Selvisittekö valio-myrskystä vakkarit?

Ajattelin vaan kysäistä kun teitä ei näy eikä kuulu...

Ite kävin vähän uiskentelemassa kovimman puhurin aikoihin, kivasti löi aallot päin naamaa;) Kovempi koettelemus mulle oli se suklaalla kuorrutettu lihamureke. Pakko tunnustaa että nyt tein kyllä kamalan makuista ruokaa. Onnekseni en tarjonnut sitä muille kuin itselleni;)

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankielämä----

      Pakkohan se on vain itselle tarjota kun ei ole oikeita kavereita!
      Noilla jutuilla oikeita kavereita ei kyllä tulekaan!
      Kohta tietty tinttu ja kitti huutaa yläfemmaa mutta ei se ole mitään oikeeta!

      • Kolmikymppinen_vaan

        Katos ku hillomunkkiiki näkee. Sä et sit kauaa malttanu... ;D


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Katos ku hillomunkkiiki näkee. Sä et sit kauaa malttanu... ;D

        Hillomunkki ja ressu ovat kuin identtiset kaksoset: Ulosanti ja ulkonäkö kuin identtisillä kaksosilla:)


    • KuolaanKieliPitkällä

      Tollaset pikkupuhurit ei paljoa meikän kaltaiseen lihaskimppuun pysty ;-) Arielin puutarhassa teki rumempaa jälkeä kun irrotti luumupuun maasta..

      • No sitte ei muuta ku uuden ostoon, väliajan voi sitte neiti syödä kaupan luumuja.

        Olikohan istutettu vähä heikosti;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        No sitte ei muuta ku uuden ostoon, väliajan voi sitte neiti syödä kaupan luumuja.

        Olikohan istutettu vähä heikosti;)

        Toi puu oli ku pistetty täynnä luumui ja lehdes viel et tuuli sai siit kait hyvän otteen. No ny on sit luumui ämpärikaupal. Et olisko niihin jotaki reseptii... ;)


      • Luumureseptejä

    • Kolmikymppinen_vaan

      Ei sit pukkaa keittokirjaa joulumarkkinoil... ;)

    • Toisen_puolesta

      TOSIrealisti ainakin selvisi Valiosta hengissä. Rinnasti eiliset tuulenhenkäykset omiin pieruihinsa.

    • EmpaattinenMies

      Pitäisiköhän minun vuorostani valmistaa päivällinen merenelävistä ja kutsua kyseinen nuori neito luokseni syömään. Minun mielikuvissani hän pitää katkaravuista ja simpukoista. Voin toki olla väärässäkin.

      • 1000kertaaYÖK

        Hahaha ;DDD Olipa hyvin osunut arvaus...


      • EmpaattinenMies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Olipa hyvin osunut arvaus...

        Puhdasta intuitiota minun puoleltani ;)


    • No ei täällä minun nykyisessä kotikaupungissa ollut niin kova myrsky kuin Kokkolassa.. Täällä oli vähän kovempi tuuli, ja ei paljoa puut kaatuillut.. No, sähköjä oli kai jossain poikki.

      • tankarissa-kuulemma

        Myrskysi 28,4 m/s. Merellä oli mahtavat vaahtopäät.


      • tankarissa-kuulemma kirjoitti:

        Myrskysi 28,4 m/s. Merellä oli mahtavat vaahtopäät.

        Niin kuulin. Mahtoi olla komean näköistä.. :)


      • Kittie-------
        Kittiechihu kirjoitti:

        Niin kuulin. Mahtoi olla komean näköistä.. :)

        Myytkö käytössäsi olleita,pesemättömiä alusasuja? Eniten kiinnostaisi kuukautistesi aikana ylläsi olleet pikkuhousut....Laita viestiä Nimimerkille : Ovulaatio.


      • olis_asiaa
        Kittiechihu kirjoitti:

        Niin kuulin. Mahtoi olla komean näköistä.. :)

        jep. käytiin porukalla kattomassa mut eipä sinne sekaan ollu kellään halua mennä ;) jokos on flunssa selätetty?


      • olis_asiaa kirjoitti:

        jep. käytiin porukalla kattomassa mut eipä sinne sekaan ollu kellään halua mennä ;) jokos on flunssa selätetty?

        Oli varmasti upeaa nähtävää.. :) Kyllä tämä nuha alkaa hellittämään, ei ole kuin vähän yskää enää.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Oli varmasti upeaa nähtävää.. :) Kyllä tämä nuha alkaa hellittämään, ei ole kuin vähän yskää enää.

        Olihan se villiä katsella, semmoisen 45 asteen etunojan vaati kun kun päin tuulta merta ihasteli!

        Mukava kuulla että voit paremmin kittie:) Vakkareista on nyt stten lähes kaikki selvinneet kunnialla. Parin naispuolisen vakkarin kohtalo on tosin yhä epäselvä kun eivät ole ilmoittautuneet selviytyneiden joukkoon...?


      • KuolaanKieliPitkällä
        toljanter kirjoitti:

        Olihan se villiä katsella, semmoisen 45 asteen etunojan vaati kun kun päin tuulta merta ihasteli!

        Mukava kuulla että voit paremmin kittie:) Vakkareista on nyt stten lähes kaikki selvinneet kunnialla. Parin naispuolisen vakkarin kohtalo on tosin yhä epäselvä kun eivät ole ilmoittautuneet selviytyneiden joukkoon...?

        Tinttu-Liina on suurella varmuudella häkeltynyt meikän charmista eikä kykene ihastukseltaan kirjoittamaan ;-P


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Tinttu-Liina on suurella varmuudella häkeltynyt meikän charmista eikä kykene ihastukseltaan kirjoittamaan ;-P

        Vai niin epäilet käyneen, no vaatimattomuus ei oo ikään kuulunu sun luonteenpiirteisiin:)

        Entäpäs sitten yökkis?

        Mä pelkään että se meni testaamaan sitä mun murekereseptiä, söi sitte ihtensä ähkyyn ja nyt kärsii pahoista vatsavaivoista:(


      • KuolaanKieliPitkällä
        toljanter kirjoitti:

        Vai niin epäilet käyneen, no vaatimattomuus ei oo ikään kuulunu sun luonteenpiirteisiin:)

        Entäpäs sitten yökkis?

        Mä pelkään että se meni testaamaan sitä mun murekereseptiä, söi sitte ihtensä ähkyyn ja nyt kärsii pahoista vatsavaivoista:(

        Pientä härnäystä vaan ;-) You know.. Pikku pimatsu on 110 prossan varmuudella poreammeessa pulikoimassa..


      • se-liukenee-veteen
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Pientä härnäystä vaan ;-) You know.. Pikku pimatsu on 110 prossan varmuudella poreammeessa pulikoimassa..

        Tuota vauhtia ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Kittie------- kirjoitti:

        Myytkö käytössäsi olleita,pesemättömiä alusasuja? Eniten kiinnostaisi kuukautistesi aikana ylläsi olleet pikkuhousut....Laita viestiä Nimimerkille : Ovulaatio.

        Multa saat koko pyykkikorillisen, jos tahdot... Hmmm... Mitä ajattelisit maksaa? Kerro mulle sun osoite, niin tungen ensi viikonloppuna sun postilaatikon täyteen, hahaha... Jooko?!!


      • Ota_minuun_yhteyttä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Multa saat koko pyykkikorillisen, jos tahdot... Hmmm... Mitä ajattelisit maksaa? Kerro mulle sun osoite, niin tungen ensi viikonloppuna sun postilaatikon täyteen, hahaha... Jooko?!!

        Sinä kiinnostat - pyykit eivät ;)

        [email protected]


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Multa saat koko pyykkikorillisen, jos tahdot... Hmmm... Mitä ajattelisit maksaa? Kerro mulle sun osoite, niin tungen ensi viikonloppuna sun postilaatikon täyteen, hahaha... Jooko?!!

        Älä yökkis yllytä tuollaisen pervon viestejä.. Ei sellaisista kannata yhtään välittää, parempi kun ei vastaa heille ollenkaan.


      • toljanter kirjoitti:

        Olihan se villiä katsella, semmoisen 45 asteen etunojan vaati kun kun päin tuulta merta ihasteli!

        Mukava kuulla että voit paremmin kittie:) Vakkareista on nyt stten lähes kaikki selvinneet kunnialla. Parin naispuolisen vakkarin kohtalo on tosin yhä epäselvä kun eivät ole ilmoittautuneet selviytyneiden joukkoon...?

        Olisi ollut jännittävää seurata myrskyä Kokkolassa.. :) Joo, kai tämä yskäkin vielä jättää minut rauhaan..


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kittiechihu kirjoitti:

        Olisi ollut jännittävää seurata myrskyä Kokkolassa.. :) Joo, kai tämä yskäkin vielä jättää minut rauhaan..

        Missä on Limppu-Viina alias Tinttu-Liina? Joutuuko meikä lähteä laulamaan serenaadia kahden trubaduurin kanssa.. Heittääkö se saappaalla jos mennään :-O


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Missä on Limppu-Viina alias Tinttu-Liina? Joutuuko meikä lähteä laulamaan serenaadia kahden trubaduurin kanssa.. Heittääkö se saappaalla jos mennään :-O

        Hukassa oon..ja en mä sua saappaalla heittäis,vaa kippaisin ämpärillisen kylmää vettä niskaan....varsinki jos et osaa laulaa..:))))


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hukassa oon..ja en mä sua saappaalla heittäis,vaa kippaisin ämpärillisen kylmää vettä niskaan....varsinki jos et osaa laulaa..:))))

        pysytään kuivina ku jäbä ottaa ternimaitoa matkaan ;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        pysytään kuivina ku jäbä ottaa ternimaitoa matkaan ;)

        Mut saatais kummiski lähdöt ennen ku kerettäis asettuun taloks... Mä vaan vähä luulen nii ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Kittiechihu kirjoitti:

        Olisi ollut jännittävää seurata myrskyä Kokkolassa.. :) Joo, kai tämä yskäkin vielä jättää minut rauhaan..

        Sun kannattaa hankkia apteekista Codetabseja. Mulla ne ovat auttaneet todella hyvin flunssan jälkeiseen yskänärsytykseen :))


      • olis_asiaa kirjoitti:

        pysytään kuivina ku jäbä ottaa ternimaitoa matkaan ;)

        Ai..mites se pelastaa?? :)) Jos ois valmiiks tehty uunijuustoa ja pannukakkua,nii sit ehkä. ;)) Mikään ei ole parempaa ku noi,ku ne tekee ternimaidosta. :)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Sun kannattaa hankkia apteekista Codetabseja. Mulla ne ovat auttaneet todella hyvin flunssan jälkeiseen yskänärsytykseen :))

        Auttaako teillä oikeesti tollaset?? Mun kikka on,ku laittaa kuumaan veteen hunajaa ja puristaa siihen sitruunasta mehua sekaan. Pahaa on,mutta kyl lähtee kaikki pöpöt sun muut. :)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Sun kannattaa hankkia apteekista Codetabseja. Mulla ne ovat auttaneet todella hyvin flunssan jälkeiseen yskänärsytykseen :))

        Enpä ole codetabseja kokeillut, kiitos vinkistä! .)


    • olis_asiaa

      vähä puuta meni nurin mut semmosta pientä vaan. sähkökatko on aina kurjempi homma..

      • Kolmikymppinen_vaan

        Partneri huutamaan ja sit luumutorttuu sen pääl ;)


    • ekström

      Eihän se Valio myräkkä ollut edes mikään myrsky,vaan hieman tuuli tavallista kovemmin tässä kokkolan arealla ei juuri muuta,lehdet tekivät taas siitäkin asiasta sensaation ja tuulen pierulla saatiin konkurssi lehdistölle lisää tuloja ihmiset aivan kauhuissaan.Minä olin laavulla ja pastoin makkaraa kaikessa rauhassa merenkäyntiä katsellessa oli oikein mukava viettää aikaa,ajattelinkin kokonaan laittaa pois tietokoneen sekä kännykän nehän on ihan turhia on pärjätty ennenki ilman niitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe