirjoitti:

        käy hyvin!

        Sinulla on sentään sydän paikallaan, kun et ole syöttämässä kaikkein viattomimpia taivaantaimia Pirulle.


    • karrikoitukysymys

      Onpa karrikoitu kysymys. Silti, olen itse pohtinut samaa jo kauan. Ylipäätään ihmisen on oltava tunnekylmä hyväksyäkseen viattoman ihmisenalun tappamisen. Mutta erityisesti on syytä ihmetellä, miten ihminen voi hyväksyä abortin, jos hän samaan aikaan katsoo lapsen autuuden olevan kasteen takana? Ymmärtääkö tällainen ihminen, että oman oppinsa mukaan hän abortoi lapsen iankaikkiseen kadotukseen?

    • Truwandel

      Hyviä kysymyksiä, mutta väärällä palstalla. VL-tahot toki vastustavat aborttia. Kasteella ei ole heidän oppiensa mukaan mitään virkaa Jumalan valtakunnan porttina. Niinkin silti on, että sinänsä pahat abortit estävät VL-uskon sammumisen, kun abortoitu sikiö ei synny / elä niin kauan, että eroaisi SRK-lestahellareiden "Jumalan valtakunnasta". VL-uskonto on silti ennen kaikkea elämänmyönteinen uskonto. Siksi SRK-eriseuran lestahellari vastustaa niin aborttia kuin eutanasiaa. Eutanasia on SRK-lestahellareiden mielestä tietysti kauhistus. Ihmiseltä viedään aikaa tehdä välttämätön VL-parannus.

      • raamatusta

        Ihminen on Jumalan luoma ja Hän itse pitää huolen omasta lapsestaan siihen saakka, kunnes tuo lapsi/aikuinen lähtee pois Isän kodista. Vasta sen jälkeen hän tarvitsee uskoa pelastuakseen ja kastetta, kun hän palaa Isän kotiin.

        Ps 71
        "5. Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.
        6. Sinä olet minun tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta; sinua minä alati ylistän.

        Ps 22
        10. Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        11. sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta."


      • harhaoppia
        raamatusta kirjoitti:

        Ihminen on Jumalan luoma ja Hän itse pitää huolen omasta lapsestaan siihen saakka, kunnes tuo lapsi/aikuinen lähtee pois Isän kodista. Vasta sen jälkeen hän tarvitsee uskoa pelastuakseen ja kastetta, kun hän palaa Isän kotiin.

        Ps 71
        "5. Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.
        6. Sinä olet minun tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta; sinua minä alati ylistän.

        Ps 22
        10. Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        11. sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta."

        Mihin perustuu ns hätäkaste, koska vauva kuollessaan pääsee taivaaseen ilman mitään vesiseremoniaakin!


      • suuripetos
        harhaoppia kirjoitti:

        Mihin perustuu ns hätäkaste, koska vauva kuollessaan pääsee taivaaseen ilman mitään vesiseremoniaakin!

        Eiköhän se hätäkaste keksitty sitä varten, että kirkkolaitos saattoi osoittaa monopolinsa taivaaseen pääsyn ratkaisijana. Ellei kirkko kastanut, ei ollut asiaa taivaaseen.
        Näin oppimatonta kansaa jymäytettiin.


    • kfhs

      Entä jos en jaa sinun uskoasi helvetistä enkä usko kristillisiin tai muihin uskonnollisiin käsityksiin tuonpuoleista? Entä jos yksinkertaisesti ajattelen, että kun ihminen kuolee, lakkaa vain olemasta? Minä en jaa tuota uskonnollista humpuukia helvetistä tai vastaavaa, joten sinun moraalikäsityksesi eivät koske minua. Sinun logiikallani kaikki kuukautiset ja käteenvedot ovat kaikki suoranaista massamurhaa, koska niissä ei kaikille anneta "mahdollisuutta elämälle". Eli ehkäisy on suoraan murha, rinnastettavissa vaikka 10-vuotiaan lapsen heittämiseen sillalta alas vai? Voi hyvää päivää mitä vauhkoamista.

      Jos nainen tekee abortin ennen 12. raskausviikkoa, kyseessä ei ole edes sikiö. Hermosto ei ole kehittynyt, joten kipua ei ole, sydän ei syki, aivot eivät ole kehittyneet... Sillä kehittyvällä alkiolla ei ole mitään, mikä määrittää sen ihmiseksi tai persoonaksi. Se on kasa soluja, joista pitemmän kaavan kehityksellä MYÖHEMMIN kehittyy ihminen, jos nainen haluaa sen pitää.

      Minusta suurin osa abortin vastustajista ovat hyvin tekopyhiä, sillä jätätte täysin epähuomioon kaikki jo ne olemassa olevat lapset, jotka kärsivät ja kuolevat ympäri maailmaa. Ette te välitä tippaakaan siitä lapsesta sen jälkeen kun se on syntynyt. Te vain haluatte pakottaa naisen menettämään oikeuden omaan ruumiiseensa ja kantaa sisällään loista (kyllä, sitä voidaan myös näin luonnehtia, kaikki nimittäin eivät rakasta raskautta tai tunnetta vauvan kasvamisesta sisällään), jota nainen ei halua? Mikä teitä vaivaa? Teidän mielestänne kasalla solumössöä on enemmän oikeuksia kuin naisella, joka on elävä ja hengittävä ihminen. Teidän mukaanne ilmeisesti olisi parasta, että raskaana olevat naiset suunnilleen sidotaan yhdeksäksi kuukaudeksi sänkyyn ja pakotetaan synnyttämään suurien kipujen kanssa lapsi. Näette naiset siis käytännössä katsoen emakoina, joilla ei ole oikeuksia omaan kehoon.

      Jos kuvittelette olevanne jollain tavalla oikean asian puolesta haukkumassa ja hyökkäämässä abortin kannattajien kimppuun, teillä viiraa päässä. Ja btw te uskonnolliset hihhulit, raamattu on abortin puolella. Jos nainen pettää miestään, tulee naisen juoda myrkkyä, joka abortoi lapsen.

    • voisentähän

      no mutta solumössökös se siinä pauhaa!

      • kfhs

        Ei kyse ole pauhaamisesta, pelkästä rauhallisesta kannanotosta. Katsos kun jotkut meistä kykenevät rauhalliseen argumentoitiin, toisin kuin osa vastustajista jotka tuntuvat saavan orgasmin joka kerta kun pääsevät rykimään solvauksia niitä kohtaan, jotka eivät hysteerisesti vastusta tuota lääketieteellistä toimenpidettä. Yksinkertaisesti: solumössö < nainen.

        Niin ja mitenkäs se raamatun oppi, että älä tuomitse muita ihmisiä? Tekopyhyyttä hulppeimmillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe