Jassun upea blogipöräytys

justjooviisauutako

Vanha haahka.

http://static.blogbook.fi/wp-content/uploads/sites/81/2015/08/image.jpg

Minä siis. Tulevan viikon perjantaina, jolloin täytän 33 vuotta. 20 vuotta niistä on kulunut julkisuudessa ja esillä, enkä vaihtaisi hetkeäkään pois. Ja hei, kyllä te minut tiedätte – ikä ei merkitse minulle mitään negatiivista, enkä todellakaan pidä itseäni vanhana. En pidä edes miestäni vanhana, vaikka hän onkin 65-vuotias. Otsikon mukaisesti ajattelin tosin ikäisistäni ihmisistä joskus teininä, mutta eihän se niin mene. Tai, kun itse ”vanhenee”, niin ajatukset myös ikäasioista muuttuvat.

Itseni kohdalla mikään positiivinen ajatus iästäni ei ole kyllä ihme… Kuva tuossa yllä selittää kaiken. Oikeanpuoleinen kuva on otettu muutama päivä sitten, olen siinä siis 32 ja vasemmanpuoleinen kuva on otettu minun ollessani 18. Tiedän! Mikä ero! Sanomattakin lienee selvää, että olen enemmän kuin tyytyväinen tästä muutoksesta.

18-vuotiaana ihailin kaikkia minua huomattavasti vanhempia ihmisiä ja heidän tyyliään. Ykkösihanteeni oli Paula Koivuniemi, harmi vaan, kun niihin aikoihin hän pukeutui aina rouvamaisiin bleisereihin yms. Kunpa hänellä olisi jo silloin ollut hänen nykyinen nuorekas rokkimimmityylinsä! Silloin en olisi ehkä näyttänyt keski-ikäiseltä rouvalta alle 20-vuotiaana. Karua.

Tässä alla toinen esimerkki; oikeanpuoleinen kuva otettu pari päivää sitten ja vasemmanpuoleinen minun ollessani 22. Kuvien välillä siis about tasan kymmenen vuotta. 22-vuotiaana olin keikkaillut bändini kanssa reilut kolme vuotta putkeen (vielä toiset kolme olivat edessä) ja se elämäntyyli ei vain sopinut minulle laisinkaan. Ei lainkaan normaalia päivärytmiä; valvoin yöt ja nukuin päivät, sillä keikkani ravintoloissa alkoivat aina klo 23.00-00.00 ja vedin bändin kanssa kaksi 45 min settiä. Sen jälkeen bändi vielä jatkoi pilkkuun asti ja koska kuljin keikkabussin mukana, minun täytyi odottaa heitä. Kamojen roudauksen jälkeen pääsimme siis lähtemään keikkapaikalta aina joskus klo 04.00-05.00 aikoihin. Ei niin kivaa ja sen näkee 100% naamastani. Kun ei voi hyvin henkisesti, sen huomaa myös fyysisesti.

http://static.blogbook.fi/wp-content/uploads/sites/81/2015/08/image1.jpg

Tärkein mottoni/hokemani nykyään onkin ”kun voit hyvin, olet kaunis”. Sen yritän muistaa päivittäin. Valmistan terveellistä ruokaa sekä marja- ja vihersmoothieita päivittäin, huolehdin raudan saannista, juon kolme litraa vettä päivittäin ja ”piiskaan” itseni liikkumaan. Joskus kun se ei innosta ensin yhtään, mutta lenkin/pyöräilyn/jumpan jälkeen olo on Aina mahtava – se fiilis tulee pitää mielessä, niin siihen pyrkiikin useammin.

Onnellinen, hyvinvoiva ja hymyilevä ihminen on aina kaunis; sukupuolesta, ihonväristä ja iästä huolimatta. On myös aivan sama, kuka tai mitkä asiat kenetkin tekevät onnelliseksi, kunhan jokainen panostaisi juurikin niille itselleen tärkeisiin juttuihin. Nuorempana en olisi ajatellut näin, vaan enemmän välitin meikeistä ja kaikesta pinnallisesta. Nykyään (kuten olen monesti todennut) en edes meikkaa paljoa. Silmämeikkiä käytän jonnekin mennessä, mutta iholleni laitan joka päivä vain kasvovoiteen. En meikkivoiteita tai puutereita. Arvostan itseäni aitona ja luonnollisena ihmisenä ja mikä tärkeintä, en halua piilottaa itseäni minkään taakse. En tarvitse enää suojakuorta tai naamiota. ”Mä oon mikä oon ja muuksi en muutu!”

xxx

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freshpapsu

      Huoh... Miten monta kertaa se aikoo vielä mainostaa noita ennen-nyt-kuviaan? Noloa, koska ihan oikeasti... En nyt sanoisi, että Jassu on superkaunistunut aina vaan kun aikaa kuluu. Mutta ilmeisesti Jassu itse ajattelee niin ja hieroo sitä toisten naamaan noloine #omg #bloodyhell -juttuineen. Voi Jassu kun olet nolo :|

      • omqqqq

        silmäni meikkaan ainoastaan käydessäni saunassa sekä nukkumaan mennessä, samoten on hauskemman näköinen kun sipaisen hivenen huulikiiltoa, voin vain sanoa olevani naturelli.


    • laulajako

      Blogissaan kirjoittaa keikkailleensa aikoinaan monta vuotta putkeen, niin pitääkö paikkaansa? Vähän vaikee uskoo, kun nyt hänestä ainakin saa laiskan kuvan, tyypin jolle ei työt maistu.

      • Historiaa.uusiksi

        Ehkä tässäKIN tapauksessa ns.aika kultaa muistot. Tuotantoyhtiöllä ja bändilläNI on prinsessan 6 vuoden keikkailusta takuulla eri muistot.


    • boronpelle

      -- 22-vuotiaana olin keikkaillut bändini kanssa reilut kolme vuotta putkeen (vielä toiset kolme olivat edessä

      Ei pidä paikkaansa että olis 6v keikkaillut putkeen. Keikkaili silloin tällöin satunnaisesti ja Auraviihteeltä tuli lopulta potkut koska Jassu ei pystynyt juhlimisensa takia pitämään sovituista esiintymisistä kiinni. Ja bändiNI ei ollut Jassun vaan Auraviihteen palkkalistoilla. On taas todellisuus karannut pullon hengen mukana...No, Tukiainenkin väittää asuneensa ja työskennelesä Maijamissa vuosikausia ihan yhtä putkeen vaikka vaan turistiviisumilla oltiin paikan päällä ilman mitään työlupia. Jassu muistuttaa ihanaa Tunkkia aina vaan enemmän ja enemmän.

    • AlintaKastia

      Ikä ei merkitse minulle mitään mutta kuitenkin jauhan siitä jatkuvasti ja muistan aina muistuttaa kuin hirveän vanha aviomieheni jo on.

      • pappppaaa

      • Yyyyyhh

    • tuulimyllyjävastaaan

      ÄLÄ! Kirjoittiko näin, voi kauhia paikka :O Ihan järkytyin mutta muuttuko maailma vai pysähtykö se ? No ei :D Mulla tulee mieleen että oot Suomi 24 oma Don tai Donna Quijote :D voi pikkuista.

    • heikot-perimät

      Woohoo ja Tuksu ovat kaksi samanlaista jälkeenjäänyttä kehäraakkia, jotka seiska on jättänyt sivuilleen viihdyttämään lukijoita naurettavilla kirjoituskyhäelmillään.

      Molempaa yli kolmikymppistä lapsekasta naista yhdistää mm. voimakas riippuvaisuus äidistä (äidit ainoita ystäviä), kouluttamattomuus, yleinen sivistymättömyys, skandaalinhajuinen menneisyys, pohjaton itserakkaus ja itseriittoisuus, toisten häikäilemätön hyväksikäyttäminen, itsensä ja perheensä häpäiseminen, laiskuus, velttous, tunnekylmyys, empatiakyvyn puute, vain muutamia mainitakseni.

      Nämä keski-ikäiset tädit ovat viime viikot vouhkanneet nimi-ja syntymäpäivistään kuin leikki-ikäiset. Ja keitä kaikkia suurista ihailija- ja fanijoukoista onkaan juhlavieraina? Omat äidit.

      Mutta pohjattomalla tyhmyydellä ja itsensä naurunalaiseksi tekemiselläkin on viihdearvonsa. On surkuhupaisaa, että sekä woohoo että tukeva luulevat olevansa kadehdittuja ja seurattuja kauneutensa ja ihanan elämänsä vuoksi, vaikka molempia juntteja pidetään pilkkana niin "työnantajan" kuin lukijoidenkin joukoissa.

      • heikot-perimät

        korj. surkuhupaisaa, kun


      • gooogs

        Osuva kuvaus näistä prinsessoista!

        Googlailin Auraviihdettä, ja kyllä, tosiaan, vuosituhannen alusta löytyy uutisointeja, että JasM ei ole hoitanut sovittuja töitä juontokeikat jääneet väliin ja potkut tuli. Joku työnantaja oli iltalehdessä silloin kommentoinut, että JM taitaa hakea vaan helppoa elämää ja julkisuus tuntuu olevan tärkeämpää kuin työnteko. Eli niin Jassuah jo silloin!


      • Heissanveissan
        gooogs kirjoitti:

        Osuva kuvaus näistä prinsessoista!

        Googlailin Auraviihdettä, ja kyllä, tosiaan, vuosituhannen alusta löytyy uutisointeja, että JasM ei ole hoitanut sovittuja töitä juontokeikat jääneet väliin ja potkut tuli. Joku työnantaja oli iltalehdessä silloin kommentoinut, että JM taitaa hakea vaan helppoa elämää ja julkisuus tuntuu olevan tärkeämpää kuin työnteko. Eli niin Jassuah jo silloin!

        Minä sain aikoinaan J:stä Oulussa sellaisen kuvan, että hän kuvittelee saavuttavansa kaiken haluamansa pelkästään omalla kauneudellaan. Onhan hän jumalattoman kaunis, ei siinä mitään. Mutta en ihmettele, että J silti pelkää vanhenemista. Kauneus kun ei ole ikuista...


      • loppuaeinäy

        Kyllä vain, viiltävästi naputeltu.
        Jassu on vienyt parisuhteessa elämisen uudelle tasolle, josta tosin ei vähään aikaan ole tainnut olla kuin maininta: tapaamisen/seurustelun muistopäivä, aina joka kuukausi ainakin viime vuonna Bramleyt kovasti juhlivat ja Jassu innoissaan kuin ilmapallo. Siis tästäkin asiasta. Yleensä intoilee minäminäminä-tyyliin, jollaiseen ei pysty edes moni taaperoikäinen huomionhaussaan. #otanpaselfien #mäjamunrytkyt #rietasrakastaja #muahhh #toimetonnaturisen...
        Mutta pokkaa pitää olla, kun tyhjää elämäänsä tyrkkää esille. Ja haastiksissa (vähissä onneksi) vaikka mikä muu asia olisi ykkönen, niin pappakorttia pelataan aina lopuksi. Säälin sitä eläkeläistä, ei taida tietää, millaista rouvansa horisee julkisuudessa vasektomiasta lähtien.


      • Heppi45
        gooogs kirjoitti:

        Osuva kuvaus näistä prinsessoista!

        Googlailin Auraviihdettä, ja kyllä, tosiaan, vuosituhannen alusta löytyy uutisointeja, että JasM ei ole hoitanut sovittuja töitä juontokeikat jääneet väliin ja potkut tuli. Joku työnantaja oli iltalehdessä silloin kommentoinut, että JM taitaa hakea vaan helppoa elämää ja julkisuus tuntuu olevan tärkeämpää kuin työnteko. Eli niin Jassuah jo silloin!

        "JassuaH"?


      • rrrrwwwwwww
        Heissanveissan kirjoitti:

        Minä sain aikoinaan J:stä Oulussa sellaisen kuvan, että hän kuvittelee saavuttavansa kaiken haluamansa pelkästään omalla kauneudellaan. Onhan hän jumalattoman kaunis, ei siinä mitään. Mutta en ihmettele, että J silti pelkää vanhenemista. Kauneus kun ei ole ikuista...

        Onhan se saavuttanutkin kaiken haluamansa, elämän jonkun toisen siivellä ulkomailla ja "omaa rahaa" sen verran että voi ostaa Primarkin kamaa.


    • putte-possun-nimipäivät

      Onko pahvilautaset, viirit, tarrat, ylläripussukat mummolle ja äidille, ilmapallot, kuppikakut, pillit ja torvet jo hankittu, kun princess jasmin täyttää x vee?

      • omaehdotuksesi

        Niitäkö sinä käytät synttäreilläsi?


      • ddddddddddd
        omaehdotuksesi kirjoitti:

        Niitäkö sinä käytät synttäreilläsi?

        :D päivän paras heitto


      • rouskiss
        omaehdotuksesi kirjoitti:

        Niitäkö sinä käytät synttäreilläsi?

        Lasten synttäreillä ja Jasuhan täyttää puheittensa perusteella 5v! Haajuhlista on varppina jäänyt pari pahvimukia ja -lautasta, ilmapalloja ja serpentiinipakkausta kertakäyttöliinoja. Helga keksii kakun ja Jassu kehittää viinipullot. Vielä kun kaivetaan se aarteiden arkku esiin jossa Jassun lehtileikkeet niin ilo on katossa. Woohooo!


      • olenpaväärässä
        rouskiss kirjoitti:

        Lasten synttäreillä ja Jasuhan täyttää puheittensa perusteella 5v! Haajuhlista on varppina jäänyt pari pahvimukia ja -lautasta, ilmapalloja ja serpentiinipakkausta kertakäyttöliinoja. Helga keksii kakun ja Jassu kehittää viinipullot. Vielä kun kaivetaan se aarteiden arkku esiin jossa Jassun lehtileikkeet niin ilo on katossa. Woohooo!

        Ihanko totta? Olen lukenut aivan väärää infoa iästä.


      • niinmuahhahhaa

        Surkuhupaisaa tpdellisuuspakoa seiskatorvelolla, äo


      • jättiklyyvari
        rouskiss kirjoitti:

        Lasten synttäreillä ja Jasuhan täyttää puheittensa perusteella 5v! Haajuhlista on varppina jäänyt pari pahvimukia ja -lautasta, ilmapalloja ja serpentiinipakkausta kertakäyttöliinoja. Helga keksii kakun ja Jassu kehittää viinipullot. Vielä kun kaivetaan se aarteiden arkku esiin jossa Jassun lehtileikkeet niin ilo on katossa. Woohooo!

        Naamareita ei tarvita, koko juhlaväellä on näyttävät vappunenät omasta takaa, kestona.


      • VinkVinks

        Hyvä että Jassu ei malta olla levittämästä tietoa merkkipäivästään niin saa tämän palstan kritiikitön Jassu-fanikin muistaa ja itkien kiittää idoliaan. Mieluisin lahja on varmasti väkevä nestemäinen. Uusi pahvilautassettikin olisi kiva ylläri ja peilejäkään ei ole koskaan liikaa. Dildot ovat Mäntylän naisille aina mieleen.


    • fhhfghht445

      Selvästi ikäkriisi kun näistä jauhaa. Alkaa käsittämään oman parasta ennen päiväyksen jo menneen ja on joutunut ottamaan ikivanhan sairaseläkkeellä olevan ukonkäppänän. Voi voi Tsääsminiä kun pelasi korttinsa surkeasti. Olisi voinut vaan ei pystynyt. Yritys kyllä oli kova.

      • minkähänikäinen

        Ai 5 vuotiaana ikäkriisi? Täällä juuri väitettiin hänen viettävän 5v synttäreitä.


      • voihelkaminkäteit

        Huonosti pelannut korttinsa, eläkeläiselämää 32-vuotiaana. Köyhänä syntynyt ja köyhänä pysyy, ellei ala rikkaampia pappoja kuppaamaan.


      • tarkennus
        minkähänikäinen kirjoitti:

        Ai 5 vuotiaana ikäkriisi? Täällä juuri väitettiin hänen viettävän 5v synttäreitä.

        Jäts on viisivuotiaan henkisellä tasolla oleva keski-ikäinen täti.


    • kaikkiaeivoiauttaa

      Mahtaa äitinsä pohtia välillä työtöntä ja ponnetonta lastaan katsoessa, olisiko ollut parempi valita abortti. Lapsi kun ei vieläkään elätä itseään. Kaikki merkit viittaavat siihen ettei siitä aikuista tule. Muiden elätettävä.

      • äitiitsekkin

        Kukaan äiti ei ikinä ajattelesi noin ! Tuskin edes Charles Mansonin äiti. Oma lapsi on aina oma lapsi ja rakas, julmaa edes kirjoittaa tuollaista, saisit hävetä ! Joko et ole itse äiti ja olet todella tyhmä teini tai et käy täysillä , veikkaan jälkimmäistä,


      • TurhaanRuokittu

        Hekla nostanut kädet pystyyn, minkäs enää tekee.


      • eikaikkinaiset
        äitiitsekkin kirjoitti:

        Kukaan äiti ei ikinä ajattelesi noin ! Tuskin edes Charles Mansonin äiti. Oma lapsi on aina oma lapsi ja rakas, julmaa edes kirjoittaa tuollaista, saisit hävetä ! Joko et ole itse äiti ja olet todella tyhmä teini tai et käy täysillä , veikkaan jälkimmäistä,

        Jasminiin liittymättä niin sulta on tainnut jäädä ohi ne monet uutisoinnit äideistä, jotka katuvat lapsen hankkimista. Ei se äitiys vaan ole kaikkien naisten juttu ja siitäkin pitäisi voida puhua ilman, että aletaan haukkua. Kyllä mies saa olla haluamatta olla isä, mutta ilmeisesti kaikkien naisten täytyy haluamalla haluta olla äitejä. Kuvottavaa ajattelua... Jokainen tekee virheitä ja jonkun maailman onnellisin asia on toisen painajainen...


    • niinturhaa

      Ärsyttää tuollainen 30 ja risat pimu joka ei ole vielä vanha eikä liioin rupsahtanut hakee huomiota ja huutelee olemattomista rypyistä, niin pinnallista ja turhaa. Sen siitä saa kun elämässä ei oo muuta kuin nätti naama, itsekki joskus halusin nätin naaman mutta nyt oon ilonen että oon söpö mutta viisas ja kova tekeen töitä. Mene Jasmin hetkeksi itsesestä ja mieti että sulla asiat hyvin ! On mies, rakastava äiti. koti pään päällä . terveys ok. Kaikilla ei oo asiat niin hyvin.

      • VoiKurjuutta

        Jassulla ei ole asiat hyvin: ei ole työtä, ei perhettä, ei lasta, muiden nurkissa maattava, aika vie ainoan pääoman, makaa vanha miehen vieressä brittislummin senioritalossa. Tuskin kovin kiva katsoa kun tulevaisuus katoaa jokapäivä loitommaksi ja eturauhanen tuoksuu.


      • IhanaaOn

        Jassulla menee hyvin niin kauan kuin joku vaivautuu kommentoimaan sen höpinöitä tai ihailemaan tuhannetta selfietä. Huomion huoraaminen pitää hengissä eikä väliä vaikka tyrkylle nauretaan. Tuhoisinta olisi jäädä vaille edes roskajulkisuutta ja pölyttyä papsukan patjana.


    • niinturhaa

      On sillä kuule asiat hyvin, mene vaikka Afrikaan katsomaan mitä on raataa 5 euron kuukausipalkalla ,nähdä nälkää , elää sairaana ja likaisissa savimajoissa, ei niillä naisilla ole miestä, ei ruokaa , ei tavaroita, ei pääse matkoille, Jasmin on tyypillinen pullamössö kermaperse avuton passattu prinsessa,ei tajua elämän realiteetteja, jaksaa huolehtia pari ryppyä kun samaan aikaan ihmiset sotii, sairastaa, näkee nälkää, eihän Suomen juopoillakaan ole asiat huonosti. Suomi huolehtii omistaan kyllä. Vituttaa omien kavereidenkin mankuminen jos vähän on rahasta tiukkaa , menkää Afrikkaan katsomaan niin katotaan onko sen jälkeen mankumisen aihetta. Meillä on täällä asiat hyvin ! Tajutkaa se ja pitäkää turpa kiinni mamin kullat. Suomessa ei kukaan voi mielestäni sanoa että menee huonosti tai paska elämä, ei mee mulle läpi ! eikä tuu sympatiaa.

      • mamulit

        mitäs täällä riehut. afrikka on jo täällä.


    • onnellisetko

      Kun elämän tärkein henkilö on minä itse, muuttuu juuri tuollaiseksi omaan napaansa tuijottavaksi, palveluja ja lahjoja odottavaksi, vastoinkäymisistä toisia syytteleväksi noidaksi.

      Kotiväen ihannoimat woohoo ja tuksu eivät koskaan onnistuneet itsenäistymään ja saavuttamaan tasapainoista aikuisuutta. Ja tyttöjen seottua kajahtivat lopulta molempien muoritkin. Toinen keuhkoaa pippelipostista ja naapurin kissasta, toinen levittelee rahojaan. Ja kumpikin ihastelee kahjoa tytärtään.

      • kansanviisaus

        millainen puu, sellaiset hedelmät.


    • himonäätä

      "22-vuotiaana olin keikkaillut bändini kanssa reilut kolme vuotta putkeen (vielä toiset kolme olivat edessä."

      Siis mikä ohjelmisto siellä keikoilla sitten oli 6 vuotta kun Jassu on julkaissut vain yhden albumin vuonna 2002? Lainabiisejä vissiinkin.

      http://www.discogs.com/Jasmin-M%C3%A4ntyl%C3%A4-Luoksein-J%C3%A4%C3%A4/release/1352491

      "...bändi vielä jatkoi pilkkuun asti ja koska kuljin keikkabussin mukana, minun täytyi odottaa heitä. Kamojen roudauksen jälkeen pääsimme siis lähtemään keikkapaikalta aina joskus klo 04.00-05.00 aikoihin. Ei niin kivaa ja sen näkee 100% naamastani. Kun ei voi hyvin henkisesti, sen huomaa myös fyysisesti."

      No jaa, se roudaus olisi kai sujunut nopeammin jos Jassu ei olis lekotellut laiskana siellä keikkabussissa. Rotevana naisena se roudaus olis kyllä sujunut häneltäkin.

      Ja jos ei habitus ollut Jassun mielestä parhaimmillaan - itse en osaa pitää tuota ylimaalattua tantan naamaa sen huonompana kuin tuota pisamaista mielipuolisesti virnuilevaa konkkanokkaakaan - niin mahtoiko syynä olla pikemminkin että viina vei jo silloin?

    • SiisNiinMua

      "Enkä vaihtaisi hetkeäkään pois...."
      Siitä pisteet Jasmiinalle, että edes esitti katuvaa skottipettämisensä jälkeen.

      Nolona muistona voisi tietysti olla poliisikuljetus pois Ilkka Kanervan ikkunan alta. Mutta eihän sitäkään hetkeä kannattaisi vaihtaa. Tyrkky ei todellakaan saanut ulinallaan Ileä vaan paljon parempaa: julkisuutta!

      • omaonelämänsä

        Jasu on onnellinen elämässään. Miksi se on noin vaikeaa hyväksyä?


      • ddddddddddddd

        Kun itsellä ei mene hyvin, ei ole miestä ja sairaus painaa päälle niin toisen onni vituttaa¨


      • ShineShineShine

        kun itsellä ei ole työtä, työhaluja, varoja, omaa kotia vaan asuu vuoroin mummolassa ja pappalassa (pappa petikaverina), tissuttelee, roikkuu seiskan pellenä, joutuu kuvaamaan tissit ja perseen katsottavaksi ja elää kädestä suuhun mutta samaan aikaan muilla ikäisillään on urat, työt, talot, mökit, lapset ja luksuslomat niin kyllähän se vituttaa ;-D


      • pelkkäälänkytystä
        ShineShineShine kirjoitti:

        kun itsellä ei ole työtä, työhaluja, varoja, omaa kotia vaan asuu vuoroin mummolassa ja pappalassa (pappa petikaverina), tissuttelee, roikkuu seiskan pellenä, joutuu kuvaamaan tissit ja perseen katsottavaksi ja elää kädestä suuhun mutta samaan aikaan muilla ikäisillään on urat, työt, talot, mökit, lapset ja luksuslomat niin kyllähän se vituttaa ;-D

        Pitäisikö Jassun elää sinun tavallasi? Elä sinä ihan kuten haluat, mutta älä vaadi sitä muilta. Jokainen on onnellinen omalla tavallaan.


      • ilkeäluonne
        ddddddddddddd kirjoitti:

        Kun itsellä ei mene hyvin, ei ole miestä ja sairaus painaa päälle niin toisen onni vituttaa¨

        Näin se on pakko nähdä. Eihän tohon muuta syytä voi olla. Jatkuvasti arvostelee Jassua, milloin mistäkin, pelkästään ilkeyttään.


      • lomapanoonwoohoo

        Älkääpäskuulkaapasnyt - Jäzzyhän pääsee luxuslomalle het Kreikkaan asti, jossa on kuulemma tutut paikat. Taitaa viimekerralla jotain jääny kesken, kun sinne takaisin halajaa...


      • kivaalomaaJassulle
        lomapanoonwoohoo kirjoitti:

        Älkääpäskuulkaapasnyt - Jäzzyhän pääsee luxuslomalle het Kreikkaan asti, jossa on kuulemma tutut paikat. Taitaa viimekerralla jotain jääny kesken, kun sinne takaisin halajaa...

        Niin pääsee ja sekös tätä spämmäriä v...ttaa. Kyllä sinne halajaa jokainen uudelleen, joka on kerrankaan käynyt. On se niin ihana paikka.


      • kertariitti

        tusinamesta, mutta just sopiva brittieläkeläisille.
        jassu pääsee minne pappa suostuu maksamaan.
        mahtaa olla ihanaa lomailla puutarhatontun kaa.


      • tavistyöntekijä
        ShineShineShine kirjoitti:

        kun itsellä ei ole työtä, työhaluja, varoja, omaa kotia vaan asuu vuoroin mummolassa ja pappalassa (pappa petikaverina), tissuttelee, roikkuu seiskan pellenä, joutuu kuvaamaan tissit ja perseen katsottavaksi ja elää kädestä suuhun mutta samaan aikaan muilla ikäisillään on urat, työt, talot, mökit, lapset ja luksuslomat niin kyllähän se vituttaa ;-D

        Mökkikö se on ihmisen mitta :D Ootko aatellut ettei kaikki edes tykkää mökkeillä ? Ei kaikki suomalaiset ole samanlaisia . itse inhoan mökkeilyä, ostan mielummin ulkomailta jonkun kivan rantatalon kun jonkun mökin korvesta Suomesta. ja oletko ajatellut ettei kaikki halua tai voi saada lapsia ja mikä ura :D nykypäivänä saa oll iloinen että on työpaikka, ei kaikki pysty tekeen uraa vaikka lahjoja ja tahtoa olisi. Voi ihminen olla menestynyt ilman uraa, lapsia tai mökkiä, itse olen terve , on mies, työpaikka. ystäviä, pääsen matkustamaan, koen onnistuneeni elämässäni .


      • lokkinasiipeilee

        kysyikö sinusta joku jotain? jassukasta nyt ei ole elättämään itseään, surullinen esimerkki kouluttamattoman seiskatorvelon kohtalosta ;-(


      • Elämä.koettelee
        ddddddddddddd kirjoitti:

        Kun itsellä ei mene hyvin, ei ole miestä ja sairaus painaa päälle niin toisen onni vituttaa¨

        Sinähän sen tiedät. Koeta kestää vaikka luulisi löytyvän parempaakin kadehdittavaa kuin yksi eläkeläisen jalkovälistä onnensa löytänyt vappunaamari.


      • omaonmielipiteeni
        omaonelämänsä kirjoitti:

        Jasu on onnellinen elämässään. Miksi se on noin vaikeaa hyväksyä?

        Kas kun kauppaat Jassun "onnellisuutta" kun puhutaan mm. hänen pettämisestään. Onkohan papsukallekin tärkeintä vain elättinsä onni, pettämisistä viis.


    • hahahabuahhaa

      Jassu elää kuin teinityttö, ei omaisuutta, ei tuloja, ei mitään. Vanha mies, jonkinlainen isänkorvike elättää ja seiska maksaa taskurahaa. Wooohooo! Siinäpä sitä menestyksen mittaa.

    • töttöröööööt

      Rhodoksen matkan maksaa mitä ilmeisemmin seiska. Ei noilla ole rahaa kahteen etelän viikkoon, ei edes halvalla Rhodoksella syyskuussa. Seiskaan iljettäviä imuttelukuvia ja Jassua 7-päivää bikineissä. Seiskan toimittajan kanssa sitten ryypätään illat ja flirttaillaan hotellin tarjoilijapojille. Niin luksusta, jep.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe