Suskin talli kokemuksia

Kysyjä

Onko kokemuksia tästä tallista, koska kiinnostaisi ostaa pari ponia tästä tallista?

Asialliset vastaukset, kiitos!

25

7821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä

      Huhuu?

    • Ansku01

      Itse kävin viikko sitten koe ratsastaan hevosen siellä :) ihan asiallinen talli.. Kenttä tosin erittäin huonossa kunnossa :((
      Ja osa hevosista "ylihinnoiteltuja" tasoon nähden, esim kokeilemani hevone ei vastannut kuvattua tasoa lainkaan :/
      Toki sieltäkin hyviä hevosia löytyy mutta ne onkin sit jo aika kalliita eli sen 10 000-20 00
      Ja itse en sieltä niin kalliita ostaisi...
      Mutta käy ihmeessä katsomaan et siinä mitään menettäkkään

    • Opiskelia222

      Ei kannata ostaa ihan oikeasti :( meille kävi tosi huonosti. Elämä käänty ylösalaisin. Sydän murtui kun yritin saada hevosen tiedot selville :( hevosia ja poneja löytyy muualtakin hyviä ja luotettavilta niin että on taustat ja kaikki tiedossa ja hinnasta pääsee sovittelemaan helpommin!

    • vappe12

      Huonoja kokemuksia!!

    • neli27

      en voi suositella. ostimme hevosen ylöjärveltä suskin talli myyntihevosia nimisestä paikasta. kun päästiin kotiin, oli ku8in eri hevonen ja hyppi seinille. oli varmaan saanut jotain. kehoitan välttämään, on paljon laadukkaita firmoja joista ostraa'!!!

    • Huhhuhhu

      Myy kipeitä hevosia. Koeratsastamaan mennessä poni oli satuloitu ja satulaa ei saanut ottaa itse pois. Laukkasi alta ja oli selvästi kipeä.

    • betty

      Hei
      Kannattaa varmasti tulla kokeilemaan. Tällä hetkellä minulla on vain yksi poni myynnissä ja muut hevoset ovat enemmänkin kilpahevosia.

      Meistä sen verran, että=
      Tyttäreni kilpailee Gp-tasolla ja tallimme on vanha ja odotamme uuden rakentamista. Se tosin ei ole meistä kiinni=) Heti tekisimme uudet paikat ja maneesit kun se olisi mahdollista lain puitteissa=)

      Jännä juttu on se, että asiakkaalla hevoset eivät toimi, mutta tunneilla toimii ja omilla ratsastajilla sekä kisoissa. Johtuneeko se huonoista hevosista vai huonoista ratsastajista=) Never know.

      Sille joka kävi ostamassa meillä huhtikuussa ponia=) Voit ilmoittaa minulle mikä poni meillä oli sairaana.. Niin tiedän viedä lääkäriin. Tosin, voi olla minulla huono muisti, kun juurikaan en ole ponejani esitellyt tässä muutamaan kuukauteen=) Hevosia on myynnissä -poneja on tasan yksi=)Ja tällä menolla sekään ei ole myynnissä, sillä taidan haluta pitää sen itselläni=)

      Kannattaa tulla kokeilemaan ja katsoman hevosiamme, jos olet etsimässä itsellesi hevosta ja kiinnostuit hevosistamme.
      Myyntihevosia.fi sivuillamme on esittelyt hevosistamme.
      Tämä ei ole pääelinkeinomme, joten kaikkea emme tee vain miellyttääksemme asiakkaita, vaan päätoimintamme on kilpailemisessa .

      Minusta rehellisyyden nimissä, on suotavaa , että ihmiset tulevat itse paikalle ja katsovat ponit ja hevoset itse, ettei tarvitse täällä nimettömänä mietiskellä=) Sillä tänne näköjään voi kirjoittaa ihan mitä tahansa=) Olipa se totta vai tarua=)

      En halua loukata ketään, mutta joskus voisi hieman edes pohtia voiko asiat olla noin huonosti kun ne kirjoittajien mielestä ovat=)

      Olisi melkoisen hauskaa, jos myyjät kertoisivat täällä millaisia asiakkaita heillä kävi...samaan äänensävyyn=)

      Hevosemme ovat rtg kuvattuja sekä toimivia. Ne saa satuloida ja laittaa ...Jos asiakas suinkin itse osaa tehdä sen. Kaikki eivät aina itse pysty siihen=)

      Joskus mekin joudumme sanomaan , -ei oota
      Koska kaikille asiakkaille ei aina edes halua myydä hevostaan=)

      Meidän hevosemme ja ponit ovat pärjänneet hienosti kisoissa. Muun muassa ratsastuskoulumestaruuksissa on paljon mitalleilla ollut meidän hevosiamme=)
      Se varmaankin kertoo hieman harrastehevosten tasosta. Kilpahevosia on myös ihan Gp-tasolla asti=) Joten ....
      Ei muuta kuin ostoksille AVOIMIN ja ystävällisin mielin=)
      TERVETULOA
      Suski Mäkipää
      0504644541
      (samaan osoitteeseen reklamaatiot, jos siltä tuntuu)

    • Rikollinenhevoskauppa

      Omakohtaisena kokemuksena jouduttiin tappelemaan melkein jo käräjäoikeudessa sairaan ponin myymisestä, väärennetyillä papereilla :-) poni myytiin terveenä eteenpäin kaupanpurun ja kahden vuoden kiistelyn jälkeen kuluista. Myyjä soitteli ja haukkui pystyyn ja syytti meitä, että poni olikin kipeä. Huhhuh pysykää kaukana. ponin ikä heitti oikeasti 10 vuodella oikeasta.

    • Hulluko

      Suskilta ei kannata ostaa yhtään hevosta tai ponia. Siellä kaupataan muka täydellisiä, tervepäisiä, fiksuja kilpahevosia, jotka todellisuudessa hyppii pitkin seiniä. Sitten on myös näitä "tätiratsuja ja "maastovarmoja" myyntihevosia, joihin ei oikeasti sa

      • Hulluko

        Saa kontrollia, ne ei osaa mitään ja pelkäävät turhia. On olemassa paljon parempiakin hevoskauppiaita, joilta saa sitä mitä on luvattu ja rehellisesti.


      • Anonyymi
        Hulluko kirjoitti:

        Saa kontrollia, ne ei osaa mitään ja pelkäävät turhia. On olemassa paljon parempiakin hevoskauppiaita, joilta saa sitä mitä on luvattu ja rehellisesti.

        Eikös se ole sinunkin taidoista kiinni? Ei kukaan hevonen hypi yhtäkkiä seinille ilman syytä! Katsos vähän peiliin🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole sinunkin taidoista kiinni? Ei kukaan hevonen hypi yhtäkkiä seinille ilman syytä! Katsos vähän peiliin🤣

        Ei tietenkään hypi. Yleensä syynä on se, että hevonen on kipeä tai esimerkiksi alettu ratsastamaan liian nuorena, koulutuksessa käytetty kyseenalaisia metodeja tai hevosta on kohdeltu huonosti. Eli kyllä syyttä ne ei hypi, mutta aina kyse ei ole siitä ratsastajasta. :)


      • Anonyymi
        Hulluko kirjoitti:

        Saa kontrollia, ne ei osaa mitään ja pelkäävät turhia. On olemassa paljon parempiakin hevoskauppiaita, joilta saa sitä mitä on luvattu ja rehellisesti.

        Pyh, katsoisit peiliin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole sinunkin taidoista kiinni? Ei kukaan hevonen hypi yhtäkkiä seinille ilman syytä! Katsos vähän peiliin🤣

        Just niin!!🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Itse käyn siellä ratsastamassa. Tunnilla kaikki ponit ja hevoset toimivat moitteettomasti!

      • Anonyymi

        Niin juuri!!


    • Anonyymi

      Käyn itse tunneilla ja todella hyvä talli. Hevoset ovat kilttejä ja useimmiten helppoja. Suosittelen kaiken ikäisille! Asiallinen talli.

    • Anonyymi

      En tiedä miksi kaikki vaan laittaa ilkeitä kommentteja, mutta hyvä talli ja hyvät hevoset. Mitä Suski on teille edes tehnyt??!!!!!!

    • Anonyymi

      Asiallinen ja hyvä talli! Pakko suositella . Mulla itsellä on varmaan 10 lempi hevosta sieltä!

      • Anonyymi

        En suosittele.


    • Anonyymi

      Näitä haukkujia piisaa täällä netissä. Täällä ne suomalaisten luonteet tulee esille, muuten ollaan tuppisuuna. Maailman onnellisin kansa, se on huvittavinta!

    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele. Seinälle hyppijä saatiin, vaikka koeratsastuksessa rauhallinen, aivan outoa touhua. Vakuutus oli "valmiina" mutta siellä oli ihan eri hevosen tiedot ym.

    • Anonyymi

      Ja hevonen on laihtunut lähes luille, kun oli vielä kaupan jälkeen kuukauden tuolla tallissa, sopimuksen mukaan. Saatiin pitkä projekti rakentaa lihakset ja massa takaisin.

      • Anonyymi

        Itse tunneilla vuosia käyneenä, en kyllä seinille hyppijöitä ole nähnyt? Mikähän hevonen on ollut kyseessä?


    • Anonyymi

      Super talli hevoset ovat hyviä ja osaa paljon ja opetajat ovat mukavia ja tietää mistä puhuu olen itse gp ratsastaja ja kävin kokeilemassa mahtava talli ei muutakun kokeileen ja sopii kaiken ikäisille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe