Ovihyökkäys klo 23:30

Santtu666

Revin oven irti purkuraudalla ja sitten pelataan kylmiksen kanssa erä jalkapalloa. Kylmis on jalkapallo.

48

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmis666

      Keskelle ovea asennettu ja modifioitu kylmimiina neljällä laukaisulangalla takaa kotirauhan. Asuntoni on sen mallinen, että kun se jysähtää, mulla palaa vain eilisen posti ja pari vanhaa lenkkaria.

      • Pioneeri_

        Jos sulla on ihan oikea kylkimiina, siinä tuhoutuu vähän muutakin kuin postia ja lenkkarit. Et taida ollenkaan käsittää kyseisen härpäkkeen tehoja.


      • Kylmät_kädet___
        Pioneeri_ kirjoitti:

        Jos sulla on ihan oikea kylkimiina, siinä tuhoutuu vähän muutakin kuin postia ja lenkkarit. Et taida ollenkaan käsittää kyseisen härpäkkeen tehoja.

        Paineaalto suljetussa tilassa on pahin. Vaikka näiden pienten kaksioiden makkari sijaitsee eteistilaan nähden turvallisessa kulmassa, niin vähintääkin täyrykalvot tulevat tuhoutumaan itse uhriltakin.

        En uskalla edes KUVITELLA, mitä tapahtuu itse ovihyökkääjälle. En ole testannut.


      • Pioneeri_
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Paineaalto suljetussa tilassa on pahin. Vaikka näiden pienten kaksioiden makkari sijaitsee eteistilaan nähden turvallisessa kulmassa, niin vähintääkin täyrykalvot tulevat tuhoutumaan itse uhriltakin.

        En uskalla edes KUVITELLA, mitä tapahtuu itse ovihyökkääjälle. En ole testannut.

        Tod. näk kuolet paineaaltoon vaikka olisi millaisessa kulmassa se makuuhuoneesi. Esim. telamiina tappaa 10 metrin päästä pelkällä paineaallolla, ulkotiloissa.


      • Kylmät_kädet___
        Pioneeri_ kirjoitti:

        Tod. näk kuolet paineaaltoon vaikka olisi millaisessa kulmassa se makuuhuoneesi. Esim. telamiina tappaa 10 metrin päästä pelkällä paineaallolla, ulkotiloissa.

        Kyllä minäkin kävin intin, älä käy mulle pätemään.


      • ja-entäs-sitte

        ei kunnon juoppo tollasia säikähdä. korkeintaa kampaa hiukset ja tekee uuden paukun


    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Kylmis ei kestä "hiittiä", englanniksi HEAT. Kun se onnistuu tekemään videon, joka todella hits the fan, niin se ite saatana menee sen poistamaan ja juutube vain pahoittelee tapahtunutta, sillä "Käyttäjä on itse poistanut videon.."

      Saatanan velliperse.

    • Kuolema_Molemmille

      Koko hemmetin kerros tulee räjähtämään taivaan tuuliin, spurgu-rauta-miäs siinä mukana, sekä Kylmis, vaikka uskotteleekin, että itse tulee säilymään hengissä.

      Tyypeillä mitään käsitystä suljetun tilan ketjureaktioista. Kyllähän paineaalto avoimessa tilassa toki rajoittuu melkoisesti.

    • Zanteri

      Alle puolitoista tuntia enää..

      • Tuleva_ex-kämppis

        Kylmis käy kuumana. Haukkui minutkin homoseksisaalistajaksi, kun siirtyi Defcon 5 moodiin ja mobiilisoituu nyt parhaimmillaan. Kaikki ansat täydessä toimintavalmiudessa ja itse tuijottaa hullunkiiltosilämässä, kuolleessa kulmassa, konepistooli kädessään.

        En tiedä, mitä tehdä, olen panttivanki. Paljastan kuitenkin, että möi Tissu juuri samanlaisen aseen ja esiintyikin Tissun videolla. Ei näytä kasvojaan, mutta Tissu kommentoi Kylmistä konepistoolivideollaan.


    • kylmisfani

      Pitäis tallentaa aina kaikki Kylmiksen videot, kun se poistelee niitä. Ai jai, kun olisi mahtavaa katsella Kylmiksen anustappi videota nyt.

    • Zanders

      Alle 60 minuuttia.

      Nain perseeseen ja sitten lyön hampaat kurkkuun. Otat lopulta ripulista kullia suihin ikenilläsi.

      • justinc.ase

        Must tuntuu, että otan vesurin varastosta just in case. Ei noista hulluista koskaan tiedä. Käsiase on 25min päässä.


    • EXsTlSSU_on.homo

      Vartti jäljellä,,,

      • Kylmät_kädet___

        En todellakaan kärky ensimmäisen kulman kohdalla sus siunatkoon! Vasta pamauksen jälkeen lähden kohti. Meikäläinen koulutettiin tällaisia tilanteita varten Hiukkavaarassa 90-luvulla.


      • buahahahahaha
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        En todellakaan kärky ensimmäisen kulman kohdalla sus siunatkoon! Vasta pamauksen jälkeen lähden kohti. Meikäläinen koulutettiin tällaisia tilanteita varten Hiukkavaarassa 90-luvulla.

        Miten se sun telamiina räjähtää? Kun avaa oven? Haluan tulla räjäyttämään sen niin saadaan vähän äksöniä!


    • Kuustudio
      • suurovihyökkäys

        Kyllä, koko palsta on pysähtynyt seuraamaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Minuutti h-hetkeen!


    • vitun.pelle

      Tuli vaan mieleen, että mitenköhän ovihyökki pääsee alaovesta sisälle? Ne ovat lukittu yöllä.. ikkunat rikkomalla, kiipeämällä bartsille? Teleporttaamalla?

      • kylmisfani

        No avaimella. Ovihyökki asuu Kylmiksen alakerrassa.


      • k_Kk

        Rälläkällä. Katso ylempi demonstraatio.


      • stalkkaajasiiii
        kylmisfani kirjoitti:

        No avaimella. Ovihyökki asuu Kylmiksen alakerrassa.

        Hei kylmis... sinut ja lähipiiri on stalkattu tarkasti. Myös puohitie 4 asukkaat.
        Sun nro on mun ulkomuistissa 526....


      • A.Ranta
        stalkkaajasiiii kirjoitti:

        Hei kylmis... sinut ja lähipiiri on stalkattu tarkasti. Myös puohitie 4 asukkaat.
        Sun nro on mun ulkomuistissa 526....

        ai miten... miten luulisit... mieti, miten sukuselvitystä tehdään...


    • Kylmät_kädet___
      • kylmisfani

        Ei perseenhajulla ollut varmastikaan aikomuksena tehdä ovihyökkäystä. Se varmaan vain halusi käydä katsomassa tätä legendaarista puohitietä.


      • V__
        kylmisfani kirjoitti:

        Ei perseenhajulla ollut varmastikaan aikomuksena tehdä ovihyökkäystä. Se varmaan vain halusi käydä katsomassa tätä legendaarista puohitietä.

        Oletko jo nähnyt tämän elokuvan? Aivan vitun huippu:

        Hullu Masa: Puohi Tie (2015) Arvosana: 8.3 (yli 343 700 ääntä)
        http://www.imdb.com/title/tt1392190/

        Tien nimi tullaan Tieliikennelaitoksen mukaan muuttamaan lähitulevaisuudessa.


      • Kylmis_ihastui_tohon

      • Tiedän_historian
        Kylmis_ihastui_tohon kirjoitti:

        Kuva takapiha-ovihyökkääjättärestä:
        http://www.imdb.com/media/rm1920530176/tt1392190?ref_=ttmi_mi_all_sf_35

        Puohitiestä tuli kuuluisa, kun Kylmis järjesti aikoinaan Talonpojankankaan potkijaisia sillä valtavalla parkkipaikalla, jota jakaa itse Road ja jälkeenpäin rakennetut esteet.

        Kun se sai Ukrainan pakolaisilta potkut takaraivoonsa ja tipahti kenttään kuin kivi, niin se lopetti koko perinteen. Sitten tuli Kaniksen Sandells kuvioihin mukaan, eikä voi sietää sitä, että Kylmis välttelee häntä.


      • Sääliksi_kävi_Kk_ta
        Tiedän_historian kirjoitti:

        Puohitiestä tuli kuuluisa, kun Kylmis järjesti aikoinaan Talonpojankankaan potkijaisia sillä valtavalla parkkipaikalla, jota jakaa itse Road ja jälkeenpäin rakennetut esteet.

        Kun se sai Ukrainan pakolaisilta potkut takaraivoonsa ja tipahti kenttään kuin kivi, niin se lopetti koko perinteen. Sitten tuli Kaniksen Sandells kuvioihin mukaan, eikä voi sietää sitä, että Kylmis välttelee häntä.

        Muistan, kun ne mannet kävi hihkuen potkimaan Kylmiksen elotonta ruumista. Vittu se mustalaisten älinä oli käsittämättömän kuuloista, kuin mielenvikaisia apinoita. Joku somali kuvasi koko tapahtuman ja halusi näyttää Kylmikselle jälkeenpäin, mutta Kk ei suostunut edes katsomaan. Minä katsoin. Raakaa, sillä Kylmis makaa asfaltilla tajuttomana ja päästelee sellaista "yyyyrrmm.. TSIK! ...yyyyrmm.. TSIK!" -ääntä, samalla kouristellen satunnaisesti.

        Mannet aivan apinan raivolla hyppii ja potkii sen ympärillä.


      • V__

        Se pitkäjalkainen itä-euroopan apina heti saatuaan potkun perille Kylmiksen takaraivoon, poistui välittömästi paikalta.


    • kylmisfani

      Saisiko näistä talonpojankankaanpotkijaisista lisätietoja. Eikö siellä ollut joskus mannet vastaan Kylmis ottelukin ja siitä on jotain videokuvaakin olemassa?

      • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

        Kylmis näytti aivan vammaiselta, kun se makasi maassa tajuttomana. Sellaisessa kummallisessa kouristuksessa, se näytti aivan Stephen Hawkingiltä. Sitä videota ei enää ole.


      • tämä_vielä_löytyi

    • Kylmät_kädet___

      Tottakai tiedän itsekin kuolevani ovihyökkäyksessä, en välitä. Tiedän kyllä tasan tarkkaan, mitä voimakas paineaalto tekee suljetussa tilassa, se jumalauta tuhoaa aivan kaiken atomeiksi. Kokeilkaapa vaikka ihan testimielessä uutena vuotena räjäyttää kiinalainen ensin ulkona ja sen jälkeen pienessä kaksiossa. Kokeilkaa.

      Tärkeintä on, etten joudu jonkun elämänsä voimissaan olevan sadistin peppuorjaksi. Se on pointti.

      Mitä tulee Tissun pahamaineiseen konepistoolivideoon, hän itse antoi luvan julkaista sen. Poistin, kun kuumotus alkoi. En ole pöllinyt kenenkään toisen matskua.

      • Pollari

        Te joudutte vielä molemmat kuseen noiden videoidenne takia. Toivottavasti päädytte samaan selliin ja kyllä täällä hulluille laki löytyy.
        Tietokoneet ja kaikki haetaan.


      • KYRPÄ-JOOSEPPl
        Pollari kirjoitti:

        Te joudutte vielä molemmat kuseen noiden videoidenne takia. Toivottavasti päädytte samaan selliin ja kyllä täällä hulluille laki löytyy.
        Tietokoneet ja kaikki haetaan.

        Tissulla jo kävikin poliisit konepistoolivideon takia. Olikos niin että kylmikselläkin on käynyt...


      • hihityttääääää

        Poliisit tulee käymään, kun olen laukaissut varsijousen, Ystäväni eläinläkäri antoi nukutuslääkettä, jotka ovat sikanopeita. Tulkaa... kotkolan viiltäjät...

        T:metsästyskäki


      • suositteIen
        hihityttääääää kirjoitti:

        Poliisit tulee käymään, kun olen laukaissut varsijousen, Ystäväni eläinläkäri antoi nukutuslääkettä, jotka ovat sikanopeita. Tulkaa... kotkolan viiltäjät...

        T:metsästyskäki

        Vedä ite ne ketamiinit.


      • Tunnen_molemmat
        KYRPÄ-JOOSEPPl kirjoitti:

        Tissulla jo kävikin poliisit konepistoolivideon takia. Olikos niin että kylmikselläkin on käynyt...

        Kylmis möi sille sen konepistoolin. On videon taustalla ja Tissu mainitseekin siitä. KkLaa itsellään pelkkä ysimillinen käsiase korkeintaan.


      • rokkis.la

      • klo.pakkka
        Tunnen_molemmat kirjoitti:

        Kylmis möi sille sen konepistoolin. On videon taustalla ja Tissu mainitseekin siitä. KkLaa itsellään pelkkä ysimillinen käsiase korkeintaan.

        Vittu eettä tomonen pitäis laittaa palasiksi. SE ON MUOVIKUULA-ASE!!!!!
        https://www.youtube.com/watch?v=_P0CDMaFCxw


      • klo.pakkka
        Tunnen_molemmat kirjoitti:

        Kylmis möi sille sen konepistoolin. On videon taustalla ja Tissu mainitseekin siitä. KkLaa itsellään pelkkä ysimillinen käsiase korkeintaan.

        Vittu eettä tomonen pitäis laittaa palasiksi. SE ON MUOVIKUULA-ASE!!!!!
        Kylmis herää jo ja tee jotain hyödyllistä!!!


      • tuus.käymään
        klo.pakkka kirjoitti:

        Vittu eettä tomonen pitäis laittaa palasiksi. SE ON MUOVIKUULA-ASE!!!!!
        Kylmis herää jo ja tee jotain hyödyllistä!!!

        oletko kotkolan uhkaaja? Olis vähän asiaa???
        https://www.youtube.com/watch?v=gjm-kCOMaPY


    • Panisin..y

      Jumalauta ku toisanni on kaunis..

    • perseenhaju1

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe