uskoni tunnus

uskontunnusmerkki

Koska uskoni jeesus-nimiseen messiaaseen on muuttunut, enkä ole täysin vakuuttunut, että hänen oikea nimensä on jotain muuta, esim. Kuten Messiaaniset juutalaiset käyttävät messiaaseen nimeä yeshuaan, niin uskon että se voi olla hänen oikea nimensä, mutta koska hän oli hebrealai en, otin uskoni tunnuksesi käyttöön tähden muotoisen kukan, joka toistaa juutalaisen rukousviitan värejä, sinistä ja valkoista. Ne ovat myös lipun värit. Tämä tähden muotoinen kukka toimii uskoni tunnuksena. Onhan se messiaan eli yeshuaan eli Jeesuksen tähti. Mitä te pidätte uskon tunnuksena.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittää yrittää, vaikka ei ole pääomaa.

    • Ristin.Herra

      Ristin tunnustaminen tuntuu olevan monille "vapaasuuntaisille" vaikeaa, helluntailaisille jos ei peräti mahdotonta.

      Aina he ovat kärkkymässä jotain "uutta oppia", uusia tunnuksia. Ilmestyskirja varoittaa, että nk. lopun aikoina tulee näitä, jotka eivät tervettä oppia siedä, kääntyvät antikristusten puoleen.

      • Ristin.kantaja

        Äläs nyt valehtele ettei helluntailaiset tunnusta ristiä tai olisi vaikeaa. Ei taida mikään muu uskon suuntaus olevan niin tiukasti ristiä tunnustava kuin helluntailaiset. Sen olen nähnyt vuosikymmenien aikana.
        Jos vastusta ja vihaat helluntailaisia niin jätä silti valehtelu.


      • Hell.Valehtelijalle
        Ristin.kantaja kirjoitti:

        Äläs nyt valehtele ettei helluntailaiset tunnusta ristiä tai olisi vaikeaa. Ei taida mikään muu uskon suuntaus olevan niin tiukasti ristiä tunnustava kuin helluntailaiset. Sen olen nähnyt vuosikymmenien aikana.
        Jos vastusta ja vihaat helluntailaisia niin jätä silti valehtelu.

        Kuuleppas. Minua on vuosia sitten helluntailaisten foorumilla laumakiusattu, kun kerroin kantavani ristiä kaulallani. Minulta kysyttiin, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko silloin giljotiinia kaulallani. Minulle sanottiin, että risti oli roomalainen murha-ase, ei muuta.

        Samoin minua kristillisen kirkon ehtoollisen vuoksi nimitettiin jumalansyöjäksi ja kiistettiin, että ehtoollinen voisi olla Kristuksen p. ruumis ja veri. Siellä julistettiin, että helluntailaisten "ehtoollinen" on vain leipä ja viini, eli muistoateria, ei Jeesuksen Kristuksen pyhä ruumis ja veri.

        Tälainen teksti ei juurikaan poikennut tämän foorumin kristittyjen vastaisista kannibaalisyytöksistä.


      • sinua.on.huijattu
        Hell.Valehtelijalle kirjoitti:

        Kuuleppas. Minua on vuosia sitten helluntailaisten foorumilla laumakiusattu, kun kerroin kantavani ristiä kaulallani. Minulta kysyttiin, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko silloin giljotiinia kaulallani. Minulle sanottiin, että risti oli roomalainen murha-ase, ei muuta.

        Samoin minua kristillisen kirkon ehtoollisen vuoksi nimitettiin jumalansyöjäksi ja kiistettiin, että ehtoollinen voisi olla Kristuksen p. ruumis ja veri. Siellä julistettiin, että helluntailaisten "ehtoollinen" on vain leipä ja viini, eli muistoateria, ei Jeesuksen Kristuksen pyhä ruumis ja veri.

        Tälainen teksti ei juurikaan poikennut tämän foorumin kristittyjen vastaisista kannibaalisyytöksistä.

        Nuo kiusaajathan eivät ole varmasti olleet helluntailaisia, sillä tänne laittaa muslimitkin väliin koraanin jakeita ja sanovat niiden olevan Raamatusta. täällä moni yrittää mustata helluntailaisia esiintymällä sellaisina vaikka ovat todellisuudessa< aivan muuta. Noita mainitsemistasi asioista ei helluntailaiset tee ei mitään.


    • Pyhä.Risti

      "Mitä te pidätte uskon tunnuksena?"

      Ristiä. Venäläisortodoksista, hopea-kultaista kaulakrusifixia, josta ilmenee, mistä on kyse. Ikoniranneketta, sekä ortodoksista rukousranneketta.

    • monipuolista

      Kun ja jos vaimot uskosi puolesta tulevat, silloin testataan usko. Minä uskon kuten jeesus myös vanhan testamentin. Siksi hankin ilonpolusta vanhan aikaisen biblian. Eroaa muuten nykyisestä Raamatusta ja nyt siellä sanotaan, että Jeesuksen sukuluetteloista toinen on Marian, Jeesuksen äidin ja toinen joosefin, Jeesuksen isän. Tätä ei nykyinen raamattu ilmoita eikä ihmiset tiedä. Lukekaa biblia. Siellä on muutkin apokryyfikirjat jotka ennenaikaiseen Raamattuun kuuluivat, mutta ovat nyt poistetut nykyraamatusta. Siksi muuten herran siunaus-riipuskin käy uskoni tunnuksena. Kannatta monipuolistaa valikoimaa
      onhan se aökukristillisen seurakunnan, joka koostui juutalaisista, käyttämä kala. Näitä olen pitänyt. Myös Daavidin tähteä.

    • Kalasymboli

      Vesimiehen aika on astrologinen ajanjakso, jolloin Aurinko on kevätpäiväntasauksen aikana Vesimiehen tähdistössä.

      Ajanjaksot aiheutuvat maapallon prekessiosta eli pyörimisakselin kiertymisestä yhden kierroksen 25 725:n vuoden aikana[1], jona aikana kevätpäiväntasauspiste ehtii sijaita kaikissa eläinradan 12 tähdistössä.

      Vesimiehen aikaa edelsi Kalojen aika, ja sitä seuraa Kauriin aika. Jokainen ajanjakso kestää noin 2150 vuotta, joka vastaa eläinradalla 30 astetta.

    • Hindu-sukonnossa kalojen aikakautta, eli Kali-yugaa pidetään eripuran aikakautena, jonka loppumista odotetaan, mutta ensin Siva tuhoaa entistä ja Kalki ratsastaa valkoisella hevosella tuomitsemaan vääryyksiä.

      "Kalki on hinduperinteessä Vishnun kymmenes inkarnaatio tai avatar, eli ruumiillistuma, joka ilmestyy maan päälle parhaillaan käynnissä olevan Kali Yugan eli pimeyden aikakauden aikana. Kalkin sanotaan tulevan valkoisella hevosella ratsastaen ja tuovan mukanaan tuomiopäivän, jona ihmiset pelastuvat tai tuhoutuvat riippuen eletystä elämästään.

      Oppi Kalkista omaksuttiin hindulaisuuteen Persian zarathustralaisesta uskonnosta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe