Kerrankin yrittäjien palkinto meni oikeille

vanhapysyväasiakas

He ovat sen ansainneet hyvästä ja nopeasta palvelusta. Onnea onnea oikein paljon.

23

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenhänlie

      Kukahan lienetkin vanha pysyvä asiakas,? vai nopeaa palvelua ?

    • katohan

      miten niin kerranki oikeille?
      onko vääriäki joskus palakittu ?

    • JJTakanen

      Pari kertaa olen asioinut kyseisessä liikkeessä. Työ oli ihan hyvin tehty, mutta aikataulu oli aika suurpiirteinen. Muuten ihan Ok.

      • allahinablu

        minäkin kävin kerran enkä mene toista kertaa


    • Minäsyntinen

      Olen käynyt kyseisellä Hiltusen korjaamolla ja käyn edelleenkin ,Yrityspalkinto meni tosi yrittäjille,hyvä HANNU.

    • symppishannulle

      Paras korjaamo oulunläänissä

    • mitäkorjaa

      vai särkeekö ensin ?

    • ISEVAPAAH

      No, ei varmaan muuta ry. yrittäjää keksineet. Minulla tämmönen kokemus yrittäjästä. Menin kysymään iskarien vaihtoa, jotta passaako ja milloin. Menin sinne halliin ja sitte toimistoon, ei näkyny kettää. Ottelin hallissa, no omistaja kävellee halliin ja seuraavaan, tullee takasi, ja mennee seuraavaan. Kahteli vain silimälasiesa yli, että mitähän tuoki haluaa? Ja meni menojaan. Aikani ooteltuani, lähin menemään. Ei tullu, lehessä hehkutettua palavelua minulle, no en ole ry:n porukkaa, eikä minusta tule, enkä ko.palvelua tarvitse. Tarkoitan molempia.

      • kyyyllä

        se tietysti on vaikeaa hyväksyä,että "naapuri" menestyy,mutta kyllä ne yrittäjät osaa valita vuodenyrittäjän,on aina osanneet.Pulinat ja kateus pois.


    • palstapois

      Pankaa kateelliset pää kiinni.

      • koulutukseen

        ei ole kateutta jos kaveri on tökerö asiakaspalvelija


      • mahmettis

        paikako hanu minu pörän kummi et mine pääse kelale


    • hyvientapojenpuollesta

      en koskan vie autoa huoltoon, sellaiseen paikaan missä huollon alettua leimataan KELLOKORTTI ja kello sammutetaan sitten vasta kun auto on ajetttu ulos ja kaikki puhelinsoitot ja muu ns. asiakaspalvelu menee huollossa olevan auton omistajan laskuun. todella törkeää rahastamista, mutta lestaadiolaiselta normaalia toimintaa.
      minun puollesta kyseinen autohuolto sais lopetaa toiminnan, ellei kellokorttin käyttö hylätä.

    • outokylä

      palvelu on sana joka pitää poistaa Haapaveen murteesta, se on turha sana
      tympeys vie kyllä maksavat asiakkaat

    • tietoinenasiasta

      Eihän Haapavedellä oteta huomioon palkitsemista ajatellenkaan muita yrittäjiä, kuin sellaiset vaan jotka ovat YRITTÄJÄYHDISTYKSEN JÄSENIÄ.

    • etsellaista

      Olin korjauttamassa autoa "jokin aika sitten"
      Kellokortti leimattiin.
      Voinee sanoa että ns. "tien toisilta puoleiselta osiolta"
      pelmahti ukko korjaamon sisään, joka vaati korjaaja heti kuuntelemaan moottorin ääntä.
      Korjaus keskeytyi n. 15 min ajaksi, kellokortti raksutti.
      Ja sitä ei vähennetty laskussa, eikä laskutettu "toispuoleisen tien " autohuollosta.
      -
      Että sellaista toiminaa HERRA HILTUNEN Oy:ssä
      -
      Huono homma, ei uutta "kaksnaamaista palvelua"

    • Korjauttaako

      Juu, se kellokortti raksuttaa, vaikka mitä kylän ukkoja on siinä rupattelemassa. Kerrankin katselin sivusta (omaa autoa korjattiin silläaikaa), kun olivat puolituntia keskustelleet jonkun toisen auton vieressä. Korjaaja selitti jotakin mettästysasiaa parille ukolle ja jonkun raukan laskuun tietenkin jonka auto oli pukilla.

    • solvaajathus

      Meillä autot aina korjattu hiltusella jan vastakin. Eikä ole maksanut liikaa.

    • Kipinkapin

      Äänestän jaloilla, tai tässä tapauksessa tietenkin renkailla.

    • eisinne

      Kuitenkin nää valittajat tunkeutuu tänään hiltuselle kahville ja nisulle. Naama maireessa hymyssä.

    • näikäyp

      kylläpä sielä Haapaveellä on ikävää.
      nyt tajuaa miks hoopolan väkiluku on alentunu 574 henkee .
      ne tunkeutuu ny jossakin muualla ja maksavat jonneki muualle.

    • yökkist

      Kyllä se tuossa firmassa merkitsee paljonki oletko uskonveli vai et. Laskusta sen huomaa.

      • kohtakyrsii

        Ja höpölöpö , älä viitsi jauhaa sontaa. Saman suurunen lasku olit vaika ateisti. Itse oon ja ei oo se kalliimpi korjaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe