Mihin tulenpolttavaan kysymykseen

sunnuntaikyssäri

Toivoisit vastausta siltä henkilöltä juuri nyt, johon olet ihastunut/ rakastunut?

38

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytryetrywrewer

      Onko sinulle välttämätöntä, että soitan sinulle ensiksi?

      • TuulilasinnurkkaaN

        Jos olis mulle, kyllä.


    • musta1

      Olenko sinulle vain pelkkä kukkanen, kukkanen johon rakkaus kukoistaa ja sitten lakastuu???Tahtoisin niin ikuisuuteen kestävän suhteen

    • siitälähtee

      Ensiksi pitäisi tämä parisuhdestatus selvittää.

      • Jääräpäävoitto

        Samalla linjalla. Onko rouva vai eikö ole rouvaa.


    • eräsmieskyseessä

      Miten paljon pahaa teit jo ennen kuin minä tulin sinne? En vastausta saa enkä haluakaan kuulla tiedän sen itsekin PALJON

      • omanpolunmies

        onkohan tämäkin nyt sitä vaan mitä kaikkea negatiivista oot kuullut muilta? Niinhän se menee yllättävän useasti kun aletaan puhumaan selän takana.


      • whatgoesaround

        Susta kun ei vaan kuulee mitään hyvää..et vähemmästäkin vaikuttaa ja horjuttaa sun uskottavuutta mies! Ja sä tykkäät kun puhutaan oli se sit hyvää tai pahaa. Kuhan saat olla tän kylän puheenaihe ja naisten suosiossa


    • TuulilasinnurkkaaN

      Haluaisin tietää, haluaako hän jakaa kanssani loppuelämän, hyvässä ja ei-niin- hyvässä.

      • sivulasi

        Kyllä haluamme, me haluamme..


    • muutosmotivaatio

      Oletko esiharkintavaiheessa vai mikä siinä kestää?

    • lintuvaikala

      Oletko feikannut täällä ikäsi yms jutut?

    • EiTunnustusta

      Milloin vastaat irl esittämiini syytöksiin ?

    • Siltänäyttää

      Eiköhän kaikki liene jo selvää.

    • Jmieheltä_naiselle

      Oletko onnellinen hänen kanssaan?
      Saatko häneltä hellyytä ja tunnetko samaa intohimoa mitä meillä oli...?

      • niinkuinetsäkään

        Ei mulla ole ketään. Ja en tuu ikinä tuntemaan samaa muiden kans. En hellyyttä en seksiä..


      • ed__
        niinkuinetsäkään kirjoitti:

        Ei mulla ole ketään. Ja en tuu ikinä tuntemaan samaa muiden kans. En hellyyttä en seksiä..

        Sulla ei, mut hänellä on.


      • Keneltäkysyt

        Voisitko laittaa jonkun vinkin itsestäsi ja siitä ketä kaipaat? Vaikka sellaisen jonka vain te kaksi tiedätte. Täällä kun on niin paljon noita J ihmisiä.


      • ed__
        Keneltäkysyt kirjoitti:

        Voisitko laittaa jonkun vinkin itsestäsi ja siitä ketä kaipaat? Vaikka sellaisen jonka vain te kaksi tiedätte. Täällä kun on niin paljon noita J ihmisiä.

        Ei se hyödytä mitään vaikka laittain koko nimeni ja hänen nimensä


    • purnaan

      Kävin katsomassa kuviasi...miksi sinun pitää olla niin paljon? Miksei minulle kelpaa muu? Olet ihana.

    • Entoivo

      Vastausta. Toivon että hän antaisi kaikessa hiljaisuudessa anteeksi ja jatkaisi elämäänsä omana itsenään ja löytäisi onnen :)

    • kukamuukaan

      Nähdäänkö me vielä?

      • ed--

        Tuli kyllä toinenkin mieleen, haluutko mun tekevän asioille jotain irl?


    • yksinihastuin

      Ei minulla ole kysyttävää. Sain siihen tärkeimpään hyvin selkeän vastauksen irl.
      n->m

    • torstaitoivoatäynnä

      Jos tarjoan torstaina kahvin, juotko sen omien kavereiden kanssa vai mun kanssa?

      • etjuokahviaehkä

        Sinun tietenkin. Paitsi


    • c-y-

      Tiesitkö että oot ainut mies joka on saanu mut tuntemaan itseni naiseksi? Sulan sun vahvoille käsivarsille ja kuumaan syliin <<3

    • ItkuinenJ

      Onko se täysin poissuljettu vaihtoehto muuttaa? Yksi sinulle tärkeä ihminen saa minut voimaan todella pahoin. Mikään ei ikinä tule muuttamaan sitä tosiasiaa. Olen muuten jättänyt sen yhden asian, josta halusit minun luopuvan.

    • TätäKysyisin

      Lähtisitkö kanssani erääseen paikkaan, jossa voisimme keskustella kaikesta aivan rauhassa?

    • odottavanaikaonpitkä

      Odotan irl vastausta. :) Ei hän täällä vastaa.

    • 6768

      Haluaisin tietää miksi hän teki niin kuin teki, täysin yllättäen veti maton jalkojen alta. En usko että koskaan saan vastausta. Se satuttaa vähintäänkin yhtä paljon kuin itse teko. En koskaan edes kertonut tunteistani. Ehkä hän aavisti, ja siksi? Ehkä hänkin tunsi samoin? En halua enää koskaan tavata häntä, vaikka ikävä tulee.

    • koskasäeroot

      Kysyisin että huolisitko minut jos eroaisin? n->m

    • ymmällään

      Olitko sittenkin kiinnostunut, ja jos olit niin miksi tämä meni näin vaikeaksi? Eikö kahden kesken olisi helpompi tavata ja tutustua?

    • Minultavainn

      Huolitko minut nyt.. kaiken tämän jälkeen?

      • minultam

        Kyllä huolin, tahdon!


      • huolitkominut

        Tuohon voisi esittää vastakysymyksen:


    • soijapapu

      Miehelle Helsinkiin: nähdäänkö me enää koskaan? Sua ei ole näkynyt koko syksynä, ja silti pyörit mielessäni koko ajan.

    • tuuleenvainhuutelen

      Miksi kaikki meni pieleen? Hän kyllästyi sitä mukaan kuin minä rakastuin, vaikka sanoi muuta. Miksi piti mua mukana näin kauan vaikka tiesi että välitän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe