Miksi mies kieltäytyy seksistä?

Outojuttu

En vaan voi käsittää että jaksaa tulla tapaamaan mutta sanoo "emmä nyt jaksa panna". Miehellä ei ole muita naisia (on varma) ja hän valittaa naisten ja seksin puutetta ja kieriskelee vähän itsesäälissäkin sen takia.
Ei siinä mitään, olimme sitten helliä toisillemme :halimme olimme sylikkäin ja käsikädessä sen pari tuntia mitä treffit kesti. Mies on aivan ihana.
Tämä mies on aiemminkin kieltäytynyt ehkä kahdesti seksistä. En ole vaan ennen nähnyt miestä joka ei innosta vinkuen haluaisi seksiä kanssani.

81

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einiinoutojuttu

      Onpa kumma, kun ei nyt Sinun kanssa seksiä halua...opettavainen juttu Sinulle vai mitä - mistähän on kyse. Nyt sitten pitää testata viehätysvoimaasi muilla uroksilla ja sitten haukkua em. mies oudoksi hintiksi, joka ei ymmärrä hyvän päälle, eikö vaan. No, opit sitten aikanaan....

      • Outojuttu

        On sen verran kultakimpale tuo mies että mielelläni odotan. Viime kerrastamme on nyt viikko.
        Olen joskus ollut kuukaudenkin ilman seksiä -Hänen takiaan.


      • Naisasialooseri1

        Minäpäs tunnen miehiä, jotka ovat olleet 30 vuotta ilman seksiä


    • voisikohan.olla

      Oletko lihava?

      • Outojuttu

        Miehen mukaan en. Enkä painoindeksin. Olemme kuitenkin kymmeniä kertoja harrastaneet seksiä että että...


      • Villiarvaus
        Outojuttu kirjoitti:

        Miehen mukaan en. Enkä painoindeksin. Olemme kuitenkin kymmeniä kertoja harrastaneet seksiä että että...

        Oletko väljä?


    • Fdslkjlkfdsfds

      Mies ei ole mikään panokone ja hänen kohteleminen ja hänestä sellaisen odottaminen on itseasiassa alentavaa ja ahdistavaa. Itselläni on esim. hyvin vahva arvomaailma jossa ihan läsnäolo ja läheisyys on arvokasta, yhtä arvokkaampaa tai jopa arvokkaampaa kuin seksi vaikka siitäkin tykkään kovasti.

      Jos minua pidetään vain makkaranpiilotusleikkien objektina niin ahdistun aika vitun lujaa. Jos naiselle on "ongelma" että mies ei halua häntä 24/7/365 niin hankkikoon ensin sen itsetunnon ja vasta sitten miehen.

      • Outojuttu

        En halua että hän ahdistuu. Kun makasin hänen kainalossaan niin silittelin farkkuja siitä peniksen kohdalta. En sanonut mitään mutta hän sano sitten tuon "emmä nyt jaksa panna" .
        Ahdistuuko mies jos silittää housuja siitä kohtaa?


      • Olen Fdslkjlkfdsfds:n linjoilla. Jos kyseessä olisi pelkkä hoito, jota tavataan vain panemisen merkeissä, niin silloin turhautumisesi olisi oikeutettua, mutta jos suhteenne on muutakin niin hänellä on lupa olla myös haluamatta.


      • Fdsdmlkmfdslkfdsfds

        No riippuu tietenkin kokonaisuudesta. Oletko jatkuvasti puskemassa touhua seksiä kohti eri tavoilla. Jos olet niin kyllä siinä jokainen ele lopulta alkaa tulkkautua sen kautta ja se alkaa ärsyttämään jos tuntuu että muikkelilla ei ole kuin muna mielessä jatkuvasti.


      • Outojuttu
        Fdsdmlkmfdslkfdsfds kirjoitti:

        No riippuu tietenkin kokonaisuudesta. Oletko jatkuvasti puskemassa touhua seksiä kohti eri tavoilla. Jos olet niin kyllä siinä jokainen ele lopulta alkaa tulkkautua sen kautta ja se alkaa ärsyttämään jos tuntuu että muikkelilla ei ole kuin muna mielessä jatkuvasti.

        Tälläkään tapaamisella en minä eikä hän puhunut sanaakan seksistä. Ainoa mitä tein oli että silitin 2 min hänen haraväliään kun makasimme sohvalla monta tuntia. Hän siihen 2 min jälkeen vähän tuohtuneella äänellä "ei nyt jaksa panna".
        Viikko sitten siis harrastimme seksiä viimeksi. Onko hänelle 1kr viikko se määrä...olen ehkä aiemminkin huomannut samaa. Hän kuitenkin runkkaa joka päivä!


    • Sojottava.lihanuija

      Se on homo! Terveellä miehellä seisoo ja haluttaa vaikka jokapäivä.

      • Epäilen samaa. Kaappihomot vetävät tuollaista teatteria.


      • Ujoatm26v

        Tai sitten on pahoja huolia ja murheita jostain asiasta. Ei silloin välttämättä tee seksiä mieli vaikka olis kuinka halukas normaalisti.


    • Janoamaton

      Kasva vaikka 10 vuotta, niin alat ymmärtämään asioita ja haluja laajemmin. Kun se ei maailma aina pyöri oman navan ympärillä.

    • Naishenkilö

      Voisiko tämä olla trollaus, jotenkin sopisi palstan kaavaan hmm. Silti on todellakin miehiä jotka arvostavat yhdessäoloa ja läheisyyttä, seksi on vain osa sitä kaikkea. Kunnioitan!
      Jos teillä ei ole ollut alkuunkaan seksiä vielä eli tutustumisvaihe menossa, niin malttia nainen. Kenties juurikin testaa mikä olet naisiasi ja näytä kuka olet, rehellisesti. Ehkä hän on ujo tai epävarma itsestään eli älä painosta jos haluat tapailun jatkuvan.
      Mikä sitten on se kohtuu seksin aloitusaika, se on jokaisella erilainen. Totta on, ei mies ole panokone vaan tunteva ihminen joka haluaa olla hyväksytty muussakin kuin aktissa.
      Suhteessakin on niitä kausia kun on hiljaisempaa kammarin puolella mutta muu läheisyys toimii, niin silloin ei ole huolta.
      Voithan asiasta kysyä hienovaraisesti häneltä suoraan.
      Luulen ettei kuitenkaan kannata sanoa että olet kyllä muille kelvannut varsin hyvin..
      Mun ajatuksia nämä.

      • Naishenkilö

        Kyllä se miehen etumus on privaatti alue, en menisi koskettelemaan. Muutenkin on oikeus sanoa ei jos ei halua jotakin.
        Kuuntele mitä hän puhuu ja elekielikin kertoo paljon.
        Mieti itsesi samaan tilanteeseen.
        Kauanko olette tapailleet?


      • Outojuttu

        Olemme naineet jo 18 kertaa. Ei ole siis kyse siitä etteikö seksiä olisi ikinä harrastettu.
        Aistin että haluttomuudesta puhuminen olisi hänelle arka aihe niin siksi en ole ottanut asiaa puheeksi. Alkuun syyttelin häntä monesti tyyliin "sä et halua mua" johon hän vastasi "haluampas". Alun jälkeen olen saanut häneltä niin paljon seksiä ettei enää olisi pokkaa mennä syyttelemään ettei hän haluaisi.


      • Outojuttu
        Naishenkilö kirjoitti:

        Kyllä se miehen etumus on privaatti alue, en menisi koskettelemaan. Muutenkin on oikeus sanoa ei jos ei halua jotakin.
        Kuuntele mitä hän puhuu ja elekielikin kertoo paljon.
        Mieti itsesi samaan tilanteeseen.
        Kauanko olette tapailleet?

        Ai niii...jos joku silittelisi häpykumpuani ilman että minun tekee mieli niin olisihan se epämiellyttävää.
        Olimme kokoahan kiinni toisissamme joten sen puoleen olisi ollut mahdollista harrastaa seksiä.
        Hän on sanonut ettei tykkää tehdä aloitetta ja ottaa naista. Jos en itse olisi koskaan lähestynyt häntä, emme olisi tähän päivään mennessä harrastaneet seksiä! Mutta miehet...miten mieheltä voi sitten hienovaraisesti kysyä haluaako hän seksiä nyt vai ei?
        (Jos kysyy suoraan, se tappaa jo valmiiksi romantiikan ja seksihalut joten en tule ikinä kysymään "hei, haluutko seksiä". )

        Olemme tapailleet noin puolisen vuotta.


      • eikuulostapahaltavielä
        Outojuttu kirjoitti:

        Olemme naineet jo 18 kertaa. Ei ole siis kyse siitä etteikö seksiä olisi ikinä harrastettu.
        Aistin että haluttomuudesta puhuminen olisi hänelle arka aihe niin siksi en ole ottanut asiaa puheeksi. Alkuun syyttelin häntä monesti tyyliin "sä et halua mua" johon hän vastasi "haluampas". Alun jälkeen olen saanut häneltä niin paljon seksiä ettei enää olisi pokkaa mennä syyttelemään ettei hän haluaisi.

        Lasketko niitä ihan oikeasti? Ö

        Ei kukaan jaksa aina haluta, tai ainakaan kukaan aikuinen. Pari kieltäytymistä ei ole mikään syy kirjoitella huolestuneena nettiin.

        Taas erilaisten halujen kanssa menee yleensä aina samalla kaavalla. Mitä enemmän puutteessa oleva vihjaa seksiin, sitä tiukemmin haluton pihtaa. Voi olla kyse siitä, että toinen on tosi vähän haluava tai siitä, että toinen tosi paljon haluava, tai molemmat jutut yht'aikaa. Joka tapauksessa mitä samanlaisemmat halut, sitä onnellisempi seksielämä.

        Jos itse ei halua, niin toisen hipelöinti tuntuu painostukselta. Pahimmillaan pihtaavan mielestä jo mikä vain kosketus on painostamista seksiin, vaikka ei olisikaan. Varmaan oli hyvä, jos koskettelitte ilman seksiä, koska se rikkoo sitä painostavuutta.

        Yleensä lopputulos erihaluisten suhteessa on se, että jos vähän haluava tekee aloitteita edes joskus, niin sitten seksiä on edes joskus. Jos ei tee koskaan aloitteita, niin sitten ei ole seksiä. Jos jo suhteen alussa halut menevät pahasti ristiin, niin myöhemmin tilanne kärjistyy entisestään, koska vähemmän haluava alkaa yleensä haluta entistäkin vähemmän. Jompi kumpi tai molemmat kärsivät sellaisessa suhteessa.

        Sitten on se juttu, että onko tärkeä toiselle muutenkin kuin vain seksin takia.


      • Outojuttu
        eikuulostapahaltavielä kirjoitti:

        Lasketko niitä ihan oikeasti? Ö

        Ei kukaan jaksa aina haluta, tai ainakaan kukaan aikuinen. Pari kieltäytymistä ei ole mikään syy kirjoitella huolestuneena nettiin.

        Taas erilaisten halujen kanssa menee yleensä aina samalla kaavalla. Mitä enemmän puutteessa oleva vihjaa seksiin, sitä tiukemmin haluton pihtaa. Voi olla kyse siitä, että toinen on tosi vähän haluava tai siitä, että toinen tosi paljon haluava, tai molemmat jutut yht'aikaa. Joka tapauksessa mitä samanlaisemmat halut, sitä onnellisempi seksielämä.

        Jos itse ei halua, niin toisen hipelöinti tuntuu painostukselta. Pahimmillaan pihtaavan mielestä jo mikä vain kosketus on painostamista seksiin, vaikka ei olisikaan. Varmaan oli hyvä, jos koskettelitte ilman seksiä, koska se rikkoo sitä painostavuutta.

        Yleensä lopputulos erihaluisten suhteessa on se, että jos vähän haluava tekee aloitteita edes joskus, niin sitten seksiä on edes joskus. Jos ei tee koskaan aloitteita, niin sitten ei ole seksiä. Jos jo suhteen alussa halut menevät pahasti ristiin, niin myöhemmin tilanne kärjistyy entisestään, koska vähemmän haluava alkaa yleensä haluta entistäkin vähemmän. Jompi kumpi tai molemmat kärsivät sellaisessa suhteessa.

        Sitten on se juttu, että onko tärkeä toiselle muutenkin kuin vain seksin takia.

        Joo no näkeehän nyt jo kalenterista millon olen häntä tavannut niin ei vaadi kovin suurta matematiikkaa laskea seksikertoja.
        Mutta joo...löyty syy...hän olisi halunnut mua mutta koska hänellä nyt hiiva niin oli pakko kieltäytyä. Eli on panohalut tallella hänellä.


    • demimies

      Itse olen sellainen mies joka haluaa tutustua ensiksi hyvin naiseen ja vasta sen jälkeen seksiä. Minua voisi kutsua ehkä demiseksuaaliksi. Tarvitsen tunteita naista kohtaan jotta kiihottuisin. Kerran yksi nainen koko ajan yritti saada minut sänkyyn ja se suoraan sanoen vei kaikki halut häntä kohtaan.

      • Outojuttu

        Olemme naineet jo 18 kertaa ja seksi muuttunut kerta kerran jälkeen paremmaksi ja paremmaksi. Kyllä hänen pitäisi jo tarpeeksi tuntea minua.


      • LKFdlksfddsffds

        "Kyllä hänen pitäisi"

        Siksikö että sinä olet nyt päättänyt näin ja edellytät sitä?

        Huomaatko, olet jo nyt säätelemässä sitä miten mies saa tuntea ja mikä on oikein ja milloin "pitäisi" olla valmista. Käytät tähän perusteena *torvifanfaari* omia tuntemuksiasi ja tulkintojasi.

        Jos tietäisin kuka hän on pirauttaisin nyt kaverillisen varoitussoiton että sinulla on kohta emotionaalinen ja arvomaailmallinen tyranni kumppaninasi jos et heivaa sitä ämmää vittuun just nyt.


      • Outojuttu
        LKFdlksfddsffds kirjoitti:

        "Kyllä hänen pitäisi"

        Siksikö että sinä olet nyt päättänyt näin ja edellytät sitä?

        Huomaatko, olet jo nyt säätelemässä sitä miten mies saa tuntea ja mikä on oikein ja milloin "pitäisi" olla valmista. Käytät tähän perusteena *torvifanfaari* omia tuntemuksiasi ja tulkintojasi.

        Jos tietäisin kuka hän on pirauttaisin nyt kaverillisen varoitussoiton että sinulla on kohta emotionaalinen ja arvomaailmallinen tyranni kumppaninasi jos et heivaa sitä ämmää vittuun just nyt.

        Olen ehkä vähän suoraviivainen kun ajattelen näin: "jollen saa mieheltä sitä mitä tahdon, vaihdan hänet toiseen".
        Olen nyt siis yli puoli vuotta kärsivällisesti katsellut tätä hänen omasta kokemusmaailmastani poikkeavaa seksuaalikäyttäytymistä. Olin aiemmin 12v avoliitossa eikä avomies kertaakaan, ei kertaakaan kieltäytynyt seksistä kanssani! Ei kertakaan! Enkä myöskään ole nainen joka haluaisi joka päivä vaan naimme 1-2 kertaa viikossa, useimmin kerran.


      • FLdksdkflsjkldfsdsdf

        Noniin, tässähän se syy sitten onkin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Sinä kiristät miestä. Pistät suhteen ehdoksi seksin "tai muuten". Tämä ei eroa PÄTKÄÄKÄÄN siitä asenteesta josta miesten kohdalla ollaan pyritty määrätietoisesti eroon että naisen kuuluu antaa seksiä miehelle avioliitossa kun mies haluaa.

        Määrällä ei ole mitään väliä. Kyse on siitä että olet tehnyt miehen tarjoamista seksuaalipalveluksista tärkeämmän kuin siitä ihmisestä ja hänen tunteistaan ja hänen arvomaailmastaan tai suhteenne reaalidynamiikasta.

        Sinä olet itsekeskeinen pikku kusipää. Sellainen ei sytytä vaan päinvastoin. Mies on harvinainen pitkäpinnainen ja ihan oikeasti tosissaan jos sietää tuollaista kätyöstä mitä hänelle tarjoat. Ja mikä sinulle sitten on olennaista? Joku vitun pakkopulla fyysinen hinkkaaminen.


      • Outojuttu
        FLdksdkflsjkldfsdsdf kirjoitti:

        Noniin, tässähän se syy sitten onkin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Sinä kiristät miestä. Pistät suhteen ehdoksi seksin "tai muuten". Tämä ei eroa PÄTKÄÄKÄÄN siitä asenteesta josta miesten kohdalla ollaan pyritty määrätietoisesti eroon että naisen kuuluu antaa seksiä miehelle avioliitossa kun mies haluaa.

        Määrällä ei ole mitään väliä. Kyse on siitä että olet tehnyt miehen tarjoamista seksuaalipalveluksista tärkeämmän kuin siitä ihmisestä ja hänen tunteistaan ja hänen arvomaailmastaan tai suhteenne reaalidynamiikasta.

        Sinä olet itsekeskeinen pikku kusipää. Sellainen ei sytytä vaan päinvastoin. Mies on harvinainen pitkäpinnainen ja ihan oikeasti tosissaan jos sietää tuollaista kätyöstä mitä hänelle tarjoat. Ja mikä sinulle sitten on olennaista? Joku vitun pakkopulla fyysinen hinkkaaminen.

        Meidän seksi ei ole koskaan ollut pakonomaista hinkkaamista ja siinä yksi syykin miksi maltan sitä odottaa. Hän yllättää aina positiivisesti tekemällä jotain uutta. Muutenhan tämä suhde olisi kaivunut kokoon jo ajat sitten.
        Mutta kiitos kun mainitsit tuosta seksuaalipalveluista. Koitan pohdiskella ja ajatella asiaa myös hänen kannaltaan.

        Sitä en ihan tajua että hänellä erektio ja kuumana alapää mutta silti ei halua seksiä. Hän on kyllä käyttänyt sanaa "ei ole nyt fiilistä, siihen tarvitaan fiilistä"...eli ilmeisesti hän ei kykene seksiin ilman tunteita...


      • FRlödksflödklsdöfdsf

        Jos pakotat toisen seksiin siitä tulee pakonomaista hinkkaamista. Mies on kokoajan suojellut tervettä ja toimivaa seksuaalisuuttaan joka on liitännäinen hänen tunteisiinsa ja arvoihinsa ja siksi - kun asiat ovat ok - hän kykenee olemaan mahtava rakastaja koska hän haluaa olla sitä naiselle joka sen ansaitsee.

        Pystyä seksiin ilman tunteita on eri asia kuin haluta seksiä tunteilla / haluta harrastaa seksiä kun kokee että kuviossa on jotain väärin.

        Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Jämäkkä jöpöttimeni voi olla kivenkova mutta kun aivot sanoo että tässä kuviossa on joku nyt vialla ja minun arvojani ollaan loukkaamssa niin en halua tuupata alatöhöäni minnekään siinä vaiheessa. Se on hetki jolloin tarkastellaan ongelmaa ja mittaillaan sitä toista, mistä puusta se toinen on veistetty ja onko hän oikeasti kumppanimateriaalia. Jos hän jää ulvomaan yksittäisen missatun nautinnon perään koska odottaa miehen olevan seksiautomaatti joka tunkee riemukeppiään mihin tahansa edessä olevaan koloseen missä tahansa tilanteessa "koska miehet nyt ovat sellaisia ainakin isojen tyttöjen kertoman mukaan" niin se on moro ja ei nähdä enää.

        Mies on lopultakin ihminen jossa on helvetin paljon ulottuvuuksia. Moderni nainen ei ole aikoihin jaksanut panostaa näihin ulottuuvuksiin koska halpaa massaseksiä ja kolontäytettä on niin helposti saatavilla. Siksi naisten mieskuva on yliyksinkertaistettu ja väritetty räikeillä seksuaalisuusvärellä samalla kun muita piirteitä väheksytään radikaalisti.

        Ja me miespolot vastaamme tähän kieroutumalla jotta kelpaisimme naisille, koska jos yritämme puhua "miesoikeuksista" niin meidät nauretaan suohon. Reaalifakta on että naiset ovat nykymaailmassa älyttömän vahvoilla - ja tämä vahvuus kostauttuu siinä että naiset eivät enää vaivaudu kohtelemaan miehiä ihmisinä, vaan sinä roolina jonka naiset "armollisesti" antavat miehille ja jonka täyttämisestä meitä ns. palkitaan naisella.

        Vaan kun noilla eväillä ei synny terveitä suhteita, suhteita jotka perustuvat tasa-arvoon.


      • Outojuttu
        FRlödksflödklsdöfdsf kirjoitti:

        Jos pakotat toisen seksiin siitä tulee pakonomaista hinkkaamista. Mies on kokoajan suojellut tervettä ja toimivaa seksuaalisuuttaan joka on liitännäinen hänen tunteisiinsa ja arvoihinsa ja siksi - kun asiat ovat ok - hän kykenee olemaan mahtava rakastaja koska hän haluaa olla sitä naiselle joka sen ansaitsee.

        Pystyä seksiin ilman tunteita on eri asia kuin haluta seksiä tunteilla / haluta harrastaa seksiä kun kokee että kuviossa on jotain väärin.

        Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Jämäkkä jöpöttimeni voi olla kivenkova mutta kun aivot sanoo että tässä kuviossa on joku nyt vialla ja minun arvojani ollaan loukkaamssa niin en halua tuupata alatöhöäni minnekään siinä vaiheessa. Se on hetki jolloin tarkastellaan ongelmaa ja mittaillaan sitä toista, mistä puusta se toinen on veistetty ja onko hän oikeasti kumppanimateriaalia. Jos hän jää ulvomaan yksittäisen missatun nautinnon perään koska odottaa miehen olevan seksiautomaatti joka tunkee riemukeppiään mihin tahansa edessä olevaan koloseen missä tahansa tilanteessa "koska miehet nyt ovat sellaisia ainakin isojen tyttöjen kertoman mukaan" niin se on moro ja ei nähdä enää.

        Mies on lopultakin ihminen jossa on helvetin paljon ulottuvuuksia. Moderni nainen ei ole aikoihin jaksanut panostaa näihin ulottuuvuksiin koska halpaa massaseksiä ja kolontäytettä on niin helposti saatavilla. Siksi naisten mieskuva on yliyksinkertaistettu ja väritetty räikeillä seksuaalisuusvärellä samalla kun muita piirteitä väheksytään radikaalisti.

        Ja me miespolot vastaamme tähän kieroutumalla jotta kelpaisimme naisille, koska jos yritämme puhua "miesoikeuksista" niin meidät nauretaan suohon. Reaalifakta on että naiset ovat nykymaailmassa älyttömän vahvoilla - ja tämä vahvuus kostauttuu siinä että naiset eivät enää vaivaudu kohtelemaan miehiä ihmisinä, vaan sinä roolina jonka naiset "armollisesti" antavat miehille ja jonka täyttämisestä meitä ns. palkitaan naisella.

        Vaan kun noilla eväillä ei synny terveitä suhteita, suhteita jotka perustuvat tasa-arvoon.

        Olipas hyvin kirjoitettu!
        Tässä tapauksessani hän tuskin mittilee mitään koska meillä menee kokonaansa paremmin kuin ikinä mutta hyvin tuot esille tuon kuinka vääristynyt kuva meillä naisilla voi oll miehistä ja miehen seksuaalisuudesta ja minuudesta Koska miehiä pyrkii joka ikkunasta sisään, on tarjolla kyllin kyllin.

        Toisaalta ...99% miehistä sitä seksiä tyrkyttää niin onko silloin ihme kun naiselle tulee miehestämieleen seksi(kone)?


      • Fdskldfsklsdfsdf

        Se on lopultakin jokaisen henkilökohtainen dilemma yrittää hahmottaa maailmaa ja sen ilmiöitä. Miehet sukupuolena - vielä vähemmän yksittäinen mies yksilönä - ei voi olla vastuussa tästä vaan se on jokaisen yksilökohtainen dilemma pyrkiä katsomaan asioita laajemmin ja yksityiskohtaisemmin.

        Jos näin ei tee ei ole rasistia kummallisempi olento, rasisti tarttuu yksinkertaistukseen jossa ihonväri määrää sen mikä on ihmisen arvo koska ihonväri korreloi jonkin verran kulttuuriongelmien kanssa. MIten se että joukko miehiä pyrkii muna edellä naisen seuraan voi aiheuttaa suhtautumisen koko sukupuoleen paitsi juurikin rasismi-tasoisen yksinkertaistuksen kautta?


      • nytkuulostaapahaltajo
        Outojuttu kirjoitti:

        Olen ehkä vähän suoraviivainen kun ajattelen näin: "jollen saa mieheltä sitä mitä tahdon, vaihdan hänet toiseen".
        Olen nyt siis yli puoli vuotta kärsivällisesti katsellut tätä hänen omasta kokemusmaailmastani poikkeavaa seksuaalikäyttäytymistä. Olin aiemmin 12v avoliitossa eikä avomies kertaakaan, ei kertaakaan kieltäytynyt seksistä kanssani! Ei kertakaan! Enkä myöskään ole nainen joka haluaisi joka päivä vaan naimme 1-2 kertaa viikossa, useimmin kerran.

        Ex-avomiehesi oli joko miespuolinen nymfo tai kroonisessa puutteessa, jos hän ei kertaakaan kieltäytynyt seksistä 12 vuoden suhteen aikana. Kieltäydyitkö sinä sitten, vai olitko myös aina valmis, kun hän halusi? Oliko teillä seksiä siis kerran viikossa (lauantaina saunan jälkeen) ja aina sinun aloitteestasi, kuten kirjoituksestasi voisi ymmärtää? Sitten tuli ero?

        Te eronneet tyypit olette niiiiin rasittavia, koska teidät täytyy aina uudelleenkouluttaa. Paljon helpompi ottaa neitsytsetä/ -täti, joka ei ole jämähtänyt johonkin kaavaan.

        Tämä mies ei ole exäsi. Vaikka exäsi olisi ollut semmoinen ja tämmöinen ja pitänyt siitä sun tästä, niin tämä nyxä on aivan oma omintakeinen ihmisensä. Sinun pitää tutustua häneen ja selvittää, millainen hän on ja mistä pitää.

        Siinä vaiheessa, kun toinen alkaa sängyssä ehdotella, että pitäisi olla kuin exänsä, niin olen jo ovella menossa.


      • kerrahilpeäätäälläkin
        FRlödksflödklsdöfdsf kirjoitti:

        Jos pakotat toisen seksiin siitä tulee pakonomaista hinkkaamista. Mies on kokoajan suojellut tervettä ja toimivaa seksuaalisuuttaan joka on liitännäinen hänen tunteisiinsa ja arvoihinsa ja siksi - kun asiat ovat ok - hän kykenee olemaan mahtava rakastaja koska hän haluaa olla sitä naiselle joka sen ansaitsee.

        Pystyä seksiin ilman tunteita on eri asia kuin haluta seksiä tunteilla / haluta harrastaa seksiä kun kokee että kuviossa on jotain väärin.

        Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Jämäkkä jöpöttimeni voi olla kivenkova mutta kun aivot sanoo että tässä kuviossa on joku nyt vialla ja minun arvojani ollaan loukkaamssa niin en halua tuupata alatöhöäni minnekään siinä vaiheessa. Se on hetki jolloin tarkastellaan ongelmaa ja mittaillaan sitä toista, mistä puusta se toinen on veistetty ja onko hän oikeasti kumppanimateriaalia. Jos hän jää ulvomaan yksittäisen missatun nautinnon perään koska odottaa miehen olevan seksiautomaatti joka tunkee riemukeppiään mihin tahansa edessä olevaan koloseen missä tahansa tilanteessa "koska miehet nyt ovat sellaisia ainakin isojen tyttöjen kertoman mukaan" niin se on moro ja ei nähdä enää.

        Mies on lopultakin ihminen jossa on helvetin paljon ulottuvuuksia. Moderni nainen ei ole aikoihin jaksanut panostaa näihin ulottuuvuksiin koska halpaa massaseksiä ja kolontäytettä on niin helposti saatavilla. Siksi naisten mieskuva on yliyksinkertaistettu ja väritetty räikeillä seksuaalisuusvärellä samalla kun muita piirteitä väheksytään radikaalisti.

        Ja me miespolot vastaamme tähän kieroutumalla jotta kelpaisimme naisille, koska jos yritämme puhua "miesoikeuksista" niin meidät nauretaan suohon. Reaalifakta on että naiset ovat nykymaailmassa älyttömän vahvoilla - ja tämä vahvuus kostauttuu siinä että naiset eivät enää vaivaudu kohtelemaan miehiä ihmisinä, vaan sinä roolina jonka naiset "armollisesti" antavat miehille ja jonka täyttämisestä meitä ns. palkitaan naisella.

        Vaan kun noilla eväillä ei synny terveitä suhteita, suhteita jotka perustuvat tasa-arvoon.

        Alatöhö? Riemukeppi? Jämäkkä jöpötin?
        :D


      • Outojuttu
        nytkuulostaapahaltajo kirjoitti:

        Ex-avomiehesi oli joko miespuolinen nymfo tai kroonisessa puutteessa, jos hän ei kertaakaan kieltäytynyt seksistä 12 vuoden suhteen aikana. Kieltäydyitkö sinä sitten, vai olitko myös aina valmis, kun hän halusi? Oliko teillä seksiä siis kerran viikossa (lauantaina saunan jälkeen) ja aina sinun aloitteestasi, kuten kirjoituksestasi voisi ymmärtää? Sitten tuli ero?

        Te eronneet tyypit olette niiiiin rasittavia, koska teidät täytyy aina uudelleenkouluttaa. Paljon helpompi ottaa neitsytsetä/ -täti, joka ei ole jämähtänyt johonkin kaavaan.

        Tämä mies ei ole exäsi. Vaikka exäsi olisi ollut semmoinen ja tämmöinen ja pitänyt siitä sun tästä, niin tämä nyxä on aivan oma omintakeinen ihmisensä. Sinun pitää tutustua häneen ja selvittää, millainen hän on ja mistä pitää.

        Siinä vaiheessa, kun toinen alkaa sängyssä ehdotella, että pitäisi olla kuin exänsä, niin olen jo ovella menossa.

        Joo sillä on vain hiiva. Oli tänäänki tapaamas muttei naitu sen takia.


      • samaeri
        Outojuttu kirjoitti:

        Olen ehkä vähän suoraviivainen kun ajattelen näin: "jollen saa mieheltä sitä mitä tahdon, vaihdan hänet toiseen".
        Olen nyt siis yli puoli vuotta kärsivällisesti katsellut tätä hänen omasta kokemusmaailmastani poikkeavaa seksuaalikäyttäytymistä. Olin aiemmin 12v avoliitossa eikä avomies kertaakaan, ei kertaakaan kieltäytynyt seksistä kanssani! Ei kertakaan! Enkä myöskään ole nainen joka haluaisi joka päivä vaan naimme 1-2 kertaa viikossa, useimmin kerran.

        kyllä se nyt vaan on niin ettet sytytä häntä.hän panee muita jos saa,sinua sitten jos ei saa.eli pitää sinua varalla.minulla on samoin 3 varapärettä ei niitä tee mieli kuin joskus.


    • helgamies

      Helpota kiimavittusi oloa liitymällä panorinkiin.

    • Kilttiatm

      Ei se ol mikään mies vaan homo. Tule tänne niin pannaan heti.

    • pariskunta-

      Sillä on varmaan jo joku toinen kiikarissa kun ei sua halua. Minun tyttöystävä haluaa seksiä lähes joka päivä ja pitää panna sitten vaan. Olen van kaks kertaa kieltäytynyt parin vuoden aikana ja mun ei tarvii edes alotteita tehdä kun sen hoitaa tyttöystävä.

      • Outojuttu

        No ku ei oo !


      • Outojuttu kirjoitti:

        No ku ei oo !

        Heh, edellinen kommentti tuli palstan ikisinkulta, joka ei ole edes nähnyt naista alasti mutta keksii ketjuihin milloin mitäkin eri nimimerkeillä. Se ei vain tiedä, mikä hänet aina paljastaa, enkä kyllä aio sitä kertoakaan ;D


      • helka kirjoitti:

        Heh, edellinen kommentti tuli palstan ikisinkulta, joka ei ole edes nähnyt naista alasti mutta keksii ketjuihin milloin mitäkin eri nimimerkeillä. Se ei vain tiedä, mikä hänet aina paljastaa, enkä kyllä aio sitä kertoakaan ;D

        Huora-yh yrittää nostaa itsetuntoaan. Huono yritys.


    • Naishenkilö

      Siis olet laskenut seksikerrat?? Miksi? Tietääkö hän tämän?
      Entäpä ne kerrat kun hän ei ole halunnut...laskettu myös?
      2min hinkkasit etumusta ja vasta silloin tajusit että seksiä ei tule olemaan..
      Hän ei kertomasi mukaan osaa tehdä alotteita..
      Onko teillä mukavakin suhde vai mikä tuo viritys teillä nyt sitten olisi?
      Oletteko vain paremman seuran puutteessa keskenänne?
      Mistä muusta puhutte kuin seksistä?

      • Outojuttu

        Kyllä hän tietää että olen kirjannut kaikki tapaamiskerrat ja kirjottanut mitä silloin tapahtui. Meillä ei pahemmin salaisuuksia ole.
        En hinkannut vaan hyväilin niinkuin teimme toisillemme koko illan (ei erogeenisilla alueilla).
        Puhumme kaikesta muusta PAITSI seksistä. Terrorismista, politiikasta, uskonnoista, arjesta, musiikista, jne jne

        En todellakaan näe hänen päänsä sisään eikä kysymällä vastausta saa niin en tiedä millainen suhde meillä on.
        Juuri nyt hän lähetti jonkun dildokuva vitsin minulle! En omista dildoa enkä tule hankkimaan! Hän tietää senkin.


      • Outojuttu

        Niin en tiedä tuosta suhteesta. Joka ilta hän toivottaa hyvät yöt ja olen maailman onnellisin nainen hänen kainalossaan...kuten vaikka eilen olin.


      • Juujuuuuuu

        Siis olet laskenut seksikerrat?? Miksi? Tietääkö hän tämän?

        Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin kalenteri?


    • Kurppis

      Jos jo alussa libidot noin eri maailmoista, siitä tuskin mitään hyvää seuraa.
      En ole ikinä tavannut miestä, jolla olisi haluton kausi, joko niitä on tai ei.

      • Outojuttu

        Joo siis 1kk on pisin väli. Toisaalta taas se hellyys ja halit on sellaista mitä arvostan enemmän. Ja hän tietää senkin. Että jos pitäisi valita seksi tai hellyys niin kyllä jälkimmäisen tämän kohdalla valitsisin. Mielestäni molemmat kuuluu suhteeseen mutta näköjään kaikki miehet eivät ole niin seksin perään.


      • Kurppis

        Lisäyksenä olisin laittanut, että jos asia on sulle ok, niin mikäs siinä.
        Libidoja tosiaankin on erilaisia. Mutta tuo, ettei itse halua tehdä aloitetta, on hiukan erikoista, vähän tulee jokin vallan käyttö mieleen. Miksi tyyppi voisi "pihdata"?


      • Outojuttu
        Kurppis kirjoitti:

        Lisäyksenä olisin laittanut, että jos asia on sulle ok, niin mikäs siinä.
        Libidoja tosiaankin on erilaisia. Mutta tuo, ettei itse halua tehdä aloitetta, on hiukan erikoista, vähän tulee jokin vallan käyttö mieleen. Miksi tyyppi voisi "pihdata"?

        Niin hän tietää kyllä että olen ihan kiimassa hänen lähellään kaiken aikaa. Seksi lienee ainoa tapa millä hän voi käyttää valtaa...
        Siltikään ei ikinä ole vaivautunut edes minua tyydyttämään vaikka siinä ei montaa sekuntia menisi.


    • Jos suhde on pelkkää panemista, niin alkaa pian kyllästyttää.

    • Ai että miksikö? Tuossa yhdessä viestissähän sanoit hänen runkkaavan päivittäin!!
      Vaikuttaa siltä, että häne on tehnyt valintansa ja käsi on vienyt voiton.
      Minusta tuollaiset tyypit on käsittämättömiä, jotka menee parisuhteeseen runkkaamaan ja sitten jätetään muija hoitelematta sen vuoks....Melkeen sanoisin , et laita se vässykkä vaihtoon. Et liikaa ole todellakaan vaatinut lukemani perusteella.

    • kaikkinähty

      Että joku jaksaa vatvoa tuota seksiä koko ajan. Minä kyllä arvostaisin miestä, jossa on paljon muuta kuin seksin kihinää loputtomasti.

      Sen seksipuolen voit hoitaa ihan itsetyydytyksellä, kun kerran mies ei pysty. Niin, siis ilmeisesti ei pysty. Erektio-ongelma. Niitä on, kun nainen vaatii ja vaatii.

      Anna sen miehen olla rauhassa vaikka maailman tappiin asti, eli suo hänelle mahdollisuus haluta ja tehdä aloite tai olla tekemättä aloitetta.

      • Outojuttu

        Tajuatko, en halua mitään ihmistä jolta en saa seksiä kotiini täyttämään "miehen paikkaa". Seksi pitää migreenini loitolla ja on tärkeä osa onnelisuutta. Joka kerta kun hän kieltäytyy, on kuin saisin pakit. Sen takia en pahemmin uskalla ehdotellakaan.


    • Labranhoitaja

      Ootahan viikko, kun hän on saanut testitulokset labrasta, niin a) voitte turvallisin mielin taas heti olla b) sitten alkaa nappien syönti ja ehkä n. kuukausi ja sitten voitte taas olla c) sitten se olikin joku rankempi tauti ja saattaa kestää toistakin vuotta ennenkuin on puhtaat näytteet ja voitte taas...lopulta olla

      • Outojuttu

        Olen kyllä tuotakin miettinyt. Heinäkuussa en saanut seksiä. Väkisinhän tulee mieleen että onko munassa joku juttu. Kun taas vähän ajan päästä hän iloisesti harrastaa seksiä ilman mitään ongelmaa.
        Voitte haukkua minut lyttyyn mutta kyllä se vähän outoa on että tyyppi ajattelee seksiä kokoajan ja myöntää sen. Juuri tuli vihjailevia kuvia. Mutta eilen kieltäyty siis kaikesta seksistä. Ehkä olen vain tyhmä mutta en vaan tajua.


    • seeivälitä

      Itse olin pitkään sinkkuna ja löysin ihan kivan naisen, mutta jokin ei siinä klikannut kuitenkaan. Koska en halunnut olla yksin ja hän oli kuitenkin ihan mukava niin pysyin hänen kanssaan melkein vuoden yhdessä. Hän oli hieman pullea ja en tuntenut henkistä yhteyttä häneen. Käyttäydyin kuitenkin kohteliaasti, juteltiin paljon, muistin merkkipäivinä jne. mutta seksi hänen kanssaan olla pakkopullaa, koska tiesin etten haluaisi jatkaa suhdetta ja olin hänen kanssaan vain koska en halunnut olla yksin. Hän myös koko ajan tivasi tuosta seksistä joka söi ennestään seksihalujani. Toki harrastimme seksiä, mutta pahimmillaan (tai parhaimmillaan) taukoa oli jopa pari kuukautta.

      Erottiin ja tapasin naisen josta oikeasti välitän niin alkoi seksi jo haluttamaan! Ehkä teidänkin kanssa on sama asia

    • Munaotus

      Se on pannut jotain toista naista ja saanut taudin siltä. Ei sitä muuten terve mies voi olla viikkoa ilman seksiä. Jos seksi vähenee suhteessa niin sitten se on aika vakavaa jo, toinen suunnittelee eroa tai jotain.

    • Womanizerf

      Sillä on todennäköisesti herpes.

    • Entä jos se yhdyntä ei vain kiinnosta, vaan ainoastaan muu läheisyys?

      Niin "hinttihän" se tietenkin täytyy sellaisen miehen automaattisesti olla.....läheisyyshän on yhtä kuin paneminen. Niinhän te kaikki ajattelette.

      • Outojuttu

        Toi siis vaikka jos nähdään 2 kertaa viikos niin joka toinen kerta saa.
        Mun taas tekis mieli häntä heti ku metriä lähemmäs tulee. Olen kuitenkin hillinnyt itseni. Täysin. En ole yrittänyt mitään muuta kuin housujen silittämistä. Ja sekin siis liikaa.


    • ätminki

      On se kamalaa se pihtaaminen. Mikset kuulustele suoraan mikä miestäs vaivaa. Pitää pystyy sanomaan jos ei pillu maistu tai ei kiinnosta seurustelu.

      • Outojuttu

        Khyl sitä kiinnostaa seurustelu. Hän on meidän suhteen "ylläpitävä voima", todella aktiivinen. Minuakin kiinnostaa seurustelu mutta ei seksitön seurustelu.


    • KysynVaan-76

      Jos mies sanoo että ei jaksa panna, se tarkoittaa että seksinne tuntuu hänestä syystä tai toisesta rasittavalta. Oletko varma että harrastatte juuri sellaista seksiä josta mies nauttii ja joutuuko hän kenties tekemään jotain josta ei oikein pidä?

      • helgamies

        Tässäpä hyvä pointti.


      • parturisi

        Helg?ukkiko se sielllä


      • Outojuttu

        No ei onneks ollu seksistä kii.


    • ikipuutteessa

      Pitkässä suhteessa haluttoman miehen kanssa ja annan sinulle yhden neuvon: run like hell. Ei teissä kummassakaan ole vikaa, mutta libidonne on niin eri luokkaa, että hajotatte vaan pidemmän päälle itsenne. Ja tuo tulee vaan pahenemaan ajan kanssa. Kohta huomaat, että on jo puolenkin vuoden kuivia kausia. Lasten jälkeen saat olla kiitollinen jos seksiä tulee edes vuosittain.

    • rumasinkkumies

      Ehkä se piti sinua vaan panona vähän aikaan kun muuta ei saanut ja nyt on löytänyt paremman näköisen naisen koska ainahan sitä parempaa etsitään

    • naishenkilö

      Eipä sun tapailema mies paljoa sua arvosta. Laittanut jonkun tekovehkeen kuvan nyt ja sun kanssa kieltäytyy useinkin seksistä. Miksi hän valittaa naisettomuutta ja seksin puutetta kun sua tapailee? Ei tuossa miehessä ole sitoutumis halukkuutta. Enpä näe mitään järkeä kaksin aikaa tappaa..sitähän tuo juurikin on, ei muuta.

    • eiookylpuhtaatjauhot

      Mulla oli suhde kerran tuontyyppisen mieheen. Vältteli joskus viikonkin seksiä. Paljastui että hän kävi monessa muussakin paikassa tyhjentämässä itseään. Naistenmies

    • Sinulla on liian stereotyyppinen käsitys miehistä!

      Ei miestäkään aina kiinnosta seksi.

    • eioopuhtaatjauhot

      Lisäys edelliseen toi et hän vetää vain roolia siinä ettei ole muita ja ei muka sais muilta on vaan hämäystä..säälipisteet hyväuskoiselta naiselta saadaan juuri noin. Terve ja normaali mies ei välttele seksiä

      • Outojuttu

        Joo selvis siis syy.


    • Outojuttu

      Vastaus tuli, mies kertoi että.sille on syy miksei nainut vaikka olisi halunnut. Vastaus on hiiva ja hän saa nyt hoitoa siihen. Ei ei ollut sukupuolitauti eikä mikään muu!!!

      • tekosyynkeksi

        Kortsun kanssa olis hyvin voinut.


      • scrg

        Olen luullut että mies ja hiiva kuuluvat yhteen vain oluen kautta, mutta google paljastaa että myös nainen voi olla välittäjänä. Älkää hakeko ja katsoko: inhoittavia kuvia tulee kuvahaulla.

        Kyllä tuosta tiedosta täytyy nyt naisen itsetunto palautua normaalitasolle, kun toosa kuitenkin kelpaisi?


      • Outojuttu
        tekosyynkeksi kirjoitti:

        Kortsun kanssa olis hyvin voinut.

        Ei kuule välttämättä sillä munalla tee mieli panna.
        Googlasin oireita niin tällasia
        kaan ovat:

        punoittava ihottuma terskassa tai peniksen varressa
        lähes sietämätön kutina
        pienet rakkulat peniksen kärjen alueilla
        peniksen kärki/terska arka ja ärsyyntynyt
        virtsan muuttuminen ”paksuksi” ja vaaleammaksi.


      • Outojuttu
        scrg kirjoitti:

        Olen luullut että mies ja hiiva kuuluvat yhteen vain oluen kautta, mutta google paljastaa että myös nainen voi olla välittäjänä. Älkää hakeko ja katsoko: inhoittavia kuvia tulee kuvahaulla.

        Kyllä tuosta tiedosta täytyy nyt naisen itsetunto palautua normaalitasolle, kun toosa kuitenkin kelpaisi?

        Joo, ei kärsinyt itsetuntoni ja tuo tieto juuri saa ymmärtämään miksi ei antanut vaikka seksi kokoajan mieles hänellä.

        Sanoin hänelle että olisin kyllä kestänyt kuulla suoraankin heti mutta olisihan se tietysti vähän tappanut romanttista tunnelmaa.


    • Sukuelimet

      Kamut, kiitti että sain täältä palstalta vinkin tällaiseen harmittomaan sairauteen!

      Oikeesti syy oli AfrikanSarvenTippuri joka on erittäin, ERITTÄIN TARTTUVA ja VAARALLINEN sukupuoliteitse leiviävä SUKUPUOLIELINTAUTI!!!!!

      • Outojuttu

        Hahaha ..sinullako afrikansarvitippuri. Onneksi meiltä ei ole löytynyt sitä!


    • Totuus1

      Se ei halua menettää ylpeyttään.

    • Bi-nainen

      Ihmisillä on erilaiset libidot. Kaikkia ei huvita aina, mut jos toi on sulle nyt ongelma (ja vain sä itse voit tietää onko, ihan sama mitä muut siihen sanoo), niin tuskin tulee helpottamaan ajan myötä eli mieti tarviitko kumppanin joka haluaa yhtä usein kuin sinäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe