Tuntuu tosi ihanalta

Paljaana1

Ajoin juuri itse kullini-/pallini paljaaksi. Näyttää ja tuntuu tosi kiihoittavalta! Suosittelen kokeilemaan.

37

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyux

      Minäkin ajan Aina kaikki karvat pois on todella mukavaa olla posliini ok juttu??

      • Nakedman

        Olen kullistani karvaton kaveri ja tykkään helvetisti karvojen ajelusta. Teen sen
        hitaasti ja nautiskelen - viineiseen pisaraan asti.


    • nainenihanainen

      Mistäpäin olet paljaaa 1, pääseekö kokeilemaan? Olen Järvenpäästä.

      • fdert

        Mihin sinuun saa yhteiyttä moi moi vaan


      • nainenihanainen

        fdert,laita sinä yhteystietosi.En pääse kirjautumaan,enkä voi laittaa puh.numeroa kaikkien nähtäväksi. moi,moi,


      • Paljaana1

        Kyllä sä saisit kokeilla ;-)


      • Paljaana1

        Oi nainenihanainen, saisit mieluusti kokeilla ;-)


      • jhyui

        Kyllä saisit katsoa ja kokeilla moi moi vaan yksi posliini ??


      • Paljaana1

        Saisinko kokella ;-) kulliasi ?


      • hgfrew

        Kyllä ja viellä imeä kovasti että tulee kaikki ulos??


      • Otatko

        Imisitkö sä multa kaikki suuhusi?


      • Nakedman
        Paljaana1 kirjoitti:

        Saisinko kokella ;-) kulliasi ?

        Tottakai sä saisit kokeilla. Sitä vartenhan menen uimahalli saunaan, että jätkät saiss kokeilla karvatonta kaluani..aahh ..!Nakedman


      • Paljaana1

        Se olis aika kiva tehdä sulle.


    • HerrLederhose

      Tervetuloa posliinikerhoon :) Ajelun olen tosin vaihtanut epilointiin. On kivempi kun sänki pysyy poissa viikon.

    • fghip

      Minä ajoin karvat pois kyllä tuntuu hyvältä taas meinaan munan karvat nyt ollaan täysin ilman karvoija jee jee.

    • Sheivattu
    • uoipoiuu

      Talviturkkia ei ole ollut käytössä enää pariin vuosikymmeneen. Karvattomana paras vuoden ympäri. Hyvältä tuntuu runkatessa ihanan sileät pallit...

      • Paljas2

        Samoin mulla paljaat pallit aina.


      • Paljad
        Paljas2 kirjoitti:

        Samoin mulla paljaat pallit aina.

        Paljaana täälläkin.


    • Kaljukalusto

      Kullin, pyllyn ja pallit ajelin minäkin, aah nyt on ihana vetää käteen!

      • Paljaana1

        Samoin täällä, On täysin paljaana ja ajon jälkeen kostuu kivasti. Haluaisitko kokeilla miten liukas se on?


      • kjml

        Haluasin runkkata sitä kovasti ja naistaa myös


      • Paljaana1

        Haluaisitko,et runkkaisin sua samalla kun imisit mua?


      • sjkle

        Sopii ninulle nami nami


      • dhtj

        Haluaisitko laueta suuhuni?


      • Siistitty

        Kyllä ajelen itseni posliiniksi aika ajoin ja tuntuu hyvältä, runkkauksessa tuntuu mahtavalta.


      • roiy

        Olen samaa mieltä,että runkkaminen tuntuu tosi hyvältä???


    • sänkipalli

      Vetelin hetki sitten pallit ja varren puhtaaksi mulkustani höylällä, tuntuu kiihottavalta ja näyttää irstaalta tuollainen karvaton iso elin, kuin häpeilisi ja varovasti nostaa päätään, tarvitsisi hiukan vieraan kättä varmaankin että reipastuisi ja pääsisi pystyyn, nyt ikään kuin kyyhötelee.

      • Kokeillaanko1

        Tykkääkö miehen kädestä?


      • derty

        Kyllä tykään kovasti olisi kukka sitä runkkaisi kovaa??


    • Paljaspalli

      Uuden vuoden kunniaksi ajelin kyrpäni aivan paljaaksi, näyttäää tosi seksikkäältä juhlakunnossa ;-)

      • Ajattelin samaa: uusi vuosi ja elämä puhtaalta pöydältä, tässä tapauksessa alapää posliiniksi. Antaa sitten karvat kasvaa ja ajelee uudelleen kesäkauden alkajaisiksi, kun nakurannatkin aukeaa.


    • HoikkaNuorimies

      Aah... Tykkäisin niin kovasti nyt runkata jonkun miehen munaa... Yhdessä toisillemme tehtäis sitä. Mua himottaa yleensä itseäni nuoremmat tai sitten vanhempi ukko joka tavallaan käyttäis hyväksi...

    • zawq

      Justiin t ulin kylystä ja ajoin pallit ja munan paljaaksi hyvältä tuntuu nyt alkoi vähän seisomaan ok asia että ajaa kulin karvat pois jee jee??

      • Paljaskalusto

        Just lauantai saunassa, samalla karvat lähtee kaulasta alaspäin eli kaikki pois, kulli heiluu puolijäykkänä, tää on ihan ok juttu mulle.


      • Kovana79

        Aikas hyvän näkönen kulli


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe