pettäminen parisuhteessa..

Aikaihme

Missä menee raja..Okei paneminen tietenki,suutelu pitäis olla mut ei varmaa kaikkien mielestä,omasta mielestä on..Mutta sitten siihen miksi kysyn:Ihan uutena tuli mulle että itsetyydytyskin on kuulemma pettämistä..Ja tässä tapauksessa ei sitä ole edes tarvinu tehdä mutta se eukolle riitti kun sanoin että se asia kuuluu pelkästään mulle jos lipsuttelen..Jos näin tapahtuisi niin ei se häneltä kovinkaan paljoa pois olisi..Mutta nyt jo pettäjä kun ilmoitin että se on mun omia asioita..

22

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullistasurullista

      On sulla rajoittunut tyttöystävä jos itsetyydytys on pettämistä. Eikö hän muka sitä harrasta? Jos niin väittää, valehtelee ihan varmasti. Se on jokaisen hlökohtainen asia ja kukaan ei voi sitä toiselta kieltää.
      Sä siis joudut tekemään sitä salaa. Surullista.

    • Himokasnaineen

      Vou luoja ei kai nyt oma kiva ole pettämistä. Tai sit mäkin oon ihan tapapettäjä.

    • Näinsemenee

      Yksi nainen kerran runkkasi mulle orgasmin. En pidä pettämisenä.

      • hÄH---

        Entä jos joku jannu sormettais muijalles orkut?


    • Se asia mitä ET pysty tekemään ''olisenytmitätahansa'' kumppanisi läsnäollessa, niin se on pettämistä.

      • eiolepettämistä

        Ai niinku käydä paskalla?

        Eiköhän tuo ole ihmisten oma asia, jonka voivat hoitaa siististi esim. omalla ajallaan toisen näkemättömissä.


      • mökkipimu
        eiolepettämistä kirjoitti:

        Ai niinku käydä paskalla?

        Eiköhän tuo ole ihmisten oma asia, jonka voivat hoitaa siististi esim. omalla ajallaan toisen näkemättömissä.

        Ai, sinä et pasko kumppanisi nähden? :D


    • sooloillaanvaan

      Jokainen ihminen omistaa ensisijaisesti itse seksuaalisuutensa. Ja päättää itse siitä kenen toisen ihmisen kanssa sitä jakaa. Parisuhde on sopimus, jossa voidaan sopia esim. siitä, että muiden tyyppien kanssa ei harrasteta seksiä. Toki voidaan tehdä sääntö, ettei saa sooloillakaan, mutta mun mielestä se menee jo oman vapautensa myymiseksi.

      Käsittääkseni miehet harrastaa sooloseksiä enemmän kuin naiset ja olen ihaillut miehiä tässä, koska juuri sen ansiosta he tuntevat oman seksuaalisuutensa ja ajopelinsä ominaisuudet todella hyvin. Ja naisena minulle sooloseksi vahvistaa juurikin tuota vapauden tunnetta ja sitä, että seksuaalisuuteni on ensisijaisesti minun eikä kenenkään muun. Mulle se, että en saisi harrastaa sooloseksiä, kun kumppani kokis, että se on häneltä pois, olis pahempaa kuin oman sielun myyminen, siis jos suostuisin siihen. Siis jotenkin edes käsittämätön ajatus - mutta tiedän niuhottavia ihmisiä, jotka ovat mustasukkaisia puolisonsa unillekin, sielläkään kun ei saisi seksuaalisesti kiihottua, kun luullaan, että se on itseltä pois =D

    • AB-mies

      Suutelu, kialarit, etelän puhuminen, munnarit ja nieleminen yms, B-rappuun paneminen = ei ole pettämistä. A-rappuun paneminen taas = on pettämistä. Monet muijjat ovat vain suastuneet B-rapun touhuihin ja munnareihin koska sanoivat haluavansa "säästää itseään" rakkaalle tai tosisuhteeseen.

    • NoEiOlePettämistä

      Mun exä luokitteli itsetyydytyksen pettämiseksi, valitettavasti jätin sen puuhan ihan vaan uskollisuuteni vakuuttamiseksi, tuli ongelmia, eturauhasvaivaa, tulehduksia, erektio-ongelmaa... ja vaikka erosta on jo vuosia, niin vaivat jatkuu. Loppuiän riesa! En kyllä ikinä enää suostu tuollaiseen mielivaltaisuuteen. Itsetyydytys ei ole pettämistä, mutta jotkut heikolla itsetunnolla varustetut, tai sitten luonnevikaiset "hajoita ja hallitse" -taktiikkaa käyttävät tyypit haluaa näitä asioita määräillä..

    • teder

      Kuinka naisesi sai tietää itsetyydytyksestä? Miksi menit kuuluttamaan siitä?
      Nainen loukkaantui koska hänestä tuntui ettei riitä sinulle.
      Pidä tuollaiset asiat yksityisasioina, ne eivät kuulu muille. Aina ei pidä olla niin rehellinen, siinä ei voita mitään, päinvastoin saa vain pahaa mieltä aikaseksi.

    • Annamunkaikkikestää

      Mitä ihmettä?!? Mikä vaivaa naisia, jotka käyttävät seksiä vallan välineenä? Itsetyydytys ei ole pettämistä, piste. Jos nainen sanoo niin ja suuttuu siitä: LAITA SE NAINEN VAIHTOON! Itsetyydytys on täysin luonnollista ja kivaa, ja hyvä, nopea tapa purkaa paineita. Varsinkin miehille, mutta myös naisille.

    • parisuhdeparkkipirkko

      Käsittääkseni parisuhde on kahden ihmisen välinen sopimus. Se on pettämistä mikä sovitaan ja se on vaan päätettävä millaisen suhteen kaksi ihmistä haluaa muodostaa. Tuskin alkaisin sellaisen kanssa kimppaan, joka pitäisi itsetyydytystäni pettämisenä eli itse henk.koht. olen sitä mieltä, että itsetyydytys ei ole pettämistä, mutta kyseenalaista on se MITEN tuota itsetyydytystä käyttää. Jos runkkailee itsekseen paljonkin ja sitten ei huvita enää oman kumppanin kanssa ja kumppani kuitenkin haluaisi laadukasta seksuaalista vuoropuhelua, kyllä mua ainakin ottais ohimoon, että toinen päästelee parhaat intohimon fibat omaan kämmeneensä. Ja tuollaisessa kuviossa vois ajatella jo olevan muutenki ongelmia.

      Se on vähän kuin se, että on sovittu, että mennään yhdessä syömään ja toinen käykin ennen sitä syömässä itsensä ähkyyn itsekseen ja ilmoittaa, ettei tulekaan, kun ei ole enää nälkä. Niin kyrsiihän se sitä toista osapuolta - siis hän voi mennä ja syödä omatoimisesti yksinkin, mutta se ei ole sama asia. Seksuaalinen nälkä ja kahdenvälinen jakaminen on monessa parisuhteessa se keskeinen asia.

    • Tositositositosi

      Komppaan AB-miestä:
      "Suutelu, kialarit, etelän puhuminen, munnarit ja nieleminen yms, B-rappuun paneminen = ei ole pettämistä. A-rappuun paneminen taas = on pettämistä. Monet muijjat ovat vain suastuneet B-rapun touhuihin ja munnareihin koska sanoivat haluavansa "säästää itseään" rakkaalle tai tosisuhteeseen."
      Mutta en nyt sentään haluaisi lerssiä laittaa vieraaseen aanukseen, joku raja rakkaudessakin on oltava. Pesä se paikka on johon pitää paalunsa juntata eikä mihinkään ruskean reijjän ritarikuntaan.

    • VapausKunniaan

      Parisuhde on perseestä. Siinä kaikki on pettämistä jos toinen osapuoli niin päättää.

    • Ihmetyttää

      Kyllä se aika loukkaavaa mieheltä on jos saat tietää että tyydyttää itseään viikottain mutta sitten ei sänkyhommat oman emännän kanssa kiinnosta kuin tyyliin kerran kuukaudessa. Aika hyvin syö parisuhdetta. Milloin on mikäkin syy kun ei kiinnosta. Mutta käteen vetäminen kyllä kiinnostaa. Sitte kun kysyy että onko vika minussa niin tulee selitys että ei pidä seksi tärkeänä asiana... been there....but no More...

    • Uskottomuusonihanaa

      Raja menee siinä, että kertoo puolisolleen tekemisistään, tai jos kertoo kavereilleen niin, että se menee puolison korviin. Kaikkihan aina joskus pettää, enemmän tai vähemmän. ;)

    • Eräänkerran

      Kerran kohtasin vieraan naisen, jolla oli kuukautiset eikä hän halunnut rakastella. Hän näytti kuitenkin rintansa ja sain tyydyttää itseni hänen suuhunsa. En kertonut vaimolle mitään... eihän tapahtunut edes yhdyntää, saati kosketusta.

    • AB-miäs

      Jos käyttää kumia ja ruumiinnesteet ei vaihdu niin ei ole pettämistä.

      • salassatekoset

        hellkkari miten lapsellisii mielipiteitä. syöminen eioo ruokailua, pyöräilyeioo ajamista. krpänenki tietää syntyissää mitkä on pettämistä


    • Totuudentorvi1

      Kaikki mitä tekee vastakkaisen sukupuolen kanssa...mitä ei pystyisi kumppanin silmien alla tekemään...

      Esim. Jos ei viestittelee kumppanin nähden naisten kanssa mutta selän takana on raja jo ylitetty.
      Jos ei tanssi naisensa nähden vieraan naisen kanssa baarissa, mutta kun on yksin liikenteessä tanssii niin silloin se on pettämistä.
      Siis sellaisen asian tekeminen mitä ei oman kumppanin nähden tee/pysty tekemään.
      Saa siis viestitellä ja tanssia, kun tekee niin myös kumppanin aikana.
      Toki seläntakana kahvittelu kuuluu kategoriaan....

      Salailu tekee siitä pettämistä!

    • Nnnaiiinnen

      Sillon pettää ja on petollinen kun kokee tarvetta salata asia.
      Mitä masturbointiin tulee, kaikkihan sitä tekee tai olisi terveellistä jos tekisivät. Jos liittonne on vahva, vaimosi ON PAKKO hyväksyä masturbointi ja toivottavasti hän itsekin opettelee tuntemaan itseään.
      Muijasi taitaa olla vähän skitso. Ihan kuin isäpuoleni joka oli mustasukkainen kuolleesta isästäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe