Asperger-testi

100pistettä

Toisinaan hämmentää miten paljon tällä sinkkupalstalla viljellään tutoa asperger-sanaa ja kuinka moni teistä on sanonut omaavansa kyseisen syndrooman. Tämän testin avulla voitte testata, kuinka todennäköisesti se löytyy juuri sinulta http://www.xestia.net/testit/asperger.php

Oma tulokseni: Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 52 sekuntia ja testipistemääräsi on 100 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

54

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisyndroomaa

      74 p. 3 min. ja 40sek.

    • m39v

      Noin 90 pistettä ja 5 min

    • assads

      119 6min 49 sek

      • asatm

        Käytit testin tekemiseen 6 minuuttia 43 sekuntia ja testipistemääräsi on 115 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille.


    • fdfdfdfdfdf

      "Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 35 sekuntia ja testipistemääräsi on 91 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

    • Oli niin tylsä, että en jaksanut tehdä testiä loppuun.

      • analstaircase

        Et läpäissyt testiä, olet siis aito assburgeeeer.


    • Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 32 sekuntia ja testipistemääräsi on 106 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

      Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!

    • Suohirviö_

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 107 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

    • todellinen.kunnon.ätmi

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 27 sekuntia ja testipistemääräsi on 138 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

    • DarkFear_ei_kirj

      Kirjautuminen se kun ei taas toimi, mutta laitetaan sitten näin kirjautumattomana.

      "Käytit testin tekemiseen 4 tuntia 38 minuuttia 51 sekuntia ja testipistemääräsi on 677 eli olet sekä poikkeuksellisen yksinkertainen että niin autistinen, että diagnoosisi todennäköisesti tullaan nimeämään sinun mukaasi."

      • Mietiskelyä

        DarkFearin syndrooma, tuo autismin uusi ja ärhäkkä muoto. Tasoteoriaan joudutaan myöskin nimeämään uusi alhaisin taso, esim DF HC-ATM.


      • seonsiinä_

        "Käytit testin tekemiseen 4 tuntia 38 minuuttia 51 sekuntia ja testipistemääräsi on 677 eli sinulla on DarkFear™-syndrooma joka tahtoo sanoa sitä että olet : Sasi-kaljuinen kehari, vajakki/autisti, turkulainen ja kärsit hyvin vakavasta assburger-oireyhtymästä sekä sairaalloisesta mieltymyksestä kirveisiin, puukoihin, vasaroihin sekä muihin puntareihin ja astaloihin. Olet hyvin syrjäytynyt HC-ätmi ja näin ollen äärimmäisen vaarallinen ympärillä oleville arvaamattoman kilahtelun vuoksi.

        Tämän testin kehittäjät suosittelevat sinulle välitöntä ja pysyvää mielisairaala-hoitoa kopissa jonka oven lukon avain on heitetty helvettiin.
        Soita välittömästi numeroon : 0400-MIELIPUOLI saadaksesi apua"


      • seonsiinä_ kirjoitti:

        "Käytit testin tekemiseen 4 tuntia 38 minuuttia 51 sekuntia ja testipistemääräsi on 677 eli sinulla on DarkFear™-syndrooma joka tahtoo sanoa sitä että olet : Sasi-kaljuinen kehari, vajakki/autisti, turkulainen ja kärsit hyvin vakavasta assburger-oireyhtymästä sekä sairaalloisesta mieltymyksestä kirveisiin, puukoihin, vasaroihin sekä muihin puntareihin ja astaloihin. Olet hyvin syrjäytynyt HC-ätmi ja näin ollen äärimmäisen vaarallinen ympärillä oleville arvaamattoman kilahtelun vuoksi.

        Tämän testin kehittäjät suosittelevat sinulle välitöntä ja pysyvää mielisairaala-hoitoa kopissa jonka oven lukon avain on heitetty helvettiin.
        Soita välittömästi numeroon : 0400-MIELIPUOLI saadaksesi apua"

        Asutko sä vitun LANTAPERSEHINTTARI Turussa vai?? Onneksi itse muutin sieltä suomen atm-pääkaupungista kokonaan pois jo yli vuosi sitten, eikä ole tullut siellä sen jälken edes käytyä. Mutta sulla sitä varmaan itselläsi onkin joku vitun autistmi saatana, kun oot tollainen vitun ali-ihminen muutenkin saatana!!!!!!!!!!!!!!!

        Onneksi mä itse olenkin ihan selkeä YTM-mies ja mulla on myös hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan niin kun SUVAITSEVAISELLA EUROPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!! Enkä myöskään onneksi asu Turussa, toisin kun palstan ätmiluuserit.

        Onko muuten sun puoluekantisi myös perussuomalaiset?? Ajattelin vaan sitä, kun niitä persujahan te kaikki autistiset ämipaskaluuserit aina äänestätte.


      • Mulla kun se kirjautuminen toimikin oikein saatanna hyvin, että tiedoksi vaan sulle vitun autistiselle hinttarille se saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mun tulos oli 59 pistettä, eli mulla ei ole mitän vitun aspegrenia, kuten sulla perkeleen autistilla vittu onkin kaikki mielenterveysongelmat saatana. Aikaakin meni tähän vain vaivaiset 4 minuuttia ja 4 sekuntia. Helppo testi ja nopea vastata, niin mikäs siinä.


      • Mietiskelyä kirjoitti:

        DarkFearin syndrooma, tuo autismin uusi ja ärhäkkä muoto. Tasoteoriaan joudutaan myöskin nimeämään uusi alhaisin taso, esim DF HC-ATM.

        Onko sulla itselläsi joku autisti vai mikä vittu sulla oikein on ongelmana saatana???

        Mulla meni aikaakin vain vaivaiset 4 minuuttia ja 4 sekuntia tollaisen helpon testin tekemiseen ja pisteitä tuli 59. Eli eipä onneksi ole mitään tollaisia autistiätmien sairauksia, kuten itsekin sen arvasin.

        Oon aina tullut hyvin toimeen ihmisten kanssa ja osaan tulkita hyvin muiden ihmisten ajatuksia, niin siitä jo tiesinkin sen, ettei ole mitään tollaisia epänormaaleiden ihmisten sairauksia, toisin kun tämän palstan ätmiluusereilla:))

        Varmasti periaatteen mies ja naisasialuuseri saisivat tollaisesta testistä täydet pisteet:))


      • 156t
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla kun se kirjautuminen toimikin oikein saatanna hyvin, että tiedoksi vaan sulle vitun autistiselle hinttarille se saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mun tulos oli 59 pistettä, eli mulla ei ole mitän vitun aspegrenia, kuten sulla perkeleen autistilla vittu onkin kaikki mielenterveysongelmat saatana. Aikaakin meni tähän vain vaivaiset 4 minuuttia ja 4 sekuntia. Helppo testi ja nopea vastata, niin mikäs siinä.

        En usko, ota ruutukaappaus ja laita tänne tai muuten luullaan että valehtelet. Jos et osaa ottaa ruutukaappausta, niin olet todennäköisesti asperger.


      • 416
        156t kirjoitti:

        En usko, ota ruutukaappaus ja laita tänne tai muuten luullaan että valehtelet. Jos et osaa ottaa ruutukaappausta, niin olet todennäköisesti asperger.

        Asbergerithän ovat nimenomaan taitavia juuri teknisissä tehtävissä.
        Ihmissuhteet vain ovat heille vaikeita.


    • "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 39 sekuntia ja testipistemääräsi on 131 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma. "
      Ei mitenkään yllätä.

      • Tämä taitaa olla omaa käsialaani? Pistin näköjään vielä paremmaksi nyt :D


    • aisureistanöyrin

      3 min
      130 pistettä

      Todennäköinen aspurgeri.

    • 122 pistettä,3min.58sek. sinussa on piirteitä jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilölle.

    • Raakatotuus

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 41 sekuntia ja testipistemääräsi on 105 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • että.silleen

      4min.27sek ja tulos 98pistettä, ei asberger syndroomaa!

    • Ikis__M

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 23 sekuntia ja testipistemääräsi on 87 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • En tehnyt mokomaa roskatestiä, sillä minulta on diagnosoitu aspergerin oireyhtymä ihan psykiatrian dosetin ja osastonylilääkärin toimesta.

      Toivottavasti jonakin päivänä saan eläkepaperit kouraan, se on vähintä mitä tämä paskamaa voi tarjota minulle korvaukseksi siitä että en ole saanut ja tuskin tulen saamaan alaikäistä neitsytmorsianta.

      • 11plus4

        Tasa-arvon nimissä sinulle kuuluu itsesi ikäinen neitsytmorsian. Mikäli sinullakin on poikuus tallella.


      • olet_omituinen

        Mitä ihmettä, miksi alaikäinen neitsytmorsian????? neitsyitä kyllä on Suomessa täysi-ikäisissäkin, kovin kauniitakinvielä, esim. uskovaisissa. Jos ei kelpaa, kohdallasi on kyse pedofiliasta.


      • Jotenkin mä peris osasin arvatakin, että sulla on varmaan diagnisoitu jotain tollaisia psyykkisiä sairauksia. Onneksi itse sain vaan 59 pistettä tosta testistä ja käytin siihen aikaakin vain n. 4 minuuttia.

        Mutta eipä sulle mitkään eläkepaperit edes kuulu, kun ei sulla ole niihin mitää tarvetta. Tuskin on mitään sellaista, mikä estäisi sua tekemästä työtäsi. Etkä sä myöskään mitään alaikäistä neitsytnaista tarvitse, kun sä voit ihan hyvin ottaa jonkun sellaisen naisen, jolla on ollut muitakin miehiä ennen sua.


      • Jotenkin mä peris osasin arvatakin, että sulla on varmaan diagnisoitu jotain tollaisia psyykkisiä sairauksia. Onneksi itse sain vaan 59 pistettä tosta testistä ja käytin siihen aikaakin vain n. 4 minuuttia.

        Mutta eipä sulle mitkään eläkepaperit edes kuulu, kun ei sulla ole niihin mitää tarvetta. Tuskin on mitään sellaista, mikä estäisi sua tekemästä työtäsi. Etkä sä myöskään mitään alaikäistä neitsytnaista tarvitse, kun sä voit ihan hyvin ottaa jonkun sellaisen naisen, jolla on ollut muitakin miehiä ennen sua.


      • lopeta.valehteluDF
        DarkFear kirjoitti:

        Jotenkin mä peris osasin arvatakin, että sulla on varmaan diagnisoitu jotain tollaisia psyykkisiä sairauksia. Onneksi itse sain vaan 59 pistettä tosta testistä ja käytin siihen aikaakin vain n. 4 minuuttia.

        Mutta eipä sulle mitkään eläkepaperit edes kuulu, kun ei sulla ole niihin mitää tarvetta. Tuskin on mitään sellaista, mikä estäisi sua tekemästä työtäsi. Etkä sä myöskään mitään alaikäistä neitsytnaista tarvitse, kun sä voit ihan hyvin ottaa jonkun sellaisen naisen, jolla on ollut muitakin miehiä ennen sua.

        Älä nyt viitsi semi-kalju mulkero valehdella, kyllä nyt jo tuossa iässä (38 v.) pitää osata puhua totta. Sullahan meni siihen testiin jotain aivan muuta kuin 4 minuuttia ja tuloskin oli toinen ja aivan kiistaton :

        "Käytit testin tekemiseen 4 tuntia 38 minuuttia 51 sekuntia ja testipistemääräsi on 677 eli sinulla on DarkFear™-syndrooma"

        Opettele nyt edes puhumaan totta, kyllähän sen kaikki tietää kuinka se sun takaraivolla menossa oleva hiusrajasi sua ahdistaa mutta ei se oikeuta sentään valehtelemaan päin kaikkia Suoli24 :n käyttäjien naamaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Jotenkin mä peris osasin arvatakin, että sulla on varmaan diagnisoitu jotain tollaisia psyykkisiä sairauksia. Onneksi itse sain vaan 59 pistettä tosta testistä ja käytin siihen aikaakin vain n. 4 minuuttia.

        Mutta eipä sulle mitkään eläkepaperit edes kuulu, kun ei sulla ole niihin mitää tarvetta. Tuskin on mitään sellaista, mikä estäisi sua tekemästä työtäsi. Etkä sä myöskään mitään alaikäistä neitsytnaista tarvitse, kun sä voit ihan hyvin ottaa jonkun sellaisen naisen, jolla on ollut muitakin miehiä ennen sua.

        DarkFearia selvästikin kiristää se, että häneltä jäi se neitsytnaisen puhkaiseminen (ja ylipäätään minkäänlaiset naiskokemukset) kokematta ja nyt kolmikymppisenä, ennenaikaisesta hiustenlähdöstä kärsivänä setämiehenä homma on käynyt käytännössä mahdottomaksi. DarkFear yrittää nyt kieltää faktat ja uskottelee itselleen ja meille muille, että käytetty nainen olisi muka yhtä hyvä vaihtoehto. Tosin, ei se käytettykään nainen ole realistinen vaihtoehto DarkFearille, sillä niilläkin on usein jonkinlaiset, aika tiukatkin, vaatimukset miehelle ja eritoten tämän hiuksille.

        Mä sen sijaan olen vasta 24-vuotias tuuheatukkainen komistus, joten minulla siihen puhtaaseen naiseen on vielä edes jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus. Mutta tiedän kyllä että kello käy koko ajan ja 10 vuotta vierähtää äkkiä, jolloin olen yhtäkkiä sen ikäinen kuin DarkFear on nyt.


      • persuihin.mars.siitä
        Totuus2016 kirjoitti:

        DarkFearia selvästikin kiristää se, että häneltä jäi se neitsytnaisen puhkaiseminen (ja ylipäätään minkäänlaiset naiskokemukset) kokematta ja nyt kolmikymppisenä, ennenaikaisesta hiustenlähdöstä kärsivänä setämiehenä homma on käynyt käytännössä mahdottomaksi. DarkFear yrittää nyt kieltää faktat ja uskottelee itselleen ja meille muille, että käytetty nainen olisi muka yhtä hyvä vaihtoehto. Tosin, ei se käytettykään nainen ole realistinen vaihtoehto DarkFearille, sillä niilläkin on usein jonkinlaiset, aika tiukatkin, vaatimukset miehelle ja eritoten tämän hiuksille.

        Mä sen sijaan olen vasta 24-vuotias tuuheatukkainen komistus, joten minulla siihen puhtaaseen naiseen on vielä edes jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus. Mutta tiedän kyllä että kello käy koko ajan ja 10 vuotta vierähtää äkkiä, jolloin olen yhtäkkiä sen ikäinen kuin DarkFear on nyt.

        Noh sä kun sitä oletkin jo 24 ja kohta saman ikäinen kuin Darkkis, niin ei se mitään meinaa koska vaikka olisitkin 38 v. niin sinulla ja kaikilla muilla suvaitsevaistoon kuuluvilla tukevasti tukka päässä myös siinä iässä. Ainoastaan DarkFear™-syndroomasta kärsivillä se hiusraja pakenee niskaa kohti JO heti 17 ikävuoden jälkeen ja sen ikävämmässä taudinkuvassa jonka mukaan tauti on nimetty ja sen kanta-isä itse ainoana maailmassa kärsii, (kts. kuva kymmenes oikealla !)

        (http://wallpaperfolder.com/wallpapers/devin townsend)

        tuo kyseinen ongelma on sitten aivan toista luokkaa. Ja myöhemmällä iällä ne sivulla olevat jouhetkin putoavat ja jäljelle jää enään ns. Spede-Kranssi jonka jälkeen tuo tauti puhkeaa kunnolla ja ainoana tunnettuna ja toimivana hoitomuotona tuohon vaivaan on liittyminen Persuihin ja niissäkin vain siihen siipeen joka viettää kaiken aikansa rasistissa juoksuhaudoissa viilaten kirveitä siellä maakuopissaan. Ja se hoito tulee sillä että niillä viilatuilla kirveillä sitten leikataan se spede-kranssi pois ja täysnutipää-look tilalle tai jopa se pää irti kokonaan. Valitettavasti NeitsytSetä-syndroomaan EI OLE TOIMIVAA HOITOA.


      • himmeäsasi
        persuihin.mars.siitä kirjoitti:

        Noh sä kun sitä oletkin jo 24 ja kohta saman ikäinen kuin Darkkis, niin ei se mitään meinaa koska vaikka olisitkin 38 v. niin sinulla ja kaikilla muilla suvaitsevaistoon kuuluvilla tukevasti tukka päässä myös siinä iässä. Ainoastaan DarkFear™-syndroomasta kärsivillä se hiusraja pakenee niskaa kohti JO heti 17 ikävuoden jälkeen ja sen ikävämmässä taudinkuvassa jonka mukaan tauti on nimetty ja sen kanta-isä itse ainoana maailmassa kärsii, (kts. kuva kymmenes oikealla !)

        (http://wallpaperfolder.com/wallpapers/devin townsend)

        tuo kyseinen ongelma on sitten aivan toista luokkaa. Ja myöhemmällä iällä ne sivulla olevat jouhetkin putoavat ja jäljelle jää enään ns. Spede-Kranssi jonka jälkeen tuo tauti puhkeaa kunnolla ja ainoana tunnettuna ja toimivana hoitomuotona tuohon vaivaan on liittyminen Persuihin ja niissäkin vain siihen siipeen joka viettää kaiken aikansa rasistissa juoksuhaudoissa viilaten kirveitä siellä maakuopissaan. Ja se hoito tulee sillä että niillä viilatuilla kirveillä sitten leikataan se spede-kranssi pois ja täysnutipää-look tilalle tai jopa se pää irti kokonaan. Valitettavasti NeitsytSetä-syndroomaan EI OLE TOIMIVAA HOITOA.

        Jos DarkFearista tehtäisiin elämäkerta, mikä sen nimi olisi? Muuten ratkaisu olisi ilmeinen, mutta Pertti Jarla ehti jo antaa sarjakuvalleen juuri sen nimen, joka kaikkein täydellisimmin istuisi DF-elämäkerran kanteen: Jäätävä spede.


      • persuihin.mars.siitä kirjoitti:

        Noh sä kun sitä oletkin jo 24 ja kohta saman ikäinen kuin Darkkis, niin ei se mitään meinaa koska vaikka olisitkin 38 v. niin sinulla ja kaikilla muilla suvaitsevaistoon kuuluvilla tukevasti tukka päässä myös siinä iässä. Ainoastaan DarkFear™-syndroomasta kärsivillä se hiusraja pakenee niskaa kohti JO heti 17 ikävuoden jälkeen ja sen ikävämmässä taudinkuvassa jonka mukaan tauti on nimetty ja sen kanta-isä itse ainoana maailmassa kärsii, (kts. kuva kymmenes oikealla !)

        (http://wallpaperfolder.com/wallpapers/devin townsend)

        tuo kyseinen ongelma on sitten aivan toista luokkaa. Ja myöhemmällä iällä ne sivulla olevat jouhetkin putoavat ja jäljelle jää enään ns. Spede-Kranssi jonka jälkeen tuo tauti puhkeaa kunnolla ja ainoana tunnettuna ja toimivana hoitomuotona tuohon vaivaan on liittyminen Persuihin ja niissäkin vain siihen siipeen joka viettää kaiken aikansa rasistissa juoksuhaudoissa viilaten kirveitä siellä maakuopissaan. Ja se hoito tulee sillä että niillä viilatuilla kirveillä sitten leikataan se spede-kranssi pois ja täysnutipää-look tilalle tai jopa se pää irti kokonaan. Valitettavasti NeitsytSetä-syndroomaan EI OLE TOIMIVAA HOITOA.

        Ihan hyvä huomio. Kyllä ne lukuisat lääkärit joita olen tavannut, olisivat diagnosoineet multa myös tuon DarkFear™ -syndrooman jos mä sellaista sairastaisin. Oikeastaan ammattikoulun terveydenhoitajakin olisi varmasti kiinnittänyt huomiota jos 17-vuotiaalta lähtee tukka päästä.

        Mites muuten, onko tuohon syndroomaan mitään lääkettä? Auttaako esimerkiksi Fina-tabut vai onko se pelkkää lumelääkettä? Entä voiko esim. Lyrican avulla saavuttaa sosiaalisia taitoja, jotka korvaavat puuttuvat hiukset? Muistaakseni Lyrican pakkausselosteessa kylläkin mainittiin, että valmistetta ei tule käyttää DarkFear™ -syndrooman hoitoon, koska se voi heikentää itsehillintää ja lisätä kirveenheiluttelun himoa.


      • galjua.kehiin
        Totuus2016 kirjoitti:

        Ihan hyvä huomio. Kyllä ne lukuisat lääkärit joita olen tavannut, olisivat diagnosoineet multa myös tuon DarkFear™ -syndrooman jos mä sellaista sairastaisin. Oikeastaan ammattikoulun terveydenhoitajakin olisi varmasti kiinnittänyt huomiota jos 17-vuotiaalta lähtee tukka päästä.

        Mites muuten, onko tuohon syndroomaan mitään lääkettä? Auttaako esimerkiksi Fina-tabut vai onko se pelkkää lumelääkettä? Entä voiko esim. Lyrican avulla saavuttaa sosiaalisia taitoja, jotka korvaavat puuttuvat hiukset? Muistaakseni Lyrican pakkausselosteessa kylläkin mainittiin, että valmistetta ei tule käyttää DarkFear™ -syndrooman hoitoon, koska se voi heikentää itsehillintää ja lisätä kirveenheiluttelun himoa.

        Ei siihen muuta lääkitystä ole kuin Viviscal, Rogaine ja jo Darkkiksen toimesta kenttätestattu FINA, joka kyllä ei ainakaan kaljuun auta. Eikä sitä ole edes saatavilla vaikka se auttaisikin, koska Darkkishan on tunnetusti tehnyt jo FINA-tehtaan kanssa yksinoikeus diilin joka käsittää että koko tehtaan tuotanto menee turun varissuolle siihen tiettyyn yksiöön ympäri vuoden. Sehän puputtaa niitä raksuja ihan jo tottumuksesta kuten jotkut vetävät norttia.


      • galjua.kehiin kirjoitti:

        Ei siihen muuta lääkitystä ole kuin Viviscal, Rogaine ja jo Darkkiksen toimesta kenttätestattu FINA, joka kyllä ei ainakaan kaljuun auta. Eikä sitä ole edes saatavilla vaikka se auttaisikin, koska Darkkishan on tunnetusti tehnyt jo FINA-tehtaan kanssa yksinoikeus diilin joka käsittää että koko tehtaan tuotanto menee turun varissuolle siihen tiettyyn yksiöön ympäri vuoden. Sehän puputtaa niitä raksuja ihan jo tottumuksesta kuten jotkut vetävät norttia.

        Asutko sä muuten itse Turussa ja varissuolla vai? Onneksi mä itse muutin kokonaan pois Turusta jo yli vuosi sitten, eikä ole tullut sen jälkeen paikkakunnalla edes käytyä.


      • DarkFear
        Totuus2016 kirjoitti:

        DarkFearia selvästikin kiristää se, että häneltä jäi se neitsytnaisen puhkaiseminen (ja ylipäätään minkäänlaiset naiskokemukset) kokematta ja nyt kolmikymppisenä, ennenaikaisesta hiustenlähdöstä kärsivänä setämiehenä homma on käynyt käytännössä mahdottomaksi. DarkFear yrittää nyt kieltää faktat ja uskottelee itselleen ja meille muille, että käytetty nainen olisi muka yhtä hyvä vaihtoehto. Tosin, ei se käytettykään nainen ole realistinen vaihtoehto DarkFearille, sillä niilläkin on usein jonkinlaiset, aika tiukatkin, vaatimukset miehelle ja eritoten tämän hiuksille.

        Mä sen sijaan olen vasta 24-vuotias tuuheatukkainen komistus, joten minulla siihen puhtaaseen naiseen on vielä edes jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus. Mutta tiedän kyllä että kello käy koko ajan ja 10 vuotta vierähtää äkkiä, jolloin olen yhtäkkiä sen ikäinen kuin DarkFear on nyt.

        Mitä vittua säkin saatanan äitisi nurkissa asuva aikamiespoika siinä oikein tulet tollaista vitun paskaa musta tänne valehtelemaan saatana!!!!!!!!!!!!!

        Ei mua kiristä se ollenkaan, vaikka en olekaan kenenkään naisen neitsyyttä vienytkään. Kun sitähän on aina nuoren miehen elämässä kaikkia muita ja paljon tärkeämpikin asioita, kuten vaikka se opiskelu, työnteko ja rahan ja varallisuuden kartuttaminen tulevaisuutta varten. Itselläni kun kuitenkin on paljon naiskokemuksia muiden naisten kanssa, toisin kun sulla äitisi luona asuvalla peräkammarin pojalla ei minkäänlaisia:)

        Mulla kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!

        Niin ja mitä siihen ikään tulee, niin eihän siitä vanhenemisesta ole miehelle mitään haittaa, vaan pelkästään päinvastoin. Miehellä kun se ikääntyminen tuo vaan lisää sitä komeuta ja haluttavuutta naisten silmissä.

        Että aivan varmasti mä oon kaikkien naisten mielestä sua komeampi mies, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen hyvätukkainen, tatuoitu ja lihaksikas omassa asunnossa asuva mies, enkä mikään äitin nurkissa asuva laiha pojanrimpula, joka vaan haaveilee vielä 25-vuotiaanakin jostain alaikäisistä teinitytöistä pedofiilin tavoin!!!!!

        Kyllähän sä joskus sitten oot saman ikäinen, kun mitä mä nyt. Mutta kun mä on sua vanhempi, niin mä oon kyllä vanhempana koko ajan sua haluttavampi naisten silmissä, ihan vaan siksi kun oon sua vanhempi ja näin ollen myös komeampi. Koska ainahan se vanhempi mies on nuorempaa komeampi, sillä onhan vaikka viiskymppinen komeampi kun kolmekymppinen ja niin edes päin.

        Miksei sulla muuten ole itselläsi edes isää, joka olisi opettanut sulle näitä normaaleja elämän reaaliteetteja??


      • Totuus2016 kirjoitti:

        DarkFearia selvästikin kiristää se, että häneltä jäi se neitsytnaisen puhkaiseminen (ja ylipäätään minkäänlaiset naiskokemukset) kokematta ja nyt kolmikymppisenä, ennenaikaisesta hiustenlähdöstä kärsivänä setämiehenä homma on käynyt käytännössä mahdottomaksi. DarkFear yrittää nyt kieltää faktat ja uskottelee itselleen ja meille muille, että käytetty nainen olisi muka yhtä hyvä vaihtoehto. Tosin, ei se käytettykään nainen ole realistinen vaihtoehto DarkFearille, sillä niilläkin on usein jonkinlaiset, aika tiukatkin, vaatimukset miehelle ja eritoten tämän hiuksille.

        Mä sen sijaan olen vasta 24-vuotias tuuheatukkainen komistus, joten minulla siihen puhtaaseen naiseen on vielä edes jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus. Mutta tiedän kyllä että kello käy koko ajan ja 10 vuotta vierähtää äkkiä, jolloin olen yhtäkkiä sen ikäinen kuin DarkFear on nyt.

        Mitä vittua säkin saatanan äitisi nurkissa asuva aikamiespoika siinä oikein tulet tollaista vitun paskaa musta tänne valehtelemaan saatana!!!!!!!!!!!!!

        Ei mua kiristä se ollenkaan, vaikka en olekaan kenenkään naisen neitsyyttä vienytkään. Kun sitähän on aina nuoren miehen elämässä kaikkia muita ja paljon tärkeämpikin asioita, kuten vaikka se opiskelu, työnteko ja rahan ja varallisuuden kartuttaminen tulevaisuutta varten. Itselläni kun kuitenkin on paljon naiskokemuksia muiden naisten kanssa, toisin kun sulla äitisi luona asuvalla peräkammarin pojalla ei minkäänlaisia:)

        Mulla kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!

        Niin ja mitä siihen ikään tulee, niin eihän siitä vanhenemisesta ole miehelle mitään haittaa, vaan pelkästään päinvastoin. Miehellä kun se ikääntyminen tuo vaan lisää sitä komeuta ja haluttavuutta naisten silmissä.

        Että aivan varmasti mä oon kaikkien naisten mielestä sua komeampi mies, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen hyvätukkainen, tatuoitu ja lihaksikas omassa asunnossa asuva mies, enkä mikään äitin nurkissa asuva laiha pojanrimpula, joka vaan haaveilee vielä 25-vuotiaanakin jostain alaikäisistä teinitytöistä pedofiilin tavoin!!!!!

        Kyllähän sä joskus sitten oot saman ikäinen, kun mitä mä nyt. Mutta kun mä on sua vanhempi, niin mä oon kyllä vanhempana koko ajan sua haluttavampi naisten silmissä, ihan vaan siksi kun oon sua vanhempi ja näin ollen myös komeampi. Koska ainahan se vanhempi mies on nuorempaa komeampi, sillä onhan vaikka viiskymppinen komeampi kun kolmekymppinen ja niin edes päin.

        Miksei sulla muuten ole itselläsi edes isää, joka olisi opettanut sulle näitä normaaleja elämän reaaliteetteja??


      • Totuus2016 kirjoitti:

        Ihan hyvä huomio. Kyllä ne lukuisat lääkärit joita olen tavannut, olisivat diagnosoineet multa myös tuon DarkFear™ -syndrooman jos mä sellaista sairastaisin. Oikeastaan ammattikoulun terveydenhoitajakin olisi varmasti kiinnittänyt huomiota jos 17-vuotiaalta lähtee tukka päästä.

        Mites muuten, onko tuohon syndroomaan mitään lääkettä? Auttaako esimerkiksi Fina-tabut vai onko se pelkkää lumelääkettä? Entä voiko esim. Lyrican avulla saavuttaa sosiaalisia taitoja, jotka korvaavat puuttuvat hiukset? Muistaakseni Lyrican pakkausselosteessa kylläkin mainittiin, että valmistetta ei tule käyttää DarkFear™ -syndrooman hoitoon, koska se voi heikentää itsehillintää ja lisätä kirveenheiluttelun himoa.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan niin kuin sitä SUVAITSEVAISELLA vasemmistolaisia puolueita äänestävällä EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!! Mä kun en olekaan mikään vitun persuja äänestävä ahdasmielinen juntti, toisin kun tämän palstan ätmiluuserit!!!!!!!!!!

        Mulla kun on myös ne sosiaaliset taidot niin hyvät, etten ole koskaan tarvinnut niihin mitään ihmeen lääkkeitä, toisin kun sä taidat niitä edelleenkin tarvita.


      • persuihin.mars.siitä kirjoitti:

        Noh sä kun sitä oletkin jo 24 ja kohta saman ikäinen kuin Darkkis, niin ei se mitään meinaa koska vaikka olisitkin 38 v. niin sinulla ja kaikilla muilla suvaitsevaistoon kuuluvilla tukevasti tukka päässä myös siinä iässä. Ainoastaan DarkFear™-syndroomasta kärsivillä se hiusraja pakenee niskaa kohti JO heti 17 ikävuoden jälkeen ja sen ikävämmässä taudinkuvassa jonka mukaan tauti on nimetty ja sen kanta-isä itse ainoana maailmassa kärsii, (kts. kuva kymmenes oikealla !)

        (http://wallpaperfolder.com/wallpapers/devin townsend)

        tuo kyseinen ongelma on sitten aivan toista luokkaa. Ja myöhemmällä iällä ne sivulla olevat jouhetkin putoavat ja jäljelle jää enään ns. Spede-Kranssi jonka jälkeen tuo tauti puhkeaa kunnolla ja ainoana tunnettuna ja toimivana hoitomuotona tuohon vaivaan on liittyminen Persuihin ja niissäkin vain siihen siipeen joka viettää kaiken aikansa rasistissa juoksuhaudoissa viilaten kirveitä siellä maakuopissaan. Ja se hoito tulee sillä että niillä viilatuilla kirveillä sitten leikataan se spede-kranssi pois ja täysnutipää-look tilalle tai jopa se pää irti kokonaan. Valitettavasti NeitsytSetä-syndroomaan EI OLE TOIMIVAA HOITOA.

        Niin kyllähän ne kaljuuntuneet juntit ja muut ätmipaskaluuserit ovatkin aina just niitä persujen äänestäjiä, että voisikin kyllä oikein hyvin kaikki tollaiset neitsytsedät ja muut TAPETTAVAT ALI-IHMISET tappaa vaikka itsensä saatana!!!!!!!!!!!!! Etkös sä lantaperseaivo itse olekin just joku vitun neitsyt-setä ja autisti saatana!!!!!!!!!!!!

        On se hyvä, kun mä en itse koskaan tuomitse mitenkään muita ihmisiä liian helposti heidän ulkonäkönsä tai minkään muidenkaan asioiden takia, mutta se johtuukin siitä, kun mä olekin SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!


      • DF-biograafikko
        himmeäsasi kirjoitti:

        Jos DarkFearista tehtäisiin elämäkerta, mikä sen nimi olisi? Muuten ratkaisu olisi ilmeinen, mutta Pertti Jarla ehti jo antaa sarjakuvalleen juuri sen nimen, joka kaikkein täydellisimmin istuisi DF-elämäkerran kanteen: Jäätävä spede.

        Täytyy tyytyä toiseksi parhaaseen, joskin vähän turhan pitkään vaihtoehtoon: "Tukka takana, parhaat nuoruusvuodet edessä, että tiedä sä se!"


    • Saatananasetidiootit

      128,aspetgeri olet.
      Testi oli täysin paska, ei ottanut huomioon yliherkkiä ihmisvihaajia ja ylikuntoisia pstkopaattinaettuja. Mut niistähän ei vityn kommaei tampereella mitään tiedetä kun sielä paha ihminen on se, jolla ei ole leipää ja ksikki muut on vammasia joita ei saa haukkua.
      Vittu vihaan ihmidiä, suomalaisia ja varsinkin vitun isopäisiä kommareita ja turkulsisia ja kaikista eniten sukulsisia entidiä koulukaveteita ja miehiä jotka on huonoja sängyssä. Vittu jos saisim repiä teiltä päät irti niin tekidin just niinjuim haluisin js jauhsisin minkinrehuksi kaikki tekohyvät anaslipellet

    • EnimmäkseenHarmiton-

      Aika 4.31 ja 73 pistettä.
      Ei aspergeria.

    • todellinen.kunnon.ätmi

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 23 sekuntia ja testipistemääräsi on 138 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

      Sama pistemäärä kuin vuosi sitten, ja aikaa meni 4 sekuntia vähemmän. Ainakin olen systemaattinen ja ennalta-arvattava.

    • Tiedänkyllä

      Idioottimaista, älkää menkö juntin halpaan.
      Koko asperger luokitus on poistumassa kuvioista, katsokaa vaikka wikipediasta.
      Tuokin testi täysin idioottimainen, ei mitään tekemistä autismin kanssa, johon kyseinen häirio on jenkkilässä luettu 2013 asti.
      Itseäni ärsytti testissä erityisesti tuo herkkyyden leimaaminen vammaisuudeksi, vaikka nykytutkimuksen mukaan normaali piirre, väestöstä melkein 30% omaa kyseisen luonteen, joka on evoluution mukaisesti osoittautunut säilyväksi ja tarpeelliseksi ominaisuudeksi.
      Mut aika paljon testin tasosta kertoo nuo muut saman "asiantuntijaryhmän" jakamat hupitestit.
      Ns.normaalit suomalaiset, eli sisäsiittoiset aivottomat tavikset, koittaa aina kyykyttää herkempiä ja älykkäämpiä. Suomijuntti kateellinen vaikka naapurin ämpäristä ja tämä tunne koetaan tärkeämmäksi, kuin yhteisön etu, jossa kyvyt tulevat käyttöön.
      Hyvä esimerkki hallitus, täynnä toinen toistasn kuvottavampia aivottomia älykääpiöitä jotka saatuaan laiskanvirkansa lakkaavat ajamasta mitään muuta etua, kun omaansa.

      • että.silleen

        Aika pitkälti samaa mieltä kanssasi, mutt ota nämä testit ihan leikkimielellä. =)
        Koska olet nähnyt täällä jotain, todella psykologiaan perustuvaa luotettavaa testiä?

        Turha niitä täältä on hakea, ei taatusti löydy, psygolookista testiä käytetään ainoastaan sairauden määritelmään ja harkiten. Usein juuri rikostapauksissa kun arvioidaan tekijän mielen laatua ja sairauden mahdollisuutta, osa syynä tekoon.


      • Jjkliyygghjk

        Ei käytetä mitään testiä, vaan usean käynti kerran analysoivalla psykologilla käydyn keskustelun perusteella ja sekin voi muuttua.
        Jos hommaa hoitaa ammattilaiset eivätkä laiskanvirassa köllöttelevät junttiidiootit. Ihmisen psyyke kehittyy ajassa ja sitä on syytä analysoida jatkuvasti, varsinkin, jos on vaaraa voinnin huonontumisesta. Samalla yksilön henkilökohtainen psyyken rakenne selvenee.
        Psykoanalyysi voi kestää vuosia, yleensä julkisissa selvitetään vaan toimintakunto arjessa ja työelämässä! Tällöin jopa suuntaa antavia testejä käytetään, muttei niillä mitään suurempaa merkitystä ole.
        Onneksi moderni psykologia on saamassa humanistisempia suuntauksia, se on parhaaksi meille kaikille!


      • että.silleen

        Mitähän mieltä Dunderfelt olisi meidän eriävistä käsityksistä psygoanalyysistä. Hoituuko arvion teko yhden keskustelun peruusteella, ei todellakaan!
        Usein arvion tekee useampikin ihminen,useiden viikkojen tarkkailun mukaisesta seurannasta suljetussa ympäristössä; kun kyse esim. = jostain rikoksesta syytetystä ihmisestä.


    • niiiiiiiiii

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 56 sekuntia ja testipistemääräsi on 79 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • Hippiäinenn

      Ahahaa. Käytin pari minsaa ja pisteitä 121.. :D
      Omaan kuulemma muutaman lääkärinkin mukaan assin piirteitä (pentuna piti käydä tarkistuttamassa pää, vaikka "ongelmat" loppuivat kun vaihdoin luokkaa..).
      Kuitenkin omasta mielestä vain kyyninen introvertti joka ärsyttää pelkällä olemuksellaan joitakin.

    • Projektipäällikkö

      120 pistettä ja alle 4 minuuttia. Lapsena epäilty Asperger. nykyään insinööri ja 4 lapsen isä ja pärjännyt työelämässä hyvin. Sosiaaliset suhteet ei toimi. Vaimo kuitenkin ymmärtää.

    • Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 36 sekuntia ja testipistemääräsi on 70 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 37 sekuntia ja testipistemääräsi on 130 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe