Laurea sh pääsykokeiden tulokset!

odottavanaikaonpitkää

En usko, että tulee ainakaan kovin paljon ennen luvattua päivää. Mutta kertokaahan, kun alkaa tuloksia satelemaan! :) Itse hain Hyvinkäälle, Tikkurilaan ja Otaniemeen.

71

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimaltaoottaa

      Juu, eipä näy vielä.

    • ananias

      Itse kysyin hakutoimistosta ja sanoivat että vasta 26.11, sähköpostia pitäisi tulla ja opintopolulta näkyä kaiketi kanssa, kirje opetushallitukselta tulee sit jälkikäteen, parista päivästä puhuivat mutta sanoivat että tietysti postin lakkokin voi viivästyttää sitä.

    • Odottavanaikaonpitkää

      Tulisikohan jo huomenna! Opintopolun sivuilla lukee et puhelinneuvonta on suljettu huomenna! Ehkä vain toiveajattelua...

    • eimaltaoottaa

      Mä kyttään kokoajan :D

      • mahisk

        Jossain oli kommenttia että 12 maissa oli keväällä näkynyt ja 2 pvää etuajassa eli tänään vois olla mahikset


    • niinoänni

      Mä kyl veikkaan et tänään turha odotella tulevaks.

    • nipatsu3

      Eiköhän ne torstaina vasta tule..

    • Odottavanaikaonpitkää

      No joko tänään 8)

    • jasaju

      Ei näy tänäänkään. Malttamaton oon :D

      • eimaltaoottaa

        Voi vielä myöhemmin näkyä. Ei ne tulokset heti aamusta näy.


    • eimaltaoottaa

      Tulis jo!

    • varasijalla

      Hamk ilmoittanut jo :)

    • Minnnnnnnäää

      Onko kukaan saanut laurealta jo vastausta?

    • eimaltaoottaa

      En ole, ei näy vielä edes linjat.

    • Minnnnääää

      Sama täällä. Haku kesken edelleen...

    • Odottavanaikaonpitkää

      Huoh, ei taida tulla tänään...

    • Th16

      Metropolia ja monet muut AMK:t ovat jo ilmoittaneet tulokset! Miksei myös Laurea.. Ei jaksaisi odottaa!

    • ananias

      Pääsin sisään jeee!

      • eimaltaoottaa

        Laureaan? Näkyykö sulla jo opintopolussa?


      • ananias

        Laurea Hyvinkäälle joo :) opintopolulta joo tieto, ei oo viel sähköpostia tullu


      • eimaltaoottaa

        Onnea sulle! :) Itse en Hyvinkäälle, vielä jännätään tuloksia :)


      • Jeijjjjj

        Hyvinkäällä nähdään siis! :)


      • ananias

        Nähdään tammikuussa! :)


    • Opiskelija1989999

      8.varasijalla. nYt pitää odottaa17.joulukuuhun astil että pääsekö vai ei:(

      • Opiskelija19898998999

        Pelkään, että en pääse kuitenkin vasta kahdeksas... En jaksa odottaa enää :( toivottavasti kaikki ei ota paikkaa vastaan ja menevät eri kouluun :D
        Harmittaa, mutta tiedän, että menin haastattelussa kyllä jäihin :S


    • Th16

      Mulla oli metropolia 2. Ja 3. vaihtoehto mutta Laureaan 1. , ja haku edelleen kesken.

    • Minnääääää

      Mulla näkyy opintopolussa diakin ja laurea hyvinkään kohdalla hylätty. En siis käynyt pääsykokeissa. Porvoon laureassa kävin ja se kesken...

    • Hahahi

      Mitenhän on mahollista et laurea otaniemen 2 vaiheeseen kutsuttiin 80 ihmista ja sisään pääsee 40 et oon varasijalla 45 :D

      • Marjakskite

        Ehkä kuitenkin sitten 5.varasijalla sitten?


      • Jännänäärellä

        Johtuu siitä että sinne on varasijalla mahd. myös ne jotka on hakenut Tikkurila, Hyvinkää ja käyneet valintakokeissa. Itse esim. kävin Tikkurilassa kokeissa ja oon varasijalla sinne, sekä Otaniemeen.


      • hahahi

        Juu tajusin jälkikäteen tän.. :) ekaa kertaa hain ni iha vielä pihalla näistä!


    • Laureahyvinkää

      Jee sisällä!!!!

      • ananias

        Onnea sinnekin, siellä nähdään :)


    • tykll

      Haha, Aika jännä metropolia varasija 13 ja laurea otaniemi varasija 43. Mäku oon luullu et metrikseen on vaikeempi päästä

    • laureahyvinkää

      Onko Laureaan valituilla ongelmia lukukaudelle ilmoittautumisessa Oilissa? Itselläni lukee, että "et voi ilmoittautua tähän koulutukseen Oilissa"...

      • seelaine

        hei mä ihmettelin tota samaa! no pitää odotella sitä kirjettä ja kattoa mitä tapahtuu...


    • Laureaotaniemi

      Laurea Otaniemi jihuuuuu

    • eimaltaoottaa

      Jee! Hain ykkösenä Laureaan terveydenhoitajaksi ja pääsin sisään! :)

    • Där

      Laurea tiks sote hyväksytty tänään opintopolussa ja sähköpostitse, Oilin kautta ei onnistu ilmoittautuminen läsnäolevaksi.

    • tiedoton

      Onkohan kellään kokemusta tai tietoa, miten ne varasijat liikkuvat ja kuinka usein päivittyvät opintopolkuun?

    • ananias

      Kävin tänään vastaanottamassa opiskelupaikan ja ilmoittautumassa läsnäolevaksi Oilissa, oliskohan eiliset ongelmat siellä johtuneet siitä ettei ollut vielä 26.11?

    • tiedoton

      Lisäksi, mistä saa omat pääsykokeen pistemäärät selville, lähettävätkö jostain tiedon?

      • eimaltaoottaa

        Postissa tulee kirje :)


      • tiedoton

        Siis laittavatko myös niille, joita ei hyväksytty ja ovat varasijoilla?...


      • Kaihu

        Meilissä pitäsi olla pisteet


      • Sinski

        Itse kun en keväällä päässy opiskelemaan niin lähetin viestiä hakutoimistoon kyselin sieltä miten pisteet meni niin lähetti sieltä selkeästi mitä sai haastattelusta ja mitä teoriakokeesta ! Onneksi pääsin nyt Laurea Hyvinkäälle sairaanhoitajaksi :) Pääsin myös otaniemeen sairaanhoitajaksi sekä Tikkurilaan terveydenhoitajaksi mutta peruutin molemmat paikat :) Toivotaan että joku saa nuo paikat :)


      • tiedoton

        Kiitos tiedosta, eli automaattisesti ei tule sellaisille, jotka eivät pääse opiskelemaan tietoa pisteistä...


      • Jännänäärellä
        Sinski kirjoitti:

        Itse kun en keväällä päässy opiskelemaan niin lähetin viestiä hakutoimistoon kyselin sieltä miten pisteet meni niin lähetti sieltä selkeästi mitä sai haastattelusta ja mitä teoriakokeesta ! Onneksi pääsin nyt Laurea Hyvinkäälle sairaanhoitajaksi :) Pääsin myös otaniemeen sairaanhoitajaksi sekä Tikkurilaan terveydenhoitajaksi mutta peruutin molemmat paikat :) Toivotaan että joku saa nuo paikat :)

        Miten olet voinut päästä kolmeen eri paikkaan sisään? Käsittääkseni nykyään saa vain ylimmän hakutoiveen paikan, ja siis yhden? Vai onko multa mennyt jotain ohi :D Itse täällä epätoivoisena odotan mahdollista pääsyä varasijalta 1.


      • Sinski

        Pääsin sisään siis kolmeen paikkaan ja olisin saannut valita myös ne alimmat hakutoiveet, mutta kun hyväksyin ylimmän niin ne muut silloin peruuntui :)


    • Kaihu

      Meilitse tulleet tänään hyväksytyille, eli juuri äsken vasta tullut. Posti tuo sitten kun posti kulkee.

      • Kaihu

        Pääsykokeen pistemäärä pitäisi näkyä meilissä.


    • Mikämeili

      Ei mulla ainakaan mitään meiliä jossa pisteitä olis ni oo tullut?

      • Pubuu

        Ei mullekaan. Metropoliasta kyse.


    • höhöhöhöhöhöhöhöhhhhh

      Mahtaakohan olla mahkuja sisää, oon 3. varasijalla sh:ksi Laureaan....

      • 4.varasijalla

        Olen 4. :D


    • Laureaanhaluava

      Paljon saitte pisteitä pääsykokeista?

    • höhöhöhöhöhöhöhöhhhhh

      Varasijoilla olijat näkevät pisteet vasta kotiin tulevasta kirjeestä

    • minäsain50p

      minä sain 50. hyväksyttävien pistemäärä oli 51.

      ja alin oliko se 43p?

      • ananias

        Minulla pisteitä 52


    • kokokokokokkkkk

      Millähän perusteella valitsevat varasijoille, jos useampi joilla sama pistemäärä?

      • Olettaisin

        Vissiin kun pisteet on samat niin sitten vertaillaan todistuksia ( eli oletettavasti todistuksen keskiarvoa minkä ilmoitit hakemuksessa )


      • Olettaisin

        Tai sitten vertaillaan niitä alkupisteitä mikä määritti sen pääsetkö valintakokeeseen vai et !!


    • Moighfk

      Tyhmä kysymys.. Pitääkö todistusten kopiot lähettää paperiversion vai riittääkö spostin kautta? Opiskelupaikan vastaanottamiseksi siis.

    • tulevath

      Itse sain 59 pistettä, ja pääsin ykkösvaihtoehtooni Laureaan terveydenhoitajaksi. Oma pistemääräni olisi riittänyt kaikkiin hakukohteisiini. Metropoliaan en hakenut ollenkaan, minkälaiset pisterajat sinne oli sh- ja th-koulutuksiin?

      • Fhjhghkjv

        Sain 65/70 Diakin kokeessa (th). Pääsin ykkösvaihtoehtooni Metropoliaan. Luultavasti olisin päässyt myös Diakiin.


    • Nintti

      Onko täällä jo kaikki saaneet tietää omat pisteensä paitsi minä? Todella ärsyttävää :D

    • Nintti

      No nyt tuli pisteet! 56/51.

    • Kuumotus

      Kaikkialla lukee tuo, että 9pv on viiminen päivä vaataanottaa paikka ja olla todistukset vietynä kouluun, niin olen siis ottanut opiskelupaikan ehdollisesti vastaan, mutta eihän sinne pidä viedä todistuksia vielä?

      • SoMi

        En kuulu sinällään tähän Laurean keskusteluun, mutta mul on ehdollisesti otettu vastaan paikka Savoniasta. Lähetin sinne sähköpostilla todistuksen, koska ne tarkastaa että on puhunut totta esim. keskiarvosta hakupapereissa. Näin ainakin siellä ja luulen että muuallakin. Mä ainakin kannatan lähettämistä, jos ei muuten niin ainakin varmuuden vuoksi. Jos postin kautta lähettää, niin kannattaa kyl jo huomenna lähettää! Voivat ehkä evätä opiskelupaikan, jos eivät saa todistuskopioita?? Opintopolussa lukee näin: "Valinta on ehdollinen siihen asti, kunnes ammattikorkeakoulu on tarkistanut tutkinto- ja työtodistukset. Ammattikorkeakoulu voi purkaa valinnan, jos et toimita todistuksia ammattikorkeakoulun ilmoittamassa määräajassa tai jos olet antanut virheellisiä tietoja."


      • Kuumotus

        "Toimita opiskelupaikkasi varmistamiseksi valinnassa käytettyjen tutkinto- ja/tai työtodistusten kopiot 9.12.2015 klo 15 mennessä Laurean hakijapalveluihin. Mikäli tulet valituksi opiskelijaksi varasijalta 26.11. jälkeen, tulee edellä mainitut dokumentit toimittaa 14 vuorokauden kuluessa valinnan tiedoksi saannista Laurea hakijapalveluihin." Eikös tuo nyt tarkota sitä, että ei tarvitse nyt 9pv mennessä olla todistuksia vietynä?


      • SoMi

        Mä käsittäisin ton, että jos oot ollu esim. 26.11. varasijalla 3 ja vaikkapa 29.11. saatkin jo paikan niin siiten lisäät 14päivää tuohon 29.11. päivämäärään eli 13.12. pitää olla todistukset hakijapalveluissa.

        En tiedä milloin olet paikan ottanut ehdollisesti vastaan, mutta minä ainakin lähettäisin varmuuden vuoksi kopiot. Lähettämisestä ei ole haittaa, mutta lähettämättä jättämisestä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe