Haluun apua!!!

HelpMePlease

Tätä on kestänyt noin puoli vuotta. Aloin ajattelee et oon läski. Mitat silloin 158/48. Nykyään en syö koulussa ku leivän ja sain lisää motivaatiota laihduttaa ku yks poika sano "Vitun pissis" En oo varma mitä painan mut alle 45 ja pituutta se 161. En pysty lopettaa, vaikka haluun. Joku ääni jankkaa et mä oon läski. Oon siis seiskalla. Käyn vähintää 2 kertaa viikos 5km lenkil koululiikat ja trampal hyppelyt ja tanssiminen. Lonkkaluut, solisluut, kylkiluut, selkäranka on alkanu näkyy ja pelkään et tapan itteni. Usein on lihakset kipeet ja joskus pyörryttää. Aina kylmä ja väsyttää. Tartteen apua. Oon aika ujo ja kertominen pelottaa...

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anorexic

      en osaa auttaa sillä mutta ku oon ite sairastanu anoreksiaa ja parannuin siit ja sit se tuli takas ja oon siis ite 8lk nyt. Eli oli vuoden ja parannuin seiskan puolesvälis sillee et söin ja söin iha älyttömösti ja ajattelin et olisin laiha vaikka maailman läskein ihminen ja luutki ei enää näyttäny kauheille halusin niitte näkyvän enemmä mut sit ku söin ja söin nii kaikki hävis vaa emt mite se voi olla ja aattelin et minä määrään ei ana's voice päässäsi. Sairastuin kyl uudestaan mut en usko et sinä jos meet äkkiä hoitoon ku vielä voit! Mäki voisin mutten halua, haluan laihtua ja laihtua. Mutta sä päätät syötkö vai etkö, ei Ana! Älä anna sen päättää mitä teet. Kannattaa kokeilla jutella kaverin kaa siellä, tai terkkarille. En ite oo jutellu ku kaverin ja parhaan kaverin kaa jotka sairastaa anoreksiaa myös. Ala vaa syömään ja kokeile mennä hoitoon koska muute se pahenee. Oot just hyvä sellasena ku oot :) <3 Paranemisii! You can do it!!!!

    • OA_2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe