syksyn himot:)

syksyrietas

Tuleeko teille yliseksuaalisia kausia?
Olen keski-ikäinen ja ihana nainen..Avoliitossa ja normisti liittolaisen "anti"riittää.
Nyt olen vaan monena syksynä todennut,että olen yli-himokas kuukauden,kaksi ja vieraita pitää saada.Muutama vakivieras ihanuus ja pitkän talven taas jaksaa normimenolla:) Ja ihanaahan se todella on,

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syysmiestyrkyllä

      Onko tämän syksyn ylimääräiset himot jo hoidettu?

    • Syksynihanuus

      Tunnustan. Mulla alkoi 40 jälkeen juuri tämä samanlainen syys himojen aika. Alkaa näin elo- syyskuun vaihteil ja kestää sinne marras- joulukuun hujakoil. Vaikka kuinka sekstailis oman miehen kanssa, niin mikään ei riitä. Jalkoväli huutaa kiimassaan ja rupeen katselee muita miehii. Nyt on taas se hetki, viikon verran täs kiemurrellut kiihkon vallas uutta vakkarii etsien. Mul on alusta asti ollut yks ja sama vakkari, mut hän muutti tänä vuonna töiden takia liian kauas, joten pakko olis löytää uus.

      • missäs päin suomee asustelet


    • lkjjvhhh

      Tuollaset petturit ei tartte muuta kun seipään perseeseen ja linnunpelättimeks pellolle

      • MinäTäälläVainTäältäNäin

        Meillä jokaisella on tarpeemme. Ja kuten tiedät viesteistäsi, niin on sinullakin. 3--o


    • luotettavametsämies

      Aivan, mulla kans, kesäisin syksyisin. kun metsästys alkaa ja vaimo töis koulussa. mä lomalla, niin tahtoisin tavata ihanan naisen , vaikka metsällä siitä haaveilen. olen 50v, ja ok.näk. mies p-savosta, vastaa jos kiinostaa...

    • ssddddf

      Työnnä hirven sarvet perseeseen niin loppuu himot

      • uuslöylykauhako

        Voi kulta,onks löylykauhat loppu?


    • sddd

      Voi hani painu saunan taakse ja lopeta ittes

      • uuslöylykauhako

        Eieiei,mielummin mä nain kuin kuolen:)
        Äläkä sinäkään tee sitä,vaikka sulla kulta on noin vaikeeta.


    • 1513

      Johtunee siitä että ilma vähän viilenee. Kesällä ei jaksa kun tulee hiki niin helposti. Näin syksymmällä ei tule kuuma ja seksistä nauttiin ihan toisella tavalla. Samoin, on piemämmät illat joten touhuta voi vaikka puiston penkillä eivätkä ohikulkiat näe.

      Sanoisin että ihan normaalia. Ja jopa suotavaa.

      • Himokasvaimo

        Kesällä ne himot vasta on ylipääsemättömät


    • sssddff

      Mulla vaan on ollut jo 27.vuotta ihana mies joka tietää mitä haluan ei mitään tarvetta juosta vieraissa pistäkää asianne kuntoon ei kukaan suhteessa oleva petä toisiaan

    • vierasta77

      tänä keväänä ja kesänä on ollut todella vaikeaa pysyä uskollisena. olen yrittänyt löytää varattua naista vakipanoksi, kun ei jaksa baareissa pyöriä. pari olen löytänytkin, mutta tapaamiset hankala järjestää :)

    • syysajatus

      ei ole ollut vaikseuksia pysyä uskollisena kun olen sinkku. Mutta sysky on halukasta aikaa, ei niinkään kesä, vaikka niin luulis :)

      • vierasta77

        kevät on omalla kohdalla halukasta aikaa, kun ihmiset vihdoin kuorii itsensä ulos talvihaalareista ja laittavat kesämekot tilalle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe