venäläiset naiset AAAAAHHH

onihaniiii

Minä haluan venäläisen dievuskan, koska suomalaiset ämmät on haisevia ja oksettavia ryhävalaita, mitkä ei osaa kuin valittaa. Ottakaa kaskelotit ihan vapaasti tumma mies. Sääliksi käy heitä miespoloisia, kun moisen juopon mätisäkin armoille joutuvat.

18

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkinsiat

      Met suomalaiset mieluummin juomme viinaa ja piereskelemme , kun viittimme suomimiestä passata ja nussia! Menkää sinne venäjälle koko porukka ja olkaa onnellisia.

    • Tamara34

      Minä ei haluu suomallinen mies. on juoppo kaiiki , tyhmiä, haisevat pahan haju.

      • Kiviikova

        Kun venäläistä himoitset, tule lappeenrantalaiseen myymälään. Kassajonossa ohitsesi väkisen tunkeilemista yrittävää senttaalikeijua kun vähän yrität ojentaa paikallisista käyttäytymistavoista, näet ilmeen, joka karistaa enimmät kalansuomut silmistäsi.


    • sumatransanni

      Tuo kommentti tarkoittaa ettet oo päässy suomalais naisen lähellekkään...hehheh...pistä sitten rahat venäläiseen....parempi niin....voi venäläis naisraukat..

    • VENÄLEXÄ

      kannattaa pysyä ryssistä kaukana jos vakavaa suhdetta ajattelit,mutta hauskaa niiden kans voi pitää,luvata maat ja taivaat,luvata vuoden seurustelun jälkeen naimisiin jos hyvin menee,ne hyvä uskoiset hölmöt tekevät kaikkensa miellyttääkseen miestä,mut vuoden päästä sit alkaa harkita sitä naimisiin menoa,voi hyväl tuuril viel vuoden verran saada hyvää kohtelua ja piparia,mutta ÄLKÄÄ MENKÖ NAIMISIIN,TAI AINAKI EROTKAA KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ.

    • UpeatVenäläiset

      "Minä haluan venäläisen dievuskan..."
      Minä myös. Onneksi venakkoja löytyy nykyään myös Suomesta. Erottuvat selvästi edukseen kaupungilla. Sen jätän kertomatta, missä kaupungissa.
      Katsotaan, jos joku löytyisi itsellekin.

    • trastui
    • kusihiki

      AAAAAAHHHHHHHH sitä hiivaviivojen tuoksua mikä pöllähtää hameiden alta. Suomalaiset kaskelotit haisee hieltä ja kuselta.

      • katkeraolet

        oikeinko kävit haistelemassa hahahahahahaaa


    • Halutneonhiirelläkin

      Ottakaa ihmeessä venäläinen nainen jos lompakossa
      löytyy pitoo! Ryssät ei ole köyhille miehille.
      On eri asia haluta kuin tietää.
      Jos et ole koskaan ollut venäläisen naisen kanssa niin
      selvitä ensin miten paksun lompakon se vaatii.
      Ota sellainen nainen millä on lapset jo valmiina niin
      saat maksaa kaikkien menot.
      ONNEA!!!!!!!

    • Onnettomat

      Juuri näin!

    • erittäinepäluotettavia

      Erään edesmenneen tuttavani setä oli avioliitossa venäläisen naisen kanssa. Kerran tämä setä oli soittanut tuttavalleni, kun oli ollut tämän naisen seurassa. Puhelimeen oli kuulunut, kun mies oli alkanut huutamaan kuin henkensä hädässä. Myöhemmin he erosivat. Venäläinen nainen kävi varastelemassa tämän herran asunnosta tavaroita, ja mies joutui vaihtamaan lukot oveensa.

      Tuttavani seurusteli vähän aikaa Suomessa asuvan venäläisen kanssa. Naisella oli aikuinen poika, ja mies venäjällä, josta hän oli eronnut. Nainen havitteli jatkuvasti miehen rahoja. Kun mitään ei tippunut, nainen kyllästyi ja lähti mitään ilmoittamatta venäjälle tapaamaan entistä miestään. Muuten kyllä oli ihan kaunis, turvotetut huulet, tekoripset, tekokynnet, tekohiukset, tekohampaat, tekorinnat jne. Myöhemmin kun mies löysi suomalaisen naisen, kiinnostui venäläinen nainen uudelleen, mutta ei onnistunut enää.

      • Tekonaisia

        Ja suomalainen mies ei muka halua naista, jolla on silikonitissit ja botoxhuulet, paskapuhetta taas! On nähty, kuinka miehet katselee niitä Kim Kardashianeja ja Marianne Kallioita. Vai ei tekonainen kelpaa? Mutta sitten jos nainen on meikannut hillitymmin ja värjännyt hiuksensa, niin johan onkin ruma, mutta silikonit ja botoxit onkin kauniit. Ne ei tosin ole ikuiset. Miehethän näyttää haaveilevan tekonaisista. Voisitte ostaa myös seksinukenkin, niiltä löytyy tekopimppakin.


      • tekotissit
        Tekonaisia kirjoitti:

        Ja suomalainen mies ei muka halua naista, jolla on silikonitissit ja botoxhuulet, paskapuhetta taas! On nähty, kuinka miehet katselee niitä Kim Kardashianeja ja Marianne Kallioita. Vai ei tekonainen kelpaa? Mutta sitten jos nainen on meikannut hillitymmin ja värjännyt hiuksensa, niin johan onkin ruma, mutta silikonit ja botoxit onkin kauniit. Ne ei tosin ole ikuiset. Miehethän näyttää haaveilevan tekonaisista. Voisitte ostaa myös seksinukenkin, niiltä löytyy tekopimppakin.

        Olin itse erään toisen maalaisen miehen kanssa, jolla oli sitä ennen ollut venäläinen nainen. Venäläinen nainen oli kyllästynyt, kun miehellä ei ollut antaa rahaa. Mutta sen jälkeen, kun aloin itse seurustella tämän miehen kanssa, ja hän alkoi pikkuhiljaa minun kanssani saada asioitaan paremmalle tolalle siitä kuopasta, missä oli, niin johan alkoi venäläistä akkaa taas kiinnostamaan. Minulla sattuu olemaan oma talous jollain tavalla varmemmalla pohjalla, ja pystyin tukemaan tätä miestä suomalaisessa yhteiskunnassa, niin, että hänenkin asiat alkoivat selvitä. Venäläinen akka ajatteli, että, jos mies oli nyt päässyt minun kauttani vaurastumaan, niin hän yrittää puskea itsensä iljettävällä tavalla lihavien ja ylipullottavien tekotissiensä kanssa väliin, niin että saisi samalla varastettua minunkin omaisuuteni.

        En usko, että oltaisiin meidän suhteessa mitään tekonukkea tarvittu, olen itse tarpeeksi nukkemainen, mutta meidän suhteessa seksi ei ole muutenkaan ollut pääroolissa. On ollut kuvioissa hieman järkevämmät asiat, ja ollaan oltu enemmän sisarellisia, kuin seksisuhteessa. En kirjoita tätä sen vuoksi, että olisin mustasukkainen tai kateellinen, mutta ainoastaan sen vuoksi, kun se keinotekoisuus ja miesten taloudellinen hyväksikäyttäminen ärsyttää ainakin itseäni. Me ollaan maksettu kaikki menot tasapuolisesti. Jos on esim. käyty ulkona syömässä, niin kumpikin maksaa vuorotellen.

        Kyllähän ne tekotissit ja botox huulet vievät helposti miehen seksuaalisen vietin mukanaan, mutta en usko, että kukaan järkevä mies voisi vakavasti ajatella suhdetta sellaisen naisen kanssa. Minusta ainakin ne huulet ovat todella iljettävän näköiset, kun ne on paksunnettu liikaa. Ja jos on niin isot tissit, ettei kunnolla mahdu mikään pusero päälle, ja tissit pullottavat puseron läpi, ja näkyvät usein vielä avonaisesta kaula-aukosta.

        Mutta kyllä tekonaisia löytyy suomalaisistakin ihan samalla tavalla. Minun puolesta miehet saavat katsella ketä haluavat, enkä ainakaan itse halua ketään määräillä tai vartioida. Jos joku mies saa iloa ja nautintoa itselleen tekoblondeista ja tekonaisista, niin sallin sen heille, ja olen antanut omalle exällenikin vapaat oikeudet. Tehkööt mitä tykkää. Niin aion itsekin tehdä.


    • Minulle kelpaisi venäläinen nainen joka on mustien pakolaismiesten perään.

    • Hkio

      Venäläinen työkaverini sanoi että hyva mies minulla. Suomalainen mies.Riittää ettet ole juoppo ja annat pankkikorttisi hänelle vapaaseen käyttöön

    • Amaliaaaa

      Kyllähän se niin on et luonnottomuudestahan ne miehet tykkää. Minunkin anotektisen laihaa kaveria haetaan kilvan tanssimaan kun olemme ulkona. Naisen täytyy painaa alle 45kg jotta kelpaa. Itse valitsen mieluummin normaalin ja tasapainoisen syömisen kuin miehet

    • Anonyymi

      Nadja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe