Gangs stallikkia

Rammlied

Tainnu gang stalkkinging henkilö vetää kunnon herneet jostain,kun monta ketjua aiheesta.Milloin ei saa olla muurari,helluntalainen,hitsari tai lokaauton kuljettaja.Nyt sitten kysynkin,mihin järjestöön saa kuulua ja mikä ammatti saa olla,ettei tule paha mieli ja vainotuksi tulemisen pelkoa?Ajattelin vain tulevia ammatin valintoja tulevaisuuteen.Surisee minunkin jääkaappi mutta tuskin se pahaa tahtoo.

29

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla.henki.kyseessä

      Itse olen puhunut tyyliin:helluntailaiset vainoaa. On näkö- . kuulo - ym.havaintoja asiasta.Jotkut muutkin ovat ottaneet osaa stalkkaukseen. Olen maininnut,että en tiedä, kuuluuko gs-pomo, se ylin pyörittäjä, hellareihin vai onko joku ulkopuolinen Aivan toinen henkilö,nimimerkki zuomentietotoimisto on tuonut esille "paskafirman" teollisuuskadulta. prokuran ja pomon hitsauslaitteineen ja mikä on naapurin ammatti.Aloitin elektroniikkahitsausketjun jotta se asia ei sotkeentuisi minuun sen enempää. -Vieras alue, olisiko rikos, jne. Jos olet tarkkaan lukenut, olisi pitänyt huomata,että suhtaudun varauksella koko asiaan, vedän johtopäätöksiä vasta kun ilmenee vankkaa tietoa..Voisin kuvitella, että hellarit ovat aloittaneet vapaamuurari ketjun. -Minä aloitin Herätysliike-ketjun ja kun huomasin,että jotkin asiat vaativat vähän laajemman näkökulman avaamista, gang stalking -ketjun. Kumpaakin jatkan, vaikka avaisitte mitä tahansa ketjuja sotkemaan asiani esille tuomista. ---Huumorisi on ihan hyväntahtoista. Mieluumin sitä, kuin jotakin alatyylistä huutelua nimimerkin suojista.

      • peräseinä.vastassa

        Tai siis näennäisen hyväntahtoista. Ihan yhtälailla mitätöit niin minut kuin esiin tuomani asian. -Vaihtelua kumminkin alla olevaan tyyliin.


    • thetht

      Trollaa myös kaikilla muillakin palstoilla , ei vaan täällä.

      • kuplasta.ulos

        En trollaa millään palstoilla, en täälläkään. Suosittelen sinulle uskonnon uhreihin yhteydenottamista. Voisi ruveta silmät aukeamaan. -Eiks se raamattu ole varsinaista trollaamista. Jos ihmiset uskoisivat yhtä paljon kuviteltuihin asioihin muuten kuin uskontoraamin sisällä, katsottaisiin,että todellisuuden pettää ja ovat pahasti harhoissaan.--Suosittelen Uskontojen uhreihin yhteyden ottamista.


    • Pyhä-birma

      Eli saan siis pitää ammattini ettei tarvi lukea uuteen.Suhtaudut varauksella?kyllä noita tekstejä olen lukenut,niin suoraan syytät kaikkia mahdollisia maan ja taivaan väliltä.Uskomattomalta myös kuulostaa että ainoana kerrot noista.Voi olla että itsekukin uskoo kun vastaan tulee,mutta ei vielä kait...??

      • pimeitä.rikollisia

        Kun kerron havannoistani, itselleni tapahtuneista asioista, joista tiedän tekijät, niin sitten tiedän. -Nykyään on käynyt niin, että uhrit eivät enää kerro asioistaan suomi24 keskustelupalstalla., muualla kylläkin. -En minä kenenkään ammatteja määrää.En olisi ollut pätkän vertaa kiinnostunut hellareista, elleivät olisi ruvenneet .vainoamaan, minun puolestani olisivat voineet elää ihan miten vaan. Miksi ihmeessä luulet,että olisin kiinnostunut sinusta, olet sitten ukko tai akka mitä hittoa ammattisi minulle kuuluisi -Hittoako luet viestejäni ja sotkeudut koko asiaan..J-lauta. näiden vuosien jälkeen halveksin, inhoan ja vihaan sitä porukkaa, oksettaa, kun jatkuvasti rotat hyörii kimpussani, Olen muutamaankin kertaan sanonut, että minun aikana ja minua kohtaan kohtaan käyttäytyä niin,ettei nolota, jos nettiin pistän. -Ja sinä ukko tai akka, kierrä kaukaa minut ja elä omaa elämääsi.


      • Pyhä-birma
        pimeitä.rikollisia kirjoitti:

        Kun kerron havannoistani, itselleni tapahtuneista asioista, joista tiedän tekijät, niin sitten tiedän. -Nykyään on käynyt niin, että uhrit eivät enää kerro asioistaan suomi24 keskustelupalstalla., muualla kylläkin. -En minä kenenkään ammatteja määrää.En olisi ollut pätkän vertaa kiinnostunut hellareista, elleivät olisi ruvenneet .vainoamaan, minun puolestani olisivat voineet elää ihan miten vaan. Miksi ihmeessä luulet,että olisin kiinnostunut sinusta, olet sitten ukko tai akka mitä hittoa ammattisi minulle kuuluisi -Hittoako luet viestejäni ja sotkeudut koko asiaan..J-lauta. näiden vuosien jälkeen halveksin, inhoan ja vihaan sitä porukkaa, oksettaa, kun jatkuvasti rotat hyörii kimpussani, Olen muutamaankin kertaan sanonut, että minun aikana ja minua kohtaan kohtaan käyttäytyä niin,ettei nolota, jos nettiin pistän. -Ja sinä ukko tai akka, kierrä kaukaa minut ja elä omaa elämääsi.

        Johan pärähti,eli mitä voimme päätellä totuus on tuolla ulkona.Vaikea mun on sut kiertää kaukaa kun en tiedä kuka olet.Tosin jos sisällä vaan vainoilee niin silloin se on mahdollista jopa.Ja jos helluntalainen on vienyt sulta jotain niin kyllä sen takaisin saa.


      • painuvainoojapois

        Mihä helvetin hullu saa sotkea koko Riihimäkipalstan noine hörinöineen, mitkä ei näy koskaan loppuvan. Jos jollakin on noin kova halu pelleillä niin ihmettelen eikö jo itseäkin ala hävettämään. Hulluhan ei sitä tajua!


      • eikö.niin

        tarkoitat varmaankin tätä ketjua, tai vapaamuurariketjua


      • uskonto.hörhöistä

        Jokuhan vain kertoo, miten älyvapaita jäseniä on eräässä lahkossa, kun riemumielin mielisairaan psykopaatin määräysten mukaan toimivat.Ja niin kauan jatkaa kuvailujaan ,kuin uskontohullut antaa aihetta. -Tietäisit vaan, mita huomenna kirjoittaa.


      • mietihän.vähän

        Varmaan koko median pitäisi hävetä, kun uutisoivat isiksen kauheuksista. Isisläiset ovat niin fiksuja, etteivät itse osaa hävetä.


      • puolueetkin
        pimeitä.rikollisia kirjoitti:

        Kun kerron havannoistani, itselleni tapahtuneista asioista, joista tiedän tekijät, niin sitten tiedän. -Nykyään on käynyt niin, että uhrit eivät enää kerro asioistaan suomi24 keskustelupalstalla., muualla kylläkin. -En minä kenenkään ammatteja määrää.En olisi ollut pätkän vertaa kiinnostunut hellareista, elleivät olisi ruvenneet .vainoamaan, minun puolestani olisivat voineet elää ihan miten vaan. Miksi ihmeessä luulet,että olisin kiinnostunut sinusta, olet sitten ukko tai akka mitä hittoa ammattisi minulle kuuluisi -Hittoako luet viestejäni ja sotkeudut koko asiaan..J-lauta. näiden vuosien jälkeen halveksin, inhoan ja vihaan sitä porukkaa, oksettaa, kun jatkuvasti rotat hyörii kimpussani, Olen muutamaankin kertaan sanonut, että minun aikana ja minua kohtaan kohtaan käyttäytyä niin,ettei nolota, jos nettiin pistän. -Ja sinä ukko tai akka, kierrä kaukaa minut ja elä omaa elämääsi.

        Myös puolueet vainoavat, kuten Satakunnan SDP on vainonnut koko työikäni. Viime vuosikymmenellä mukaan tuli Satakunnan kokoomus. Puran ajatuksiani tälle palstalle, koska Porin palstalta poistetaan gang stalkingia koskevat kirjoitukset muutamassa tunnissa.


    • TiFi

      Gang stalkingia eli joukolla vainoamista on muissakin kaupungeissa, ainakin Helsingissä ja Oulussa on monia ihmisiä, joita vainotaan sillä tavalla.

      • kenen.pitäisi.hävetä

        Ja Tampereella ja Rovaniemellä ja Kouvolassa ja Porissa. Pienempiä paikkakuntia en mainitse, ettei uhrille tule vaikeuksia nk.on jo käynyt.GS:ään kun kuuluu se,ettei uhri uskalla puhua vainostaan kenellekään.


      • lisäys

        Kuopiossa ja Haminassa


      • toinenlisäys

        Samoin Eurassa, viimeksi eilen Tokmannilla, kun edellisen kaupan kassalla olin rehellisesti näyttänyt tyhjän kassin, niin Tokmannilla oli vartija kassan takana, kun saavuin jonoon. Kun olin maksamassa, vartija hävisi.


    • Pyhä-birma

      Jos.olisi.enemmän.kirjoittajia.kuin.tämä.yksi.monella.eri.nimimerkillä.niin.olisi.hyvä.odottakaa vaan mitä se kirjoittaa huomenna pelottaa(naurattaa)jo valmiiksi.tulee varmaan seuraavaks että taikinakoneella pystyy veivaan aivösähkökäyrät Ivalosta Helsinkiin ihan solmuun.Eikö kuulost hullulta,no pientä noihin aikaisempiin kirjoituksiin mitä täällä palstalla on nähty.Ja jos olisin nähnyt edes vähän todisteita niin olisi mukavaa.Se on tullut selväksi että Salpausseläntiellä on ollut "jotain" ja sit vehmaksessa kirjoitusten perusteella.Todisteita on vaikea saada juu....

      • netti.ei.ole.potta

        Jos kertoisin sinulle, että katselin TV:stä sellaista ohjelmaa ja telkkari olisi sinulle outo juttu, alkaisit räkäsesti nauraa, miten muka kuvat voisivat ilmassa lennellä minun olkkariini, eihän sellainen ole mahdollista. Sitten vaatisit,että minun pitää selostaa, miten homma muka toimii, muuten et usko.- tämän jälkeen en sinulle vastaa mitään, en ole oikeastaan tehnyt sitä nytkään, toisille ihmisille olen kirjoittanut.


      • Fyrkilla-ferr

        Toisille ihmisille,hah.taistelet itsesi kanssa ja kun joku vaatii todisteita puolustellaan et aika mahdotonta saada niitä.


    • Olen.pelle

      Uusimpien tietojen mukaan mikroaaltouunilla pystyy säteilytetään kanssa seinien läpi.Sitten matkapuhelimilla myöskin ja viimeisimmäksi ja parhaimmaksi voimalinja se vasta säteilyt aiheuttaa,siinä sekoa navigaattorit ja muut elektroniset laitteet kertalaakista.Noitten lähelle ei parane joutua siinä jaa ultraäänihitsaus toiseksi ja muut stalkkailut.ps.ranskalaiset aiheuttaa syöpää.Kohta taas joku itkee että rotat vauhdissa on juu kaatiksella,mutta ei täällä.

    • Olen.myös.pelle

      Kyllä asiaa kanssa tutkineena niin myös kaupan maksupäätteet vievät rahojen lisäksi terveyttä,kun niissä yleistyy tuo lähimaksaminen eli toimii samalla lailla kuin wi-fi verkko kotona.Hirveä määrä säteilyä,mutta ei onneksi huolta kun kaupassa on,niin voi hyllystä hakea folioo ja kietasta pään ympärille.

      • oppia.ikä.kaikki

        Minua ei niinkään kiinnosta säteily sinänsä, vaan mitä niiden aaltojen mukana saa kuljetettua: ääntä, puhetta, huomaamatonta hypnoosia ja mitä kaikkea onkaan raportoitu kokeellisesti tehdyn. -Kun kerran tutkit, hankipa niistä hyviä linkkejä


      • Blow.job

        Kyllä langaton äänen siirto on keksitty jo.Ja minä kun olin mind fuck kurssilla niin siellä opetettiin älä luota kehenkään.kun käännyt niin on myöhäistä,joten siionisti hommaa omat tietos.


      • joku.ilkimys.olet

        Olet siinä oikeassa,että vahinko jo tapahtunut, kun minä rupean ihmettelemään, miten tällaista voi tehdä toiselle ihmiselle, moraalisesti ja käytännössä, (korkea)teknologisesti. -Ja sitten kun kerron,mitä on tehty, haukutaan hulluksi, ja jos kerron selvittäneeni,että muillekin on tehty ja tämän nimisistä tekniikoista ja aalloista puhutaan, niin sitten leimataan kaikki vainotut hulluiksi. -kiinnostaa lähinnä voice to skull, on minulla kännykä ollut 15 vuotta tai kauemminkin.


      • ihmetekniikkaahanseon
        Blow.job kirjoitti:

        Kyllä langaton äänen siirto on keksitty jo.Ja minä kun olin mind fuck kurssilla niin siellä opetettiin älä luota kehenkään.kun käännyt niin on myöhäistä,joten siionisti hommaa omat tietos.

        Langaton äänensiirto on todellakin keksitty jo kauan sitten. Ainahan ihmiset ovat keskenään ääneen puhuneet ilman mitään lankoja, jos toinen on ollut vähän kauempana tai eri mieltä, niin silloin on huudettu.


    • agamies

      Marja Tertun mielenterveysongelmista kärsivä tytär häiriköi yhä naapuria,miten tuollainen on päästetty pois pakkohoidosta?Ei käy ollenkaan ulkona ruokaa toimitetaan salaa yöaikaan hänelle.

    • imoil

      joo nyt on piru merrassa

    • nominäminä

      Tätä maata muutetaan ja ajetaan juuri. Lehdistöstä heillä on osittain kontrolli. tätä vainoa naamioidaan kaikenlaiseks rasismin vastustus kampanjaksi ja terveysalan kokeiluksi yms. heillä on valtaa ja ystäviä. EPRI tyhjennettiin koska siellä oli tuntomerkkejä gang stalkkaajista. Vahditaanko teitäki ettette mee upseeriklubille tai poliisille ? ihmettelin miks moinen tarpeen nyky internet aikana; siks kai ku ne pystyy muuttaa/ estää ulospäi menevää liikennettä? . poliisisetä Aarnio oli Elisalla turvallisuus puolella duunissa joskus. Siel saattaa olla epäselvää porukkaa nyttekin. Kuinkakohan pitkällä venäjä on pienten säteilylaitteiden kehittämisessä ? varmaan aikapitkällä. Vain hermoihin sattuva Mikrosäteily nyt on ollut lastenleikkiä jo pitkään ja shariapoliisi diggaa siitä vainonsa yhteydessä jenkeissä. Siksi niinpaljon "gang stalking" videoita youtubessa. Älkää ottako kaveripiirinne ulkopuolelta frendejä vainon aikana -he kaveeraavat ensin jos tarttee käyttää väkivaltaa, ni sitte se näyttää yksittäistapaukselta, ja alkoholi mukana aina teossa , jotta poistaa suunnitelmallisuutta.

      • trollausta

        tämä trolli on postannut tätä juttuaan useaan ketjuun. Onko tarkoitus pelkästään harhauttaa, pelotella, peitellä, ym. vai onko piilotettu sekaan jotakin asiaakin. -Eiköhän tämä ole yksi niistä sadasta, jotka ylläpito palkkasi äskettäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe