Marianne Kallion järkyttävät vastoinkäymiset

aivan_järkyttävää

"Tunnelmiaan 21-vuotias Kallio kuvaili Facebook-päivityksensä yhteydessä järkyttyneiksi."

"Kallio kertoo olleensa neljän kuukauden ikäisen tyttärensä kanssa linja-autossa ja joutuneensa ottamaan tyttärensä syliin, sillä lapsi ei tuntunut viihtyvän rattaissa. Kallio istui käytävän puoleisella istumapaikalla."

"- Matkan aikana bussiin asteli vanhempi rouva, joka tuli eteeni ja tokaisi haluavansa istumaan ikkunapaikalle. Bussi lähti samaan aikaan liikkeelle ja sanoin kyseiselle rouvalle, että en voi nousta 4 kuukautisen lapseni kanssa seisomaan liikkuvaan bussiin käytävälle, koska käännös tai mahdollinen jarrutus olisi riskialtis minulle ja pienelle, josta pidin kaksin käsin kiinni, Kallio kertoo."

"Kallio yritti omien sanojensa mukaan ehdottaa, että rouva odottaisi seuraavaan pysäkkiin asti, jolloin paikkoja voitaisiin vaihtaa."

"Kallion mukaan linja-autossa oli muitakin vapaita paikkoja. Rouvakin pääsi istumaan, mutta eri paikalle kuin tämä olisi halunnut."

"- En riskeeraa lapseni turvallisuutta liikkuvassa bussissa ja se on täysin ymmärrettävää, mutta hän sitä ei ymmärtänyt tai tahtonut ymmärtää."

Vastoinkäymisten vainoama Marianne ei välttynyt toiseltakaan järkytykseltä:

"- Ei forumin hisseihin enää! Jonkin aikaa olin jumissa pohjalla rattaitten kanssa, Kallio kirjoitti kuvaten tunnelmiaan jälleen järkyttyneiksi."

Näin voi käydä, kun tulitunneli lähtee ihmisten ilmoille!

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan_järkyttävää
    • haukotus_hohhoijaa

      Kiviäkin kiinnostaa.

      • dewrtixz

        mua kiinostaa kyllä kaikkien nuorten julkkujen elämä !


    • jkhreeuww

      kiinostaa linkkaa lisää

      • powerz

        linkkaan kun kerkeen , käyn tankkaamas ensin


      • elämätä

        Järkyttäviä kokemuksia...Parempi pysyä vauvan kanssa neljän seinän sisällä niin kauan kunnes koulukiusaamiset alkaa .


    • äitinäyttäämallia

      Eikun lapsesta julkkista tekemään! Korvan lehtiin heti reijät, tatskoja sinne tänne ja lopuksi silikonitissit, viimeistään kymmen vuotiaana!! Mitäs siitä älyllisestä kehityksestä ja perusturvallisuudesta, julkkis olla pitää!! Ja lehdet maksaa...........

    • just_absolutely_horrific

      Järkyttävää! Siis missä on Amnesty International?! Missä on YK? Eikö Niinistö kommentoi??!!

      • kovinjärkyttynyt

        Mielestäsi siis niitäkin tarvittaisiin tähän?


    • Järkihoi

      Ihan hirrrrveetä. Ehkäpä terapia auttaisi? Siitähän voisi sitten saada taas roskalehtiin uusia otsikoita.

    • sanotaan-näinkin

      Afrikkalaiset haluaisivat MIELUUSTI hänen ongelmansa.

    • FirstWorldProblems

      https://youtu.be/bwvlbJ0h35A


      WEIRD AL YANKOVIC LYRICS
      "First World Problems"

      [Verse 1:]
      My maid is cleaning my bathroom, so I can't take a shower
      When I do, the water starts getting cold after an hour
      I couldn't order off the breakfast menu, cause I slept in till two
      Then I filled up on bread, didn't leave any room for tiramisu
      Oh no, there's a pixel out in the corner of my laptop screen
      I don't have any bills in my wallet small enough for the vending machine
      Some idiot just called me up on the phone, what!? Don't they know how to text? OMG!
      I got

      [Chorus:]
      First world, first world problems
      (First world problems)
      First world, first world problems
      (First world problems)
      First world, first world problems

      [Verse 2:]
      I bought too many groceries for my refrigerator
      Forgot my gardener's name, I'll have to ask him later
      Tried to fast forward commercials, can't - I'm watching live T.V
      I'm pretty sure the cookies in this airport lounge ain't gluten free
      My barista didn't even bother to make a design in the foam on the top of my vanilla latte

      [Chorus]

      [Verse 3:]
      Can't remember which car I drove to the mall
      My Sonicare won't recharge, now I gotta brush my teeth like a neanderathal
      The thread count on these cotton sheets has got me itching
      My house is so big, I can't get WiFi in the kitchen
      Uh, I had to buy something I didn't even need just
      so I could qualify for free shipping on Amazon

      [Chorus x2]

      [Outro]
      (Laughing)

      • yritäselvitä

        On sulla ongelmat.


      • heheheheheh

        FirstWorldProblems! Hyvä juttu!


      • FirstWorldProblems

        Nyt kun saisi vielä Mariannen laulamaan tuon. :D


      • kv-artisti
        FirstWorldProblems kirjoitti:

        Nyt kun saisi vielä Mariannen laulamaan tuon. :D

        Martina voi auttaa, koska
        "Tänään olin myös pitkästä aikaa jälleen laulutunnilla ja olipas mukavaa. Ääni on hyvässä kunnossa ja mulla alkaa rekisteri olla jo aika kohdillaan. Kova ja aktiivinen työ palkitaan aina. Laulan jo oikeasti korkealta ja kovaa."
        Lähde: http://martina.seiska.fi/page/15/


    • eivoitietää

      Kuka on Marianne Kallio? Mikä julkkis?

      • huippumalli_tarjolla

      • mensan_raportti

        Onko tämä ihminen älyllisesti rajoittunut? Mitä yhteiskunnallista arvoa hänellä on ja mikä on hänen kuuluisuutensa salaisuus?


      • epäjohdonmukaisuus

    • onkotietoa

      Mitä Marianne aikoo isona alkaa tekemään?

      • ä_niin_kuin_ääliö

        Isompien rintaimplanttien ottaminen on jo mietitty valmiiksi. Enää puuttuu vain rahoitus.

        09.03.2014 Seiska uutisoi:
        "Povipommi Marianne Kallio, 20, on nuoresta iästään huolimatta käynyt jo kahdesti silikonileikkauksessa. Marianne kävi kuukausi sitten Tallinnassa Tiina Jylhän The Look –klinikalla ottamassa entistä enemmän täytettä."

        "- Otin molempiin rintoihin 5,05 desiä täytettä. Minun kuppikokoni kasvoi D-rinnoista G-rintoihin. Nyt olen tyytyväinen rintoihin ja vartalooni, enkä aio enää ottaa mitään lisää, Marianne lupaa."

        http://www.seiska.fi/Hot-Babes/Marianne-Kallion-povi-kasvoi-katso-kuvat-uusista-silikoneista/1034897

        24.07.2015 tilanne on toinen ja lupaus unohdettu:

        "- Vaikka en imettänytkään, niin rintani muuttuivat aika paljon raskauden ja synnytyksen myötä. Aika paljon laitamme lisää silikonia, jotta rintani näyttäisivät samalta kuin aiemmin. Lisäämme silikonia ainakin kaksi desiä, koska minulla on niin paljon rintakudosta, Marianne kertoi Snackyn kesätapahtumassa torstaina (23.7.)."

        https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Marianne-Kallio-plastiikkakirurgin-vastaanotolle-Nain-paljon-suurennan-rintojani/1078306


    • Mannekiinni

      Vauva pierasi ja neuvola on kiinni. Apua, mitä mä teen? Mikä on Seiskan nettiosoite?

    • uskomatonta

      Toivottavasti kriisiapua on ollut tarjolla noin traumaattiseen kokemukseen....

    • paaveli77

      Jos mulle tulis joku vanha lehmä vaatiin istumapaikka bussissa missä tilaa käskisin mummon imeä mun parsaa, ne on usein sen tarpessa siksi ne on niin nyreitä. miettikää kuinka onnellisia ja huippumummoja ois jos papat vetelis niitä enemmän

    • voidiivamuori

      Itse en olisi rehellisenä työssä käyvänä veronmaksajana olisi antanut paikkaa, oli vauva tai ei , bussissa oli kuitenkin tilaa.

      Mulle sanonut parit mummot joskus että nuoret ok ja mukavia mutta omanikäiset eukot tosi törkeitä ja ilkeitä. Katkeruus ja viha ohjaa heitä liikaa näitä elämäntapavalittajia. Eiköhän tuokin muori ois keksinyt jonkun uuden aiheen mistä valittaa. Kadehditaan sitä toisen nuoruutta.

      Jos itse olisin huonokuntoinen väsynyt vanhus ei tulisi todellakaan mieleen vaatia mitään ikkunapaikkaa diivana, lysähtäisin ekalle vapaalle paikalle vaan istumaan.

      • good.old.times

        Juu, samansuuntaisia havaintoja. Töykeys ja röyhkeys lisääntyneet valtavasti verrattuna 15 vuoden takaisiin aikoihin.
        Juuri oman ikäiset - keski-ikäiset - ovat usein käytökseltään kammottavia vaikka heille olisi asiallisen ystävällinen. Auta armias jos väsyneenä provosoituu antamaan samalla mitalla takaisin ( aina ei jaksa olla se järkevä aikuinen tilanteissa kun 30-55 vuotiaat kettuilevat suoraan) Vanhukset yleensä aina kohteliaita ja ystävällisiä, samoin nuoret.
        Vauvan kanssa matkustavat ja vanhukset istukoon bussissa rauhassa tai heille pitäisi paikka luovuttaa jos on täyttä.
        Suren arvomaailman muutosta, mihin tämä meno johtaakaan?


    • Ruma_on_äitikin

      Mariannelle arkikin on haaste.

    • Sam-Rhima

      IS 7.9.2015:

      ”Marianne Kallio sai kutsun Playboyn kuvauksiin Dallasiin – ”Olen hyvin yllättynyt”

      Tosi-tv-ohjelmista tuttu helsinkiläismalli Marianne Kallio sai maanantaina kutsun Playboy-lehden casting-kuvauksiin Dallasiin. Marianne Kallio, 21, yllättyi suuresti maanantaina, kun hän meni tarkastelemaan henkilökohtaista sähköpostiaan.

      Saapuneiden sähköpostiviestien joukosta löytyi viime viikon maanantaina 31. elokuuta saapunut viesti Yhdysvaltain Playboy-miestenlehden castingista vastaavalta Sam Rhimalta, jossa Rhima kutsui Mariannen Playboyn casting-kuvauksiin Dallasiin, Teksasiin.”

      IS-artikkeli: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1441599191270.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe