salatut viestit

tutkimustaMenossa

Kuuluuko Windows exploreriin tai mozillaan automaattisesti asetukse, joilla voidaan salata sähköpostiin tulevat viestit. Siansaksaa on löytynyt värillisenä sekä<> merkkejä rivien alussa. Näin väitetään että asetukset on ollu valmiina. Sitte viestejä haetaan postmaster blää blää, tunnuslauseella. Olenko oikeilla jäljillä. Varmasti joku osaa valottaa kun mulle sanotaan vaan että ite olen keksiny.

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikuuluei

      Ei. Gmail salaa viestit.

      • pähkähulluKeksijä

        Just nii gmail on käytössä, saapuneet viestit jossain label haa tiedostossa , ihmeellisiä siansaksasia kirjoituksia, piilota sieltä ja hae salasanalla tuolta. Se ja se on siinä ja siinä muodossa......kirjautumidia jokapsikkaan, missä sähköpostia voi käsitellä. Muuten onko pikanäppäimet valmiina, olen 'tutkimukseni' perusteella ymmärtänyt , ladattavaa kamaa myös ne on. Kun teen näitä löytöjä, niin olen hullu ja ite asentanu näitä vahingossa kun olen syynännyt konetta. Aika monimutkaisia asioita minun ladattaviksi.


      • siisLABELhas

        Sorry kirjoitusvirheet, silmät itkusta turvoksissa.


      • minävielä

        Onko nämä piilota ja salaa viestit sekä älä näytä jutut pitäny asentaa erikseen esim. asetuksista


      • automaattisestigmailissa
        minävielä kirjoitti:

        Onko nämä piilota ja salaa viestit sekä älä näytä jutut pitäny asentaa erikseen esim. asetuksista

        Ei pidä.


      • ErikoistaToimintaaTäällä

        Kiitos kun selvititte tän jutun.
        Seuraava kysymys koskee inspect element-juttua, mikä tarkoitus sillä on tietsikalla, esim.sähköpostissa. Voiko sähköpostit koodata "siansaksalle". Olen lukenut täällä Smime:stä, voiko yksityinen henkilö saada sen puhelimeensa. Liittyykö tämä postmaster blää, josta voi hakea viestejä tunnuslausetta tai salasanaa vastaan viestit, jotenkin Smimeen.
        Tässä monta mieltä askarruttavaa kysymystä. Olisin hyvin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan mulle. Niin vielä sellanen kysymys että minkälaisia vaihtoehtoja yleensäkin on viestien ja sähköpostin piilottamiseen tai salaamiseen, niin puhelimessa kuin tietsikalla. Erilaisia tukien avaamisia lukuunottamatta.


      • iSiSiSiSiSiSiSi

        Taas tuli höpöjä kirjoitusvirheitä :D, erilaisten tilien avaamista siis tarkoitin.


    • v3H4XkbC

      Selaimiin ei automaattisesti kuulu sähköpostinsalausta. Vaikka salausta mainostetaan sähköposteissa niin se on tavallaan humpuukia. Posti on aina jossain vaiheessa salaamattomana matkan varrella.

      Vain S/MIME ja PGP salaukset takaavat viestin suojauksen lähettäjältä vastaanottajalle. Postiohjelmissa salaaminen ja purkaminen on helppo homma, joka tapahtuu automaattisesti postiohjelmalla tai sen lisäpalikalla.

      S/MIME on lähes kaikissa postiohjelmissa. Sertifikaatti (avaimet) pitää ostaa joltain varmentajalta.

      PGP on usein lisäpalikalla toteutettu. Avaimet luodaan itse eli homma on ilmaista eikä tarvitse luottaa vieraan tekemiin avaimiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe