Ehkä paras ufo-tietopaketti

MUFON

Osta tai tilaa URANTIA kirja vaikka amazonilta. Se sisältää ei vain tietoa ufoista vaan myös paljon muusta. Se on oikea ufotutkijan tietopaketti!

100

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksilucifereista

      Melko hyvä opus, mutta Luciferin kohdalla on väärinymmärryksen mahdollisuus melkoinen. Luciferilla tarkoitetaan nimittäin ainakin seuraavia asioita:

      1. alkuperäinen Lucifer oli Maldek/Marduk -planeetta, joka on Kreikan tarustossa Phaeton.
      2. Venus on myös Lucifer-planeetta. Maldek ja Venus muodostivat yhdessä loistavan Lucifer-planeettaparin 18 miljoonaa vuotta sitten.
      3. Lucifereilla tarkoitetaan Maldekin naisjohtoista eliittiä, osa oli valon puolella
      4. Yksi Lucifereista mainitaan Urantia-kirjassa, joka tuli tänne aikaisessa vaiheessa ja vaikutti Lemurialla ja Atlantiksella
      5. Ihmisen mentaalista mieltä sanotaan Luciferiksi
      6. tämän planeetan korkein salainen johtaja on Lucifer (se josta kukaan ei tiedä mitään), ei kehollistu ihmisen kehoon ja on tietenkin ehdoton hyvis.

      • kannattaapysyäerossa

        Ufojutut vihoviimeistä Luciferin huijausta. Jotenkin koen että aloittaja on hyvin yksinäinen ihminen, kokeillut elämässä kaikkea, mutta etsii elämänsä tyhjyyteen, yksinäisyyteen jännitystä Urantia-maailmasta.
        Tunnen muutaman henkilön joka on seonnut täydellisesti sotkeutuessaan ufoasioihin. Nuo humanoidit ahdistelevat heitä, ilmaantuvat milloin missäkin. On kai kokenut jopa sieppauksiakin.


      • deepProbe

        yksinäinen tai ei, liika katellu tuubista noita Ancient Aliens -juttuja?
        missä se nibiru... voi olla se kintaalla puolen kilometrin kokoinen kappale kiveä, minne se NASA:n luotain juts uudelleensuunnattiin? Mee ja tiiä.

        kuullu juttuja area 52:sta... epämääräsistä kohteista tosin, että niiku pitäkää kalsarinne jalassa vielä... hetken ainaskiin.


      • sinustkannattaapysyäeros

        Olen kerran tavannut ja lisäksi sattumalta nähnyt erään skeepon kirjaston väliäikaissäilytyksessä. En pitänyt häntä kovin yhteiskuntakelpoisena ja sosiaaliset taidot olivat nolla.
        Yllätyin hänen asemasta kun näin hänen kuvansa muussa yhteydessä.
        Voisin hyvin käyttää termiä: TÄYDELLISESTI SEONNUT.
        Skeepo maailmankuva ei välttämättä kerro henkilön täysjärkisyydestä.
        Tunnen muutaman erittäin ajattelevaisen ufokokemuksiin ja jopa sieppauksiin sotkeutuneen (aivan kuin he voisivat sen valita?)henkilön eikä nuo asiat suuresti vaikuta heidän yhteiskunnallista toimintaan.


    • yksilucifereista

      Kirjassa esitetään täsmälleen oikein mm. tähden synty spiraali-ilmiön kautta.

      Sovellan tätä makrokosmista ilmiötä ihmiseen.

      Samalla tavalla kuin tähti syntyy, syntyy ns. transsendentti-ihminen, tarkoittaa: jumaltietoinen ihminen. Ensin kehittyy maaelämän kokemusten kautta psyykkistä järjestäytynyttä massaa eli energiaa. Psyykkinen spiraali alkaa pyörimään, ihminen ei edes huomaa sitä. Kun riittävästi on ihminen eheytynyt, järjestynyt ja energisoitunut, niin tähti välähtää ihmisen keskuksessa. Tuo keskus on sydän. Tuota sanotaan Kristuksen syntymäksi. Ihmisestä on tullut tietoinen.

      Tuo syntynyt tähti puhaltaa novan lailla massan eli egon ympäriltään avaruuteen. Jäljelle jää puhdas kirkas tietoisuus.

      • astroMan

        ärrä on lähellä aina, tosin niitä pirun lottoojia ja totoojia saattaa olla jono, mutta malta hetki ja osta x-merkkinen prepaid yhteys suoraan tonne: 4,95, sis. alvin ja vitun hitaan palvelun.


    • Vaikka mieli on avara uusille asioille ja uteliaisuus suuri niin en laiskuuttani kai saa kiinni tietyistä kirjallisista julkaisuista. Ehkäpä jonakin päivänä saan aikaiseksi tutustua näihin tarkemmin.
      Homma on tökännyt samaan asiaan Scientologian, Urantian, Raamatun, Koraanin ja muutaman muun kirjan kohdalla. Kun törmään jaaritteluun tai ympäripyöreyksiin jotka haiskahtavat manipuloinnilta itseään toistaen niin keskittyminen alkaa herpaantua ja kirja siirtyy pölyttymään.
      Kaikki edellä mainitut opukset sisältävät valtaisan määrän aivan loistavia ohjeita elämään ja ajatteluun, sitä en kiistä ollenkaan enkä monia niiden sisältämiä totuuksia.
      Mutta sitten kun vaikkapa skientologiassa saavutaan tasolle jossa kerrotaan Xenusta niin skientologia siirtyy mielessäni kategoriaan science fiction ja tilannetta ei paranna se että tarinan yksityiskohtia ei kerrota kuin "edistyneille". Skientologien kanssa kävin keskusteluja tuossa 2010 laajemminkin kun toimistonsa oli miltei naapurissa. Erittäin hyvää normaalia psykologiaa hyödyntävät ja ymmärrän hyvin että monet heihin höyrähtävät. Itse olen allerginen manipuloinnille valitettavasti.
      Urantiaa olen koettanut lukea ja se on äärimmäisen kaunokielistä soljuvaa tekstiä mutta toistaiseksi liian ympäripyöreää pitääkseen mielenkiinnon koossa.
      Buddhalaisuuteen on tullut tutustuttua jo 27 vuoden ajan enemmän tai vähemmän ja pidän sitä eniten jalat maassa olevana uskontona jos sitä ylipäätään voi uskonnoksi sanoa. Seremonioissa kokenut melkoisia elämyksiä vaikka kielitaito ei ole ollut riittävä ymmärtämään kaikkia veisuja. Tunnekuohuiltaan vertaisin sitä siihen että suomalaiset läheisen ihmisen häät tai hautajaiset x 5. Siellä mennään nimittäin syvälle itseensä eikä keskitytä ulkoiseen maailmaan eikä siihen mitä muut ajattelee tai katsooko joku minua. Kaikki ylimääräinen on kuorittu pois.
      Alatalon sanoin:
      "Jotkut pitää sua viisaana ja toiset hulluna
      turhaa kumpaakaan mielipidettä on oikaista
      jotkut sydämestään vihaa sua, toiset rakastaa
      siihen itse et voi vaikuttaa, siis antaa mennä vaan
      Se on yhdentekevää
      niin yhdentekevää
      kunhan silloin tällöin itses kanssa pärjäät
      muu on yhdentekevää
      herttaisen yhdentekevää
      koska viimein aina peilikuvas kanssa kaksin jäät

      Rikkaat pitää sua köyhänä ja köyhät porhona
      ellet itse muista tarkkaan, niin kysy voudilta
      toiset ihastelee kauneuttas päätäs silittäin
      toiset kysyy ootko rekan alle jäänyt äskettäin
      Se on yhdentekevää...

      Jotkut pitää sua sankarina, toiset pellenä
      karavaani kulkee, koirat haukkuu, ei sen väliä
      jotkut tahtois sua nostaa, toiset laskis poveen maan
      silti jäljelle ei meistä jää puuristiä kummempaa"

      • pikaluku

        Kirjoja luen itse salamalukuna: yksi sivu muutamassa sekunnissa. Jos et pysty lukemaan kirjoja pikalukuna niin nopeus ei riitä ja alkaa kyllästyttämään. Ainoastaan mielenkiintoiset kohdat luen sana sanalta.

        Pikaluku voi opetella ensin sillä tavalla että lukee vain kirjan otsikot. Sitten opettelee löytämään salamana oleeellisia avainsanoja sieltä täältä. Ja sitten kehittää havainnointikykyä vielä nopeammaksi.

        Pikaluku on kokonaisnäkemyksen muodostamista kirjan sivusta valokuvamuistin avulla, niin kuin J.F. Kennedy teki. Tosin jos ei osaa tätä valokuvalukua niin Urantian ja muiden massiivisten järkäleiden hampsiminen nopeasti voi olla haastavaa.

        Pikaluvun ja valokuvamuistin opin kas kummaa theravada-buddhalaisen vipassana-meditaation sivutuotteena. Kun lukee nopeasti voi jotkut kirjatkin olla höpsismiä ainakin osaksi, ei haittaa sekään. Kyllä sieltä kultajyvät löytyy heinien seasta.


      • pikaluku kirjoitti:

        Kirjoja luen itse salamalukuna: yksi sivu muutamassa sekunnissa. Jos et pysty lukemaan kirjoja pikalukuna niin nopeus ei riitä ja alkaa kyllästyttämään. Ainoastaan mielenkiintoiset kohdat luen sana sanalta.

        Pikaluku voi opetella ensin sillä tavalla että lukee vain kirjan otsikot. Sitten opettelee löytämään salamana oleeellisia avainsanoja sieltä täältä. Ja sitten kehittää havainnointikykyä vielä nopeammaksi.

        Pikaluku on kokonaisnäkemyksen muodostamista kirjan sivusta valokuvamuistin avulla, niin kuin J.F. Kennedy teki. Tosin jos ei osaa tätä valokuvalukua niin Urantian ja muiden massiivisten järkäleiden hampsiminen nopeasti voi olla haastavaa.

        Pikaluvun ja valokuvamuistin opin kas kummaa theravada-buddhalaisen vipassana-meditaation sivutuotteena. Kun lukee nopeasti voi jotkut kirjatkin olla höpsismiä ainakin osaksi, ei haittaa sekään. Kyllä sieltä kultajyvät löytyy heinien seasta.

        Komppaan tuota kultajyvien löytämistä heinien seasta. Tallentelen joskus muistiin ylös jos jossakin esim leffassa on jokin hyvä slogani. sananlasku, sanonta, elämänviisaus, runo tai vastaava siteeraus. Huonoimmassakin kirjassa on jotakin hyvää.


      • Toisten-Lautasilta
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Komppaan tuota kultajyvien löytämistä heinien seasta. Tallentelen joskus muistiin ylös jos jossakin esim leffassa on jokin hyvä slogani. sananlasku, sanonta, elämänviisaus, runo tai vastaava siteeraus. Huonoimmassakin kirjassa on jotakin hyvää.

        Tapasi sopiikin sellaiselle, joka ei koskaan itse keksi mitään omaperäistä tai älykästä.


      • helppoahantääon
        pikaluku kirjoitti:

        Kirjoja luen itse salamalukuna: yksi sivu muutamassa sekunnissa. Jos et pysty lukemaan kirjoja pikalukuna niin nopeus ei riitä ja alkaa kyllästyttämään. Ainoastaan mielenkiintoiset kohdat luen sana sanalta.

        Pikaluku voi opetella ensin sillä tavalla että lukee vain kirjan otsikot. Sitten opettelee löytämään salamana oleeellisia avainsanoja sieltä täältä. Ja sitten kehittää havainnointikykyä vielä nopeammaksi.

        Pikaluku on kokonaisnäkemyksen muodostamista kirjan sivusta valokuvamuistin avulla, niin kuin J.F. Kennedy teki. Tosin jos ei osaa tätä valokuvalukua niin Urantian ja muiden massiivisten järkäleiden hampsiminen nopeasti voi olla haastavaa.

        Pikaluvun ja valokuvamuistin opin kas kummaa theravada-buddhalaisen vipassana-meditaation sivutuotteena. Kun lukee nopeasti voi jotkut kirjatkin olla höpsismiä ainakin osaksi, ei haittaa sekään. Kyllä sieltä kultajyvät löytyy heinien seasta.

        Ufoharrastajien yleinen tietotaso fysiikasta, kosmologiasta tai koko tieteen metodista osoittaa kiistatta sen että pelkkien otsikoiden lukeminen on se yleisin tapa "opiskella".


      • pikaluku
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Komppaan tuota kultajyvien löytämistä heinien seasta. Tallentelen joskus muistiin ylös jos jossakin esim leffassa on jokin hyvä slogani. sananlasku, sanonta, elämänviisaus, runo tai vastaava siteeraus. Huonoimmassakin kirjassa on jotakin hyvää.

        Niin ja ne tiedemiesten lausahdukset mm. tietokoneista, lentokoneista ym.

        "Ei ole mitään syytä miksi joku haluaisi tietokoneen kotiinsa."
        (DEC:n pääjohtaja Ken Olsen, 1977)
        "Minä en näe, että graafisesta käyttöliittymästä olisi mitään hyötyä."
        (Bill Gates, 1983)


      • Huomaatkohan_eroa
        pikaluku kirjoitti:

        Niin ja ne tiedemiesten lausahdukset mm. tietokoneista, lentokoneista ym.

        "Ei ole mitään syytä miksi joku haluaisi tietokoneen kotiinsa."
        (DEC:n pääjohtaja Ken Olsen, 1977)
        "Minä en näe, että graafisesta käyttöliittymästä olisi mitään hyötyä."
        (Bill Gates, 1983)

        Kyseessähän ei ole tieteen kanta kantaaotettuihin asioihin, vaan yksittäisten henkilöiden möläytykset. Kuitenkin näillä henkilöillä on ihan oikeitakin meriittejä.

        Ufohuuhareilla, hellakoukuilla ja pikalukijoilla taas ei ole mitään muuta kuin typeriä möläytyksiä.


      • helppoahantääon kirjoitti:

        Ufoharrastajien yleinen tietotaso fysiikasta, kosmologiasta tai koko tieteen metodista osoittaa kiistatta sen että pelkkien otsikoiden lukeminen on se yleisin tapa "opiskella".

        Voidaan laittaa tietotaso mainitsemistasi asioista koska vaan viivalle. Viitisentoista vuotta olen harrastellut kosmologiaa, astronomiaa jo noin 35 vuotta, olen edelleen ursalainen, tieteitä tutkiskellut monipuolisesti ylipäätään parikymmentä vuotta ja teoreettinen fysiikka on suosikkini.
        Sen sijaan en pysty katsomaan yhtäkään kieltäjälahkolaisten, kuten Skepsiksen, luentoa kokonaan. Erittäin vastenmielistä ja älyllisesti epärehellistä touhua aivan kuten nämä teidä typerän lapsekkaat letkautuksennekin.
        En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka osoittavat vilpitöntä ihailua täydellistä mulkkujärjestöä kohtaan. Toisaalta onhan Hitlerkin joidenkin mielestä hieno mies.


      • voipikkurimpulaa
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Voidaan laittaa tietotaso mainitsemistasi asioista koska vaan viivalle. Viitisentoista vuotta olen harrastellut kosmologiaa, astronomiaa jo noin 35 vuotta, olen edelleen ursalainen, tieteitä tutkiskellut monipuolisesti ylipäätään parikymmentä vuotta ja teoreettinen fysiikka on suosikkini.
        Sen sijaan en pysty katsomaan yhtäkään kieltäjälahkolaisten, kuten Skepsiksen, luentoa kokonaan. Erittäin vastenmielistä ja älyllisesti epärehellistä touhua aivan kuten nämä teidä typerän lapsekkaat letkautuksennekin.
        En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka osoittavat vilpitöntä ihailua täydellistä mulkkujärjestöä kohtaan. Toisaalta onhan Hitlerkin joidenkin mielestä hieno mies.

        Vai viitisentoista vuotta oikein, ja minkään jäämättä päähän?! Saavutus sinänsä.

        Olethan jo lukuisia kertoja tällä palstalla osoittanut täydellisen tietämättömyytesi tieteestä ja sen tekemisestä ja metodeista. Ja tyyppi jonka "suosikki" on olevinaan teoreettinen fysiikka, ei taannoin tiennyt sitä että erityisellä ja laajalla suhteellisuusteorialla on omat pätevyysalueensa, vaikka ne tomivatkin yksi yhteen. Todellakin, kaiken kansan edessä sotkit myös säie- kvantti- ja makroomaailman ilmiöt ja teoriat yhteen tavalla johon vain taulapää pystyy. Lukematon taulapää.

        "Toisaalta onhan Hitlerkin joidenkin mielestä hieno mies."

        Epätoivoista jo, tiedätkös...

        http://pictures.deadlycomputer.com/d/33139-2/hitler.jpg


      • Voi-itku-sun-kanssas
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Voidaan laittaa tietotaso mainitsemistasi asioista koska vaan viivalle. Viitisentoista vuotta olen harrastellut kosmologiaa, astronomiaa jo noin 35 vuotta, olen edelleen ursalainen, tieteitä tutkiskellut monipuolisesti ylipäätään parikymmentä vuotta ja teoreettinen fysiikka on suosikkini.
        Sen sijaan en pysty katsomaan yhtäkään kieltäjälahkolaisten, kuten Skepsiksen, luentoa kokonaan. Erittäin vastenmielistä ja älyllisesti epärehellistä touhua aivan kuten nämä teidä typerän lapsekkaat letkautuksennekin.
        En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka osoittavat vilpitöntä ihailua täydellistä mulkkujärjestöä kohtaan. Toisaalta onhan Hitlerkin joidenkin mielestä hieno mies.

        Heh :) Luuletko ihan oikeasti etteivät ihmiset muista niitä typeryyksiä joita olet suoltanut, tai aina kun ne mainitaan, osaa katsoa viestihistoriasta? "Tieto"-tasostasi olet kyllä antanut surkuhupaisia näyttöjä riittämiin ja ihan itse ne.

        Seuraavaksi varmaan nostat taas ainaski kolmesataa penkistä kun pääkopasta loppuivat lihakset, taas.


      • Skepojen-taktiikka
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Voidaan laittaa tietotaso mainitsemistasi asioista koska vaan viivalle. Viitisentoista vuotta olen harrastellut kosmologiaa, astronomiaa jo noin 35 vuotta, olen edelleen ursalainen, tieteitä tutkiskellut monipuolisesti ylipäätään parikymmentä vuotta ja teoreettinen fysiikka on suosikkini.
        Sen sijaan en pysty katsomaan yhtäkään kieltäjälahkolaisten, kuten Skepsiksen, luentoa kokonaan. Erittäin vastenmielistä ja älyllisesti epärehellistä touhua aivan kuten nämä teidä typerän lapsekkaat letkautuksennekin.
        En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka osoittavat vilpitöntä ihailua täydellistä mulkkujärjestöä kohtaan. Toisaalta onhan Hitlerkin joidenkin mielestä hieno mies.

        Ääriskepot on manipulaattoreita niinkuin ääriuskovaisetkin. Olet ehkä huomannut tällä palstalla jo tuon ilmiön. Manipulaattori laittaa sanoja suuhun mitä et ole koskaan sanonut, muitakin taktiikoita on. Ja väittää sinun tehneen sitä sun tätä, ja että on todistettu sinun suhteesi sitä sun tätä vaikka sellaista ei ole koskaan tapahtunut.


      • Älä-enää-viitsi
        Skepojen-taktiikka kirjoitti:

        Ääriskepot on manipulaattoreita niinkuin ääriuskovaisetkin. Olet ehkä huomannut tällä palstalla jo tuon ilmiön. Manipulaattori laittaa sanoja suuhun mitä et ole koskaan sanonut, muitakin taktiikoita on. Ja väittää sinun tehneen sitä sun tätä, ja että on todistettu sinun suhteesi sitä sun tätä vaikka sellaista ei ole koskaan tapahtunut.

        No lohduttele nyt itseäsi "taktiikoilla" ja skepojen salaliitoilla. Kun totuus on se että olet ihan itse osoittanut tietosi tason, tai tarkemmin sen tasottomuuden.

        Ja ihan turha kiistää ettet raukkaparka kirjoittelisi itsellesi vastaten tarpeen tullen ja liri sukassa, löytyy viesti jossa tunnustaudut palstan sontaluukuksi ja varaktofobiksi vaikka kiistit asian. Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, tiedätkös?


      • Olen-huomannut
        Älä-enää-viitsi kirjoitti:

        No lohduttele nyt itseäsi "taktiikoilla" ja skepojen salaliitoilla. Kun totuus on se että olet ihan itse osoittanut tietosi tason, tai tarkemmin sen tasottomuuden.

        Ja ihan turha kiistää ettet raukkaparka kirjoittelisi itsellesi vastaten tarpeen tullen ja liri sukassa, löytyy viesti jossa tunnustaudut palstan sontaluukuksi ja varaktofobiksi vaikka kiistit asian. Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, tiedätkös?

        Turha yrittää vääntää valeitasi todeksi. Lapsikin jo näkee että olet tahallisesti valehteleva pahanilkinen manipulaattori.


      • Skepojen-taktiikka kirjoitti:

        Ääriskepot on manipulaattoreita niinkuin ääriuskovaisetkin. Olet ehkä huomannut tällä palstalla jo tuon ilmiön. Manipulaattori laittaa sanoja suuhun mitä et ole koskaan sanonut, muitakin taktiikoita on. Ja väittää sinun tehneen sitä sun tätä, ja että on todistettu sinun suhteesi sitä sun tätä vaikka sellaista ei ole koskaan tapahtunut.

        Henkilöön tai ryhmiin kohdistuvat huonot heitot ovat heidän ainoita keinoja koettaa päteä aihepiirissä jonka ymmärtämiseen ei aivokapasiteettinsa riitä.
        Velkojen muuttaminen saataviksi on toinen ikivanha skepojen tyyli. Syyttävät muita siitä mihin itse ovat syyllistyneet.
        Mitään niin tietämätöntä ja naurettavampaa ei ole kuin palstan skeptikoiksi itseään kutsuvien möläytykset ja suoranaiset valheet. Kaikki vähänkin fiksummalta kuulostava on lainattu suoraan jostakin painoksesta. Omista aivoistaan kun ei ole itsenäiseen ajatteluun. Näiden herjojen ja metodien taustalla ei ole varaktorin lisäksi kuin pari hullua pusikosta huutelijaa.
        Taannoinhan joku sankari sanoi että on typeryyden huippu kirjoitella täällä nimimerkillä. Minulta meni vähän ohi se että miksi se olisi typerää kun minä seison sanojeni takana aina olin sitten väärässä tai oikeassa. Osaan myös muuttaa mielipidettäni jos vaakakuppi kallistuu toiseen suuntaan hyvin perustein.
        Varakrokotiili on kenties koko suomikaksnelosen hämärin kaveri jos nimimerkin takana on vain yksi mies. Skitsofrenia on yllättävän yleinen sairaus.


      • Älä-enää-viitsi kirjoitti:

        No lohduttele nyt itseäsi "taktiikoilla" ja skepojen salaliitoilla. Kun totuus on se että olet ihan itse osoittanut tietosi tason, tai tarkemmin sen tasottomuuden.

        Ja ihan turha kiistää ettet raukkaparka kirjoittelisi itsellesi vastaten tarpeen tullen ja liri sukassa, löytyy viesti jossa tunnustaudut palstan sontaluukuksi ja varaktofobiksi vaikka kiistit asian. Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, tiedätkös?

        En ole koskaan kiistänyt etteikö varaktori olisi suurimpia kusipäitä mitä tiedän. Kerron sen ihan tällä omalla nimimerkillä tosin aina.


      • Vink-Vink
        Olen-huomannut kirjoitti:

        Turha yrittää vääntää valeitasi todeksi. Lapsikin jo näkee että olet tahallisesti valehteleva pahanilkinen manipulaattori.

        Sinähän yritit epätoivoisesti vääntää totuuden valeeksi. Palstan viestihistoriasta löytyvät kaikki hellapällin viestit, joista ilmenevät harhansa tieteen ja fysiikan suhteen, sekä tunnustautuminen palstaa vuosikausia sotkeneeksi sontaluukuksi ja varaktofobiksi nimetyksi henkilöksi.

        Eivätkä nämä ole edes ainoat esimerkit typeryyksistään, natsikortin käyttäminen olisi argumentointivirhe, joten jätän ystävällisesti erään hellakoukun viestin linkittämättä ;)

        Kuten sanottu, joka kerran keksitään, sitä aina epäillään, joten mihinkään ko. nimimerkin sanomaan ei voi luottaa.


      • koukussa_on
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Henkilöön tai ryhmiin kohdistuvat huonot heitot ovat heidän ainoita keinoja koettaa päteä aihepiirissä jonka ymmärtämiseen ei aivokapasiteettinsa riitä.
        Velkojen muuttaminen saataviksi on toinen ikivanha skepojen tyyli. Syyttävät muita siitä mihin itse ovat syyllistyneet.
        Mitään niin tietämätöntä ja naurettavampaa ei ole kuin palstan skeptikoiksi itseään kutsuvien möläytykset ja suoranaiset valheet. Kaikki vähänkin fiksummalta kuulostava on lainattu suoraan jostakin painoksesta. Omista aivoistaan kun ei ole itsenäiseen ajatteluun. Näiden herjojen ja metodien taustalla ei ole varaktorin lisäksi kuin pari hullua pusikosta huutelijaa.
        Taannoinhan joku sankari sanoi että on typeryyden huippu kirjoitella täällä nimimerkillä. Minulta meni vähän ohi se että miksi se olisi typerää kun minä seison sanojeni takana aina olin sitten väärässä tai oikeassa. Osaan myös muuttaa mielipidettäni jos vaakakuppi kallistuu toiseen suuntaan hyvin perustein.
        Varakrokotiili on kenties koko suomikaksnelosen hämärin kaveri jos nimimerkin takana on vain yksi mies. Skitsofrenia on yllättävän yleinen sairaus.

        Hakisit jo apua tuohon varaktofobiaasi, pikku raukka parka!

        Mites muuten meni, noin niinkuin omasta mielestä?

        "Kaikki vähänkin fiksummalta kuulostava on lainattu suoraan jostakin painoksesta. Omista aivoistaan kun ei ole itsenäiseen ajatteluun."

        "Tallentelen joskus muistiin ylös jos jossakin esim leffassa on jokin hyvä slogani. sananlasku, sanonta, elämänviisaus, runo tai vastaava siteeraus."

        Tieteestähän et tiedä yhtään mitään, mutta että muissakaan asioissa aivoistasi ei ole itsenäiseen ajatteluun. Mahtaa sulla kuuppa kumista onttouttaan...


      • näinpä-näin
        hellakoukku67 kirjoitti:

        En ole koskaan kiistänyt etteikö varaktori olisi suurimpia kusipäitä mitä tiedän. Kerron sen ihan tällä omalla nimimerkillä tosin aina.

        Varaktorin tunnistaa kyllä mukaovelasta tyylistään. Mm. Vink-vink on manipulaattorina toimiva varaktori.


      • hellapunaisena

        No ei kai se ihme ole että hellu jää kaikista sepittelyistään kiinni, kun ei reikäpää muista edes sitä mitä hetki sitten _kirjoitti _samaan_ketjuun_.

        Ne harvat asiat mitä tyyppi on tällä palstalla jotenkin fiksusti sanonut, on lainattu tai nimen omaan sloganeita viihdemaailmasta.


      • huhhuijaahui
        näinpä-näin kirjoitti:

        Varaktorin tunnistaa kyllä mukaovelasta tyylistään. Mm. Vink-vink on manipulaattorina toimiva varaktori.

        Mahtaa elämässäsi vilistä varaktoreita? Ai niin mutta kun et tiedä miltä näyttää, sehän voi olla kuka vaan! Kadulla, kaupassa...Hui!


      • onkopahafobia
        näinpä-näin kirjoitti:

        Varaktorin tunnistaa kyllä mukaovelasta tyylistään. Mm. Vink-vink on manipulaattorina toimiva varaktori.

        Eihän kenenkään edes tarvitse yrittää olla ovela, tai edes "mukaovela" kun hellantuuteli onnistuu kirjoittamaan itsensä nurkkaan ihan omilla viesteillään jo peräti yhdessä ja samassa ketjussa.


    • df.gdd

      Ufoista Urantia -kirja ei kylläkään kerro tietääkseni mitään, eikä juuri et-sivilisaatioistakaan, vaikka "asutetut maailmat" mainitaankin.Se kertoo taivaallisista voimista, -olennoista ja -maailmoista, eli korkeampien - ja korkeimpien - taivaallisten ulottuvuuksien maailmoista ja olennoista.

      Taivashallinto on kokonaisuuden kannalta välttämätön ja se perustuu Hierarkioihin, joissa jumalallisen vastuullisuuden eriasteisia toimijoita on hyvin paljon...korkeat ja korkeimmat henkiolennot suurimpia ja vaikutusvaltaisimpia.

      Katolilaisuudessa Hierarkioiden olemassaoloa on valotettukin kaikille julkistamalla tapahtuneita ihmeitä ja ilmestyksiä. Nuo tapahtumat ovatkin herättäneet monet ihmiset kysymään itseltään, että mistä tässä kaikessa oikein todella on kyse?

      Aidosti uskonnolliset ja henkiset ihmiset uskovat älykkäästi suunniteltuun ja luotuun aurinkokuntaan ja avaruuden pyhä geometria saattaa vahvistaa tuon uskomuksen. Aurinkokunnassamme on useita mittoja, etäisyyksiä ja säännön mukaisuuksia, joita sattuma ei selitä.

      Urantia -kirja avaa maailmankuvaa kosmisempaan suuntaan. Tieteen Kuvalehden mukaan galakseja on 100 mrd - 1000 mrd...ja tämäkin arvio perustuu maapallolta näkyviin galakseihin. Sivilisaatiota täytyy olla olemassa hyvin paljon, myös omassa galaksissamme , jossa on arviolta noin 100 mrd tähtijärjestelmää. Et-sivilisaatioiden yläpuolella vaikuttavat kuitenkin aina Taivaan Voimat, mikä on Urantia-kirjankin keskeinen sanoma (Korkein Luova Voima/Kaikkeuden Alkulähde->Korkein persoonallinen Jumala->Taivashallinto-> Taivaalliset palvelijat->Korkeimmin kehittyneet et-sivilisaatiot...jne.

      Valoa palvelevat tähtikansojen liittoumat toimivat yhteistyössä Taivaan kanssa..ja sillä galaksin sektorilla, jossa tämä aurinkokunta sijaitsee, toimii Valon Galaktinen Liitto.

      • hg.fhfgh

        Ufot ovat reaalinen osa maailmaamme...ja onhan mediakin ufo-aihetta käsitellyt viime vuosina runsaastikin, niin uutisten muodossa kuin tv-dokumenttienkin muodossa.

        Hengellisyys ei koskaan saisi olla sitä, että "poimitaan vain rusinat pullasta", eli uskotaan siihen mikä itseä miellyttää ja jätetään jotkut tosiasiat huomiotta...tai leimataan negatiivisesti.

        Leimaamisen ja kieltämisen sijaan kokonaisuutta tulisi pyrkiä ymmärtämään ja siinä esimerkiksi Urantia -kirja voi auttaa paljonkin.


    • ufoistaeihyvää

      Eräs nyt jo yli 80-vuotias henkilö kertoo nähneensä ufoja pitkin elämää. Aina kun hän näkee niitä, hän on yksin jossain maalla, metsässä ja ne olennot ja häkkyrät seurailevat häntä hieman etäämmältä kierrellen ympärillä. Ja kun sellaista tapahtuu, niin pari kolme päivää on erittäin paha ja ahdistava olla ikään kuin ei olisi oma itsensä. Henkilö ei ole mitenkään koskaan paneutunut aktiivisesti tutkimaan ilmiöitä. Vaikea on kuulemalla puhua, kun leimataan sekopääksi. Pitää yleensä kokemukset omana tietonaan. Kyllä hänellä alkaa jo iänkin vuoksi olla vainoharhaisuutta ja pelkää että hänen asunnossa käydään, liikutaan ja varastetaan. Muuttaa sen vuoksi usein.

      • häkkii-äkkii

        joo sellasia ne on ne ufoilijat. häkkii vaa !


    • hölmöily

      On se kummallista, että ihan tavalliset terveet kansalaiset eivät koskaan näe ufoja ja samoin vakavasti otettavat tähtitieteilijät eivät myöskään ole ufoja tavanneet. Amerikkalaisethan näkevät milloinmitäkin, mutta sillä onkin suora yhteys rahan tekemiseen. Eikö tällainen fakta-tieto teitä urantia-hölmöjä koskaan pistä epäilemään? jeesukseen (pienellä kirjaimella) uskovillakin on sentään joskus epäilyjä, mutta kysehän onkin jonkinlaisen turvan hakemisesta elämänpelossa, eikä aidosta uskovaisuudesta.

      • kekko123nen

        Niuvanniemeen kaikki!


      • Tuota kaikki todisteet sivuuttavaa jankkaamista saimme kuulla vuosia varaktorilta eikä se näköjään ole loppunut vieläkään. Asioista ollaan aika lailla eri mieltä.
        - Tavalliset terveet kansalaiset nimenomaan tekevät ufohavaintoja kaikkialla maailmassa kansalaisuudesta, ammatista tai asemasta riippumatta.
        -Tähtitieteilijät tutkivat tähtiä kuten ammattinimikekin sen terveelle tavalliselle kansalaiselle jo kertoo.
        -Amerikkalaiset eivät näe ufoja yhtään sen enempää kuin muutkaan. Turhaa tietämätöntä propagandaa väittää moista. Aktiivisia alueita ja havaintoja on kaikkialla maailmassa. Media käsittelee tapahtumia eri tavoin kulttuurista ja intresseistä riippuen.
        -Rahan tekeminen ufoilulla on eräs maailman surkeimmista rahantekokeinoista. Tuo on täydellisen naiivi keksintö motiiviksi ja on lähtöisin suoraan Amerikan Skepsiksen selitysvalikoiman surkeimmasta päästä.
        -Faktatietosi on subjektiivinen ja tietämätön näkökulma. Kannattaisi olla hiljaa jos ei tiedä aiheesta mitään.
        -Millä tavalla ufoista haetaan turvaa? Eiköhän suurinta osaa tuntematon pelota.
        -Uskovaisuudella ei ole mitään tekemistä todellisten tapahtumien kanssa.

        Se siitä hölmöilystä ja katse peiliin. Melko kummallinen näkemys.


      • Kyykman
        kekko123nen kirjoitti:

        Niuvanniemeen kaikki!

        Ufopellet on runkkareita.


      • jokapäiväkö-pännii
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Tuota kaikki todisteet sivuuttavaa jankkaamista saimme kuulla vuosia varaktorilta eikä se näköjään ole loppunut vieläkään. Asioista ollaan aika lailla eri mieltä.
        - Tavalliset terveet kansalaiset nimenomaan tekevät ufohavaintoja kaikkialla maailmassa kansalaisuudesta, ammatista tai asemasta riippumatta.
        -Tähtitieteilijät tutkivat tähtiä kuten ammattinimikekin sen terveelle tavalliselle kansalaiselle jo kertoo.
        -Amerikkalaiset eivät näe ufoja yhtään sen enempää kuin muutkaan. Turhaa tietämätöntä propagandaa väittää moista. Aktiivisia alueita ja havaintoja on kaikkialla maailmassa. Media käsittelee tapahtumia eri tavoin kulttuurista ja intresseistä riippuen.
        -Rahan tekeminen ufoilulla on eräs maailman surkeimmista rahantekokeinoista. Tuo on täydellisen naiivi keksintö motiiviksi ja on lähtöisin suoraan Amerikan Skepsiksen selitysvalikoiman surkeimmasta päästä.
        -Faktatietosi on subjektiivinen ja tietämätön näkökulma. Kannattaisi olla hiljaa jos ei tiedä aiheesta mitään.
        -Millä tavalla ufoista haetaan turvaa? Eiköhän suurinta osaa tuntematon pelota.
        -Uskovaisuudella ei ole mitään tekemistä todellisten tapahtumien kanssa.

        Se siitä hölmöilystä ja katse peiliin. Melko kummallinen näkemys.

        Hakisit jo ammattiapua varaktofobiaasi, poikaparka.


      • jokapäiväkö-pännii kirjoitti:

        Hakisit jo ammattiapua varaktofobiaasi, poikaparka.

        Matematiikka on varsin helppoa. Kun vastaan varaktorille ja minulle ei vastaa varaktori vaan joku mukamas muu joka puhuu täysin varaktorin suulla ja puolustelee tuota tuomiopäivän idioottia niin sellaisen kirjoituksen taustalla ei ole kukaan muu kuin tuo propellihattuinen persereikä itse.


      • Vai-Matematiikkaa-Hah
        hellakoukku67 kirjoitti:

        Matematiikka on varsin helppoa. Kun vastaan varaktorille ja minulle ei vastaa varaktori vaan joku mukamas muu joka puhuu täysin varaktorin suulla ja puolustelee tuota tuomiopäivän idioottia niin sellaisen kirjoituksen taustalla ei ole kukaan muu kuin tuo propellihattuinen persereikä itse.

        Nyt hopi hopi hoitoon, varaktofoobikko! Ehkäpä saat elämääsi muutakin sisältöä kuin varaktorin fanittamisen.


    • fhethet

      http://in5d.com/ täällä on hyvin valaisevaa infoa monestakain aikamme ilmiöstä.

    • BUHAHAHAHAHAHAH

      Rahan tekoa ufo asialla SUOMESSA?

    • On huvittavaa joskin toisaalta surullistakin seurata miten jokaisesta palstalle eksyvästä täysipäisestä keskustelijasta vääntyy helläpyllyn sairaassa mielessä varaktori. Ihan hyvä, että palstalla on niitäkin jotka jaksavat tuon trollin kanssa kinata kun itse en trollia jaksa enään syöttää. Saattaisi raukka päätyä vaikka mihinkä peruuttamattomaan jos kukaan ei hänen kanssaan keskustelisi sillä tämä palsta saattaa olla hänen ainoa kontaktinsa muihin ihmisiin. Kyseessä kun hyvin suurella todennäköisyydellä on koulunsa kesken jättänyt ja vanhan äitinsä helmoissa asuva työtön vanhapoika. Palsta antaa myös viitteitä seksuaalisesta suuntautumisestaan.

      Urantia-kirjasta sen verran, että jo eläkkeellä oleva radioastronomi Stefan Tallqvist on sitä mieltä, että urantia on muutakin kuin uskontoa. Hänen kirjoituksiaan aiheesta löytyy ympäri internettiä joten nimeään kun tarjoaa googlen hakukoneeseen, niin johan alkaaa löytymään. Alla olevan linkin takaa voi aloittaa.

      http://stefantallqvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82501-the-urantia-papers-ja-seti

      • Kipeähän_se_on

        >>On huvittavaa joskin toisaalta surullistakin seurata miten jokaisesta palstalle eksyvästä täysipäisestä keskustelijasta vääntyy helläpyllyn sairaassa mielessä varaktori. Ihan hyvä, että palstalla on niitäkin jotka jaksavat tuon trollin kanssa kinata kun itse en trollia jaksa enään syöttää.<<

        Jonkunhan tuo täytyy palauttaa maan pinnalle kun omakehu ja keulinta yltää kosmisiin mittasuhteisiin. Tosin tyyppi tekee siitä jopa tylsän helppoa sillä onnistuu kirjoittelemaan itse itsensäkin nurkkaan jopa yhdessä ja samassa ketjussa. Trolliksikin huono, sillä ei oikein pysy pakka kasassa, ei johdonmukaisuutta eikä edes itse muista mitä hetki sitten kirjoitti.

        Kirjoittelee myös randominimimerkeillä kun on saanut pataansa, ennen lähti mielikuvitusmatkoille tarpeen tullen antaen itselleen helpon ulospääsyn noloista tilanteista.

        Ja tuosta muilla nimimerkeillä kirjoittelemisesta; Tyyppi tunnusti sen tässä erään kerran, on sama kuin palstaa vuosikausia saastuttanut varaktofiili/sontaluukku joka työnsi palstalle myös homofantasioitaan kunnes jäi siitäkin nalkkiin ns. "housut kintuissa" kun hänelle esiteltiin psykologisen projisoinnin käsite, mistä siitäkään tyypillä ei näyttänyt olevan aikaisempaa tietoa. Opinnot ilmeisesti peruskoulu.

        Viesti, jossa tyyppi menettää itsekontrollinsa ja tunnustaa olleensa varaktofobian/filian ja sonta- sekä homoviestien takana, löytyy palstan viestihistoriasta.

        Toisaalta välillä tyyppi kirjoittaa ihan fiksustikin, tosin välillä vaikuttaa jostakin lainatuilta, ja on tunnustanutkin mieluummin lainaavansa muita kuin vaivaavansa päätään keksimällä jotakin omaa. Satunnaisen fiksun viestin perään taas saattaa tulla räjähdys jossa suolletaan vainoharhoja varaktorista, uskontokunnista ja skeptikoista jotka nekin potilas harhaisesti sotkee keskenään, sekä tietenkin homoista jotka näyttelevät ilmeisen suurta osaa henkilön ajatusmaailmassa.

        Triggeriksi, laukaisijaksi näyttää riittävän se, että joku ei ole samaa mieltä hänen kanssaan, tai jopa se että häntä ei myötäillä eikä kehuta. Ilmeinen taipumus hallitsemattomaan itsekontrollin menettämiseen, alhainen impulssikontrollin hallinta.

        Alhaisen impulssikontrollin ja äo:n yhteydestä on olemassa tutkimustietoa jonka osoittamat tilastojen antamat viitteet eivät hellakoukkua mairittele.


      • dgdgjh

        >>Urantia-kirjasta sen verran, että jo eläkkeellä oleva radioastronomi Stefan Tallqvist on sitä mieltä, että urantia on muutakin kuin uskontoa. Hänen kirjoituksiaan aiheesta löytyy ympäri internettiä joten nimeään kun tarjoaa googlen hakukoneeseen, niin johan alkaaa löytymään. Alla olevan linkin takaa voi aloittaa.

        http://stefantallqvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82501-the-urantia-papers-ja-seti<<

        Tämäkin ketju valitettavasti yritetään taas pilata häiriköiden toimesta, vaikka aihe on kiinnostava ja tärkeä. Mielenkiintoista muuten se, että URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin hyväksyvät hengellisyyden, jos asia esitetään järkeen käyvällä tavalla. Laajaa ja monitasoista taivashallintoahan tuo URANTIA-kirja kuvailee ja tuskin on mahdollista, että kyse olisi väärennöksestä.


      • dgdgjh kirjoitti:

        >>Urantia-kirjasta sen verran, että jo eläkkeellä oleva radioastronomi Stefan Tallqvist on sitä mieltä, että urantia on muutakin kuin uskontoa. Hänen kirjoituksiaan aiheesta löytyy ympäri internettiä joten nimeään kun tarjoaa googlen hakukoneeseen, niin johan alkaaa löytymään. Alla olevan linkin takaa voi aloittaa.

        http://stefantallqvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82501-the-urantia-papers-ja-seti<<

        Tämäkin ketju valitettavasti yritetään taas pilata häiriköiden toimesta, vaikka aihe on kiinnostava ja tärkeä. Mielenkiintoista muuten se, että URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin hyväksyvät hengellisyyden, jos asia esitetään järkeen käyvällä tavalla. Laajaa ja monitasoista taivashallintoahan tuo URANTIA-kirja kuvailee ja tuskin on mahdollista, että kyse olisi väärennöksestä.

        Urantia-kirja on joko ihmisten mielikuvituksen tuote tai saatu jostain muualta. Stefan Tallqvist tiedemiehenä lähestyy asiaa niin, että jos voidaan osoittaa kirjasta löytyvän sellaista tietoa jota tiede ei vielä kirjan kirjoittamisen aikoihin tiennyt, niin kirja ei voi olla ihmismielen tuotos. Silloin tietysti pitää sen kuvauksia taivashallinnostakin tarkastella ihan uusin silmin.

        Aiheesta käytiin aikoinaan tiivistä keskustelua myös tiede-lehden foorumilla, mutta Tallqvist sai tarpeekseen sen foorumin trolleista eikä miestä ole siellä enään pitkiin aikoihin näkynyt.

        Minua hän ei ole saanut vakuuttuneeksi ja itse uskon kirjan olevan ihmisten mielikuvituksen tuotetta, mutta hyvin kirjoittaja(t) on ollut selvillä kirjoitushetken tieteen viimeisimmistä saavutuksista. William Sadler toki oppineena miehenä on ollut kykenevä seuraamaan aikansa tieteellistä keskustelua. Tietysti asian tekee erikoiseksi se, että 1930-luvulla tiedonvälitys oli huomattavasti hitaampaa kuin mitä se on nyt.


      • koulutkokäymättä
        dgdgjh kirjoitti:

        >>Urantia-kirjasta sen verran, että jo eläkkeellä oleva radioastronomi Stefan Tallqvist on sitä mieltä, että urantia on muutakin kuin uskontoa. Hänen kirjoituksiaan aiheesta löytyy ympäri internettiä joten nimeään kun tarjoaa googlen hakukoneeseen, niin johan alkaaa löytymään. Alla olevan linkin takaa voi aloittaa.

        http://stefantallqvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82501-the-urantia-papers-ja-seti<<

        Tämäkin ketju valitettavasti yritetään taas pilata häiriköiden toimesta, vaikka aihe on kiinnostava ja tärkeä. Mielenkiintoista muuten se, että URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin hyväksyvät hengellisyyden, jos asia esitetään järkeen käyvällä tavalla. Laajaa ja monitasoista taivashallintoahan tuo URANTIA-kirja kuvailee ja tuskin on mahdollista, että kyse olisi väärennöksestä.

        "URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin...."

        Marxilaisuuteen ei kuulu rehellisyys, vaan se on "totta" mikä on ideologian kannalta elintärkeää.


      • jabjabjab
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Urantia-kirja on joko ihmisten mielikuvituksen tuote tai saatu jostain muualta. Stefan Tallqvist tiedemiehenä lähestyy asiaa niin, että jos voidaan osoittaa kirjasta löytyvän sellaista tietoa jota tiede ei vielä kirjan kirjoittamisen aikoihin tiennyt, niin kirja ei voi olla ihmismielen tuotos. Silloin tietysti pitää sen kuvauksia taivashallinnostakin tarkastella ihan uusin silmin.

        Aiheesta käytiin aikoinaan tiivistä keskustelua myös tiede-lehden foorumilla, mutta Tallqvist sai tarpeekseen sen foorumin trolleista eikä miestä ole siellä enään pitkiin aikoihin näkynyt.

        Minua hän ei ole saanut vakuuttuneeksi ja itse uskon kirjan olevan ihmisten mielikuvituksen tuotetta, mutta hyvin kirjoittaja(t) on ollut selvillä kirjoitushetken tieteen viimeisimmistä saavutuksista. William Sadler toki oppineena miehenä on ollut kykenevä seuraamaan aikansa tieteellistä keskustelua. Tietysti asian tekee erikoiseksi se, että 1930-luvulla tiedonvälitys oli huomattavasti hitaampaa kuin mitä se on nyt.

        30-luvulla tieteen kehitysasteesta on voinut hyvin saada tietoa pelkästään liikkumalla ns. piireissä. Kuvaavaa kuitenkin on että näennäisestä ajan hermolla olevaisuudestaan teos ei vahingossakaan tarjoa yhtään mitään sellaista jota ei jo tiedettäisi tai oltaisi tiedetty jo aikanaan. Samahan koskee ns. kanavointeja nykyisin, niiden sisältö pysyttelee tiukasti tiedelehtien popularisointien tasoisissa jutuissa.


      • niinmitensemeni
        dgdgjh kirjoitti:

        >>Urantia-kirjasta sen verran, että jo eläkkeellä oleva radioastronomi Stefan Tallqvist on sitä mieltä, että urantia on muutakin kuin uskontoa. Hänen kirjoituksiaan aiheesta löytyy ympäri internettiä joten nimeään kun tarjoaa googlen hakukoneeseen, niin johan alkaaa löytymään. Alla olevan linkin takaa voi aloittaa.

        http://stefantallqvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82501-the-urantia-papers-ja-seti<<

        Tämäkin ketju valitettavasti yritetään taas pilata häiriköiden toimesta, vaikka aihe on kiinnostava ja tärkeä. Mielenkiintoista muuten se, että URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin hyväksyvät hengellisyyden, jos asia esitetään järkeen käyvällä tavalla. Laajaa ja monitasoista taivashallintoahan tuo URANTIA-kirja kuvailee ja tuskin on mahdollista, että kyse olisi väärennöksestä.

        "tuskin on mahdollista, että kyse olisi väärennöksestä."

        Ja perusteella että koska...?


      • jabjabjab kirjoitti:

        30-luvulla tieteen kehitysasteesta on voinut hyvin saada tietoa pelkästään liikkumalla ns. piireissä. Kuvaavaa kuitenkin on että näennäisestä ajan hermolla olevaisuudestaan teos ei vahingossakaan tarjoa yhtään mitään sellaista jota ei jo tiedettäisi tai oltaisi tiedetty jo aikanaan. Samahan koskee ns. kanavointeja nykyisin, niiden sisältö pysyttelee tiukasti tiedelehtien popularisointien tasoisissa jutuissa.

        Tuo varmasti pitää paikkansa jo pelkästään sen takia, että Sadler oli AAAS:n jäsen.


      • hfgh.fgh
        koulutkokäymättä kirjoitti:

        "URANTIA-kirjan suomentaja on entinen marxilainen ateisti. Rehellisimmät ateistitkin...."

        Marxilaisuuteen ei kuulu rehellisyys, vaan se on "totta" mikä on ideologian kannalta elintärkeää.

        Se, että marxilainen ateistikin voi hyväksyä hengellisyyden ja henkisyyden URANTIA-kirjan tarjoamassa muodossa, kertoo kuitenkin siitä, että totuudelle avoimia sieluja on myös heidän joukossaan.


      • ghfghfghf-köh
        hfgh.fgh kirjoitti:

        Se, että marxilainen ateistikin voi hyväksyä hengellisyyden ja henkisyyden URANTIA-kirjan tarjoamassa muodossa, kertoo kuitenkin siitä, että totuudelle avoimia sieluja on myös heidän joukossaan.

        Höpökirjasi ei ole lähelläkään totuutta tai todellisuutta, mistään sielujen todellisuudesta nyt puhumattakaan.


    • Ihan lyhyesti: -Haista sinä mursu paska.
      Näet minut jokapaikassa, ja uliset kuin perseelle potkittu ajokoira ja luimistelet puskissa. Tuonkin velan koetat muuttaa saatavaksi kun tuo omaperäisyytesi on kärsinyt inflaation jo viime vuosikymmenellä.
      Kirjoituksesi ovat tunnistettavissa, kirjoitit sitten ihan millä nimimerkillä tahansa. Uusi kikkasi on esittää asiallista rekatulla nikilläsi, ja sitten olet heti perään sama vanha herjaava homofoobikko sianpää itsesi, kun vetäydyt takaisin puskiin.
      Ketään ei kiinnosta tuollaisen surkean käppänän jutut, ei puskista eikä nimimerkilläsi. Uskonto- toitotuksesi on kuultu jo vuosien mittaan liian usein puhumattakaan ihmisten nimittelystä hulluiksi.
      Menepäs nyt sinne liiteriin takaisin tekemään jotakin rakentavaa. Nuo juttusi on kuultu ja ne ovat luettavissa myös sieltä mistä ne aina kopioit. Itsenäinen ajattelu on sinulle totaalisen tuntematonta, ja en suosittele sinulle selvännäkijänkään uraa tuon suorituksesi perusteella. Kaikki analyysisi on ihan puhdasta skeidaa.

      • doctordoctorbeat

        Kuinkas sattuikaan, kirjaimellisesti. Tämähän sopii hyvin tähänkin:

        >>On huvittavaa joskin toisaalta surullistakin seurata miten jokaisesta palstalle eksyvästä täysipäisestä keskustelijasta vääntyy helläpyllyn sairaassa mielessä varaktori. Ihan hyvä, että palstalla on niitäkin jotka jaksavat tuon trollin kanssa kinata kun itse en trollia jaksa enään syöttää.<<

        Jonkunhan tuo täytyy palauttaa maan pinnalle kun omakehu ja keulinta yltää kosmisiin mittasuhteisiin. Tosin tyyppi tekee siitä jopa tylsän helppoa sillä onnistuu kirjoittelemaan itse itsensäkin nurkkaan jopa yhdessä ja samassa ketjussa. Trolliksikin huono, sillä ei oikein pysy pakka kasassa, ei johdonmukaisuutta eikä edes itse muista mitä hetki sitten kirjoitti.

        Kirjoittelee myös randominimimerkeillä kun on saanut pataansa, ennen lähti mielikuvitusmatkoille tarpeen tullen antaen itselleen helpon ulospääsyn noloista tilanteista.

        Ja tuosta muilla nimimerkeillä kirjoittelemisesta; Tyyppi tunnusti sen tässä erään kerran, on sama kuin palstaa vuosikausia saastuttanut varaktofiili/sontaluukku joka työnsi palstalle myös homofantasioitaan kunnes jäi siitäkin nalkkiin ns. "housut kintuissa" kun hänelle esiteltiin psykologisen projisoinnin käsite, mistä siitäkään tyypillä ei näyttänyt olevan aikaisempaa tietoa. Opinnot ilmeisesti peruskoulu.

        Viesti, jossa tyyppi menettää itsekontrollinsa ja tunnustaa olleensa varaktofobian/filian ja sonta- sekä homoviestien takana, löytyy palstan viestihistoriasta.

        Toisaalta välillä tyyppi kirjoittaa ihan fiksustikin, tosin välillä vaikuttaa jostakin lainatuilta, ja on tunnustanutkin mieluummin lainaavansa muita kuin vaivaavansa päätään keksimällä jotakin omaa. Satunnaisen fiksun viestin perään taas saattaa tulla räjähdys jossa suolletaan vainoharhoja varaktorista, uskontokunnista ja skeptikoista jotka nekin potilas harhaisesti sotkee keskenään, sekä tietenkin homoista jotka näyttelevät ilmeisen suurta osaa henkilön ajatusmaailmassa.

        Triggeriksi, laukaisijaksi näyttää riittävän se, että joku ei ole samaa mieltä hänen kanssaan, tai jopa se että häntä ei myötäillä eikä kehuta. Ilmeinen taipumus hallitsemattomaan itsekontrollin menettämiseen, alhainen impulssikontrollin hallinta.

        Alhaisen impulssikontrollin ja äo:n yhteydestä on olemassa tutkimustietoa jonka osoittamat tilastojen antamat viitteet eivät hellakoukkua mairittele.


      • Freud-Liukastui-Taas

        "olet heti perään sama vanha herjaava homofoobikko"

        Siis hetkinen, nytkö sinun arvostelemisesi onkin homofobiaa? No olisihan se pitänyt tietää jo siitä että aihe on ollut viesteissäsi kovin mieluinen vuosien varrella.


      • paranoidiaonsairaus
        doctordoctorbeat kirjoitti:

        Kuinkas sattuikaan, kirjaimellisesti. Tämähän sopii hyvin tähänkin:

        >>On huvittavaa joskin toisaalta surullistakin seurata miten jokaisesta palstalle eksyvästä täysipäisestä keskustelijasta vääntyy helläpyllyn sairaassa mielessä varaktori. Ihan hyvä, että palstalla on niitäkin jotka jaksavat tuon trollin kanssa kinata kun itse en trollia jaksa enään syöttää.<<

        Jonkunhan tuo täytyy palauttaa maan pinnalle kun omakehu ja keulinta yltää kosmisiin mittasuhteisiin. Tosin tyyppi tekee siitä jopa tylsän helppoa sillä onnistuu kirjoittelemaan itse itsensäkin nurkkaan jopa yhdessä ja samassa ketjussa. Trolliksikin huono, sillä ei oikein pysy pakka kasassa, ei johdonmukaisuutta eikä edes itse muista mitä hetki sitten kirjoitti.

        Kirjoittelee myös randominimimerkeillä kun on saanut pataansa, ennen lähti mielikuvitusmatkoille tarpeen tullen antaen itselleen helpon ulospääsyn noloista tilanteista.

        Ja tuosta muilla nimimerkeillä kirjoittelemisesta; Tyyppi tunnusti sen tässä erään kerran, on sama kuin palstaa vuosikausia saastuttanut varaktofiili/sontaluukku joka työnsi palstalle myös homofantasioitaan kunnes jäi siitäkin nalkkiin ns. "housut kintuissa" kun hänelle esiteltiin psykologisen projisoinnin käsite, mistä siitäkään tyypillä ei näyttänyt olevan aikaisempaa tietoa. Opinnot ilmeisesti peruskoulu.

        Viesti, jossa tyyppi menettää itsekontrollinsa ja tunnustaa olleensa varaktofobian/filian ja sonta- sekä homoviestien takana, löytyy palstan viestihistoriasta.

        Toisaalta välillä tyyppi kirjoittaa ihan fiksustikin, tosin välillä vaikuttaa jostakin lainatuilta, ja on tunnustanutkin mieluummin lainaavansa muita kuin vaivaavansa päätään keksimällä jotakin omaa. Satunnaisen fiksun viestin perään taas saattaa tulla räjähdys jossa suolletaan vainoharhoja varaktorista, uskontokunnista ja skeptikoista jotka nekin potilas harhaisesti sotkee keskenään, sekä tietenkin homoista jotka näyttelevät ilmeisen suurta osaa henkilön ajatusmaailmassa.

        Triggeriksi, laukaisijaksi näyttää riittävän se, että joku ei ole samaa mieltä hänen kanssaan, tai jopa se että häntä ei myötäillä eikä kehuta. Ilmeinen taipumus hallitsemattomaan itsekontrollin menettämiseen, alhainen impulssikontrollin hallinta.

        Alhaisen impulssikontrollin ja äo:n yhteydestä on olemassa tutkimustietoa jonka osoittamat tilastojen antamat viitteet eivät hellakoukkua mairittele.

        Varaktorin pään sisästä putkahti taas apostolit kirjailemaan skeposontaansa ja puolustelemaan suurmestaria. Säälittävä otus olet. En viitsi edes lukea noita aivopierujasi. Kova poika olet mainostamaan kyllä itseäsi ja kova linkittämään kaikkea soopaa mikä tukee omia valheellisia käsityksiäsi. Hellis on täysin oikeassa sinun suhteesi.


      • hankipas-siis-apua
        paranoidiaonsairaus kirjoitti:

        Varaktorin pään sisästä putkahti taas apostolit kirjailemaan skeposontaansa ja puolustelemaan suurmestaria. Säälittävä otus olet. En viitsi edes lukea noita aivopierujasi. Kova poika olet mainostamaan kyllä itseäsi ja kova linkittämään kaikkea soopaa mikä tukee omia valheellisia käsityksiäsi. Hellis on täysin oikeassa sinun suhteesi.

        Paranoidia todellakin näyttää olevan sairautesi. Varaktori siellä ja varaktori tuolla. Kipeätähän tuo on.

        "En viitsi edes lukea noita aivopierujasi."

        Niin, taitaa tehdä kipiää nähdä totuus itsestään ja huomata miten vuosien varrella onkaan paljastellut mielensä syviä kaikille lukijoille.

        Mutta älä toki lue, eihän niitä sinulle ole tarkoitettukaan, vaan muille lukijoille.


      • ghhghgh

        Kieltämättä käsittämätöntä miten kaikki kirjoittajat muotoutuvat hänen päässään varaktoreiksi. Monikohan asia, loppujen lopuksi, joista hän varaktoria "syyttää" on itse asiassa varaktorin näppäimistöltä peräisin. Itsekin olen tuota "varaktorittelua" saanut huvittavasti osakseni.


      • Turhaa-Ufoamista
        ghhghgh kirjoitti:

        Kieltämättä käsittämätöntä miten kaikki kirjoittajat muotoutuvat hänen päässään varaktoreiksi. Monikohan asia, loppujen lopuksi, joista hän varaktoria "syyttää" on itse asiassa varaktorin näppäimistöltä peräisin. Itsekin olen tuota "varaktorittelua" saanut huvittavasti osakseni.

        Tuskin menee pitkään ilman että syyttelee kanssaan eri mieltä olevia ihmisiä varaktoreiksi virtuaalimaailman ulkopuolellakin.. ellei tee niin jo.


      • PohjanPP
        ghhghgh kirjoitti:

        Kieltämättä käsittämätöntä miten kaikki kirjoittajat muotoutuvat hänen päässään varaktoreiksi. Monikohan asia, loppujen lopuksi, joista hän varaktoria "syyttää" on itse asiassa varaktorin näppäimistöltä peräisin. Itsekin olen tuota "varaktorittelua" saanut huvittavasti osakseni.

        Kieltämättä käsittämätöntä miten kaikki kirjoittajat muotoutuvat päässäsi hellakoukuiksi. Monikohan asia, loppujen lopuksi, joista hellakoukkua syytät on itse asiassa hellakoukun näppäimistöltä peräisin. Itsekin olen tuota "hellakoukuttelua" saanut huvittavasti osakseni. Ja kymmeniä kertoja. En viitsisi rekata sen takia omaa nikkiä. Kaikki muistavat varaktorin historian. Muutkin kuin hellakoukku.


      • älämirkkuitke
        PohjanPP kirjoitti:

        Kieltämättä käsittämätöntä miten kaikki kirjoittajat muotoutuvat päässäsi hellakoukuiksi. Monikohan asia, loppujen lopuksi, joista hellakoukkua syytät on itse asiassa hellakoukun näppäimistöltä peräisin. Itsekin olen tuota "hellakoukuttelua" saanut huvittavasti osakseni. Ja kymmeniä kertoja. En viitsisi rekata sen takia omaa nikkiä. Kaikki muistavat varaktorin historian. Muutkin kuin hellakoukku.

        Hellun tyyli on juurikin aivokapasiteetilleen sopiva toisten viestien apinointi ja vääntely omiin tarpeisiin. Kun ei itse keksi niin ei.

        Katsos, se mikä on erona on se, että varaktorin "multinikeistä" ei ole olemassa oikeasti näyttöä, vain yhden henkisesti epätasapainoisen hullut harhaluulot. Henkisesti epätasapainoisen joka on tunnustanut olevansa varaktofobi sekä sontaluukku, ja joka tyylistään tunnistetaan aina. Tunnistetaan myös eräästä kirjallisesta yksityiskohdasta missä tahansa itse keksimässä (harvinaista) tekstissään, mutta jätetään se nyt kertomatta, niin ei osaa korjata sitä.

        Hellu on typeryyksissään ja kiihdyksissään tunnustanut olleensa sontaluukku/varaktofobi ja kirjoitelleensa useilla nikeillä, joten turhaa itkeä kun on jo puntissa...


      • älämirkkuitke kirjoitti:

        Hellun tyyli on juurikin aivokapasiteetilleen sopiva toisten viestien apinointi ja vääntely omiin tarpeisiin. Kun ei itse keksi niin ei.

        Katsos, se mikä on erona on se, että varaktorin "multinikeistä" ei ole olemassa oikeasti näyttöä, vain yhden henkisesti epätasapainoisen hullut harhaluulot. Henkisesti epätasapainoisen joka on tunnustanut olevansa varaktofobi sekä sontaluukku, ja joka tyylistään tunnistetaan aina. Tunnistetaan myös eräästä kirjallisesta yksityiskohdasta missä tahansa itse keksimässä (harvinaista) tekstissään, mutta jätetään se nyt kertomatta, niin ei osaa korjata sitä.

        Hellu on typeryyksissään ja kiihdyksissään tunnustanut olleensa sontaluukku/varaktofobi ja kirjoitelleensa useilla nikeillä, joten turhaa itkeä kun on jo puntissa...

        Eipäs nyt puhuta taas potaskaa. Moneen kuukauteen en ole kirjoittanut muulla kuin nimimerkillä ja silloinkin kirjoitin "hellis" tai "helläpylly" nikikseni tunnistamisen helpottamiseksi.
        En aloita koskaan riitoja mutta vastaan aina jos minulle huudellaan tai nimitellään. En myöskään kuuntele hiljaa vieressä jos jotakin toista kiusataan tai nimitellään. En myöskään siedä paskanpuhumista enkä manipuloimista.
        Mielipiteisiin on jokaisella oikeus, mutta jos mielipiteen esittämiseen pitää aina laittaa mukaan solvaus niin siihen vastaan samalla mitalla.
        Te skepot ette pysty kirjoittamaan koskaan mitään ilman että noin puolet kirjoituksistanne on pelkkää herjaa ja vinoilua tai ihan suoranaista vittuilua. Kysymyksiin ette vastaa ollenkaan kun ette pysty ja sitten kierrätte koko aiheen typerillä fraaseilla. Ei ole teistä vastusta kunnon hörhöille ja sekös harmittaa kun ette saa rauhassa terrorisoida palstoja, ja joku sanookin takaisin. 8)
        Hellakoukkufobia on kamala asia. Siluettini näkyy öisin ikkunastanne usvan seassa kun tarkkaan katsotte.


      • Tulihan-se-sieltä

        "Moneen kuukauteen en ole kirjoittanut muulla kuin nimimerkillä"

        Että oikein moneen kuukauteen? Ensiksi väitit että et ikinä kirjoita etkä ole kirjoittanut muulla kuin nimimerkilläsi. Noin se lierokin luikertelee kohti totuutta, ihan hyvä suuntaus, jatka samalla radalla.


      • näkihän_tuon
        Freud-Liukastui-Taas kirjoitti:

        "olet heti perään sama vanha herjaava homofoobikko"

        Siis hetkinen, nytkö sinun arvostelemisesi onkin homofobiaa? No olisihan se pitänyt tietää jo siitä että aihe on ollut viesteissäsi kovin mieluinen vuosien varrella.

        Lainaukseen tuli siis "hellakoukun" lausuma, ei "Freud-Liukastui-Taas"- kirjoittajan. Foorumialusta toimii hölmösti lainausten osalta jos vastaaja vastaa lainauksen kera ja joku toinen vastaa siihen.

        "Freud-Liukastui-Taas" Kirjoitti: "Siis hetkinen, nytkö sinun arvostelemisesi onkin homofobiaa?"

        Nyt taisi tosiaan hellikseltä ns. tippua saippua lattialle.


    • Mnnsj

      Eiköhän tämänkin palstan ole nämä riidankylväjä ali-ihmiset pilanneet jo aikoja sitten :b

      • housee-ja-trancee

      • luciferisthebest

      • uusitähtisyntynyt2015
        housee-ja-trancee kirjoitti:

        Niin... ne ei kuuntele edes trancee. Mälsää

        https://www.youtube.com/watch?v=E2Y-9U3QUxQ

        Break through the silence (M. Garrix "läpimurtokappale" 2015).

        I’m on the edge, got to get away
        I’ve seen it all before
        I’m going down like a renegade
        And I’m still begging for more

        This is the last time I tell you to open your eyes
        The City is sleeping
        The monsters outside
        The fire is burning, there’s nowhere to hide
        And I won’t say it anymore

        Break through the silence
        I can feel the energy rising
        Turn up the sirens
        We were never meant to be quiet (2x)

        There are lights that’ll lead the way
        Do what we’re searching for
        A million miles from yesterday
        And it’s right here on the floor

        This is the last time I tell you to open your eyes
        The City is sleeping
        The monsters outside
        The fire is burning, there’s nowhere to hide
        And I won’t say it anymore

        Break through the silence
        I can feel the energy rising
        Turn up the sirens
        We were never meant to be quiet (2x)


    • Kontaktihenkilö

      hellakoukku67 on sentään rehellinen, sekä ymmärtää edes jotain, toisin kuin kieltäjä-skepot. Harvat ovat niitä, jotka näkevät idioottimaisuuksien läpi. Jatka vain hella... Ollaan monesti keskusteltu täällä asioista ja järkevästi, niin kuin jokaisen pitäisikin. Toisille se on vaikeaa, joillekin mahdotonta.

      • Missämyösvalehdellaan

        Rehellinen? Henkilö joka on jäänyt kiinni ja tunnustanut valehdelleensa, mm. kirjoitellut ja trollannut palstalla multinikeillä vaikka väitti ettei, on mielestäsi rehellinen? Onko ufoalalla yleistäkin moinen "pieni" käsitteiden venyttely ja soveltaminen?


    • Kontaktihenkilö

      Missä hellakoukku67 on tunnustanut valehdelleensa? Kyllä ne trollit on kuule siellä toisessa päässä. Rehellisesti kertoi, että on kirjoittanut aikanaan toisilla nimimerkeillä.

      • olethiemanpihalla

        Ai nyt se on "rehellisesti kertomista" että myöntää kirjoitelleensa multinikeillä kun ensin väittää että EI IKINÄ? Sanalla sanoen "mielenkiintoinen" käsitys rehellisyydestä, mutta ilmeisen yleinen ja tarpeen tullen mukavasti joustava ufoalalla ja "kontaktihenkilöiden" eli satuilijoiden keskuudessa.

        Ja että missä? Itse kysyt ja samalla toteat että mitä on "rehellisesti" tunnustanut, eli olet lukenut saman viestin. Mitä ihmettä sitten kyselet että missä? Oletko pipi?


      • tässä-totuus
        olethiemanpihalla kirjoitti:

        Ai nyt se on "rehellisesti kertomista" että myöntää kirjoitelleensa multinikeillä kun ensin väittää että EI IKINÄ? Sanalla sanoen "mielenkiintoinen" käsitys rehellisyydestä, mutta ilmeisen yleinen ja tarpeen tullen mukavasti joustava ufoalalla ja "kontaktihenkilöiden" eli satuilijoiden keskuudessa.

        Ja että missä? Itse kysyt ja samalla toteat että mitä on "rehellisesti" tunnustanut, eli olet lukenut saman viestin. Mitä ihmettä sitten kyselet että missä? Oletko pipi?

        Vääntelet vain toisten sanoja aikasi kuluksi ja mukamas toisten harmiksi kun muuta tekemistä sinulla ei ole.


      • Ei_vaan_tässä
        tässä-totuus kirjoitti:

        Vääntelet vain toisten sanoja aikasi kuluksi ja mukamas toisten harmiksi kun muuta tekemistä sinulla ei ole.

        Ei, vaan näytän kuinka joustava käsite rehellisyys ja totuus on ufopiireissä ja "kontaktihenkilöiden" keskuudessa. Jos todellisuudesta on varaa lipsua tarpeen mukaan niin mihin heidän sanomaansa sitten voi luottaa? Missä kohtaa osuu totuuteen jos osuu, kuka tietää?


      • Ei_vaan_tässä
        tässä-totuus kirjoitti:

        Vääntelet vain toisten sanoja aikasi kuluksi ja mukamas toisten harmiksi kun muuta tekemistä sinulla ei ole.

        Ei, vaan näytän kuinka epämääräinen ja tarpeen tullen mukavasti joustava käsite rehellisyys ja totuus on ufopiireissä ja "kontaktihenkilöiden" keskuudessa. Jos todellisuudesta on varaa tarpeen tullen lipsua, niin mihin heidän sanomaansa sitten voi luottaa? Missä kohtaa osuu totuuteen jos osuu, kuka tietää?


      • Ja_tässä

        Sori tuplaviesti, selain temppuilee eikä näyttänyt jo lähetettyä viestiä. Sanoma kuitenkin tuli selväksi mikäli lukijalla ymmärrys riittää, ja kertaushan on opintojen äiti ;)


      • tässä-totuus
        Ei_vaan_tässä kirjoitti:

        Ei, vaan näytän kuinka epämääräinen ja tarpeen tullen mukavasti joustava käsite rehellisyys ja totuus on ufopiireissä ja "kontaktihenkilöiden" keskuudessa. Jos todellisuudesta on varaa tarpeen tullen lipsua, niin mihin heidän sanomaansa sitten voi luottaa? Missä kohtaa osuu totuuteen jos osuu, kuka tietää?

        Trolli mikä trolli.


      • kärähti-taas
        Ja_tässä kirjoitti:

        Sori tuplaviesti, selain temppuilee eikä näyttänyt jo lähetettyä viestiä. Sanoma kuitenkin tuli selväksi mikäli lukijalla ymmärrys riittää, ja kertaushan on opintojen äiti ;)

        Varaktori siellä taas yrittää jotain kepulikonstia, mutta ajatustenlukijana ehdin jo käräyttää tuon manipulaattorin.


      • Tässä_sulle_totuus
        tässä-totuus kirjoitti:

        Trolli mikä trolli.

        Totuudessa pysyttäytyminen on trollausta? Mielenkiintoinen maailmankatsomus, lienee yleistäkin ns. "piireissä"? Taitaa todellakin olla totuus ufopiireistä, rehellisyydellä ja totuudella viskotaan vesilintua, ja niitä jotka moisia peräänkuuluttavat, nimitellään ahdistuneina trolleiksi. Ja vielä perään ihmetellään että miksi kukaan ei ota näitä ufojuttuja todesta, eikä ymmärretä tai uskalleta myöntää sitä että vika on itsessä...


      • kääntäminen
        Tässä_sulle_totuus kirjoitti:

        Totuudessa pysyttäytyminen on trollausta? Mielenkiintoinen maailmankatsomus, lienee yleistäkin ns. "piireissä"? Taitaa todellakin olla totuus ufopiireistä, rehellisyydellä ja totuudella viskotaan vesilintua, ja niitä jotka moisia peräänkuuluttavat, nimitellään ahdistuneina trolleiksi. Ja vielä perään ihmetellään että miksi kukaan ei ota näitä ufojuttuja todesta, eikä ymmärretä tai uskalleta myöntää sitä että vika on itsessä...

        "Yrittää taas muuttaa velat saataviksi." Varaktorin taktiikka nro 3 varaktori-käsikirjan mukaan.


      • kepulikonstikas
        kärähti-taas kirjoitti:

        Varaktori siellä taas yrittää jotain kepulikonstia, mutta ajatustenlukijana ehdin jo käräyttää tuon manipulaattorin.

        Varaktori siellä ja varaktori tuolla, oletko harkinnut hoitoa?

        Taidat olla melkoisen kuutamolla. Kun viesteissä kerrotaan selvin sanoin että tässä peräänkuulutetaan totuutta ja rehellisyyttä, niin sinä pälli et näe tai tajua mitä on kirjoitettu vaan pähkäilet että joku "taas yrittää jotain kepulikonstia"...

        Voi herran pieksut ja vielä rouvankin...


      • varovaraktoreja
        kääntäminen kirjoitti:

        "Yrittää taas muuttaa velat saataviksi." Varaktorin taktiikka nro 3 varaktori-käsikirjan mukaan.

        Kirjoittaja on lukijalle totuuden velkaa, mutta tämähän ei päde ufoilijoihin, vaan se heitä suunnattomasti ahdistaa.

        Voisit harkita ammattiavun hankkimista varaktoriharhoihisi.


      • totuus-pysyy
        varovaraktoreja kirjoitti:

        Kirjoittaja on lukijalle totuuden velkaa, mutta tämähän ei päde ufoilijoihin, vaan se heitä suunnattomasti ahdistaa.

        Voisit harkita ammattiavun hankkimista varaktoriharhoihisi.

        Kts. viesti kääntäminen

        6.9.2015 14:53


      • Totuus-pysyy
        kepulikonstikas kirjoitti:

        Varaktori siellä ja varaktori tuolla, oletko harkinnut hoitoa?

        Taidat olla melkoisen kuutamolla. Kun viesteissä kerrotaan selvin sanoin että tässä peräänkuulutetaan totuutta ja rehellisyyttä, niin sinä pälli et näe tai tajua mitä on kirjoitettu vaan pähkäilet että joku "taas yrittää jotain kepulikonstia"...

        Voi herran pieksut ja vielä rouvankin...

        Kts. aiempi viesti kääntäminen

        6.9.2015 14:53


      • hankihoitoa
        totuus-pysyy kirjoitti:

        Kts. viesti kääntäminen

        6.9.2015 14:53

        Viesti on harhaista horinaa.


      • menepähoitoon
        Totuus-pysyy kirjoitti:

        Kts. aiempi viesti kääntäminen

        6.9.2015 14:53

        Viesti on pelkkää harhaista horinaa.


    • ttkkl

      Kyll' Raamattu on oikea ratkaisu!

      • raamattulaisten-keinot

        Raamattulaisethan on niitä kovimpia manipulaattoreita. Opiskelevatkin manipulaatio- ja mustamaalaustaitoja kokouksissaan.


    • ahethqe

      egojen taistelua , tämäkin ketju.

    • dgdf.gd

      >>Osta tai tilaa URANTIA kirja vaikka amazonilta. Se sisältää ei vain tietoa ufoista vaan myös paljon muusta. Se on oikea ufotutkijan tietopaketti!<<

      Eihän siellä tietääkseni ole ufoista lainkaan tietoa, vaan Taivaallisesta Hallinnosta ja universumi(e)n hallintojärjestelmästä.

      Universumi (maailmankaikkeus) esitetään paikaksi, jossa on keskusuniversumi (Havona) - jossa Taivaallinen Isäkin asuu - ja seitsemän superuniversumia. Maa (Urantia) sijaitsee Orvontonin superuniversumissa, joka jakautuu kymmeneen suursektoriin ja suursektorit jakautuvat sataan piensektoriin. Piensektorit taas jakautuvat sataan paikallisuniversumiin ja aurinkokuntamme kuuluu Nebadon-paikallisuniversumiin. Paikallisuniversumit jakautuvat sataan konstellaatioon ja konstellaatiot jakautuvat vielä sataan paikallisjärjestelmään.

      Onko tuo totta? - Mielestäni se aivan hyvin saattaa olla totta...ja aivan varmasti
      jotakin tuon suuntaista kokonaisuuden takana on. Tuollainen kuvaus itseasiassa tarkentaa ja selventää kristillisiä oppeja(Taivashallinto, Enkelit, Jumalan joukot)
      eikä ole ristiriidassa aidon kristillisyyden kanssa.

      • dgdf.gdf

        Onko oikeastaan olemassa kovinkaan paljoa erilaista tapaa selittää kaikkeuden hengellistä luonnetta? Siis sen tyyppistä "hengellistä luonnetta" johon sisältyy
        mm. taivaallinen valvonta kehittyvissä maailmoissa ja jumalallinen luominen
        tämän lähes mittaamattoman suuren maailman kaikkeuden alueella.


    • dgd.fg

      ...ja yhdessä paikallisjärjestelmässä on valmiina noin 10 000 000 asutettua maailmaa.
      Maailmojen asuttaminen tapahtuu aina Suuren Jumalallisen Suunnitelman mukaan, vaikka käytännön toteutukseen voivat osallistua korkeasti kehittyneet ET-olennotkin.

      • korj.aus

        >>...ja yhdessä paikallisjärjestelmässä on valmiina noin 10 000 000 asutettua maailmaa<<

        Yhdessä paikallisuniversumissa on valmiina noin 10 000 000 asutettua maailmaa ja yhdessä paikallisjärjestelmässä noin 1000 asutettua maailmaa.


      • Kuraayäk
        korj.aus kirjoitti:

        >>...ja yhdessä paikallisjärjestelmässä on valmiina noin 10 000 000 asutettua maailmaa<<

        Yhdessä paikallisuniversumissa on valmiina noin 10 000 000 asutettua maailmaa ja yhdessä paikallisjärjestelmässä noin 1000 asutettua maailmaa.

        Ja lisää kuraa,eikun siis Kurantiaa eikä siis edelleenkään sitä todellista Nyy Nyy eitsii..se on siis Uuh!..tosisiistiiii..kun on tosi Nyy Nyy eitsii...Uuh!


    • dfgd.fgdf

      >>Maailmojen asuttaminen tapahtuu aina Suuren Jumalallisen Suunnitelman mukaan, vaikka käytännön toteutukseen voivat osallistua korkeasti kehittyneet ET-olennotkin<<

      Urantia-kirjassa ei luonnollisestikaan kerrota tuota asiaa, mutta tiedän, että asia on noin.

      • AivanHelläKoukku

        Urantiakirja on paremminkin Kurantiakirja.

        Eli siis täynnä kuraa alusta loppuun.

        Ja kuten on aiemminkin ties kuinka montaa kertaa voitu todeta,niin Kurantiakirja on lähes ehtymätön tietolähde sellaisille,jotka uskovat Suureen Jumalliseen Suunitelmaan,Hengellisiin Hierarkioihin,Taivashallintoon ja herra ties mihin kaikkiin eteerisiin olentoihin sekä johonkin Lähteeseen myös.

        Näin ollen Kurantiakirjasta on heille muodostunut kiveen hakattu totuus.

        Ja kuten aina ennnekin,oli viestiketjun aihe mikä tahansa,niin tässäkin ketjussa halveksitaan vain yhtä nimerkkiä eli Varaktoria.

        Näin ollen eräille Varaktorin halveksijoille ja arvostelijoille on Varaktorista muodostunut kiveen hakattu Varktorifobia.


      • einimimiestäpahenna
        AivanHelläKoukku kirjoitti:

        Urantiakirja on paremminkin Kurantiakirja.

        Eli siis täynnä kuraa alusta loppuun.

        Ja kuten on aiemminkin ties kuinka montaa kertaa voitu todeta,niin Kurantiakirja on lähes ehtymätön tietolähde sellaisille,jotka uskovat Suureen Jumalliseen Suunitelmaan,Hengellisiin Hierarkioihin,Taivashallintoon ja herra ties mihin kaikkiin eteerisiin olentoihin sekä johonkin Lähteeseen myös.

        Näin ollen Kurantiakirjasta on heille muodostunut kiveen hakattu totuus.

        Ja kuten aina ennnekin,oli viestiketjun aihe mikä tahansa,niin tässäkin ketjussa halveksitaan vain yhtä nimerkkiä eli Varaktoria.

        Näin ollen eräille Varaktorin halveksijoille ja arvostelijoille on Varaktorista muodostunut kiveen hakattu Varktorifobia.

        Kylmä totuus on se että ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeään. Melkein kaikki tuntevat tuon ketkun jutut täällä. Itse aiheutettua suhtautumista kyseiseen hemmoon.


      • lexa1000
        einimimiestäpahenna kirjoitti:

        Kylmä totuus on se että ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeään. Melkein kaikki tuntevat tuon ketkun jutut täällä. Itse aiheutettua suhtautumista kyseiseen hemmoon.

        Sinun varaktori-itkusi ainakin ovat täyttä varaktorifobiaa parhaimmillaan. Jonkun trauman olet saanut kun oikein kyttäämällä etsit tilaisuutta herjata kyseistä nimimerkkiä. Kerropas oma vanha aikaisempi nimimerkkisi niin me muut palstalaiset saamme tuolle pahamaineiselle varaktorifobialle kasvot. Alkaako F-kirjaimella?


    • fgjgjh

      Joskus nuorena miehenä jaksoin olla hetken innoissani kyseisestä opuksesta. Jeesuksesta kertova osio on toki ihan mielenkiintoinen. Koko kirja on kuitenkin lähellä adventistien juttuja ja lienee siis adventistien huijausta.

      Kirjassa muistaakseni esitetään mm. vanha teoria siitä, että dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon, koska niiden aivot olivat liian pienet. Tähän teoriaanhan uskottiin vielä kirjan "kanavoimisen" aikoihin 1930-luvulla. Nykyään tiedetään, että sukupuuton syynä oli asteroiditörmäys Kirja on siis yhteneväinen oman aikansa tieteen käsityksiin, mikä sekin kertoo vain siitä, että kirja on kusetusta. Mitään uutta ja mullistavaa tieteellistä tietoa ei kirjasta löydy. Aikamoinen satukirja siis kyseessä.

    • Hörhöt_Laitokseen

      Vajaiden hörhöjen paskaa koko urantia-kurantia, vain aivonsa piloille impanneet sisäsiittoiset laitospotilaat (=ufohörhöt) uskovat tuollaiseen typerään sontaan.

    • verkkotutkijja

      mikä v****** paketti? Ollu ees mitään tuubiainoslinkkiä - saat ton jostain omasta verkkopankistas vai? Meh... botti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe