Kirjoita mulle! Puhu mulle! Selitä mulle!

olenkoväärässävaioikessa

Kerro mitä tunnet! Olen ihan tuuliajolla ja kaipaan sua ankkurikseni.
Missä sä olet? tule takaisin ja selitä tämä paha olo pois, sano että kaikki on hyvin ja kunnossa ja että haluat vielä....

50

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenkerromulle

      Eipä tarvinnut tehdä aloitusta aiheesta... täysin samat fiilikset kun sulla.

      • olenkoväärässävai

        Sä tuskin olet hän, enkä täältä edes etsi.
        Tiedän missä hän on, tai siis yhteystapa. En vain enää voi ottaa yhteyttä itse, en vain voi, en ennen kuin saan tietää enemmän. Ja näyttää siltä etten saa. Piti vaan saada ajatuksia sanoiksi jonnekin, surullista....
        Onnea sinulle sinun taipaleellesi!


      • ed___
        olenkoväärässävai kirjoitti:

        Sä tuskin olet hän, enkä täältä edes etsi.
        Tiedän missä hän on, tai siis yhteystapa. En vain enää voi ottaa yhteyttä itse, en vain voi, en ennen kuin saan tietää enemmän. Ja näyttää siltä etten saa. Piti vaan saada ajatuksia sanoiksi jonnekin, surullista....
        Onnea sinulle sinun taipaleellesi!

        En varmaan olekkaan koska olen hänelle tunteeni kertonut. Hänellä taitaa olla toinen mies...


      • olenkoväärässä
        ed___ kirjoitti:

        En varmaan olekkaan koska olen hänelle tunteeni kertonut. Hänellä taitaa olla toinen mies...

        Tunteiden kertominen on hyvä juttu ja toivon että saat asiasi luistamaan. Miksi epäilet toista miestä?


      • Onkotämä
        olenkoväärässävai kirjoitti:

        Sä tuskin olet hän, enkä täältä edes etsi.
        Tiedän missä hän on, tai siis yhteystapa. En vain enää voi ottaa yhteyttä itse, en vain voi, en ennen kuin saan tietää enemmän. Ja näyttää siltä etten saa. Piti vaan saada ajatuksia sanoiksi jonnekin, surullista....
        Onnea sinulle sinun taipaleellesi!

        Mies jotenkin piilossa? kun pitää saada tietää enemmän...


      • rakastuinsilti
        Onkotämä kirjoitti:

        Mies jotenkin piilossa? kun pitää saada tietää enemmän...

        Jos on piilossa niin piilossa omissa ajatuksissaan.
        Ehkä en ole ajatustensa arvoinen, tiedä häntä sitten.


      • Onkotämä
        rakastuinsilti kirjoitti:

        Jos on piilossa niin piilossa omissa ajatuksissaan.
        Ehkä en ole ajatustensa arvoinen, tiedä häntä sitten.

        Samaistuin :| mäki piilottelen omien ajatusten sisällä. Ajattelin kumminkin myös yhtä vaikka piilottelenki.


      • miksipiilottelet
        Onkotämä kirjoitti:

        Samaistuin :| mäki piilottelen omien ajatusten sisällä. Ajattelin kumminkin myös yhtä vaikka piilottelenki.

        Onko pakko? Kannattaako?


      • Onkotämä
        miksipiilottelet kirjoitti:

        Onko pakko? Kannattaako?

        Tuntuu pakolliselta mut ei se kannata.


      • miksipiilottelet
        Onkotämä kirjoitti:

        Tuntuu pakolliselta mut ei se kannata.

        Miksi tuntuu pakollisesta? Varattu? Uskallus? Yksipuolisuus? Omien tunteiden vähyys?


      • Onkotämä
        miksipiilottelet kirjoitti:

        Miksi tuntuu pakollisesta? Varattu? Uskallus? Yksipuolisuus? Omien tunteiden vähyys?

        Kun en ole enää varma hänestä :| eli kai tää on yksipuolista nykyään.


      • olinväärässä
        Onkotämä kirjoitti:

        Kun en ole enää varma hänestä :| eli kai tää on yksipuolista nykyään.

        Minä ainakin kaipaan ja tykkään yhtä paljon edelleen. Kipu sydämessä luovun, hän ei halua minua.


      • Onkotämä
        olinväärässä kirjoitti:

        Minä ainakin kaipaan ja tykkään yhtä paljon edelleen. Kipu sydämessä luovun, hän ei halua minua.

        Mistä tiiät ettei halua?


    • lähetäänekasiitä

      mitä väylää pitkin?

    • selitäsiinäsitten

      Kuka olet?

      • eteläsuomi

        Eräs joka kaipaa miestä joka käväisi elämässäni. Haluan hänet. Haluan elämän hänen kanssaan, tavalla tai toisella.


      • vähänKohdistusta
        eteläsuomi kirjoitti:

        Eräs joka kaipaa miestä joka käväisi elämässäni. Haluan hänet. Haluan elämän hänen kanssaan, tavalla tai toisella.

        missäpäin eteläsuomea? suht. laaja alue.


      • eteläsuomi
        vähänKohdistusta kirjoitti:

        missäpäin eteläsuomea? suht. laaja alue.

        En tarkenna, en halua löytää täältä ketään, varsinkaan häntä. Tämä paikka on minulle vain sanojen purkauspaikka, ei palstaelämää.
        Toivon silti että te (me) kaikki jotka ollaan vähänkin epävarmoja rakkauksiemme kanssa että selvitettäis asiaa, että rohkeasti lähestytään toista ja vasta sitten kun on ihan varma että suhteen jatkuvuutta ei ole, silloin vasta luovuttaa. Teethän sinäkin niin, lupaatko? :)


      • sovittu_
        eteläsuomi kirjoitti:

        En tarkenna, en halua löytää täältä ketään, varsinkaan häntä. Tämä paikka on minulle vain sanojen purkauspaikka, ei palstaelämää.
        Toivon silti että te (me) kaikki jotka ollaan vähänkin epävarmoja rakkauksiemme kanssa että selvitettäis asiaa, että rohkeasti lähestytään toista ja vasta sitten kun on ihan varma että suhteen jatkuvuutta ei ole, silloin vasta luovuttaa. Teethän sinäkin niin, lupaatko? :)

        okei..


      • Entarkenna
        eteläsuomi kirjoitti:

        En tarkenna, en halua löytää täältä ketään, varsinkaan häntä. Tämä paikka on minulle vain sanojen purkauspaikka, ei palstaelämää.
        Toivon silti että te (me) kaikki jotka ollaan vähänkin epävarmoja rakkauksiemme kanssa että selvitettäis asiaa, että rohkeasti lähestytään toista ja vasta sitten kun on ihan varma että suhteen jatkuvuutta ei ole, silloin vasta luovuttaa. Teethän sinäkin niin, lupaatko? :)

        Mutta olen jo pallon heittänyt toiselle.. hänen ei tarvitse kuin vastata jos haluaa asian selvittää.


      • eteläsuomi
        Entarkenna kirjoitti:

        Mutta olen jo pallon heittänyt toiselle.. hänen ei tarvitse kuin vastata jos haluaa asian selvittää.

        Mitä sanoit tai kysyit? Oliko tarpeeksi selkeäsit heitetty pallo?


      • Entarkenna
        eteläsuomi kirjoitti:

        Mitä sanoit tai kysyit? Oliko tarpeeksi selkeäsit heitetty pallo?

        Yhdellä sanalla kuvailin omaa tunnetta. Vastaa jos vastaa.. Selitän jos vastaa.


      • ehkäkuitenkin
        Entarkenna kirjoitti:

        Yhdellä sanalla kuvailin omaa tunnetta. Vastaa jos vastaa.. Selitän jos vastaa.

        Tänne olet sen sylkäissyt vain. Puhelimessa tai kasvotusten sanotaan tärkeät asiat tärkeille ihmisille.


      • Entarkenna
        ehkäkuitenkin kirjoitti:

        Tänne olet sen sylkäissyt vain. Puhelimessa tai kasvotusten sanotaan tärkeät asiat tärkeille ihmisille.

        En sylkäissyt tänne vaan laitoin sen ihan hänelle suoraan.


      • sesanaoli
        Entarkenna kirjoitti:

        Yhdellä sanalla kuvailin omaa tunnetta. Vastaa jos vastaa.. Selitän jos vastaa.

        Ikävä


      • Tsemppiä
        sesanaoli kirjoitti:

        Ikävä

        En ole tuota sanaa kuullut pitkään aikaan. Väärä henkilö. Onnea sinulle taipaleellesi!


      • Entarkenna
        Tsemppiä kirjoitti:

        En ole tuota sanaa kuullut pitkään aikaan. Väärä henkilö. Onnea sinulle taipaleellesi!

        Ei ollu ikävä. Mut eipä tuolla nyt niin suurta merkitystä ole.


      • itkutulitaaseteläsuomess
        Entarkenna kirjoitti:

        Ei ollu ikävä. Mut eipä tuolla nyt niin suurta merkitystä ole.

        Mulla on sitä miestä ikävä ja voisin sen kirjoittaakin. Mutta en viitsi. Haavaa turha nyppiä. Ja kukaan itseään haluaa tyrkyttää kun toinen ei kerran halua.


      • Öhömnn

        Lähetettä pukkaa taas.


      • eteläsuomi
        Öhömnn kirjoitti:

        Lähetettä pukkaa taas.

        Lähetettä? Minne?
        En taida olla sinun kaipaamasi henkilö.
        Mutta saa minulle laittaa yhden tietyn tyypin tulemaan lähetteellä, en laittaisi vastaan.


      • Mihinpäin
        eteläsuomi kirjoitti:

        Lähetettä? Minne?
        En taida olla sinun kaipaamasi henkilö.
        Mutta saa minulle laittaa yhden tietyn tyypin tulemaan lähetteellä, en laittaisi vastaan.

        Etelä-suomee pistetään tulemaan?


    • shhkulta

      Ihan rauhassa <3 kaikki on hyvin :)

      • olenkoväärässä

        Ei ole. Mutta onnea teille!


      • hienoasulle

        että teillä, sulla ja ap lla on kaikki hyvin. kullallasi ja sulla.


    • uskallatkokertoa

      Onko hän josku asunut sinun kanssasi saman katon alla?

      • olenkoväärässä

        Ei ole asunut.


    • hyvämutteiriittävä

      Mulla se sysäys on hänen näkemisensä..

      • Seriitäei

        Niin mullakin.


    • tuletakaisinminne

      Ei se tätä kautta onnistu.

    • Womansworth

      Pystyitkö olemaan mies, joka kantaa vastuunsa ja luo turvan? Vai haitko itsellesi paapojaa,äitihahmoa?

      • MäHyväksynKaiken

        Kuules, jos se vain ei innostunu susta sillä tavalla. Hyväksy se. Terv. Toinen jossa nähdään kaveri taikka äitihahmo.


    • olinväärässä

      Ei selityksiä, ei sanoja, vain tuhat kuollutta unelmaa.

      Voi hyvin rakas, sillä rakastinhan sinua hetken.

      Onnea elämääsi ja rakkautta, olet ne ansainnut, vaikket minua
      siihen mukaan halunnutkaan.

    • emeet1

      Mikset itse kirjoita? puhu? Minulla kävi niin, että kun en itse puhunut heti ylenpalttisesti niin nainen johon olin tutustunut (ilmeisesti) loukkaantui minulle tästä minun käytöksestä ja poisti minut sosiaalisesta verkostostaan. Olin juuri ottamassa häneen yhteyttä (sain rohkaistua itseni tiettyyn mielentilasn) mutta huomasin, että oli poistanut minut ja nyt en ainakaan uskalla ottaa yhteyttä kun ei edes kertonut minulle syytä. En tiennyt mitä sanoa kun pelkäsin mitä voin sanoa tai kysyä ja nyt kärsin siitä. Neuvoni on... ole sinä sitten se joka ottaa yhteyttä jos haluat jotain kohdehenkilösi kanssa saavuttaa. Sinulla voi olla vielä mahdollisuus... minun on tainut jo mennä ellen uskalla itse ottaa yhteyttä ja sitä epäilen.

      • kokeilisitkoedes

        Olen puhunut. Liikaakin. Se siitä. Ei ollut määrä tapahtua. :(

        Mutta tekstistä tuli eräs vanhempi tarina mieleen. Itse poistin kerran erään ihmisen facekavereista koska oli liian kivuliasta pitää lähellä.
        Voisiko sinulla sittenkin olla vielä toivoa? Voithan kysellä vaikka kuulumisia kuten keneltä tahansa kaverilta. Kannattaisiko kokeilla edes? Tsemppiä!


      • Sydäntietääihomuistaa
        kokeilisitkoedes kirjoitti:

        Olen puhunut. Liikaakin. Se siitä. Ei ollut määrä tapahtua. :(

        Mutta tekstistä tuli eräs vanhempi tarina mieleen. Itse poistin kerran erään ihmisen facekavereista koska oli liian kivuliasta pitää lähellä.
        Voisiko sinulla sittenkin olla vielä toivoa? Voithan kysellä vaikka kuulumisia kuten keneltä tahansa kaverilta. Kannattaisiko kokeilla edes? Tsemppiä!

        Entä sinä itse? Selvititkö koskaan välejäsi poistamasi henkilön kanssa? Kiinnostaa.


      • kokeilisitkoedes
        Sydäntietääihomuistaa kirjoitti:

        Entä sinä itse? Selvititkö koskaan välejäsi poistamasi henkilön kanssa? Kiinnostaa.

        Kai mä selvitin sen verran kuin pystyin. Puhua yritin ja kun toinen ei antanut tarpeeksi vastakaikua oli vaan uskottava ettei siitä suhdetta saa. Noin sen oli määrä mennä ja toivon että hänellä on nykyään asiat hyvin. Pelkkä kaveruus oli tuolloin liian paljon pyydetty, en siihen silloin pystynyt. Mukava mies ja tykkäsin hänestä oikeasti. Toivon hänelle onnea ja rakkautta!


    • eikuntosalia

      Minä olen nainen joka ei harrasta kuntosalilla käymistä kun katso itse olevani sen verran hyvässäkunnossa, että en tarvitse sellaista kuntoilua ja kun minua ei kiinosta sellainen, mutta minä kyllä joskus käyn kävelylenkeillä käyn silloin kun töiltäni kerkiän.

    • jokuvaanjossain

      Kotonahsn minä. Olet mun kaksoisliekkini.

    • blööö

      En kirjoita!! En puhu!! En selitä!!

    • mitävitunvälii

      on tuntemattomien puheilla, selitä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe