UPO PESUKARHU 2600

pyykkärikö

Missä mahtaa olla vika? Pesukone on noin 5-6 vuotta vanha. Ja nyt tehnyt niin että huuhtelun jälkeen kun pitäis alkaa linkoamaan niin yrittää hetken ja lykkää esipesu-merkkivalon päälle. Eikä linkoa. Linkoaa hyvin jos lasken poistoletkun lattialle. Olen nukkasihdin puhdistanut, ja myös sen aukon missä se sihti on.

11

7377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierrättäjäfgh

      pumpun siipien väliss' jotain joka estää siipien liikeen ja veden poiston

      • pyykkäikö

        joutuuks purkaan takapellin? vai saisko sieltä sihdin kautta? on muuten hankalassa kohtaan toi sihti.


      • Pöljäkö

        Minulla myös pesukarhu 2600. Käyttöohje niin hyvässä tallessa, et nyt ei löydy.
        Osaisiko joku Teistä neuvoa, että miten sen nukkasihdin saa auki. Sijaitsee siellä rummun pohjalla, harmaan muovilevyn alla. Yrittänyt olen, ruuvaria apuna käyttäen, työntää levyä nuolien suuntaan, mutta ei. Mikä niksi?


      • korjuusta
        Pöljäkö kirjoitti:

        Minulla myös pesukarhu 2600. Käyttöohje niin hyvässä tallessa, et nyt ei löydy.
        Osaisiko joku Teistä neuvoa, että miten sen nukkasihdin saa auki. Sijaitsee siellä rummun pohjalla, harmaan muovilevyn alla. Yrittänyt olen, ruuvaria apuna käyttäen, työntää levyä nuolien suuntaan, mutta ei. Mikä niksi?

        Pane rumpu kiinni. Pyöräytä rumpu niin, että luukku on alaspäin. Näkyvillä oleva rummun olake lähtee irti kun pukkaat sitä nuolen suuntaan. Olake tippuu koneen pohjalle. Käännä sitten rumpu niin että saat luukun auki. Nyt pääset ropeloimaan poistopumppua altaan pohjalla.


      • pöljäkö

        Tuhannet Kiitokset! Sinulle "korjuusta". Katsoin nyt vasta palstaa. Yleensä olen saanut kysymyksiini vain ilkeitä ja epämiellyttäviä vastauksia. Joten nytkään en uskonut, että täällä olisi näin fiksua porukkaa, kuin sinä. Kiitos Sain koneasiat kuntoon.


      • korjuustataas
        pöljäkö kirjoitti:

        Tuhannet Kiitokset! Sinulle "korjuusta". Katsoin nyt vasta palstaa. Yleensä olen saanut kysymyksiini vain ilkeitä ja epämiellyttäviä vastauksia. Joten nytkään en uskonut, että täällä olisi näin fiksua porukkaa, kuin sinä. Kiitos Sain koneasiat kuntoon.

        Ole hyvä ja kiitos. Ammatikseni teen näitä hommia, joten ei tuon asian selittäminen iso vaiva ollut.....


      • Anonyymi
        pyykkäikö kirjoitti:

        joutuuks purkaan takapellin? vai saisko sieltä sihdin kautta? on muuten hankalassa kohtaan toi sihti.

        Olisin kiitollinen jos joku neuvois missä se sihti on upossa 2600 pesukarhussa.


      • Anonyymi
        korjuusta kirjoitti:

        Pane rumpu kiinni. Pyöräytä rumpu niin, että luukku on alaspäin. Näkyvillä oleva rummun olake lähtee irti kun pukkaat sitä nuolen suuntaan. Olake tippuu koneen pohjalle. Käännä sitten rumpu niin että saat luukun auki. Nyt pääset ropeloimaan poistopumppua altaan pohjalla.

        Sen olakeen alla ei pääse tekeen mitään ei näy sihtiä että missä se on olen ettinyt mutta mistään en löydä


      • Anonyymi
        pyykkäikö kirjoitti:

        joutuuks purkaan takapellin? vai saisko sieltä sihdin kautta? on muuten hankalassa kohtaan toi sihti.

        Missä se on olisin kiitollinen tiedosta


    • Pesukarhu2620

      Moro mulla on upo pesukarhu 2620 pesukone joka alkaa vilkuttaa esipesuvaloa jo ennenkuin ohjelma lähtee pyörimään (n. 2-5min. Koneen käynnistyksestä) osaako kukaan neuvoa mikä virhekoodi tämä on?
      Kiitos jo etukäteen

      • Vesionkelmaa

        Kone ei saa vettä. Hana on kiinni taikka jostakin muusta syystä se vesi ei pääse koneeseen. Magneettiventtiili?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe