Riippuvuus tupakkaan tapana, ei nikotiiniin..apuja

tapatapatapa

Moi, tämmöinen hölmö tapa. Pystyn olemaan polttamatta vaikka viikon kaksi helposti. Eli nikotiinista olen riippuvainen hyvin vähän jos ollenkaan. Mutta minulla on tullut siihen tapaan riippuvuus. Usein kun erään ystävän kanssa soitellaan tai muidenkin kanssa jos on pitkiä puheluja, minun on käytävä ostamassa tupakkaa, että voin polttaa kun olen puhelimessa. Naurettavaa kyllä. Pitäisi keksiä joku muu "juttu" siihen puhelin yhteyteen, mitä tekisin. Olen ajatellut, jos söisi tikkaria tai joisi kahvia, en tiedä. Mutta joku muu tapa pitäisi kehittää. Sitten viihteellä ollessa tietysti tekee aina mieli tupakkaa, mutta haluan päästä siitäkin eroon. Silloin se ei ehkä ole niin vaikeaa, jos on sellaisia kavereita mukana, ketkä eivät polta. Mutta onko jotain vinkkiä? Sähkötupakka minulla oli ja se toimi, mutta nyt loppui ne panokset ja en oikein haluaisi sitä sähköröökiäkään vetää, liekö sekään hyväksi ja sillähän se "tapa" tavallaan jatkuu..

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camelfilters

      Sama tapa minullakin. Polttelen parin viikon välein. Joskus menee viisi röökiä päivässä, sitten tulee kuukauden tauko. Tupakkaa rupeaa tekemään mieli aina ulkoillessa. Teen 2-10 km lenkkejä. Koiraakaan ei ole, niin tule tarve tehdä jotain siinä samalla. Panostan "laadukaasen tupakkaan" eli poltelen vain Camel:n punaista, koska siinä ei maistu kitkerät lisäaine paskat.

      En ole ikinä saanut nuuskasta samoja kiksejä, vaikka jokunen kiekko on tullut käytettyä. Jotenkin se polttaminen on vaan niin rentouttavaa nikotiinin kanssa tai ilman.

    • SamiTamminen82

      Suosittelen että ostat sähkötupakan ja nikotiinittomat nesteet niin ei tarvitse vedellä nikotiinia. Itsellä ainakin toiminut kun ollut ns. koukussa tapaan eikä nikotiiniin. Ostin halvalla 0mg nesteitä täältä http://www.paulsaar.com/nikotiininesteet.html . Perille tuli muutamassa päivässä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe