Kivoja Ja Pelottavia Pelejä&leikkejä halloweeneihi

Halloweenhirmu

oisko mitään Pelejä & Leikkejä 11-12 vuotiaitten halloween juhliin
Nyt kun järkkään Vikat halloweenit tolle mun alakoulu porukalle niin haluisin
jotain todella jännää ja kivaa!
ohjelmaa jo vähän kasassa ja laitan alas mitä mulla on jo niin ei tulis hirveesti niitä joita oon jo ottanu! Joku voi kans ottaa tosta alta ohjelmaansa jotain tai vaikka kaikki :D!


Jeah
Sitä leikitää silleen että yks on jämi ja siltä sidotaa silmät.Muut käy istumaa tuoleille riviin.Jämi menee jokaisen luo ja jokainen antaa itse tekemänsä juoman ja jämi maistaa sitä.Jämi saa haistaa juomaa ennen juontia.Jos jämi ei uskalla juoda sitä niin sen tekijä joutuu juoda sen juoma.Älä kerro pelaajille tätä!!

Katoava jono
siinä kannattaa olla riittävästi porukkaa...
eli ensin joku vapaaehtoinen menee jonon ensimmäiseks ja muut sen taakse pitäen toistensa olkapäistä kiinni..
ensimmäinen kävelee pitkin puutarhaa ja muut tippuvat matkan varrelle piiloon sitten kun kaikki muut on jo piilossa paitsi ite se ensimmäinen nii se alkaa sit ettimään muita.

Murhaajaleikki
Vanha kunnon Murhaaja-leikki pitää pintansa Halloweeninakin. Halloweenina ei tarvitse kainostella, tämä leikki toimii vanhemmallakin iällä. Muistatko säännöt?
Leikin ensimmäinen askel on lappujen nosto. Yhdessä lapussa on risti, yhdessä P ja loput ovat tyhjiä. Risti leimaa nostajansa murhaajaksi, P poliisiksi.
Varsinainen leikki alkaa kun valot sammutetaan ja murhaaja ryhtyy toimeen. Kun joku tuntee ristinmerkin selässään hän on mennyttä ja kaatuu koristen maahan. Poliisi, joka on viereisessä huoneessa saapuu paikalle ja laittaa valot päälle. Poliisi kuulustelee kaikkia vielä elossa olevia, missä he olivat murhan tapahtuessa, kenen kanssa ja mitä tehden. Poliisi saa arvata kerran kuka murhaaja oli, jos hän arvaa oikein peli päättyy, mutta jos hän ei osu oikeaan, murhaaja jatkaa hirmutekojaan.

Joukko murhaaja
kaikki nostaa yhden lapun 1 lapussa on X
ja muut laput ovat tyhjiä. Se jonka lapussa oli X
on murhaaja. Sitten kaikki alkavat kävellä ympäriinsä tietämättä kuka murhaaja on. Tietty murhaaja itse tietää olevansa murhaaja.
Sitten kun murhaaja päättää uhrin jolloin hän
murhaa silmäniskulla sitten hänen murhaama henkilö kuolee ja kaatuu maahan.
Kaikki voivat epäillä murhaajaa!
Jos joku saa epäilyn alkaa hän kävellä käsi ylhäällä kunnes jollakin toisella on epäilys.
sitten kun kahdella on epäilys voivat he sanoa
epäillynsä nimen jos epäily osui oikeaan silloin peli päättyy mutta jos ei murhaaja jatkaa murhaamista.

KIITOS JOS AUTATTE!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halloweenhirmu

      Niiin ja Mulla on Jo MÖRKÖ!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe