kuinka usein seksiä

mitenmuilla

Kuinka usein viikossa muut keski-ikäiset parit harrastaa seksiä viikossa? Utelias olen kun omassa suhteessa on omasta mielestä liian vähän. 40v pari ollaan. Kuinka monella asia hiertää ja halut epätasapainossa?

20

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

      Yleensä 4-6 kertaa.Aika sopivasti.Vaimo haluaisi ehkä useamminkin.
      50v kumpikin

      • näinpä_täällä

        Mukavan paljon teillä :) täällä 3-4 kertaa viikossa.
        50v samoin.


    • Parisuhteessa ollessani ei viikottain ei aina kuukausittainkaan.

    • eåpkoepokeropt

      Yleensä kerran viikossa. Joillakin viikoilla kaksi kertaa viikossa. Me ollaan molemmat erittäin tyytyväisiä sekä laatuun että määrään, ollaan siitä puhuttu. Jos toinen haluaisi enemmän, niin varmasti saisikin enemmän, mutta meille on hyvä just näin. Nämä on niin ihmisestä riippuvaisia juttuja, että on kurjaa jos ei tarpeet kohtaa.

    • mitentästäaattelis

      Meillä vai viikonloppuisin onko tällänen normaali? Mies ei halua kuin viikonlopuisin noin 1-2 krt. Viikolla harvemmin. Onko muilla?

    • khfuiolhgh

      Tulin kateelliseksi tosta 4-5 krt

    • Haluaisinjokapäivä

      Itse haluaisin joka päivä (42)...mies(42) joka kolmas max....hö.
      Hoitelis edes käsin mutta näprää enemmän kännykkää päivässä kuin mua.

      Mutta näillä mennään. Onneksi osaan touhuta yksinkin.

    • viiskymppiset

      3-4krt/vko ja viiskymppisiä ollaan (vuoden verran yhdessä). Tyytyväisiä molemmat.

    • M50N40

      Emme asu pulisoni kanssa saman katon alla, joten seksiä on tosi paljon kun ollaan yhdessä. Tapaamme noin pari kertaa viikossa ja aina meillä seksiä on, mutta ne viikonloput kun kummallakaan ei ole lapsia, ovat aika villejä. Silloin ei voi laskea kertoja.

    • 7167

      Saan vaimoni kiinnostumaan syvemmälle menevästä seksistä pari kertaa viikossa. Joskus kolmekin.
      Olen todistellut itselleni, että tilanne on kohtuullinen 67-vuotiselle naiselle.

    • MelkeinViiskyt

      N. 1-3krt/vrk. Tosin välillä saattaa olla muutaman päivän tauko, ettemme tapaa. Hyvä niin ;)

    • 243522

      Lopetettiin se touhu lasten synnyttyä. Lapset myöhäisessä teini-iässä.

      • dramaq_

        Etkö kaipaa seksiä? Entä puolisosi? Minua ei jaksaisi kiinnostaa seksitön liitto.


      • 243522
        dramaq_ kirjoitti:

        Etkö kaipaa seksiä? Entä puolisosi? Minua ei jaksaisi kiinnostaa seksitön liitto.

        Elämä oli vuosikausia melkein sietämätöntä, mutta jaksettava oli lasten takia. Nyt seksi on jo painunut taka-alalle. Puoliso ei ole valittanut.

        Kun perheen perustaa, kyse ei ole kiinnostuksesta. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • arki_haastavaa

        Meilläkin on lapsista kaksi erityistarpeisia lapsia. Voimat ovat koetuksella ihan arjen pyörittämisessä. Aikaa minulla ei ole puolisoni kanssa kahden juurikaan. Jos joskus olisi myöhäisillalla aikaa niin väsyttää kun aamulla pitää nousta aikaisin töihin ja laittamaan lapsia valmiiksi ja aamut ovat tosi haastavia. Jaksettava on. Itseä ei voi kovinkaan paljon ajatella. Puoliso kyllä pettynyt tähän elämään mutta itse ajattelen, että ehkä nämä haasteet ovat minulle laitettu sen vuoksi, että minun on kasvettava henkisesti. Yritän näin hyväksyä osani valittamatta (vaikka en minä ihan valittamatta osaa olla). Puolisoni on tuossa jos jaksaa, mutta jos ei jaksa, niin ymmärrän, jos lähtee. Lasten erityistarpeisuus on minun ristini ja tietysti puolisoni risti, ja yritän kantaa tämän ristin kunnialla voimieni mukaan. Aloittajan kysymä asia on aika taka-alalla meidän elämässä tällä hetkellä.


    • keskimäärin

      3-4 krt viikossa. 20 v yhdessä

    • näinonhyvä

      30 vuotta yhdessä ollaan 50 viimeksi pari vuotta sitten nuorena noin kerran viikossa sitten pikkuhiljaa välit pidentyi.nyt ollaan ihan tyytyväisiä ja muuta kivaa on tullut tilalle

      • Vaimorakas

        No huh...onneksi löytyi tällainenkin. Hienoa, että on noin aktiivista seksielämää jollain. Meillä 30 vuotta yhdessä olleilla. M59, N 57, seksiä on 1 - 4 kertaa kuukaudessa ja se on ihan ok. Halut on olemassa mutta kaikkea muuta kivaa on tullut myös tilalle. Seksin merkitys ei ole niin suuri kuin aikaisemmin vaikka hyvinkin vallattomia aikoinaan oltiin sillä saralla.

        Mutta riittänee kai se, että itse ja puoliso on tyytyväinen, olipa seksiä kerran päivässä tai kuukaudessa tai ei lainkaan.


    • JokesBob

      Muutamia kertoja kuukaudessa ehkä,, asutaan erillään... eikä nyt kauheasti häiritse vähyys, kun eipä siinä ole mitään kaivattavaa, kun toinen ei halua mitään, eikä tee mitään, vaikka periaatteessa haluaa seksiä. Kukaan mitään lahnaa jaksa panna.

    • lääkäritkoukussa

      1-6 krt/kk - fiiliksen mukaan - molemmille ok, on sitä muutakin mukavaa kuin tajunnan räjäyttävä seksk, esim. huumeet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe