Artic nutrion

kiinnostunutkovasti

Artic nutrion. Millaisia tuotteita? Minulle yksi rouva tarjosi näitä. Onko tuotteet hyviä. Alkoi vähän kiinnostamaan tuo kun olen jäämässä työttömäksi.

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nalle_Nukkaala

      Miltä niiden tuotteiden hinta sinusta vaikutti? Ostaisitko niitä itse omaan käyttöösi?

      • kiinostunutkovasti

        Voisinkyllä ottaa ihna normi luonatituotteiden hintoja, Samaa luokkaa kuin luontaistuotekaupasta. Marketti kamaa kyllä saa varmaan halvemmalla.


    • justjuuu

      Artic Nutrion. Mikäs tämä tälläinen yritys on? Onko jotain pillereitä vai mitä?
      Kertokaapa vähän tarkemmin onko tästä millaista sanomista. Pitää käydä googelissa katsomassa.

    • JA123

      Tuotteet vaikuttaa hyviltä ja taitaa olla ihan kotimaisita aineistakin valmistettu. Terveys on koko ajan enemmän ja enemmän tapetilla ja hattua täytyy nostaa tällaisille yrityksille. Mitä pahaa on myydä laadukkaita tuotteita tällä systeemillä. Jos menet ostamaan luontaistuotekaupoista samanlaisia tuotteita niin maksaa nekin huomattavasti enemmän kuin marketista ostetut. Itse en missään nimessä laittaisi rahaa esimerkiksi Prismasta ostettaviin vitamiineihin. Ensiksi niissä ei ole sitä tehoa mitä on luontaistuote kaupoista saatavista. Olen huomannut että myös nämä mitkä on saatavilla verkostomarkkinoinnin kautta on puolet tehokkaampia kuin marketti tavara.
      Tämän voi jokainen tarkistaa itse jos vain haluaa.

      Suosittelen kyllä kaikille Artic Nutrionin tuotteita.

      • Höyrypää

        " Ensiksi niissä ei ole sitä tehoa mitä on luontaistuote kaupoista saatavista."

        Älähän nyt sekoile.


    • kuhh

      Eikö tää oo entinen ecoway

    • vedätys

      No, mukana olleena tiedän että tuotteet ihan jees, mutta muu toiminta mättää pahasti. en lähtisi enää mukaan. kokemusta on .

    • Kannattaa ehtottomasti lähteä mukaan. Kyseessä on verkosto markkinointi josta saa aina suuret tulot. On totistettu että verkosto markkinointi on maaliman suurin bisness ala. Sinne kannattaa sioittaa! Verkosto markkinointi kannattaa. Aina tulee tuloja! Hannu ja kansalainen jussilakin sanoi näin. Ja sitten walrus ja parhiala, neljä miljaaartia tollaria kuussa ansaittee, kannattaa lähteä mukaan! Verkostoon!

      • MAAJ0HTAJA

        Nyt meni överix.


      • MeePliisPois

        Mitä helvettiä sä ylipäänsä kommentoit täällä tai missään, kun sä et osaa lukea, etkä kirjoittaa...? Asiassakaan sä et ikinä pysy, vaan selität kaikkee puuta heinää paskaa asian vierestä.

        Ja ei, mulla ei ole ko. lafkan kanssa mitään tekemistä, mutta ärsyttää tuo sun kommentoinnin taso, joka on kun alakoululaisella, joka eksyy ensimmäistä kertaa keskustelupalstalle....


      • Verkostovänkäri

        Jantteri sinä olet, ihan selvä verkostojantteri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe