Miten kristittyjen vainoajille käy viimein!???

ttkkl

Kun Jeesus tulee takaisin, niin Hän tulee tuomitsemaan ja tuomitsee kristittyjen vainoajatkin!!!
Matteuksen Evankeliumissa ilmoittamallaan tavalla!
Mastteulsen Evsnelmi 25. luku
"31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." Raamattu

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimeen

      Amen, amen.

    • 1000ja1

      Älä unta näe !

      Jeesuksen takaisintulo on uskonto harha.
      Nyt Kristinusko kuolee ja Islam ottaa hallitsevan otteen ,- Islamilla on keinoja yhät enemmän voittaa Kristinusko.

      Juutalaisella Sionismolla oli monta kanavaa levitää Sionismia juutalaisille, oli marxilaista, poliittista , uskonnollista, kansallista jne,

      Islamilla on terrorismi monenlaisissa liikkeissä , on rauhanomaista uskonnollisuutta , tarjottavana hyysäreille , on erilaisia uskonsuuntauksia joissa monikultturillisuus kukoistaa länsimaisen tollon silmissä.
      Mutta kaikki tähtää samaan päämäärään valloittaa maailma Allahille ja muuta Jumalaa ei ole !

      Vähän aikaa vielä ja vedetään miekalla päitä poikki kertalyönnillä ja pääyön uhri vetäistään sivuun varoittavana esimerkkinä ruumiskasanpäälle ja kansa hurraa vieressä kun vääräuskoinen teloitetaan ,- niin kohta sinäkin kumarrat Mekkaanpäin .
      Ja jos et niin on sitten sama kohtalo.

      Fiksumpaako pommittaa veronmaksajain maksamin kalliitten sotakoneitten voimin ja silpoa uhri ja hänen perheensä ,- ei minusta .
      Muslimin teloitusmiekka sivaltaa kerralla pään poikki ja uhri ei ehdi kauan tuntea tuskaa , niin kuin noissa pommituksissa kuolleet sivilit kokevat ja lähtevät pakomatkalle ja saapuvat kostamaan pommittajien kotimaihin ja kakashnikov AK-47 on siihen tehokas ja hyvin saatava sota-ase.

      Kristitty on Sionisti ja se tulee olemaan Islamin leviämisen esteenä edelleenkin ja sen Islam raivaa pois , nyt olemme sodassa Islamia vastaan , mutta hallitukset ja johtajat salaavat sen kansalta ja sanovat olevansa sodassa terrorismia vastaan.
      NS, radikalisoitunut ihminen on aatteensa vuoksi valveutunut taistelemaan, terroristi on aseelisiin tai muihin tekoihin ryhtynyt radikalisoitunut henkilö aatteensa tai uskontonsa vuoksi.

      Valtioitten terrorismi on taas kaataa hallituksia , tehdä lennokki ja salamurhia , soluttautua vääristellä tietoa ja ennenkaikkea uhata hallituksia ja jos sekään ei auta ottaa valtion terrorismi sotilaalliseen käyttöön ja tuhota pommituksin, tukea vallanvaihtoa, Syyria on nyt paras esimerkki valtioitten terrorismista tuhota tuo maa ja sen kansa ajaa pakolaisuuteen , ainoastaan aseteollisuus siitä hyötyy ja sen kautta maailman juutalaiset Sionismit.
      Krsitillinen Sionismi saa persnettoa , hyysärit rahastavat pakolaisilla ja veronmaksajat rahoittavat niitä.
      Pakolaiskeskuksissa kasvaa ihan oma kotimainen Islamin terroristi sukupolvi, he näkevät Kristillisen kulttuurin kaksinaamaisuuden.

      • 453

        453


      • 678

        768


      • 78687

        8675


      • 123333

        123222


      • 43545

        53354


      • 6754
        43545 kirjoitti:

        53354

        765


      • 34345
        123333 kirjoitti:

        123222

        543


      • asdfgasdfg

        Tuo melenköyhä sotkeminen on sitten ilmeisesti palstakeisarisekopään mielestä keskustelua?


    • Ei_ole_jeesus_tulos

      Ei ole Jesse tulossa.

      • Eikaikille

        Ei sulle, mutta mulle.


    • Kun Heikki Lampela ja Riitta Leppiniemi heitä puolustavat, heidät jätetään tuomitsematta näytön puutteessa. Kristittyjen heittelyn tyhjillä kaljatölkeillä Jeesus hyväksyy pitkin hampain (1 tölkki/heittäjä/päivä).

    • dfsdhgd

      Mitenkähän esimerkiksi sinua on vainottu?

    • Kristityt vainoavat eniten kristittyjä ja muita, sitten syyttävät kaikkia muita siitä mitä ovat itse tehneet ja tekevät "kostoiskuja" muille siitä.

    • ano-armahdusta-heti

      Luukkaan evankeliumi: 19:27

      "Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

      Hebrealaisten Jumalan Poika, Jeesus Kristus tulee tuhoamaan allahin vale jeesuksen suunsa henkäyksellä ja teloittamaan ne kansat jotka eivät tahdo alistua Hänen tahtoonsa.

    • asdfgsadfg

      Eipä tuo lahkohullujen liturgia poikkea mitenkään islamhullujen vastaavasta. Molemmilla jumalansa kostaa vääräuskoisille. Eikä ihme, sama jumalahan tuo molemmilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe