Öitä!!!!!!

rakastankuitenkin

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • byebyebyebye

      ohi mikä ohi.

    • Mullaonusko

      Jos se on someone else niin on..

    • Eimilläänpahalla

      Nyt olis sitten hyvä hetki puhua sen IHMISEN kanssa ja katsoa, onko aihetta moiseen!

    • jokumurjottaa

      No voisit hitto vie tehdä jotain meidän jutun eteen!! Mä yritin. Mut et halunnut nähdä ees kaverina ja koko ajan oli vaikeeta...............Mut eipä tää sulta ookaan. Terveisiä vain sinne Tre:lle!!

      • häläpätihämmää

        Oliko tämä miehelle vai naiselle? aika katkeraa...


    • 1olen2ruskea3xx05

      Tällaisilla yritelmillä joilla me kalstellaan toisiamme tästä suolammesta, there will be no us. Seuraa siis kysymyksiä: Oletko vielä kesälomalla? Sun hiusten väri; musta, punainen, vaalea vai ruskea? Milloin nähtiin viimeksi? Vastaa, please, niin päästään johonkin suuntaan.

    • Viininpunahilkka

      Mä en tiedä kuka sä olet, mut oon itse todennut että aina ei oo pakko luovuttaa ennen kuin on pakko luovuttaa. Eli toivo elää kunnes se katoaa johonkin tai toteutuu - sitä ei oo mikään pakko varmuuden vuoksi itse tappaa:)
      Tänään näin. Iski taas vastahanka-asenne kun täällä pyörii näköjään tänään 'häpeä ihastumistas niin ettet usko itseesi' lynkkausporukkaa. Voivat olla oikeassa lopulta, mutta hei, eivät nekään voi ETUkäteen olla sen viisaampia kuin jokainen itse.

    • niinminäkin

      samoin...

    • liianhapokasta_eipysty

      Ajattelen samoin kuin aloittaja... Olen pettynyt erääseen niin monesti ja kärsinyt kaikenlaisesta paskasta taholtaan, että on todellinen ihme jos tästä enää mitään tulee.

    • lähelläkaukana

      Samoin!!!!

      Vaikka en väitä tunnistavani, toivon silti

    • Okeiöitä

      Its ööver

    • enluovutavieläkään

      Höpö, höpö, eihän se ole vielä alkanutkaan! Minä en aio luovuttaa ennen kun olen jutellut hänen(m) kanssa silmätysten

    • Huomenetsulle

      Mun usko hiipui hiljalleen kun aloin huomaamaan ja ymmärtämään miten tärkeää sulle on kaikki muu kuin tämä meidän juttu ja minä, siellä missä minä olin, sinä olit hiljaa mutta missä muut olivat sinä olit aina äänessä, öin ja päivin.
      Et edes yrittänyt rakentaa yhteyttä meidän välille etkä vastata mun yrityksiin, tärkeintä sulle oli hauskanpito naisten kanssa kellon ympäri.
      Ei kai silloin voi mitään juttua edes olla vai mitä, jos tärkeysjärjestys on se mikä sulla oli.

    • nouhätämies

      uutta putkeen vaan, senkus valkkaat jonkun niistä keiden kans oot vehdannut, thats it <3

      • aikapaksua

        Väittää tollasta vehtaushommaa. Ootkohan liian mustasukkainen?


      • ekkötunnista
        aikapaksua kirjoitti:

        Väittää tollasta vehtaushommaa. Ootkohan liian mustasukkainen?

        palstojen ikivehtaajaa, se on vaan totuus, ei muuta.


    • puhukaaoikeesti

      Kenellä teistä on juttu aloittajan kanssa.

    • mitessätoimit

      sen teidän jutun hyväks?

      • enoleap

        Mutta aika paskasti kai minäkin


    • kenenniistäkysyn

      sullahan ei muuta oo vuosiin ollukkaan ku juttuja kaikkein akkojen kans palstoilla, kenestä kyse?

    • Miksiniin

      Kuinka paljon olet itse toiminut asian hyväksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe