Mitä Pasi Turunen tekee muiden mukana?

Faktaa200-luvulla

Tekee Raamatunkirjoittajista ja Jeesuksesta suuren valehtelijan.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stiiina

      Turunen ei ole foorumin aihe

      • Turusempi

        Ainahan Tutunen aihe on ;
        Kirja " Ari turunen "; Tosi on !
        -Ari Turunen " ; Ettekö tiedä , kuka minä olen ? "


      • SavostaTiietään
        Turusempi kirjoitti:

        Ainahan Tutunen aihe on ;
        Kirja " Ari turunen "; Tosi on !
        -Ari Turunen " ; Ettekö tiedä , kuka minä olen ? "

        Sie oot Turusen Heikin poika


      • Vai.niin
        Turusempi kirjoitti:

        Ainahan Tutunen aihe on ;
        Kirja " Ari turunen "; Tosi on !
        -Ari Turunen " ; Ettekö tiedä , kuka minä olen ? "

        Ihan vain mielenkiinnosta kysyn: Mistä tuo "Ettekö tiedä , kuka minä olen ?" on otettu?


      • Paipai
        Vai.niin kirjoitti:

        Ihan vain mielenkiinnosta kysyn: Mistä tuo "Ettekö tiedä , kuka minä olen ?" on otettu?

        No joo, Tuo " Ettekö tiedä ,kuka minä olen ? " . on toisen Turusen , toimittaja Ari Turusen kirja mainio kirja Hybriksestä , tolkuttomasta ylimielisyydestä , kun läpi historian vallanhaltijat tai ryhmät ovat alkaneet tuntea olevansa ainoan tiedon haltijat , "
        löytyy kirjastosta ,


    • totuusselviää

      Millä perusteella. Turunen todella palava Raamattua terveellä pohjalla julistava henkilö. On pureutunut Jehovantodistajien oppiin niin perusteellisesti, ettei moni todistaja tiedä niin syvällisesti liikkeensä sisältöä ja historiaa.
      Se on ongelma, että Jh:n todistajilta kielletään ankarasti tutustuminen muuhun uskonnolliseen kirjallisuuteen kuin mitä se oma edustaa.'
      Kuitenkin Turunen on tehnyt tutkimukset käyttämällä Vartiotorniseuran omaa julkaisua, historiaa.
      Kannattaa kyllä tutustua siihen, ennen kuin aikoo tosissaan jh:n yhteisöön.

    • Perustelut.kiitos

      Perustelisitko väitteesi. Laita ensin lainaus Pasi Turusen kirjoituksesta ja perustele sitten miksi hän on väärässä. Ei tuollainen perustelematon puskasta huutelu mitään hyödytä.

      • Faktaa2000-luvulle

        Se on perusteltu tällä palstalla reilu puoli vuotta sitten tosi perusteellisesti, monet Raamatun kohdat jotka ovat Raamatunvastaisia.
        Perustelut pohjautui Pasi Turusen kirjaan JT:sta.


      • Ei.riitä
        Faktaa2000-luvulle kirjoitti:

        Se on perusteltu tällä palstalla reilu puoli vuotta sitten tosi perusteellisesti, monet Raamatun kohdat jotka ovat Raamatunvastaisia.
        Perustelut pohjautui Pasi Turusen kirjaan JT:sta.

        Jospa linkittäisit tähän nuo perustelut. Itse muistan parikin ketjua, joissa yritettiin selitellä jotain Turusta vastaan, mutta ei oikeasti perusteltu yhtään mitään. Perustelut jäivät väitteen tasolle, eikä itseasiassa puututtu juurikaan Turusen Raamatuntulkintoihin, vaan johonkin ihan muuhun, kuten hänen kielilläpuhumiseensa yms. joka ei liittynyt aiheeseen mitenkään.

        Miten muuten Raamatun kohdat voivat olla Raamatunvastaisia?


      • FaKTAA2000-LUVULLE
        Ei.riitä kirjoitti:

        Jospa linkittäisit tähän nuo perustelut. Itse muistan parikin ketjua, joissa yritettiin selitellä jotain Turusta vastaan, mutta ei oikeasti perusteltu yhtään mitään. Perustelut jäivät väitteen tasolle, eikä itseasiassa puututtu juurikaan Turusen Raamatuntulkintoihin, vaan johonkin ihan muuhun, kuten hänen kielilläpuhumiseensa yms. joka ei liittynyt aiheeseen mitenkään.

        Miten muuten Raamatun kohdat voivat olla Raamatunvastaisia?

        Kaikki perustelut perustui siihen mitä Raamatussa sanotaan ihan oikeasti, jota Turunen väitti Raamatunvastaisesti.
        Selaa tätä historiaa taaksepäin, ehkä se sieltä löytyy.


      • Kolonkka

        Spämmiä edellä ?

        Turunen Pasi: Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa
        Kirja joka esittelee lahkon sen oman kirjallisuuden valossa, sitaatein. löytyy kirjastoista
        Todistajat eivät ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä kirjassa


      • Faktaa2000-luvulle
        Kolonkka kirjoitti:

        Spämmiä edellä ?

        Turunen Pasi: Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa
        Kirja joka esittelee lahkon sen oman kirjallisuuden valossa, sitaatein. löytyy kirjastoista
        Todistajat eivät ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä kirjassa

        Olen lukenut kirjan ja perustellut sen täällä monilta osin Raamatunvastaiseksi ja JT mollaamiseksi.
        Kirja menee läpi niille, jotka eivät tunne Raamattua.


      • Faktaa2000-luvulle
        Kolonkka kirjoitti:

        Spämmiä edellä ?

        Turunen Pasi: Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa
        Kirja joka esittelee lahkon sen oman kirjallisuuden valossa, sitaatein. löytyy kirjastoista
        Todistajat eivät ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä kirjassa

        Virheitä on valtava määrä.
        Siinä Turunen on oikeassa, että JT ennustukset ovat menneet pieleen, muuta totta kirjassa ei olekkaan.


      • hoitoalalla
        Faktaa2000-luvulle kirjoitti:

        Olen lukenut kirjan ja perustellut sen täällä monilta osin Raamatunvastaiseksi ja JT mollaamiseksi.
        Kirja menee läpi niille, jotka eivät tunne Raamattua.

        yx valopilkku Turusen kirjassa on:
        valokopio jt:n kuolintodiatuksesta
        siinä kerrotaan
        että
        - mahdollisesti humalaisen kuljettama- auto törmäsi
        hänen autoonsa
        -toukokuussa -93,
        ja jt sai pahan lantiomurtuman muita vammoja
        Jt kuoli sitten
        keuhkokuumeeseen
        sairaalassa
        -heinäkuussa-93
        viruttuaan sairaaloissa
        VIISI VIIKKOA.
        a) vältön kuolisyy
        Pneumonia pulmonum
        Keuhkokuume
        ahhaa..
        ..olin tähän asti luullut että
        se jt kuoli HETI kolaripäivänä
        massiiviseen verenhukkaan,
        ___toi VIISI VIIKKOA
        antaakin ihan toinen aspekti asiaan...


      • Kolonkka

        kuten lukija huomaa, ei todistaja kykene yksilöimään yhtään väitettään edellä.

        Lahkossa on myös voimassa teokraattisen sodankäynnin oppi, elikkä tulee valehdella lahkon edun puolesta.
        Tästä ei kuitenkaan ole Turunen ottanut kirjaansa,
        se löytyy watchtower 1957 May 1, Use theocratic war strategy


      • Kolonkka

        hoitoalalla 31.7.2015 13:52

        " Turusen kirjassa on: valokopio jt:n kuolintodiatuksesta "

        -Itse asiassa Turusessa on paljonkin valokopioita, tosiaankin lähdeviitteiden lisäksi.
        Tulee mieleen oikeudenkäyntipöytäkirjasta, jossa lahkon Raamatun kääntäjänä esiintynyt henkilö myönsi, ettei osaa kääntää Raamattua (Raamattu oli avoinna ja pyydettiin kääntämään).


      • Hohhojjaa
        FaKTAA2000-LUVULLE kirjoitti:

        Kaikki perustelut perustui siihen mitä Raamatussa sanotaan ihan oikeasti, jota Turunen väitti Raamatunvastaisesti.
        Selaa tätä historiaa taaksepäin, ehkä se sieltä löytyy.

        "Selaa tätä historiaa taaksepäin, ehkä se sieltä löytyy."

        Eiköhän se ole kuule sinun asiasi perustella väitteesi. Väite on epätosi, kunnes se on todeksi osoitettu.


      • Turhaa.jauhaa
        Faktaa2000-luvulle kirjoitti:

        Virheitä on valtava määrä.
        Siinä Turunen on oikeassa, että JT ennustukset ovat menneet pieleen, muuta totta kirjassa ei olekkaan.

        "Virheitä on valtava määrä."

        Laita nyt edes yksi malliksi.


      • Faktaa2000-luvulle
        Turhaa.jauhaa kirjoitti:

        "Virheitä on valtava määrä."

        Laita nyt edes yksi malliksi.

        Yksi merkittävä väite Turusella on se, että Pyhä Henki on persoona.

        Raamatussa ei ole yhdelläkään sivulla personoitu Pyhää Henkeä persoonaksi....ei myöskään KR 1933


    • näkyvättälläpalstalla

      Samaa mieltä. Turunen on päällepuhuja, keskustelusta kieltäyttvä pakkosaarnaaja, jonka kannattajat ja julistajat ovat samaa tavaraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe