Ihannemies ääntelee

essisse

Kiihottavaa kun mies ääntelee seksin aikana. Mielellään saa näkyä milloin ollaan huipulla... ja sen yli. Mies jonka ilme ei muutu eikä ääni kiihdy aktin aikan on aika tylsä lapanen. Naiselle on ihan yhtä tärkeää kun miehellekin nähdä että toinen nauttiin. Onneks on tällähetkellä väliaikaishoidossa varsinainen tarzan.

17

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkurakissa

      Tiedän mitä tarkoitat ja olen samaa mieltä.Ei paljon innosta,kun mieheltä tuskin hengitys kuuluu ja sitten sen tulon hetkellä tulee pieni huokaus..hohhoijaa.

    • Fed_up

      Samaa mieltä. Viimeksi en edes huomannut tai tajunnut että mies tuli jo. Ei mitään reaktiota suuntaan tai toiseen. Tylsää.

      • vinkurakissa

        :)) Usein sen huomaakin siitä ku mies kampeaa päältä pois.


    • Ihme_Valitusta

      Mitäh?
      Kyllähän te naiset sitten kuorsauksesta huomaatte kun mulla on tullu.

    • paitsiettä

      Jyystäjäkarjuni sai korvani soimaan, kun kauhealla volyymillä murisi ja karjahteli ja HUUSI. Saattoi hiuksista hiukan kuolaakin löytyä. Mutta kivaa oli! :D

    • tonava

      Niin tottakai sen pitää olla eläimellistä touhua siten, että naapuritkin tietää, että saa ja antaa.

    • rrrttt

      Ei hintelän ja korkeaäänisen insinöörityypin kannata äännellä.

      Pitäisi olla sellainen matalaääninen karju joka mölisee kuin raivo härkä "ottaessaan naisen".

    • Tylsäaihe

      Voi teitä mimmeja, kyllä nyt jokainen mies jollailailla yörise tai pöhise kuin laukea. On see jollekin vaan ihme.Itselleen ollut ulko ja suomalaisia ja ei ole huomanut että laukauksessa eroa on. Vaan ulkomaalaiset pettä ennemmään

    • Naminaminam

      Väliaikashoidossa mullakin tarzan, ettei vaan olisi sama tarzan

    • roma31antikko

      Minun ukko se ei ääntä päästä! Korkeintaan pieraisee välillä.

    • samaamieltä

      Naiseni on samaa mieltä aloittajan kanssa, ääntelyni on yksi syy miksi hän pitää minusta eikä muista miehistä! :)

    • Tilatx

      Ääntely, siis molempien, on keino kertoa miltä tuntuu. Sillä voi ohjata tekemään oikeita juttuja ja myös siitä kuinka lähellä on tulemista. Jne. Ja tietenkin se on toisesta kiihottavaa kun toinen lämpenee ja ääntelee. Koko ajan seksin aikana. Laukeamisessa se on eräänlainen kiitos. Minä ainakin pidän ääntä Ja liikun myös "tahdottomasti" esim naisen ottaessa suihin. Naista nuollessa äänestä taas tietää mikä tekee hyvää. Kyllä, ääni on tärkeä osa hyvää seksiä!

    • Voiteitätyhmiä

      Oleteko koskaan ajatellut että voi toisen mieliksi vaan teeskentellä sitä ääntä.Näln olen itse tehnyt ja olen tajunut että mieskin tulee siihen mukaan.....

    • aaaaahhhhhhj

      Todellakin. Ja silmiin katsominen rakastelun aikana. Mulla on vierihoidossa tällä hetkellä sellainen. Ihan huippu kokemus, mies katsoo silmiin ja tulee samalla. Häntä kiihottaa silmiin katsominen ja kun tulee ja muulloinkin pitää sopivasti ääntä.....

      • tildatautinen

        Minä en kyllä tykkäisi,jos toinen toljottaisi koko ajan, ja toisekseen miten siinä edes ehtii huomioimaan jotain silmiä?!


    • Kyllä minäkin voin täällä runkatessa äännellä mutta se ei ole vaikuttanut saantiini mitenkään. Toisaalta mistä naiset tietävät miten minä ääntelen kun kukaan ei ole kuuntelemassa?

      • tildatautinen

        Siinäpä sulla on miettimistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe