Sä et nainen tiedä, miten sinusta unelmoin

Sullekiitollinenolen

Olet ihmeellinen nainen. Et ole niinkuin muut. "Jokainen päivä on liikaa, nyt kun mä ilman sua jäin, jokainen päivä on liikaa, elää en voi näin". En ole ikinä saanut niin paljon lämpöä nainen, kuin sinun hymystäs mulle. Et arvaakaan, miten hyvältä se tuntuu.

42

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeonnelliseksihänet

      Ihanan lämpimästi ja arvostavasti hänestä ajattelet. Huokuu tänne asti, vau!

    • kannattaisikertoa

      Hän haluaisi varmasti tietää. Voisi tulla hyvä mieli. Kenelle tämä??

    • deepinside

      Kuin myös!

    • LämminJaRakas

      Ihanasti kirjoitat! Lämpöä ja rakkautta sinulle.

    • kivaViesti

      Missä tuo ihmeellinen nainen vaikuttaa?

      • Paljastusss

        Tampereella :)


      • jokuheistä224659stä

        Tampere väkiluku: 224 659


      • Tampereeltanääs

        Minkä näköinen hän on? :)


    • SinäOletMinunAurinko

      Voi miten ihana viesti. Ajattelisipa minunkin kaivattuni noin. Ehkä minä nyt kuvittelen, että hän ajattelee näin, niin saan itsellen rohkeutta tutustua häneen. Jos aina vain ajattelen ja pelkään pahinta, niin en ikinä uskalla antaa meille mahdollisuutta.

      • Youalwayswearblack

        Luota siihen ja ota sinäkin askel lähemmäksi.Minäkin otan.Annetaan meille mahdollisuus.


    • Hymytneonjoskus

      lämpöä täynnä. Vastareaktioita toisen lämpimään hymyyn ja olemukseen. Pieniä ja lyhyitä hetkiä ja silti uskomattoman voimaannuttavia. Aito teeskentelemätön ilo näkyy ja tuntuu pintaa syvemmälle.
      Kohdata toinen ihminen.. sen voi tehdä, se voi tapahtua niin monella tapaa ja niin monenlaisessa tilanteessa. Ihan käsittämättömissäkin ja vaikeissa asioissa, suorastaan paskamaisissa tilanteissa kohdalle osuu joskus ihminen, jolla on hymy, joka käy suoraan sydämeen ja lämmittää niin, että kaikki ympäriltä katoaa ja musta sävy väistyy ja vaalenee . Muistaa vain tämän hymyn ja hyvä niin.
      Kiitos hymystäsi, sinullekin.

      • KuinAudreyllä

        Ole hyvä.Sinulla on erittäin kaunis hymy :)


    • ajattelenvainsinua

      Kiitos kauniista sanoista.voisin sanoa samat .tippa tuli silmään kun luin .ajattelen vain sinua en ole koskaan ennen tavannut noin ihanaa miestä.tälläkin hetkellä ajattelen milloin jälleen nähdään ..ikävä on kova

    • unelmoinsinustamies

      Haluaisin omia tämän itselleni, niin kauniisti kirjoitit.
      Voisin kertoa kokeneeni täysin samanlaisen tilanteen. Yllättäin arjen keskellä kohtaaminen.
      Mies, jonka lämpöä hehkuva katse ja hymy jätti suunnattoman hyvän olon tunteen ja kaipuun minuun. Miten joku ventovieras ihminen voikaan koskettaa niin suunnattomasti. Tunsin sanatonta yhteenkuuluvutta, lämmin, hyvä, turvallinen fiilis astui sisimpääni.
      Veit palasen sydäntäni mukanani, ihastuin, jätit jälkeesi kaipuun.
      En vieläkään ymmärrä täysin mitä tapahtui.
      Toivon, että joskus vielä kohtaamme. =)

      • unelmoinsinustamies

        Lisäystä..
        Sormet liikkuivat näppäimistöllä nopeammin kuin ajatus.
        Eli veit palasen sydäntäni mukanasi.. *virn*


      • Unelmoinsinustanainen
        unelmoinsinustamies kirjoitti:

        Lisäystä..
        Sormet liikkuivat näppäimistöllä nopeammin kuin ajatus.
        Eli veit palasen sydäntäni mukanasi.. *virn*

        *virn* *virn*


    • kuka123948

      kuka? ja mistä?

    • Kerrottunatehokas

      Tämä arvostava ja kaunis viesti tekisi ihmeitä hänelle, kenelle se on tarkoitettu. Jaettuna ilo lisääntyy ja vaikuttaa muihinkin ihmisiin, kuin vain häneen, kuka on kirjoituksen kohteena. Kerrottuna tapahtuu ihmeitä . . . elämä voi tuottaa iloisia yllätyksiä.

    • Aloittajamiesikävöi

      Ei tämä nainen ole suinkaan Tampereelta niinkuin joku tuossa väitti, vaan paljon paljon pohjoisempaa.

      • JosOisitMunRakas

        Oulu? Kerro lisää..tahtoisin tietää!


      • päässytasianytimeen

        Vai vielä ylempää.. Voisi olla minullekin. Jos olisi. Kertoisin: Olet ymmärtänyt oikein. Ajatellaan samoin


      • Aloittajamiesikävöi

        Olet ihan oikeassa. Olen mies sieltä vähän ylempää. Se on varmaan yksi syy, miksi me ajatellaan samoin. Yhdelle naiselle tämä ketju oli tarkoitettu kumminkin. Hänen kanssaan olis niin ihanaa olla ja elää. Olemme tavanneet ja vaikka emme vielä tunne toisiamme, kemiamme vois sopiakin yhteen. Katseissamme on sitä sykettä.


      • vaikuinka
        Aloittajamiesikävöi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Olen mies sieltä vähän ylempää. Se on varmaan yksi syy, miksi me ajatellaan samoin. Yhdelle naiselle tämä ketju oli tarkoitettu kumminkin. Hänen kanssaan olis niin ihanaa olla ja elää. Olemme tavanneet ja vaikka emme vielä tunne toisiamme, kemiamme vois sopiakin yhteen. Katseissamme on sitä sykettä.

        olet vissiin aivan vasta tavannut hänet


      • näinsivustavaan
        Aloittajamiesikävöi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Olen mies sieltä vähän ylempää. Se on varmaan yksi syy, miksi me ajatellaan samoin. Yhdelle naiselle tämä ketju oli tarkoitettu kumminkin. Hänen kanssaan olis niin ihanaa olla ja elää. Olemme tavanneet ja vaikka emme vielä tunne toisiamme, kemiamme vois sopiakin yhteen. Katseissamme on sitä sykettä.

        Sitten sinun mies pitää tehdä asian eteen jotain konkreettista :) Ei kannata päästää ohi ihmistä joka tuolta tuntuu.


    • tuskinhänkääntietää

      Kukaan täällä ei voi tietää unelmien määrää, mitä se kenellekin merkkaa. Unelmat on unelmia.

      • Tuskinkukaantietää

        Ei tiedäkään, se on totta. Unelmiin pitää silti uskoa. Ei ne muuten toteudu. Jos ei ole unelmia, ei ole mitään toivoa mistään.


      • edeshetkenkanssasi
        Tuskinkukaantietää kirjoitti:

        Ei tiedäkään, se on totta. Unelmiin pitää silti uskoa. Ei ne muuten toteudu. Jos ei ole unelmia, ei ole mitään toivoa mistään.

        Suurin unelma on rakkaus..


    • olisikivatietääjos

      No en tiedä kun et ole kertonut tai hän ei tiedä. MIksi et kerro? :)

    • jokuvaanjossain

      Niin säkin oot ihmeellinen.

    • Mussukkamussukka

      Mulla on sua ikävä pyöräilijä oot edelleen mun sydämessä.

    • Mussukkamussukka

      Hänellä on pitkät hiukset.

    • todella

      Kirjoitat niin ihanasti jollekin.

    • kyllästynytHevonen

      #SUOMI24 ei ei ei!!! Ajattele sun elämääs miks tuhlaat päiväs siellä koneen äärellä ja kirjotat paskanjauhantaa Suomi24:sessa mitä vittua!! nyt sanot sen sille naiselle ja et enää kirjota tänne mitään!!! #EIEIEIEIEI!!!

    • Tämä aloitus oli todella kaunis

    • Olisipahänkinhalukas

      Olen pitkään miettinyt miestä pohjoisen..
      Hän on niin ihana ja suloinen.
      Jätti mieleen lähtemättömän jäljen,
      kytemään hiljaa liekin pienen.
      Toivon ettei suhteeni koskaan luovuttaisi, minusta täysin tarpeekseen saisi.
      Puolta monta havainnut hämmentävää,
      silti jotenkin tuttua, silmiinpistävää.
      Rakastan häntä Miestä kaikkineen,
      odotan uskon vaihtuvan näkemiseen.

      Kiitän tästä henkisestä matkasta häntä, toivon saavani osoittaa sen joskus sanoin ja teoin..

      • Aloittajamiesikävöipi

        Voi, että miten hienosti kirjoitit tuon. Tähän ei voi olla kuin tyytyväinen. Taidat ajatella usein minua pohjosen poikaa? Olet itekki sieltä minun läheltä, etkö olekki? Tuo murre on semmonen kans. Sitä pitää sekottaa sopivasti, että teksti näyttää hyvältä. Mie ja sie. Muistappas tyttö se. Tummalle kauniille naiselle tämän aloituksen silloin rakkaudella kirjoitin.


      • Olisipahänkinhalukas
        Aloittajamiesikävöipi kirjoitti:

        Voi, että miten hienosti kirjoitit tuon. Tähän ei voi olla kuin tyytyväinen. Taidat ajatella usein minua pohjosen poikaa? Olet itekki sieltä minun läheltä, etkö olekki? Tuo murre on semmonen kans. Sitä pitää sekottaa sopivasti, että teksti näyttää hyvältä. Mie ja sie. Muistappas tyttö se. Tummalle kauniille naiselle tämän aloituksen silloin rakkaudella kirjoitin.

        Kuules murunen,
        suloinen sydänkäpynen.
        Kirjoittaja oon muuan naikkonen,
        ihan vieras sulle,
        joku vain jokunen.
        Murretta voin täällä sekaan heittää,
        soppaa sopivasti palstalla keittää.
        Tosi oli silti rakkauden sana,
        täällä sen seurana trollivana.
        Toivon parasta onnea sulle,
        Kirjoitukses vaik ei osu mulle.


    • Mittääeisaajoseiyritä

      Voi hyvä ihime sun kanssas, vaikkolis kuinka herkkääki tämä ni jotaki pittää tehä toisen etteen :) eli jos tälle tummale naisele pohojosesta olis tämä, yhteyvenotto olis enempi ko toivottavvaa. Ettei mentäs ihan ohi vaan niinkö ei mittää ei kettää oliskaan. Kuule. Just sulle mies kohistan tämän toiveen.

      • Aloittajamiesikävöipi

        Olet harvinaisen oikiasa tuosaki asiasa. Mehän sen tiiämä parhaiten. Kuulessie, kyllä me tavathan kohtapuoliin. Ikävä meinaa iskiä aina välillä. Sitä on kuulemma liikhelä.


    • eräshymyhuuli

      voisitko kertoa hänelle ihan kasvotusten,,mä ainankin haluaisin kuulla ,kirjoitit todella kauniisti ...lämmitti sydäntä niin ihanasti.:)ap hyvää illanjatkoo...

    • Enunohda

      Mä olen myös kiitollinen eräälle miehelle siitä, mitä meillä oli. Se loppui keväällä, mutta kaipaan häntä edelleen. Alan jo toipua erostamme ja muistelen häntä lämmöllä. Toivon, että hänellä on kaikki hyvin ja voin sanoa, että rakastin häntä paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe