Nuoriherra Kusipää

ATM_nro2

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.se.menee

      Siltikin tuo mies kelpaa naisille paremmin kuin hyväsydäminen empaattinen kiltti kunnollinen hyväisälapsille -mies koska hän on "itsevarma"

    • HoteistaHotein

      Mutta tuohan toistaa palsta -totuuksia... Eikö suuttumus olekaan nyt tällä kertaa sitä kurpparaivoa?

      • 2112

        Niin juuri! Ihan samaa asiaa itsekin ihmettelen.


    • Jos nyt suoraan sanon, niin tuon näköiseltä tyypiltä osaa jo odottaa tuollaisia kommentteja. Tarkoitan Dania. Mitä muutakaan se sanoisi? Oi miten ihania pullukoita, empä usko. Siksipä siksi iskävartaloinen karvaturpa on oikeen ihana tällasellekin pullukalle. :)

      • Jaaaaha

        Kommentistasi paistaa että joudut tyytymään iskävartaloiseen koska et tuollaista saa. Hyi hyi taidatkin aika lutka olla.


      • Jaaaaha kirjoitti:

        Kommentistasi paistaa että joudut tyytymään iskävartaloiseen koska et tuollaista saa. Hyi hyi taidatkin aika lutka olla.

        Niin tai sinä tulkitsen kommenttini niin. :) Kukin taaplaa tyylillään, mutta mun ei ole tarvinut tyytyä, kun olen saanut mitä olen halunnutkin. Oletko sinä?


      • Jassuka kirjoitti:

        Niin tai sinä tulkitsen kommenttini niin. :) Kukin taaplaa tyylillään, mutta mun ei ole tarvinut tyytyä, kun olen saanut mitä olen halunnutkin. Oletko sinä?

        Tul-kit-seT..


    • 5plus11

      Tositeevee "tähdet" on oma lukunsa ja puolet noitten elämästä on laskelmoitua näytelmää ja itsensä pinnalla pitämistä keinolla millä hyvänsä että selviää seuraavaan tositeeveesarjaan.

      Miksi ätmejä kiinnostaa, mitä nää misshelsingit, viettelijäsinkut, bb-etunimet ja muut urpoilee? Nuo pariutuu omasta poolistaan joka ei kosketa ulkopuolisia.

      • 1512

        Siksi nämä ätmejä kiinnostavat, koska heillä ei ole omaa elämää, niin he elävät näillä tositv-sarjoilla.


    • Kati-94

      SLURPSIS! Kylläpä kelpaisi päästä tuollaisen itsevarman ja röyhkeän miehen käsittelyyn. ;) Tällaisten miesten kanssa ne asiat aina todellisuudessa tapahtuvat (kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet tämän?).

      • AnniSofia

        Sinäpä sen sanoit. Olisi ihanaa kun tuollaisen miehen sheivattu perse tekisi nousevaa ja laskevaa liikettä päälläni <3


      • flora95

        Aaah, Haluan tätä miestä! <3


      • Ihanvarmasti

        Kati on mies


      • 714
        Ihanvarmasti kirjoitti:

        Kati on mies

        Niin on, ja taitavat olla nuo muutkin.


    • SalilEkaSalilVika

      Kuka tahansa tavallinen suomalainen mies voi alkaa "hottikseksi" kun käy vähän puntteja nostelemassa salilla. Naamahan tuollakin urpolla on keskiverto, ja korvien väli ehkä alle sen.

      • Sieltä se asian ydin tulikin. Juuri niin.


    • Ujoatm26v

      Tollanen ärsyttävä limanuljaska ja silti vientiä riittää.

      • Potkupuku

        Tai niin se itse väittää.Todella ärsyttävä pikkunen poika,naama kun petolinnun perse, luonteeltaan ilkeä ja vielä ilmeisen typeräkin yksilö,itse en näe hänessä mitään tavoittelemisen arvoista. Onneks oma kuva peilissä miellyttää,luultavasti se jatkossakin on tän Danin ainoa oikea kumppani.


    • nainen.36

      Olen hoikka nainen ja mun mies on lihava kiltti ja kunnollinen. Tuon jutun mies syö varmaan nappeja ja ilman niitä olisi lihava.

      • Et ole, olet meidän kaikkien vanha tuttu kiltti mies.


    • Juuri tuollaisen kaikki naiset aina haluavat päälleen suupieliään vääntelemään.

    • nimimerkki24

      Ulkonäkö ei ole kummonen, ilmeet on vastenmielisiä. Kroppakin on tasapaksu pötkö. Ei kiitos.

    • NoHyi

      Minkä pituinen tuo on? Näyttää lyhyeltä... Tulee jotenkin mieleen Cheek, joka on myös todella vastenmielinen.

      • Jareonparas

        Jare ei todellakaan ole vastemielinen. Jare on tosi ihana ja tehnyt ihan sairaasti työtä saavittaakseen asemansa. Vituttaa tuollaiset kadehtijat!


      • TutteliHevovvittu
        Jareonparas kirjoitti:

        Jare ei todellakaan ole vastemielinen. Jare on tosi ihana ja tehnyt ihan sairaasti työtä saavittaakseen asemansa. Vituttaa tuollaiset kadehtijat!

        Itse puolestani en ymmärrä tämän Cheekin suosiota ollenkaan. Paskaa musiikkia. En ymmärrä miten kukaan yli 30-vuotias voisi sitä kuunnella.


      • Cheek.on.upea

        Cheek on työssään erittäin hyvä. Hän myös huomioi faninsa hyvin. Mitä muuta voi odottaa henkilöltä työssään?
        Koen Cheekin miellyttäväksi työssään. Sinä koet toisin. On tosi mukavaa, että hän alkaa jälleen esiintymään faneilleen. Heti ostan lipun, kun tulee tieto paikkakunnallani esiintymisestä.


    • fåreveralone
      • 11plus8

        Jaha. Taas näitä pinnallisia rahan perään juoksevia itse-niin-täydellisiä vosuja. Toivottavasti jääkin sinkuksi loppuiäkseen. Onneksi Suomessa on kuitenkin vielä niitä naisia jotka eivät pidä Martan tai DarkFearin tavoin varallisuutta ylivoimaisesti tärkeimpänä asiana miehen elämässä.


      • Kannattaako jonkun paska formaatin takia ulkomaille muuttaa? Tuo kun ei ole koko todellisuus suinkaan. Ohjelman ja hahmojen on tarkoituskin olla raflaavia ja herättää just näitä fiiliksiä. Eli formaatti siis toimii.


      • Naisasialooser

        Tuo pitäisi polttaa elävältä hitaasti hiljaisella liekillä käristäen. Saisin siitä orgasmin ja myöntäkää pois, ettei se teistäkään väärältä tuntuisi


    • fkhb

      Eikös palstan kiltit ja kunnolliset juuri halveeraa mm ylipainoisia naisia? Erilaisia nimityksiä täältä voi lukea.

      • 11911

        Niimpä. Tuolla tyypillähän on ihan selkeät ätmiasenteet.


    • Tyttövaan_

      On tosi rumaa nimitellä toista ihmistä kusipääksi tai paskaksi. Minusta toi on ihan komea mies.

      • Littuu

        Nimitys ei perustu ulkonäköön, vaan luonteeseen


    • TutteliHevovvittu

      Te väitätte, että naiset haluavat tuollaisia miehiä. Totuus kuitenkin on, että useimmat naiset eivät koskisi tuollaiseen limanuljaskaan pitkällä tikullakaan. Ällöttävä mies!

      • sadsfffsf

        Nyt sanot noin. Mutta live-tilanteessa nesteet valuisivat vitustasis vuolaana virtana


    • scrg

      Naisten kommenttien perusteella herrassa on vikana ensisijaisesti ulkonäkö: ruma ja lyhyt ja mitälie muuta.

    • Sovi-mies

      En ota kantaa tuon jäppisen ulkoisiin avuihin, lyhyeltä ainakin näyttää, mutta silti: Miksi naiset saavat aina päästää suustaan mitä sylki tuo kun on kyse miehistä? Ja se on miehen hyväksyttävä hiljaa kun kerran NAINEN niin sanoo ja ajattelee?

      Tasa-arvon nimissä sen on mentävä myös toisinpäin, eikä naisilla saa olla nokan kopauttamista kun lukevat ja kuulevat tämän hottis-danin tekstiä.

      • naishenkilö

        Kannattaa sun lukea miesten kirjoituksia palstalta.
        Yleistetään kaikki negatiivisuus koskemaan jokaista naista.
        Lutka ja huora toistuu hyvin usein silti pilun puutetta valitetaan.
        Arvostan fiksuja miehiä ja heitä on olemassa oikeasti. Eikä mulla ole tapana alapään sanoin inhottavallekaan miehelle kommentoida.
        Samaa mieltä ei tietenkään voi aina olla mutta ne käytöstavat tuppaavat yleensä unohtumaan.
        Kuinka moni jatkaisi entistä tyyliään jos pitäisi omilla tiedoillaan ja kuvalla täällä olla?


    • Vaatimatonpoikaonhän

      Minusta hän on aika vaatimaton loppujen lopuksi. Jostain luin, että naisen pitää olla vähintään hänen tasoaan, että kelpaa. Eli siis persejalkainen keskiverto -taapertaja kunhan ei ole läski, rumanaamainen, tyhmä ja itserakas nainen on Danille riittävän hottis. Näitähän kyllä löytyy joka niemen notkosta ja saarelmasta.

    • AlmaNaakka

      Makee! Antais kyllä

      • Kiihu

        Kusta päässä sullakin


    • Herätkääpahvit

      Ettekö te tajua, että kyseessä on provo. Ei tuo oikeasti ole tuollainen kusipää. Vetää vain roolia tv-ohjelman vuoksi

      • Onnoita

        Tuskin. Kyllä tuollaisia ihmispökäleitä on


      • Ihmistuntija_
        Onnoita kirjoitti:

        Tuskin. Kyllä tuollaisia ihmispökäleitä on

        Ei ole. Kukaan ei oikeasti käyttäydy noin. Käsikirjoitettu hahmo


      • TheOtus

        Millä perusteella? Suorasanainen kyllä mutta ihan täyttä asiaa puhuu.


      • Liinaharja_
        TheOtus kirjoitti:

        Millä perusteella? Suorasanainen kyllä mutta ihan täyttä asiaa puhuu.

        Sinäkin olet sitten kuspää. Onnea vaan


    • TheOtus

      En oikein tajua tätä. Itse en ole atleettinen enkä kovin komea, olen hiljainen ja kiltti. Normaalipainoinen kyllä ja harteikkaaksikin on haukuttu. Naista olen saanut ilmaiseksi kerran eikä sitä oikein voi seksiksi sanoa, ei siitä tullut mitään kun häntä ei seksi juuri kiinnostanut. En mä silti jaksa jauhaa turhaa sontaa. Yksin tulen olemaan paljon koska kyllä parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin se että toinen on kiva. Ei lihavan kanssa oikein seksi onnistuisi. Eikä totaalinen tyylitajuttomuuskaan juuri viritä tunnelmaan.

      Paljon saa lukea juttua tyyliin "Minä en käytä korkokenkiä, en meikkaa enkä varmasti silitä miehen paitoja! T: feministi" Onko naiselle OK että hän vaihtaa itse laturin hihnan autoonsa (tai maksaa huomattavan summan sen vaihdosta) ja että minä en panosta pukeutumiseeni yhtään? Tuskin.

      • TheOtus

        Korjaus, voi olla OK todella lihavalle naiselle joka haluaa pitää kiinni edes jonkin tasoisesta miehestä. Mutta itseäni painavampaa en ota.


      • MiksiPitäisJosEiHalua

        Minä en meikkaa, en käytä korkokenkiä - miksi pitäisi edes? Miksi pilaisin jalkani typerillä ja erittäin epäkäytännöllisillä kengillä miellyttääkseni muita, tai miksi käyttäisin rahaa johonkin niin turhaan kuin meikit, samalla kuormittaen kehoani turhilla kemikaaleilla? Paitojen silittäminen onnistuu tarvittaessa, niin omien kuin muidenkin, enkä siitä mitään "numeroa" tee. Hitto - voin silittää vaikka naapurin mummon ja papan paidat, jos tarvii. Laturin hihnaa en osaisi vaihtaa, mutta maksaisin kyllä vaihtamisesta niin kuin maksan kaiken muunkin mitä tarvitsen. Tosin minulla ei ole edes autoa, että eipä tarvi tuotakaan asiaa pohdiskella... Mitä se pukeutumiseen panostaminen mielestäsi on? Minulle riittää että niin itselläni kuin muillakin on puhtaat vaatteet päällä, joissa viihtyvät itse, olkoot ne sitten vaikka suomi -verkkarit, jos itseä miellyttää ja on kivat päällä. Mielellään myös ehyet, mutta jos ei ole varaa uusiin vaatteisiin, niin rikkinäisetkin "sallin". Ainut mitä vaadin itseltä ja muilta on, että hygieniasta huolehditaan, koska pahan hajuisten ja likaisten ihmisten lähellä ei ole kiva olla.


      • TheOtus

        No niin, sieltä tuli juuri yksi sellainen josta puhuin! Jos minä voisin jollain tietyllä asulla tai vaikka hiustyylillä miellyttää kumppaniani, ei paljoa täytyisi miettiä. Mutta ei, naisen päähän tälläinen toiminta ei sovi sitten lainkaan. Onko sellaisissa hiton parisuhteissa pakko olla jos pienikin toisen miellyttäminen heti loukkaa ihmisarvoasi?


    • Ex-----PUA

      Niin, siis sellaisia kuin mä.

    • seontotuus

      Toi on oikeasti homo! Bile-Dani on pelkkä rooli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe