Mitä sä haluaisit, että seuraavaks tapahtuu?

Hirpsu

Että mitä meidän suhteessa tapahtuis, odotatko aloitetta multa vai jotain.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätommosia

      kyselet kun kukaan ei tiä kuka oot ja millanen se teidän juttu ylipäätään on jne jne kysy siltä iteltään, mitä sä teet vieraiden vastauksilla?????

    • Tunteet_myös

      Kuka mahtaa olla Hirpsu? Ei sano minulle mitään. Ei.minulla sen puoleen ole mitään "suhdettakaa", jolle voisi jotain tapahtua.

    • täältäköpoimit

      vastauksen joka sopii pirtaasi ja toimit sen mukaan, vähän kummastuttaa tämmöset kyselyt ventovierailta ihmisiltä, kai sitä asioita pitäis kysellä siltä kohteelta iteltä.

    • IHANKUULESITÄ

      että tämmöset saatananmoiset älyttömät kyselyt lopetettaisiin täällä.
      mitä sä tämmösestä saat?

    • Otaselkoo

      Jos/kun sä joudut tota asiaa kysymään niin sun pitää ottaa asiasta selvää irl. Entä mitä sä itse haluat?

    • aloitettasinulta

      Odotan. En kyllä tiedä kauanko enää jaksan tätä.

      • Otaselkoo

        Aloite tehty! Nyt minä en enää jaksa. Pallo on sulla!


      • tsiisussentään

        aloitetta sinulta, mitähän kukaan tekee vieraan ihmisen aloitteella, on kyllä ihan oma moka jos ei jaksa palsteleikkejä, aikuinenkin voi olla, jos haluaa.


      • Hirpsu

        Miksi aloitetta multa, ja miten sä haluat sen aloitteen?


      • näinhänseainamenee

        aamulla oli poru pettymyksestä kun meni poikki ja iltapäivällä jo taas ollaan into piukassa naisten kanssa leikittelemässä, on se tämä aika epeli.


    • Näinsenpitäämennä

      En odota aloitetta sulta. Minunhan se kuuluu se aloite tehdä. Se, mitä tapahtuu jää meidän väliseksi asiaksi. Sitä ei tarvi muiden tietää.

      • noturhakaitseon

        aloitteita tuntemattomilta ootellakkaan, kai sitä älliä päässä sen verran pitäis olla eikä kahden vieraan ihmisen välillä ole eikä jää mitään asioita, koitahan se jo tajuta.


      • Äläteemitään

        Jatka vain kaikessa rauhassa tätä rakastamaasi leikkiä naisten kanssa, se on se sun juttu. Mutta älä valita jaksamistasi kun kerran omasta vapaasta tahdostasi tätä teet. Kauniita syyspäiviä sulle joltain merkityksettömältä.


      • japuheloppuu

        kuin veitsellä leikaten. niinpä niin.


      • näin.saletisti

        Liputan täältä sivusta tähän sekä vilkutan vihreää valoa ja jaan vihreää korttia ;) näin sen pitää mennä.


    • LurLur_Lurpsu

      Ihan nimi "Hirpsu":) Jo pelkän nimen takia voit tehdä aloitteen tänne suuntaan kiitos:D Jos, tämä "Hirpsu" olisi minun hirpsuni, niin odotan TODELLA aloitetta SINUN suunnalta! Odottanut jo pitkään! Liian pitkään. Laita minulle viesti, se varmasti olisi se "helpoin" tapa aloittaa. Ja silloin ehtii "vähän" aikaa miettiä, että "ääääkk.. mitä mä vastaan:D
      Ja kaikille tuomareille teille täällä, antakaa nyt hyvät ihmiset ihmisten kirjoittaa tänne, mitä he haluavat! Mikä ihmeen "energia" teitä ajaa aina arvostelemaan /lyttäämään muita ihmisiä ja heidän kirjoituksiaan? Käyttäkää se energia itsensä kehittämiseen. Todella viisasta touhua. Heippa:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe