No nii rakkaat palstalaiset! :)

Pidinpä pienen tauon,ku luulin että oon nyt saanu tarpeekseni,mut ehei..:)) Sitä piti teiltä udella,ku usein oon miettiny näitä nikkejä millä kirjotetaan,et mistä te omanne keksitte? Mä en yhtään muista,että mistä mä tän nimeni ittelleni keksin.Tais vaan tupsahtaa ihan tuosta vaan. :)
Joskus aikoinaan kirjottelin Kukkahattutäti-nimellä..Mua huvittaa se vieläki,ku yökkis silloin alkuaikoina ku mulla oli jo tää Tinttu-liina,niin moitti mua kireäksi kukkahattutädiksi. :))))) Aika hyvin osuttu.Ihmettelen kyllä miks aikoinaan käytin tuota nimeä,ku en kyllä yhtään ole mikään kukkahattutäti. ;))

Nii et nyt kaikki vastailemaan..paitsi ripulin ei tartte vastata,ku mä jo tiiän mistä se nimi tulee..;))

Laitan tähän viel linkin yhteen biisiin.Tää on mulle ollu aina semmonen tärkeä voimalaulu,jos oon oikeen allapäin..Tuon linkin saa toimimaa ku maalaa sen..jos siis kuuntelette sen.Musta siinä on nii hyvät sanat.

https://www.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZAQx4

113

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii tuon saa auki ku maalaa ja sit sieltä hiirestä klikkaa sen avaa jutun..:)) Voi hitto,ku minä tekniikkanero oikeen selitän..:D

      Oliki hyvä päivä lorvia kotona. :))

    • Minun nimimerkki tulee siitä, kun tykään kissoista ja chihuahua koirista. :) Ja juttua laitan jos keksin tänne.. Vähän olen vähentänyt, ettei ihmiset ärtsyile..

      • Eläimet onkin nii ihania. <3 Kuules Kittie,sun ei tartte sen takia vähentää että jotku idiootit napisee.Tämä palsta on sitä varten,että täällä pitääkin kirjoittaa.Kaikilla menee useinkin ohi tän kaupunkijutun,mutta kyllähän kaikki asiat yleensäkin koskee kaikkia ja väliin voi höpötellä näitä "joutavia". :)))

        Niin että anna palaa vaan..Mullaki piisaa nyt virtaa taas. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eläimet onkin nii ihania. <3 Kuules Kittie,sun ei tartte sen takia vähentää että jotku idiootit napisee.Tämä palsta on sitä varten,että täällä pitääkin kirjoittaa.Kaikilla menee useinkin ohi tän kaupunkijutun,mutta kyllähän kaikki asiat yleensäkin koskee kaikkia ja väliin voi höpötellä näitä "joutavia". :)))

        Niin että anna palaa vaan..Mullaki piisaa nyt virtaa taas. :)

        Eläimet ovat niiiin ihanaa seuraa.. <3 Joo, tiedän ettei ilkeistä kommenteista tarvitse välittää, mutta ei niitä aina jaksakaan.

        Kiva kun palasit Tinttu! :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Eläimet ovat niiiin ihanaa seuraa.. <3 Joo, tiedän ettei ilkeistä kommenteista tarvitse välittää, mutta ei niitä aina jaksakaan.

        Kiva kun palasit Tinttu! :)

        Juu kyl mä ymmärrän et tulee päiviä,että ei vaan jaksa.Varsinki sillon ku on ollu muutenki huono päivä.Yritetään sinnitellä Kittie.:)


    • KuolaanKieliPitkällä

      Meikän nimmari liittyy pikku pimatsun nimmariin. Kuolaan sen perään kieli pitkällä jos asia on jäänyt jollekulle epäselväksi ;-P Meikän rakkaus on kestänyt jo 15 vuotta. Pitempään kuin joillakin avioliitto ;-)

      Hyi sua Limppu-Viina kun meinasit meidät jättää.. Järkytyksestä meni melkein pullat väärään kurkkuun :-O

      • No ei kuule ole jääny epäselväks. ;)) Tuo kuulostaa jo ikuiselta rakkaudelta..nii söpöä. ;)

        Että meni MELKEEN väärään kurkkuun...höh..Ois PITÄNY mennä. :))
        Eihän teitä voi mitenkää jättää..Huomasin,että oon liian tottunu tän palstan omituisiin otuksiin..:D


    • olis_asiaa

      typykkä on tavallaan myöski jäbän nimmarin takana. toi toinen jäbä (30n) keksi et ku teillä kolmella on sinisten kimppa sitte meilläki vois olla kimppa johon typykkä puhuttais mukaan. eli vähä semmosella piruilu meiningillä aloitettiin. ku häneen ei saannu oikein kunnon kontaktia millään jäbä teki avauksen et olis_asiaa uimaritytölle. pelättiin et hän puree pään irti ku vaikutti vähä semmoselta tempperamenttiselta tapaukselta ;) jos joku olis sillon sanonu et nyt ollaan niinku parhaita ystäviä jäbä olis tuumannu et ennemmin lehemätki lentää.. mut ihmeitä sattuu eli se nimmari olis_asiaa sitte vaan jäi :)

      • :))) Huvittava juttu toi jotenki.Ja pääkin on viel tallella. ;)) On kyllä kiva kuulla näitä nimitarinoita,ku oon usein näitä miettiny et mistä ne oikeen tulee. :))


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Huvittava juttu toi jotenki.Ja pääkin on viel tallella. ;)) On kyllä kiva kuulla näitä nimitarinoita,ku oon usein näitä miettiny et mistä ne oikeen tulee. :))

        kerettiin onneksi tulostaa toi meidän tutustumis ketju ennen ku joku toope poistatti sen. jäi semmonen kiva muisto siitä :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        kerettiin onneksi tulostaa toi meidän tutustumis ketju ennen ku joku toope poistatti sen. jäi semmonen kiva muisto siitä :)

        Voi ku kiva juttu!! Joskus olen kelannu noita juttuja taaksepäin,niin sieltä löytyy tosi mukaviakin juttuja. :))


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ku kiva juttu!! Joskus olen kelannu noita juttuja taaksepäin,niin sieltä löytyy tosi mukaviakin juttuja. :))

        jep. jäbälläki oli semmonen haikea hetki. tuli sitte tuumailtua et vanhana vaarina olis kiva lukea sitä ketjua kiikkustuolissa ja muistella kevättä 2015 ku tuli 'vähä' ihastuttua vaikkei ollu toista nähnykkään.. ;)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        jep. jäbälläki oli semmonen haikea hetki. tuli sitte tuumailtua et vanhana vaarina olis kiva lukea sitä ketjua kiikkustuolissa ja muistella kevättä 2015 ku tuli 'vähä' ihastuttua vaikkei ollu toista nähnykkään.. ;)

        :)) Juu,se on parempi dokumentoida,ku ei välttämättä vanhana pappana enää muuten muistakkaa..:))


    • Kolmikymppinen_vaan

      Mä trollailin iälläin et nimmari tuli sillai... ;)

      • Vaatimattomasti isottelit iälläs...:))))


      • Kolmikymppinen_vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vaatimattomasti isottelit iälläs...:))))

        No kyl se viel hyväl tuuril vastaan tulee... :D


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No kyl se viel hyväl tuuril vastaan tulee... :D

        Toi ikä?No kyllä tulee ja menee nopeesti ohikin. :))


      • Ei se kolmenkympin ikä niin kamalaa ole, itse kun olen vähän yli kolmekymppinen.. ;)


    • Mun alku oli kirjoittelua milloin milläkin nimmarilla.

      Sitte jossain vaiheessa kittie rupesi saamaan kamalaa ja jatkuvaa herjaa niskaansa. Herrasmiehenä tahdoin puolustaa neitoa ja kirjoittelinkin sitten nimmarilla kittiefani noita kittien tukikommentteja. No sitten nuo herjaajat/herjaaja sai älynväläyksen ja rupesi aukomaan pikku päätään tuolla rekkaamattomalla nimmarillani. Päätös rekkaamisesta tuli silloin.

      Miksi toljanter? No oon aina ollu semmonen joulufani. Ja luonnekki on semmonen tonttupellen, ihan hyväntahtosen siis:)

      • Miten mä aina kuvittelin tuon kittiefanin naiseks..:))

        Mä kuvittelin,että sä otot ton nimen siks,että oot paljon kattonu jouluna Tonttu Toljanteria..:)) Ööh tuota...tuo sun viimenen lause...Mä en tiiä,mut mua jotenki alkaa nyt naurattamaan...:)))) En siis kuitenkaa nyt tarkota ettet ois hyväntahtonen..:)))))


      • Voi ku täs foorumilla jo laitettais tuo viestien muokkausjuttu,nii vois korjata omaa tekstiään..höh..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mä aina kuvittelin tuon kittiefanin naiseks..:))

        Mä kuvittelin,että sä otot ton nimen siks,että oot paljon kattonu jouluna Tonttu Toljanteria..:)) Ööh tuota...tuo sun viimenen lause...Mä en tiiä,mut mua jotenki alkaa nyt naurattamaan...:)))) En siis kuitenkaa nyt tarkota ettet ois hyväntahtonen..:)))))

        No jouluihmisenä mä oon kyllä kattonu paljo Tonttu Toljanteria. Mun mielestä se on mainio tyyppi:)


      • Kaunis kiitos vielä tuesta ja ystävyydestäsi! :)


      • TOSIrealistiKokkola

        JABADABADUUUU!!!!!


      • toljanter kirjoitti:

        No jouluihmisenä mä oon kyllä kattonu paljo Tonttu Toljanteria. Mun mielestä se on mainio tyyppi:)

        Mä en oo sitä hirveesti kahtonu..Täällä oon kyllä saanu lueskella erään kiu..höpsösanterin juttuja..Siinä tonttuja ihan tarpeeks..:))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaunis kiitos vielä tuesta ja ystävyydestäsi! :)

        Jotku vaan ovat sen arvoisia:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en oo sitä hirveesti kahtonu..Täällä oon kyllä saanu lueskella erään kiu..höpsösanterin juttuja..Siinä tonttuja ihan tarpeeks..:))

        Ois kannattanu katsoa niin tuntisit mut vähä paremmin... Ens joulun alla sitte lupaat kahtella mua joka päivä semmosen varttitunnin ainaki;)


      • toljanter kirjoitti:

        Ois kannattanu katsoa niin tuntisit mut vähä paremmin... Ens joulun alla sitte lupaat kahtella mua joka päivä semmosen varttitunnin ainaki;)

        Juu kyl ois kannattanu kattoa...Tajuaisin paremmin noi sun omituiset höpinät. ;))

        Täytyy varmaan terästäytyä nyt, ku joulujutut alkaa..:P


      • toljanter kirjoitti:

        Jotku vaan ovat sen arvoisia:)

        Niin olet sinäkin ystävyyden ansainnut. :)


    • 1000kertaaYÖK

      Mulla oli ihan hirveä influenssa ja samaan aikaan mulle sattui täydellinen tympääntyminen Facebookiin. Notkuin netissä ja eksyin vahingossa palstalle, jossa kirjoitti neljä tooooooooodella ärsyttävää vakinimmaria, hahaha ;DDD Joku ihme Toljanter vinkui tossun alta ja jotkut kukkahattutädit moralisoivat mua, koska toivoin erään pygmin jäävän pikku palleistaan kiinni kissanrautoihin ja kokevan jäätymiskuoleman, hahaha ;DDD Kommentoin kaikkea, että 1000kertaaYÖK!!! Oikeasti olette niiiiiiiiiiiiiin T-O-S-I mukavia :))

      • Kolmikymppinen_vaan

        Enkös mä sit ollu se tosi outo vai mites sä mua kuvailit... ;D Vai olinkos mä kuiteski se tosi pöljä? Siis niinku noin kymmenel oolla...


      • Mä ihan aattelin et toi nimi tuli meistä tai pojista.:)) Olit muutes oikeessa tossa pallien jäätämisjutussa..ois hyvin joutanu siihen operaatioon...ööh....Eihän se ole myöhästä vieläkään.Siihen vois keksiä vielä muutaki kamalaa. :))))


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Enkös mä sit ollu se tosi outo vai mites sä mua kuvailit... ;D Vai olinkos mä kuiteski se tosi pöljä? Siis niinku noin kymmenel oolla...

        Mite nii OLLU... :D Sori..kävi kiusaus liian suureks..:))))))


      • Kolmikymppinen_vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mite nii OLLU... :D Sori..kävi kiusaus liian suureks..:))))))

        Auts ku sattu kipeesti vyön alle toi... ;)


      • 1000kertaaYÖK
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä ihan aattelin et toi nimi tuli meistä tai pojista.:)) Olit muutes oikeessa tossa pallien jäätämisjutussa..ois hyvin joutanu siihen operaatioon...ööh....Eihän se ole myöhästä vieläkään.Siihen vois keksiä vielä muutaki kamalaa. :))))

        Synkkään kuusikkoon talitinttien nokittavaksi, hahaha, niin se jatkui muistaakseni... ;))


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Synkkään kuusikkoon talitinttien nokittavaksi, hahaha, niin se jatkui muistaakseni... ;))

        No talia siitä varmasti löytyy,mutta tuli mieleen et tikka paukuttelis vielä mukavammin. :D


      • Minäkö muka oisin ollu tossun alla, tuo ei kyllä pidä missään tapauksessa paikkansa! (älkää nyt tytöt vaan suuttuko tästä....).

        Tuo 'joku ihme toljanter' kommenttisi taas todistaa jälleen että sulla on kamalan hyvä muisti... Ja osaat myös piikitellä mun paksua nahkaa;)


      • toljanter kirjoitti:

        Minäkö muka oisin ollu tossun alla, tuo ei kyllä pidä missään tapauksessa paikkansa! (älkää nyt tytöt vaan suuttuko tästä....).

        Tuo 'joku ihme toljanter' kommenttisi taas todistaa jälleen että sulla on kamalan hyvä muisti... Ja osaat myös piikitellä mun paksua nahkaa;)

        Älä viitti...Kaikkihan sen tietää,että sä olet tän palstan nössö. :))))))))))

        (Vähän mua ny hirvittää..:P )


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä viitti...Kaikkihan sen tietää,että sä olet tän palstan nössö. :))))))))))

        (Vähän mua ny hirvittää..:P )

        (No ei todellakaa hirvitä.. ) :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        (No ei todellakaa hirvitä.. ) :))

        Nyt tekis mieli kyllä vähä ärähtää...

        No pysyn kuiteski hiljaa ettei sulla mee pissit housuun;)


      • toljanter kirjoitti:

        Nyt tekis mieli kyllä vähä ärähtää...

        No pysyn kuiteski hiljaa ettei sulla mee pissit housuun;)

        Haha..et uskaltanu..:)))Lirahtiko? :))


      • 1000kertaaYÖK
        tinttu-liina kirjoitti:

        No talia siitä varmasti löytyy,mutta tuli mieleen et tikka paukuttelis vielä mukavammin. :D

        Hahaha ;DDD Joo... Mutta tikat tykkäävät nokkia jotain kovaa kuten männyn runkoa, eikä Ressusta taida kovaa kohtaa löytyä... siis edes sen päästä, hahaha... ;))


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Minäkö muka oisin ollu tossun alla, tuo ei kyllä pidä missään tapauksessa paikkansa! (älkää nyt tytöt vaan suuttuko tästä....).

        Tuo 'joku ihme toljanter' kommenttisi taas todistaa jälleen että sulla on kamalan hyvä muisti... Ja osaat myös piikitellä mun paksua nahkaa;)

        Mun ensivaikutelma sinusta olikin N-I-I-N väärä ;)) Koska oikeasti olet hieman p-e-l-ot... hahaha... En sano loppuun asti ;)) Tai no joo.. Ehkä olet ihan hyvällä tavalla hieman pelottava tai joskus A-I-K-A paaaaaaaaljonkin ;DDD


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Joo... Mutta tikat tykkäävät nokkia jotain kovaa kuten männyn runkoa, eikä Ressusta taida kovaa kohtaa löytyä... siis edes sen päästä, hahaha... ;))

        kyllä ne kuule hakata nakuttaa ku tuntevat et on ontto sisus :D

        tää kappale kertoo typykkä susta <3 soi jäbän peltoreissa..

        https://www.youtube.com/watch?v=UfMhp60HhPM


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Joo... Mutta tikat tykkäävät nokkia jotain kovaa kuten männyn runkoa, eikä Ressusta taida kovaa kohtaa löytyä... siis edes sen päästä, hahaha... ;))

        :)) Mut jos sillä on jo pallit jäässä,nii eikös siinä ole jotain kovaa mitä nokkia..;))))

        Uuuhhh...Sen haluaisin kyllä nähdä!!! :))))


      • 1000kertaaYÖK
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Mut jos sillä on jo pallit jäässä,nii eikös siinä ole jotain kovaa mitä nokkia..;))))

        Uuuhhh...Sen haluaisin kyllä nähdä!!! :))))

        Hahahahaha ;DDD Siis I-H-A-N oikeasti Tinttu-Liina... Ei ne linnut niiiiiiiiiiiiiiiiiin pieniin osu, hahaha ;DDD Niillähän pitäisi olla mikroskooppi ;))


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahahahaha ;DDD Siis I-H-A-N oikeasti Tinttu-Liina... Ei ne linnut niiiiiiiiiiiiiiiiiin pieniin osu, hahaha ;DDD Niillähän pitäisi olla mikroskooppi ;))

        No ku mä aattelin että se tikka näkis siinä pienen madon,mut oot oikeessa..Se pieniki on kutistunu kylmässä olemattomiin..;)))) Jäi sitte seki hupi näkemättä.:)))


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mun ensivaikutelma sinusta olikin N-I-I-N väärä ;)) Koska oikeasti olet hieman p-e-l-ot... hahaha... En sano loppuun asti ;)) Tai no joo.. Ehkä olet ihan hyvällä tavalla hieman pelottava tai joskus A-I-K-A paaaaaaaaljonkin ;DDD

        No oon mä tässä kesyyntyny kuten ehkä oot huomannukki... Kiltisti annoin sut lopulta sitte elvyttääki mut tuossa joku aika sitte;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku mä aattelin että se tikka näkis siinä pienen madon,mut oot oikeessa..Se pieniki on kutistunu kylmässä olemattomiin..;)))) Jäi sitte seki hupi näkemättä.:)))

        Öh miehenä on pakko tunnustaa että onneksi oon teidän kanssa ees jonkinmoisissa väleissä tytöt... Mun välineistö varmaan menisi johki piiloon tommosen kommentoinnin takia...;)


      • toljanter kirjoitti:

        Öh miehenä on pakko tunnustaa että onneksi oon teidän kanssa ees jonkinmoisissa väleissä tytöt... Mun välineistö varmaan menisi johki piiloon tommosen kommentoinnin takia...;)

        Haha..hyvä ku ymmärsit ton.:))) Jesss..nyt voi sanoa/tehä mitä vaa,ku meitä ihan pelätään. ;)))


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Öh miehenä on pakko tunnustaa että onneksi oon teidän kanssa ees jonkinmoisissa väleissä tytöt... Mun välineistö varmaan menisi johki piiloon tommosen kommentoinnin takia...;)

        koitas nyt kummiski vihjasta meille nuoremmille jäbille et miten ollaan silleen 'hyvällä tavalla' pelottavia ku toi meidän typykkä vie meitä ku litran mittaa et vois heti huomis kokeilla et miten tehoaa. ku meillä on monesti ollu mielipide mut sitte ei enään kummasti ookkaan. et semmosta ;)


      • käyn-suhun
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahahahaha ;DDD Siis I-H-A-N oikeasti Tinttu-Liina... Ei ne linnut niiiiiiiiiiiiiiiiiin pieniin osu, hahaha ;DDD Niillähän pitäisi olla mikroskooppi ;))

        Kuumana ;)


      • No pahinta mitä voi tehdä on tunnustaa että on toisen pauloissa... Siinä mielessä sun ja kavereittesi neuvominen on jo valitettavasti myöhäistä. Nyt ei ärjynnät taida enään tehota joten taitaa teidän kohtalo olla vaan litran ämpärinä olo... :)


      • 1000kertaaYÖK
        olis_asiaa kirjoitti:

        koitas nyt kummiski vihjasta meille nuoremmille jäbille et miten ollaan silleen 'hyvällä tavalla' pelottavia ku toi meidän typykkä vie meitä ku litran mittaa et vois heti huomis kokeilla et miten tehoaa. ku meillä on monesti ollu mielipide mut sitte ei enään kummasti ookkaan. et semmosta ;)

        Hahaha ;DDD Valehtelin sulle kakkiainen, kun sanoin, etten katso tänne ennen maanantaita... hahaha... ja heti uskoit ;)) Niin ja Toljanter... Kiltisti annoit mun muka elvyttää??? W-h-a-t? Muistaakseni jouduin maanittelemaan sua yli viikon ja uhkaamaan jopa Ressun yököttävän limaisella suulla, hahaha ;))


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Valehtelin sulle kakkiainen, kun sanoin, etten katso tänne ennen maanantaita... hahaha... ja heti uskoit ;)) Niin ja Toljanter... Kiltisti annoit mun muka elvyttää??? W-h-a-t? Muistaakseni jouduin maanittelemaan sua yli viikon ja uhkaamaan jopa Ressun yököttävän limaisella suulla, hahaha ;))

        No mutta taivuinhan mä kuitenkin lopulta, sä tavallaan voitit mut silloin...
        No et sä mua toista kertaa 'voita'....;)


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Valehtelin sulle kakkiainen, kun sanoin, etten katso tänne ennen maanantaita... hahaha... ja heti uskoit ;)) Niin ja Toljanter... Kiltisti annoit mun muka elvyttää??? W-h-a-t? Muistaakseni jouduin maanittelemaan sua yli viikon ja uhkaamaan jopa Ressun yököttävän limaisella suulla, hahaha ;))

        jäbän kakkiaisen rakas villikissa <3


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        jäbän kakkiaisen rakas villikissa <3

        Meil on sit naamat naarmuil mä vähä semmost ounailen... ;)


      • oot-suloinen-tyttö
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Valehtelin sulle kakkiainen, kun sanoin, etten katso tänne ennen maanantaita... hahaha... ja heti uskoit ;)) Niin ja Toljanter... Kiltisti annoit mun muka elvyttää??? W-h-a-t? Muistaakseni jouduin maanittelemaan sua yli viikon ja uhkaamaan jopa Ressun yököttävän limaisella suulla, hahaha ;))

        Haaveilen susta.


      • Jokainen_jo_huomaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Valehtelin sulle kakkiainen, kun sanoin, etten katso tänne ennen maanantaita... hahaha... ja heti uskoit ;)) Niin ja Toljanter... Kiltisti annoit mun muka elvyttää??? W-h-a-t? Muistaakseni jouduin maanittelemaan sua yli viikon ja uhkaamaan jopa Ressun yököttävän limaisella suulla, hahaha ;))

        Oletko 'vähän' lääpällään siniseen nimmariin?


      • näinsemenee
        olis_asiaa kirjoitti:

        koitas nyt kummiski vihjasta meille nuoremmille jäbille et miten ollaan silleen 'hyvällä tavalla' pelottavia ku toi meidän typykkä vie meitä ku litran mittaa et vois heti huomis kokeilla et miten tehoaa. ku meillä on monesti ollu mielipide mut sitte ei enään kummasti ookkaan. et semmosta ;)

        Nätit ja suositut likat ovat tottuneet saamaan mitä tahtovat.Koitappa esittää vaikeasti saatavaa ja mielenkiinto herää.Saattaapi käydä tietty niinkin että jäät lehdelle soittelemaan.


      • näinsemenee kirjoitti:

        Nätit ja suositut likat ovat tottuneet saamaan mitä tahtovat.Koitappa esittää vaikeasti saatavaa ja mielenkiinto herää.Saattaapi käydä tietty niinkin että jäät lehdelle soittelemaan.

        Muistakaa nyt kaikki miehet, että pelkkä ulkonäkö partnerissa ei ole se tärkein juttu, vain luonne. :)


      • PahoinOnLääpällään
        Jokainen_jo_huomaa kirjoitti:

        Oletko 'vähän' lääpällään siniseen nimmariin?

        Sarjassamme naisten logiikkaa. Palstan Casanova nimittelee feikiksi, trolliksi, merkitykseksettömäksi persoonaksi jne jne ja eikö mitä!! Sama pimu ylistää kohta säihkysilmät loistaen samaa vastentahtoista heppua joka käänteessä ihanaksi persoonaksi, upeaksi luonteeksi jne jne.

        Panee vaan mietityttämään naisten järjen juoksu tai pikemminkin sen puute.


      • PahoinOnLääpällään kirjoitti:

        Sarjassamme naisten logiikkaa. Palstan Casanova nimittelee feikiksi, trolliksi, merkitykseksettömäksi persoonaksi jne jne ja eikö mitä!! Sama pimu ylistää kohta säihkysilmät loistaen samaa vastentahtoista heppua joka käänteessä ihanaksi persoonaksi, upeaksi luonteeksi jne jne.

        Panee vaan mietityttämään naisten järjen juoksu tai pikemminkin sen puute.

        Etkö ymmärrä että kaikki oli väärinkäsitystä ja Toljanter on nykyään yökkiksen kaveri?

        Yökkis on vielä nuori, ehkä voi vanhempien mielestä jotkut jutut vaikuttaa lapselliselta. Mutta, ikä tuo viisautta. :) Ja mitä pahaa on naisten ja miesten välisessä ystävyydessä, kun ei muusta ole kysymys?


      • HölmöäIhastumistaTytöltä
        Kittiechihu kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että kaikki oli väärinkäsitystä ja Toljanter on nykyään yökkiksen kaveri?

        Yökkis on vielä nuori, ehkä voi vanhempien mielestä jotkut jutut vaikuttaa lapselliselta. Mutta, ikä tuo viisautta. :) Ja mitä pahaa on naisten ja miesten välisessä ystävyydessä, kun ei muusta ole kysymys?

        Lapsellisuuden piikkiin siinä tapauksessa.


      • Kolmikymppinen_vaan
        PahoinOnLääpällään kirjoitti:

        Sarjassamme naisten logiikkaa. Palstan Casanova nimittelee feikiksi, trolliksi, merkitykseksettömäksi persoonaksi jne jne ja eikö mitä!! Sama pimu ylistää kohta säihkysilmät loistaen samaa vastentahtoista heppua joka käänteessä ihanaksi persoonaksi, upeaksi luonteeksi jne jne.

        Panee vaan mietityttämään naisten järjen juoksu tai pikemminkin sen puute.

        Vai et oikein lääpällään. Mä sain makeet naurut ja kait jotku muutki saa ku sekoilus huomaa et kiitti vaan :D


      • PahoinOnLääpällään kirjoitti:

        Sarjassamme naisten logiikkaa. Palstan Casanova nimittelee feikiksi, trolliksi, merkitykseksettömäksi persoonaksi jne jne ja eikö mitä!! Sama pimu ylistää kohta säihkysilmät loistaen samaa vastentahtoista heppua joka käänteessä ihanaksi persoonaksi, upeaksi luonteeksi jne jne.

        Panee vaan mietityttämään naisten järjen juoksu tai pikemminkin sen puute.

        Mun on kyllä mahdotonta ymmärtää miksi vain ja ainoastaan minun ja yökkiksen välinen jutustelu tuntuu jollekkin/joillekkin olevan noin vaikeaa hyväksyä. Jutusteleehan täällä kaikki muutkin vakkarit mukavia keskenään mutta ei niistä nouse ikään tällaista älämölöä.

        Omalta kohdaltani voin kuitenkin oikaista sen että tuo jutustelu yökkiksen kans on kyllä jotain ihan muuta kuin vastentahtoista mun puolelta...


      • toljanter kirjoitti:

        Mun on kyllä mahdotonta ymmärtää miksi vain ja ainoastaan minun ja yökkiksen välinen jutustelu tuntuu jollekkin/joillekkin olevan noin vaikeaa hyväksyä. Jutusteleehan täällä kaikki muutkin vakkarit mukavia keskenään mutta ei niistä nouse ikään tällaista älämölöä.

        Omalta kohdaltani voin kuitenkin oikaista sen että tuo jutustelu yökkiksen kans on kyllä jotain ihan muuta kuin vastentahtoista mun puolelta...

        Tuohon on yksi yksinkertainen selitys..Se on se,että yökkis ei ole huomioinut konkun tyypin kirjoituksia eikä muutenkaan huomioinut,niin siitä iskee tuo katkeruus.Sinulle kun yökkis juttelee,nii pistäähän se suututtamaan.

        Vaikka rehellisesti mä en kyllä nyt ymmärrä tätä koko juttua olleskaan noin kaikkinensa..


      • Kolmikymppinen_vaan

        No tota samaa joku harrasti viime kevääl myöski ku me kolme oltiin tutustumas toisiimme. Jonkinnäkönen kademieli kait iski...


      • toljanter kirjoitti:

        Mun on kyllä mahdotonta ymmärtää miksi vain ja ainoastaan minun ja yökkiksen välinen jutustelu tuntuu jollekkin/joillekkin olevan noin vaikeaa hyväksyä. Jutusteleehan täällä kaikki muutkin vakkarit mukavia keskenään mutta ei niistä nouse ikään tällaista älämölöä.

        Omalta kohdaltani voin kuitenkin oikaista sen että tuo jutustelu yökkiksen kans on kyllä jotain ihan muuta kuin vastentahtoista mun puolelta...

        Ei ystävyydessä ole mitään vikaa, päinvastoin. :)


    • KuolaanKieliPitkällä
      • EmpaattinenMies

        Leuka pystyyn poika. Sinulla on elämä edessäsi.


      • KuolaanKieliPitkällä
        EmpaattinenMies kirjoitti:

        Leuka pystyyn poika. Sinulla on elämä edessäsi.

        Vieroitusoireita vaan.. You know ;-)


      • Nätti biisi oli...vaikkaki oli nii jotenki haikee. Miten tuliki mieleen sanonta,että se mikä ei tapa,niin se vahvistaa.


      • KuolaanKieliPitkällä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nätti biisi oli...vaikkaki oli nii jotenki haikee. Miten tuliki mieleen sanonta,että se mikä ei tapa,niin se vahvistaa.

        Meikällä tulee mieleen viime joulu kun lämmitettiin kylmää yksiötä laittamalla uuni täysille ja sitte luukku auki.. Kätevä keino kuulkaas jos patterit ei lämpene :-)


      • Kolmikymppinen_vaan
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Meikällä tulee mieleen viime joulu kun lämmitettiin kylmää yksiötä laittamalla uuni täysille ja sitte luukku auki.. Kätevä keino kuulkaas jos patterit ei lämpene :-)

        Toi on sit niksipirkka-ainesta. Sä tienaat kait parikymppii ku ne julkasee ton ;)


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Meikällä tulee mieleen viime joulu kun lämmitettiin kylmää yksiötä laittamalla uuni täysille ja sitte luukku auki.. Kätevä keino kuulkaas jos patterit ei lämpene :-)

        No onneks oli se uuni..Mikään ei ole nii järkkyä ku kylmyys..sekin ku on joskus koettu..


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Toi on sit niksipirkka-ainesta. Sä tienaat kait parikymppii ku ne julkasee ton ;)

        Maksaako ne niistä kikoista??


      • KuolaanKieliPitkällä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Maksaako ne niistä kikoista??

        Viittiikö myöntää että meikä ahneuttaan tarkisti ;-) Kympin lahjakortin antavat jos julkaistaan ja 100 eken saa kuukauden paras..


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Viittiikö myöntää että meikä ahneuttaan tarkisti ;-) Kympin lahjakortin antavat jos julkaistaan ja 100 eken saa kuukauden paras..

        Voi hemmetti,ku ihan räjähdin nauruun ku luin ton viestis alkuosan..:))))) Ny sun pitää muutes laittaa toi niksi sillai et satanen tupsahtaa..;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Viittiikö myöntää että meikä ahneuttaan tarkisti ;-) Kympin lahjakortin antavat jos julkaistaan ja 100 eken saa kuukauden paras..

        Tota noin... Mä sit vien siit satasest puolet ku ton hokasin ja Tinttu-Liinaki kait haluu kans jotaki ku alko yllyttää... ;)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Tota noin... Mä sit vien siit satasest puolet ku ton hokasin ja Tinttu-Liinaki kait haluu kans jotaki ku alko yllyttää... ;)

        Juu..juuu...Kyllä kuuluu osinko..Veloitan neljäkymppiä,joten KPP:lle jää sit kymppi. ;))

        Sit se vielä,et ku tää on vähän niinku kirjallinen sopimus,nii siel lukee pienellä präntillä, et jos ei saa lehteen tuota niksiä,nii KPP:n pitää kummiski maksaa meille.Ilmottaa vaa sit miten kävi,nii me laitetaan tilinumerot. ;))


      • Höh..mikä KPP...siis KKP.. :D


      • KuolaanKieliPitkällä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Höh..mikä KPP...siis KKP.. :D

        Kun et vaan KGBtä meikästä tee ;-D Kattokaa sitten Pirkasta..


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Kun et vaan KGBtä meikästä tee ;-D Kattokaa sitten Pirkasta..

        Varmasti katotaan..Älä sit häivy maasta.;))


    • Mihinkä se Kittie taas häipy..Tietysti leipoo kaurakeksejä ja syö ne yksinään. :P

      • Sori hiljaisuus, luulin duhan olevan voiton puolella, mutta ei.. taas yskittää.. :/


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Sori hiljaisuus, luulin duhan olevan voiton puolella, mutta ei.. taas yskittää.. :/

        Voi ku kurjaa..:( Joskus toi yskä varsinki voi kiusata kauan.Ootko kokeillu sitä sitruuna-hunajajuttua kuuman veden kanssa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ku kurjaa..:( Joskus toi yskä varsinki voi kiusata kauan.Ootko kokeillu sitä sitruuna-hunajajuttua kuuman veden kanssa?

        Pitää kokeilla. :)


    • TOSIrealistiKokkola

      Häivy sivustolta sinä sinimerkkinen pissiäinen. Juuri kun pääsimme eroon Maija-Kimeeri-Peltoniemi-Vapaamuurarit- hullusta, niin sama/toinen paskiainen alkoi terrorisoida turkoosilla nimimerkillään täyttä paskaa. Muttei mene kauan, kun tuokin hörhö istuu psykiatrisessa hoidossa, tai naisten vankilassa, ellei ole jo, hah hah haa...

      • Vedä sinä vaa ne nahkahousut jalkaan ja mene sen börjes kanssa vaikka tanssimaan.Minähä en lähe mihinkää! :/


      • Tuon kirjoituksesi perusteella itse kaipaat hoitoa. Minä ja kamut ei häivytä täältä sinun painostuksen ja kateuden takia minnekkään. Tajuatko? No, hyvä, kiitoooos!


      • Kolmikymppinen_vaan

        Olipas sit hemmetin hyvin sanottu niinku molemmilt... :D


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Olipas sit hemmetin hyvin sanottu niinku molemmilt... :D

        Kiitooooos! xD


    • TOSIrealistiKokkola

      HÄIVY!!!

      • Haiset_paskalle

        Työnnä pääs vaikka hevon vittuun kunhan suljet sen läskipää turpas ees viideksi minuutiksi.


      • Ahaa..salakieltä!! Homoilen Älyttömästi Iltaisin Väsymättä Yhtään! Noo...me tiiettiin tuo jo..;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ahaa..salakieltä!! Homoilen Älyttömästi Iltaisin Väsymättä Yhtään! Noo...me tiiettiin tuo jo..;))))

        Tuo oli kyllä hyvä! Naurattaa.. :D


    • TOSIrealistiKokkola

      Etkö sinä sairas jo usko. HÄIVY!!!

      • Mitä sinä koko ajan jankkaat samaa? Etkö jo tajua etten minä eikä kaverit häivytä minnekkään. Et sinä palstaa omista ja piste!


      • Mikäs murunen se taas täällä repii pelipöksyjään..pusi pusi..tykkäät kumminkin..;))))


      • EmpaattinenMies

        Meitä on näköjään moneen junaan. Yksi on mustasukkainen nuoren naisen osoittamasta huomiosta, kun taas toista hiertää ketjun avaajan keräämät useat vastaukset. Ihmisluonteen säälittävyyttä.


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Meitä on näköjään moneen junaan. Yksi on mustasukkainen nuoren naisen osoittamasta huomiosta, kun taas toista hiertää ketjun avaajan keräämät useat vastaukset. Ihmisluonteen säälittävyyttä.

        Kyllä minäki monesti ihmettelen tätä touhua..En kylläkää piittaa ton nahkapöksyäijän ininöistä,mut ois kiva ku muilla olis kirjottelurauha. Mä muutes tiiän mistä sun nimmari tulee..;)


      • EmpaattinenMies
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä minäki monesti ihmettelen tätä touhua..En kylläkää piittaa ton nahkapöksyäijän ininöistä,mut ois kiva ku muilla olis kirjottelurauha. Mä muutes tiiän mistä sun nimmari tulee..;)

        Minäkin tiedän. En paa tiineeksi ;)


      • EmpaattinenMies kirjoitti:

        Minäkin tiedän. En paa tiineeksi ;)

        :)))))) No ehkä siitäki..;) mut mä aattelin et ku kuulostat älyttömän rauhalliselta ja sympaattiselta ja ystävälliseltä tyypiltä,nii väänsit siitä ton empaattisen miehen..;))


    • TOSIrealistiKokkola

      HÄIVY!!!

      • 101 viestiä täyteen..Tänks..oot reilu kaveri..;))))


      • Tyst!


      • olis_asiaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        101 viestiä täyteen..Tänks..oot reilu kaveri..;))))

        jäbääki voit sitte kehua ku heräät ;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        jäbääki voit sitte kehua ku heräät ;)

        Kait se koisii puolille päivin...? ;D


      • olis_asiaa kirjoitti:

        jäbääki voit sitte kehua ku heräät ;)

        Tänks pojat! ;)) Kiva ku ootte mukana hyvän asian puolesta. ;))


      • Kolmikymppinen_vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tänks pojat! ;)) Kiva ku ootte mukana hyvän asian puolesta. ;))

        No ny sul on kolme ykköst nätisti peräkkäin... ;)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No ny sul on kolme ykköst nätisti peräkkäin... ;)

        Nostan taas.. ;)


    • Jeesaan myös, nosto! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe