jälleen yksittäistapaus

huoli_on

Kempeleellä 2 ulkomaalaistaustaista miestä on raiskannut 14v tytön. Yksittäistapaus... Millonkohan leuruulla alkaa tapahtumaan samanlaista?

58

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestuttaa

      No kohta se tapahtuu Keuruullakin. Nyt siinä suihkulähteen pysäkkikopissa juovat iltasin viinaa ja seurailevat ohikulkijoita. Ei ole tyttölasten hyvä liikkua yksikseen iltasella.

      • VIHREÄ14

        Millonkas tämmöistä on tapahtunut. Eilen oli iltasanomissa että kaksi suomalaismiestä on raiskannut Oulussa alaikäisen tytön, mutta tästä oli jo kuuden vuoden tuomio tullut.


      • Viilutttaa

        Kempeleellä! Sipilän nykyisiä tai tulevia vuokralaisia!


      • Ei_eivieläkäännaurata
        VIHREÄ14 kirjoitti:

        Millonkas tämmöistä on tapahtunut. Eilen oli iltasanomissa että kaksi suomalaismiestä on raiskannut Oulussa alaikäisen tytön, mutta tästä oli jo kuuden vuoden tuomio tullut.

        Eikö sinulle riitä se, että levittelet Saarijärvellä näitä valeitasi Oulun tapahtumista? Luuletko, että sinun juttujasi uskottaisiin paremmin Keuruulla?

        On se kummaa, että kaikki uutiskynnykset ylittävä tapahtuma Kempeleellä saa sinut kyselemään täältä lisätietoja tapahtuneesta. Katso vaikka MV, jos et muita medioita usko xD


      • Vihreä14
        Ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Eikö sinulle riitä se, että levittelet Saarijärvellä näitä valeitasi Oulun tapahtumista? Luuletko, että sinun juttujasi uskottaisiin paremmin Keuruulla?

        On se kummaa, että kaikki uutiskynnykset ylittävä tapahtuma Kempeleellä saa sinut kyselemään täältä lisätietoja tapahtuneesta. Katso vaikka MV, jos et muita medioita usko xD

        Kuka on niin järjetön et uskoo Mv lehteä . Miksi on niin vaikea sinun uskoa että jos lehti kirjoittaa jo tuomion saaneista miehistä et olivat suomalaisia.Mikä tässä mättää muu kuin sinun ajatusmaailmas että suomalaiset miehet eivät ole tätä voineet tehdä.Eilinen iltalehti tämän asian julkaisi onko se todella sinun noin vaikea tajuta. Ei tulis mieleenikään levitellä Mv juttuja joita sitten poliisit joutuvat oikomaan.Jos tietoa kerran on miksi ei voi kysellä ja jollei vastausta tule ei ole tietoakaan on vain se mutu tunne. Eikä pitäisi olla sinun ongelmasi minun kyselyni jos osaat vastata onko sinulla muuta virallisempaa tietoa kuin Mv lehti niin vastaa .Mikä tässä minun kyselyssäni on valetta siihenkin voit antaa vastauksen KIITOS.


      • ei_eivieläkäännaurata
        Vihreä14 kirjoitti:

        Kuka on niin järjetön et uskoo Mv lehteä . Miksi on niin vaikea sinun uskoa että jos lehti kirjoittaa jo tuomion saaneista miehistä et olivat suomalaisia.Mikä tässä mättää muu kuin sinun ajatusmaailmas että suomalaiset miehet eivät ole tätä voineet tehdä.Eilinen iltalehti tämän asian julkaisi onko se todella sinun noin vaikea tajuta. Ei tulis mieleenikään levitellä Mv juttuja joita sitten poliisit joutuvat oikomaan.Jos tietoa kerran on miksi ei voi kysellä ja jollei vastausta tule ei ole tietoakaan on vain se mutu tunne. Eikä pitäisi olla sinun ongelmasi minun kyselyni jos osaat vastata onko sinulla muuta virallisempaa tietoa kuin Mv lehti niin vastaa .Mikä tässä minun kyselyssäni on valetta siihenkin voit antaa vastauksen KIITOS.

        Kerro nyt vaan, että mistä voin lukea tuosta jo julistetusta tuomiosta?

        Ai että mikäkö mättää, miten helvetin monta kertaa se on sinulle sanottava? Esittämääsi oikeuden päätöstä, tuomiota, "napsahdusta", ei ole tapahtunut.

        Ei eilisessä Iltalehdessä ole sanottu, että joku tai jotkut olisivat saaneet 6 v ehdottoman tuomion Oulussa tapahtuneesta raiskauksesta.

        Jos sinulle ei edelleenkään selvinnyt, että mikä esittämässäsi "kyselyssä" on valetta, niin sanon sen vielä toisen kerran: kuuden vuoden tuomio.


      • VIHREÄ14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Kerro nyt vaan, että mistä voin lukea tuosta jo julistetusta tuomiosta?

        Ai että mikäkö mättää, miten helvetin monta kertaa se on sinulle sanottava? Esittämääsi oikeuden päätöstä, tuomiota, "napsahdusta", ei ole tapahtunut.

        Ei eilisessä Iltalehdessä ole sanottu, että joku tai jotkut olisivat saaneet 6 v ehdottoman tuomion Oulussa tapahtuneesta raiskauksesta.

        Jos sinulle ei edelleenkään selvinnyt, että mikä esittämässäsi "kyselyssä" on valetta, niin sanon sen vielä toisen kerran: kuuden vuoden tuomio.

        Onkohan minulla sitten lukihäriö meitä kyllä oli pari muutakin paikalla jotka lukivat tämän jutun Kaksi suomalaista miestä raiskasivat Oulussa alaikäisen tytön ja tuomio 6 vuotta vankeutta . Mites sinä sitten tämän jutun luit vai oletko lukenut ollenkaan.


      • ei_eivieläkäännaurata
        VIHREÄ14 kirjoitti:

        Onkohan minulla sitten lukihäriö meitä kyllä oli pari muutakin paikalla jotka lukivat tämän jutun Kaksi suomalaista miestä raiskasivat Oulussa alaikäisen tytön ja tuomio 6 vuotta vankeutta . Mites sinä sitten tämän jutun luit vai oletko lukenut ollenkaan.

        Kaiva nyt vaan linkki kyseiseen uutiseen äläkä laita todisteeksi lukihärjöisten tuttaviesi mielipiteitä asiasta.

        Kun olet jutun tänne linkannut, niin heti kyllä kerron sinulle, että miten sen luin. Luultavasti istualtaan, mutta kerron kyllä sitten.

        Ja tuo oli kyllä sinulta terävä huomio, kun kyselet, että olenko kyseistä juttua ollenkaan lukenut. Ei, en ole, koska en vaan millään sellaista juttua löydä, jossa kerrottaisiin Oulussa tapahtuneesta raiskauksesta ja siitä saaduista 6 v. ehdottomista tuomioista.


      • VIHREÄ14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Kerro nyt vaan, että mistä voin lukea tuosta jo julistetusta tuomiosta?

        Ai että mikäkö mättää, miten helvetin monta kertaa se on sinulle sanottava? Esittämääsi oikeuden päätöstä, tuomiota, "napsahdusta", ei ole tapahtunut.

        Ei eilisessä Iltalehdessä ole sanottu, että joku tai jotkut olisivat saaneet 6 v ehdottoman tuomion Oulussa tapahtuneesta raiskauksesta.

        Jos sinulle ei edelleenkään selvinnyt, että mikä esittämässäsi "kyselyssä" on valetta, niin sanon sen vielä toisen kerran: kuuden vuoden tuomio.

        Eeivieläkäännaurata korjaan juttuani lehdessä kerrottiin et on tuomio tullut. Nyt kaivelin tästä jutusta lisää . Kaksi suomalaista miestä ovat Oulun Rajakylässä raiskanneet alaikäisen tytön ja syyttäjä vaatii heille kuuden vuoden tuomiota törkeästä raiskauksesta ja törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä. Onko tämä hyvä et korjasin tuon verran asiaa . Tekoahan se ei kuitenkaan saa tekemättömäksi.


      • ei_eivieläkäännaurata
        VIHREÄ14 kirjoitti:

        Eeivieläkäännaurata korjaan juttuani lehdessä kerrottiin et on tuomio tullut. Nyt kaivelin tästä jutusta lisää . Kaksi suomalaista miestä ovat Oulun Rajakylässä raiskanneet alaikäisen tytön ja syyttäjä vaatii heille kuuden vuoden tuomiota törkeästä raiskauksesta ja törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä. Onko tämä hyvä et korjasin tuon verran asiaa . Tekoahan se ei kuitenkaan saa tekemättömäksi.

        Ymmärränkö nyt oikein, että myönnät levittäneesi perätöntä tietoa?

        Perustuslakiin kirjattujen kansalaisoikeuksien, tai kuten nykyisin sanotaan, perusoikeuksien, mukaan vangittujen tulee olettaa olevan syyttömiä ennen kuin heidät todistetaan syyllisiksi.

        Edellä olevaan perustuen en voi ottaa kantaa väitteeseesi: "Tekoahan se ei kuitenkaan saa tekemättömäksi." Eli odotetaan nyt vaan kaikessa rauhassa oikeuden päätöstä ja puhutaan sitten vasta asiasta lisää. Tässä tapauksessa lähteenäsi käyttämä roskalehdistö rikkoo perustuslakia toteamalla ihmisiä syyllisiksi jo ennen heidän syyllisiksi todistamistaan.

        naps naps


      • Vihreä14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Ymmärränkö nyt oikein, että myönnät levittäneesi perätöntä tietoa?

        Perustuslakiin kirjattujen kansalaisoikeuksien, tai kuten nykyisin sanotaan, perusoikeuksien, mukaan vangittujen tulee olettaa olevan syyttömiä ennen kuin heidät todistetaan syyllisiksi.

        Edellä olevaan perustuen en voi ottaa kantaa väitteeseesi: "Tekoahan se ei kuitenkaan saa tekemättömäksi." Eli odotetaan nyt vaan kaikessa rauhassa oikeuden päätöstä ja puhutaan sitten vasta asiasta lisää. Tässä tapauksessa lähteenäsi käyttämä roskalehdistö rikkoo perustuslakia toteamalla ihmisiä syyllisiksi jo ennen heidän syyllisiksi todistamistaan.

        naps naps

        Niin levitin tietämättä et lehden tieto oli väärä, huom minulla on kanttia myöskin korjata asia . Paljonkohan näillä palstoilla Ihan tietoisesti levitetään väärää tietoa. Käräjillä nämä miehet ovat olleet ja nyt odotetaan tuleeko tuo syyttäjän vaatima kuuden vuoden tuomio .


      • ei_eivieläkäännaurata
        Vihreä14 kirjoitti:

        Niin levitin tietämättä et lehden tieto oli väärä, huom minulla on kanttia myöskin korjata asia . Paljonkohan näillä palstoilla Ihan tietoisesti levitetään väärää tietoa. Käräjillä nämä miehet ovat olleet ja nyt odotetaan tuleeko tuo syyttäjän vaatima kuuden vuoden tuomio .

        Siis mitä ihmettä sinä selität? "...lehden tieto oli väärä..."

        Mikä siinä lehden tiedossa oikein oli väärin? Väitätkö sinä, että lehden tiedot eivät olleet oikein? Mikä nyt sinun mielestäsi on se oikea tieto? Missä tämä väärä tieto on oikein ollut?

        Etkös sinä juuri sanonut:
        "Nyt kaivelin tästä jutusta lisää . Kaksi suomalaista miestä ovat Oulun Rajakylässä raiskanneet alaikäisen tytön ja syyttäjä vaatii heille kuuden vuoden tuomiota törkeästä raiskauksesta ja törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä."


        Minun mielestäni ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Sinä levität tahallasi väärää tietoa tai
        2. toimit hyvässä uskossa, koska et kykene ymmärtämään lukemaasi.

        Tästä ei päästä mihinkään, jollet pysty toteen näyttämään, että jossain olisi ollut uutinen, jossa kerrotaan jo annetuista 6 v. tuomioista. Mikäli tällaista uutista ei ole ollut, niin myönnä se.

        Uskoisin, että tästä asiasta olemme vääntäneet jo niin paljon, että joku muu, joka olisi nähnyt saman uutisen kuin sinä, olisi siitä jo tänne linkin laittanut. Vaan kun ei ole...

        Voisit myöskin käydä "Saarijärvellä" kertomassa, että puheesi (ainakin tässä tapauksessa) ovat olleet vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Eli suomeksi: juttusi ovat valeita.


      • VIHREÄ14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä sinä selität? "...lehden tieto oli väärä..."

        Mikä siinä lehden tiedossa oikein oli väärin? Väitätkö sinä, että lehden tiedot eivät olleet oikein? Mikä nyt sinun mielestäsi on se oikea tieto? Missä tämä väärä tieto on oikein ollut?

        Etkös sinä juuri sanonut:
        "Nyt kaivelin tästä jutusta lisää . Kaksi suomalaista miestä ovat Oulun Rajakylässä raiskanneet alaikäisen tytön ja syyttäjä vaatii heille kuuden vuoden tuomiota törkeästä raiskauksesta ja törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä."


        Minun mielestäni ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Sinä levität tahallasi väärää tietoa tai
        2. toimit hyvässä uskossa, koska et kykene ymmärtämään lukemaasi.

        Tästä ei päästä mihinkään, jollet pysty toteen näyttämään, että jossain olisi ollut uutinen, jossa kerrotaan jo annetuista 6 v. tuomioista. Mikäli tällaista uutista ei ole ollut, niin myönnä se.

        Uskoisin, että tästä asiasta olemme vääntäneet jo niin paljon, että joku muu, joka olisi nähnyt saman uutisen kuin sinä, olisi siitä jo tänne linkin laittanut. Vaan kun ei ole...

        Voisit myöskin käydä "Saarijärvellä" kertomassa, että puheesi (ainakin tässä tapauksessa) ovat olleet vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Eli suomeksi: juttusi ovat valeita.

        eivieläkään naurata . Ketuttaako sinua noin kovasti kun oli kaksi suomalaista miestä joita on syytetty käräjillä törkaästa alaikäisen raiskauksesta . Korjasin tuon et ovat saaneet tuomion jota kyllä kovasti toivon. Mahdollisuus on antaa jopa kymmenen vuotta törkeästä raiskauksesta. Et olisi ottanut pulttia jos olisin kirjoittanut et olivat maahanmuuttajia tunnusta pois. Raiskaus on raiskaus teki sen sitten suomalainen tai maahanmuuttaja ja tuomiot pitää olla kovat.Onko Suarijärviset kyllästyneet sinunkin juttuihisi , kun tulit minun perässä Keuruulle.


      • VIHREÄ14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä sinä selität? "...lehden tieto oli väärä..."

        Mikä siinä lehden tiedossa oikein oli väärin? Väitätkö sinä, että lehden tiedot eivät olleet oikein? Mikä nyt sinun mielestäsi on se oikea tieto? Missä tämä väärä tieto on oikein ollut?

        Etkös sinä juuri sanonut:
        "Nyt kaivelin tästä jutusta lisää . Kaksi suomalaista miestä ovat Oulun Rajakylässä raiskanneet alaikäisen tytön ja syyttäjä vaatii heille kuuden vuoden tuomiota törkeästä raiskauksesta ja törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä."


        Minun mielestäni ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Sinä levität tahallasi väärää tietoa tai
        2. toimit hyvässä uskossa, koska et kykene ymmärtämään lukemaasi.

        Tästä ei päästä mihinkään, jollet pysty toteen näyttämään, että jossain olisi ollut uutinen, jossa kerrotaan jo annetuista 6 v. tuomioista. Mikäli tällaista uutista ei ole ollut, niin myönnä se.

        Uskoisin, että tästä asiasta olemme vääntäneet jo niin paljon, että joku muu, joka olisi nähnyt saman uutisen kuin sinä, olisi siitä jo tänne linkin laittanut. Vaan kun ei ole...

        Voisit myöskin käydä "Saarijärvellä" kertomassa, että puheesi (ainakin tässä tapauksessa) ovat olleet vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Eli suomeksi: juttusi ovat valeita.

        eivaannaurata Minä kyllä olen valmis vaikka naamat vastakkain korjaamaan valheeni ja olen sen myöskin tehnyt juttu ei vain muutu sen kummemmaksi koska raiskaus ontapahtunut Elikkä siis tuomio voi jokatapauksessa olla tuo syyttäjän vaatima kuusi vuotta . Haluaisin et kerrot mitä muita valheita olen kertonu sinun mielestäsi. Ulkomaalaisten ihmisten kanssa olen työskennellyt se on totta . Olen myöskin ollut ns elintasopakolaisena 6 vuotta tosin töissä ansaitsemassa. Maata en viitsi kertoa. Olen osallistunut infotilaisuuteen kun eka pakolaiset tulivat Saarijärvelle. Haluaisin nyt sinulta aikuisen oikeasti vastauksen onko nämäkin valetta vai mitä olen valehdellut.


    • Ääööllkassl

      Seurakunta antanut pirulle pikkusormen ja se vie koko käden. Tämä yksinkertainen vertaus sopii hölmöille naiveille omissa uskomuksissaan muhiville todellisuuden kieltäville kirkon ja SPR puuhastelijoille. Ylimielisenä ja rahanahneen Spr organisaation tekemiset pitäisi tutkia maanlaajuisesti.Ei ole puhdasta. Vapaaehtoiset jotka auttavat osana muslimi invaasiosta ovat tosinuijia.

      • realismiakehiin

        Kehitysmaamuslimien maahan ottamisessa ei ole mitään hyvää odotettavissa. Kuinka tämä voi olla niin vaikea asia tajuttavaksi?


    • mamuskunta

      Kuvailevat kuulemma valvontakameroita... Ilmeisesti haluavat löytää "varjopaikan" missä voi tehdä pahuuksia

    • HELUNA5

      Milloinka tämmöinen tapaus on sattunut. Eilen oli lehdessä et Oulussa on kaksi suomalaismiestä raiskanneet alaikäisen työn , mutta juttu on ollut jo oikeudessa ja saivat kuuden vuoden vankeustuomion.

      • Hyväuskoisiajymäytetään

      • Hopsnokkaaheityperykset

        Tuore tapaus. Luepa lehtiä. Keskieuroopassa näitä tapahtunut pikkulapsia muslimimiesten invaasio alusta lähtien ym. Täällähän Mediassa muiden maiden asioista kerrota koska ihmiset pidettävä tyhmiä jotka ei valvomoikeuksiaan jaan hyväksyvät paskantako mitä kirkonmiehet ja Spr määrää.


      • Ei_eivieläkäännaurata

        Ja nyt sitten tämä Saarijärven suvakki kirjoittelee täällä jo kahdella eri nimimerkillä samasta asiasta. Ei vaan tämä "HELUNAS" alias "VIHREÄ15" pysty näyttämään toteen väitteitään, mutta kovasti on aina muilta lähteitä vaatimassa.


      • vihreä14

        Sinulle eivieläkäännaurata mitäs sinä olet täällä pystynyt toteen näyttämään en ainakaan ole huomannut kuin vihaisia kannaottoja niitä osaat viljellä. Ainoa vain on että minua et saa haukkumisellasi provosoitua kirjoitan mitä tietoa saan muista tiedotusvälineistä kuin Mv lehti . Eikös se ollut Sa
        mpo lehtikin joka pakolaisista kirjoitti suvakki ja lehden tilaus pitäs joidenkin mielestä perua samoin Keski- Suomalainen jääkö sitten vain Mv lehti joka jokaisen oikeaa tietoa haluavan pitäisi lukea. Vastauksia KIITOS.


      • VIHREÄ14
        Hopsnokkaaheityperykset kirjoitti:

        Tuore tapaus. Luepa lehtiä. Keskieuroopassa näitä tapahtunut pikkulapsia muslimimiesten invaasio alusta lähtien ym. Täällähän Mediassa muiden maiden asioista kerrota koska ihmiset pidettävä tyhmiä jotka ei valvomoikeuksiaan jaan hyväksyvät paskantako mitä kirkonmiehet ja Spr määrää.

        Nyt olen lukenut tuon tämänpäiväisen jutun mitä on tapahtunut . Ei voi hyväksyä kenenkään tekemänä tämmöistä tekoa . Tytön loppuelämän painajainen . Toivottavasti tekijöiden tuomio on teon mukainen.


      • ei_eivieläkäännaurata
        vihreä14 kirjoitti:

        Sinulle eivieläkäännaurata mitäs sinä olet täällä pystynyt toteen näyttämään en ainakaan ole huomannut kuin vihaisia kannaottoja niitä osaat viljellä. Ainoa vain on että minua et saa haukkumisellasi provosoitua kirjoitan mitä tietoa saan muista tiedotusvälineistä kuin Mv lehti . Eikös se ollut Sa
        mpo lehtikin joka pakolaisista kirjoitti suvakki ja lehden tilaus pitäs joidenkin mielestä perua samoin Keski- Suomalainen jääkö sitten vain Mv lehti joka jokaisen oikeaa tietoa haluavan pitäisi lukea. Vastauksia KIITOS.

        Mitäkö olen näyttänyt toteen? Kaiken mitä minulta on pyydetty.
        Missä minulta on vihainen kannanotto? Kerro ihmeessä :)
        Sinun kirjoittamisesihan on jo nähty.
        naps naps


      • Muslimi_sipilän_sukuun

        Juha Sipilä saa siis mahdollisesti muslimiverta sukuunsa. Lestadiolaisethan eivät hyväksy aborttia. Suvaitsevaisena ihmisenä antaa teon varmasti nopeasti anteeksi ja kutsuu molemmat tekijät joulupäivälliselle. Toinen tekijöistähän on kuitenkin sukulainen.


      • VIHREÄ14
        ei_eivieläkäännaurata kirjoitti:

        Mitäkö olen näyttänyt toteen? Kaiken mitä minulta on pyydetty.
        Missä minulta on vihainen kannanotto? Kerro ihmeessä :)
        Sinun kirjoittamisesihan on jo nähty.
        naps naps

        eivieläkäännaurata Kukaan muu ei ole sinulta pyytänytmitään todisteluja en ainakaan ole huomannut. Minä pyydän , mutta en tiedä mistä sinun jutuistasi pyytäisin kun ei ole sinun juttusi sellaisia mistä mitään edes tiedät jotain fakta on vain MV lehden jutut.


      • ei_eivieläkäännaurata
        VIHREÄ14 kirjoitti:

        eivieläkäännaurata Kukaan muu ei ole sinulta pyytänytmitään todisteluja en ainakaan ole huomannut. Minä pyydän , mutta en tiedä mistä sinun jutuistasi pyytäisin kun ei ole sinun juttusi sellaisia mistä mitään edes tiedät jotain fakta on vain MV lehden jutut.

        Sanoitko, siis tarkoititko, että en tiedä mitään "jutuista" joista kirjoitan? Ja et voi siitä syystä pyytää minua todistamaan "juttujani" tosiksi? Sitten edellä mainittuihin syihin vetoamalla väität, etteivät "juttuni" ole tosia. Aika sumeaa tuo sinun järjenjuoksusi.

        Toki voisit hetkeksi pysähtyä miettimään, että miksi kukaan muu ei ole pyytänyt minua "juttujani" tosiksi osoittamaan. Siihen on varmaan jokin syy.

        naps naps


    • Tasa-arvo

      Maanantaina 23.11.2015 puoli yhdentoista aikaan illalla raiskattiin kempeleläinen 14-vuotias tyttö Kempeleen Asemantiellä ulkona, poliisi tiedottaa.
      Poliisin mukaan kaksi ulkomaalaistaustaista henkilöä oli käynyt tyttöön käsiksi ja hänet oli raiskattu ainakin toisen nuoren miehen toimesta. Paikalle oli sattumalta tullut kaksi paikkakuntalaista miestä, jotka soittivat paikalle apua.

      Ihan ilta-sanomien nettisivulta löytyy uutinen... Vai onko niin valikoiva katse ettei nää mamujen tekemiä rikoksia? Paitsi eihän näistä hirveästi voi uutisoida koska se olisi pian "rasismia" mutta jos joku paikallinen Esa-Pekka olisi sen tehnyt nii silloin olisi puolen lehden juttu aiheesta!

    • semmostavaanoli

      Ulkomaalaiset rsiskaajat pitäisi teloittaa heti,katkaisemalla pää ja ripustamalla torille.Isiskin näkisi,että muutkin on tosissaan ja jättäisi Suomen rauhaan.

      • vihreä14

        En ole väittänyt missään etteikö ole voinut tapahtua pakolaistenkin tekemää raiskausta . Tapauksia on kaksi toiset ovat tuomionsa saaneet ja näistä luin eilen iltalehdestä joka kertoi miesten olleen suomalaisia. Toista juttua en ole lukenut ja siksi kysyin tästä. Suvakki voin olla , mutta en niin suvakki että hyväksyisin raiskauksia kenenkään tekemänä . Tuomio kaikille sama ja mielellään kovempi kuin kuusi vuotta. Raiskatun elämä on pilattu oli tekijä kuka hyvänsä.


    • yksinäinensusi1

      Tiedättekö osoitetta? Asun kempeleen lähellä voin käydä hakkaamassa tyypit.
      -yksinäinensusi

    • KuohitkaaNe

      Kuohitkaa kaikki raiskaajat - ihonväristä riippumatta!

    • Niskalaukaus

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112420720405_uu.shtml
      Ei muuta kuin niskalaukaus ja sen jälkeen päät torille näkyville! Ja loput mutakuonot sinne mistä ovat tulleet!!!! Tosin munat vois katkaista ennen kotiin lähettämistä niin eipähän muutkaa syyllisty sen jälkeen laittomuuksiin!!!!!!

    • kohtajytkähtää

      ASIAA..MUUTAMA SUVAKKI JA SPR:N TERRORISTIT MYÖS.

    • KukaTietääJotain

      Onkohan uhri ollut jotain sukua Juha Sipilälle kun Sipilä otti yhtä äkkiä kantaa näihin mamujen raiskauksiin????
      Niin ne suvakit äkkiä muuttaa mielipiteitään kun omalle kohdalle osuu...............

    • tätätäätuleeoleen

      käykääpä kempeleen sivulla!!
      sipilä rämpii niin syvällä kamelin paskassa ettei tuosta
      enää nouse millään kriisikokouksillaan!!
      luuletteko että tämä on ainoa? EI varmasti!!
      TÄMÄ oli vain PAKKO julkistaa kun sivullisia silminnäkijänä ja pelastamassa
      uhria poliisi itse sen myöntänyt
      keuruulla on ollut monta uhkaavaa tilannetta mitä on tiedossa!
      ja kylmyys vähentää partisten partio intoa nyt
      SPR varmaan selittelee huomenna ettei mitään ole tapahtunut
      mutta odotetaan ensi kevääseen lämpöiseen aikaan
      ja silloin ollaan jo 1500?????
      mutta silloin jo "paskat" housuissa turha vikistä
      NYT HUOMENNA JYRKKIÄ MIELIPITEITÄ KYSYMYKSIÄ
      KEURUUN MITTA OLLUT TÄYNNÄ JO
      500 kamelinpaskan vääntäjää sitten
      SE SANOTTAVA NIIN LUJALLA ÄÄNELLÄ
      ETTÄ NIILTÄ VITUN HYYSÄÄJILTÄ
      NUTTURAT AUKEAA JA PERUUKIT LENTÄÄ
      SYYRIAAN ASTI SAATANA
      KEURUULAISET ON PIENI MUTTA SUUTUTETTUNA LIEVÄSTI SANOTTUNA VITTUMAINEN
      kunta yhteisö
      vitun suvakit hyysääjät menkää sinne auttamaan irak afga syyria
      JOS SE NIIN VITUN HIENOA ON

      • MeijuSuvak

        Haista rasisti Mädäntynyttä VITTUA!


      • höhööö

        Sinulta se sellainen varmasti löytyy. =)


      • eläkepappa

        elähtänyt leski viimeisillään virittelee jotain toiveita 17v partapoisujen
        kanssa mut nyt huomanneet vain 14v in vain!
        kaks piste pirkko kommentoi oliko pilkku oikein
        vai joko totuus valkenee kun tv uutisetkin kertoo
        voi teitä muinais jäänteitä


    • mittatäys

      Raiskaajamaahanmuuttajat takaisin sinne mistä ovat tulleetkin. Joku laki se olla pitää.

    • tosineimitäänuutta

      Näkyy tuossa ylempänä innokkaimmat suvakit pitää vieläkin uutista MV-lehden uutisena ja osa ei näytä käsittävän,että puhutaan kahdesta ihan eri raiskaustapauksista,toisesta on tuomio tullut eilen ja toinen on vasta sattunut eilen.

      • diibadaabaduuba

        Eikä siitä toisestakaan ole vielä mitään tuomiota tullut. Vihree15 ei vain oikein ymmärrä lukemaansa.


      • VIHREÄ14
        diibadaabaduuba kirjoitti:

        Eikä siitä toisestakaan ole vielä mitään tuomiota tullut. Vihree15 ei vain oikein ymmärrä lukemaansa.

        Tuolla aikaisemmassa kommentissa kun esitettiin niskalaukausta maahanmuuttajan tekemään raiskaukseen . Ihmettelen onko se lievempi asia jos suomalainen raiskaa. Eikö rangaistus ole sama teki teon kuka hyvänsä


      • hyväettäkysyit
        VIHREÄ14 kirjoitti:

        Tuolla aikaisemmassa kommentissa kun esitettiin niskalaukausta maahanmuuttajan tekemään raiskaukseen . Ihmettelen onko se lievempi asia jos suomalainen raiskaa. Eikö rangaistus ole sama teki teon kuka hyvänsä

        Ainoastaan rikesakon suuruus on kaikille sama. Kaikki muut rangaistukset ovat käytännössä tapauskohtaisia. Laki on periaatteessa kaikille sama, mutta rangaistukset eivät ole. Tämä tieto muuten kuuluu peruskoulun oppimäärään.


    • rasistiko44

      Ja näitä tulee, on jo ollutkin mutta eivät halua uutisoida. "Yksittäistapauksia" kaikki tyynni...missä lienee raja. Sitten vielä "mietitään", pitäisikö antaa turvapaikka - maasta poistaminen samantien ei ole lainkaan selvää! Sitä siis mietiään.

    • eimullamuuta

      Eestistä saa kaasua,pakkohan tässä on aseistaa itsensä ja läheisensä.

      • OnkohanNäin

        Oliko tämä asianosainen Raiskattu tyttö maahanmuuttaja?


      • odotellaanjavaraudutaan
        OnkohanNäin kirjoitti:

        Oliko tämä asianosainen Raiskattu tyttö maahanmuuttaja?

        Ei sieltä tänne tyttöjä tule,ja jos tuleekin niin apinat pitää ne piilossa ja naivat niitä jos ei satu olemaan valtaväestössä sopivan ikäisiä raiskattavia.Ajatelkaa mitä siitä muuten seuraisi jos valkoinen mies raiskaisi pakolaisnaisen.Luulisi suvakkien mielen pikkuhiljaa muuttuvan kun koko ajan mediassa kerrotaan mitä nämä "turvapaikan" hakijat touhuaa.Kunhan nyt Keuruullakin tulee ensimmäinen alaikäisen joukkoraiskaus niin katsotaan alkaako mieli muuttumaan,kaikkea muuta nämä idiootit on kerinneet jo touhuaankin,onneksi kaikki mutiaisten palvelijat eivät osaa pitää suutaan kiinni tapahtuneista niin saa tietoa asioista,harmi etteivät uskalla puhua tapahtuneista julkisesti.
        Toivottavasti kukaan hyväuskoinen ei luule että Keuruulla ei tapahtuisi nuorille tytöille mitään pahaa,se on ajan kysymys,merkkejä on ollut jo ilmassa.Harmittaa omien teinien puolesta kun joutuu laittamaan liikunta rajoituksia,en todellakaan halua omalle perheelleni tapahtuvan pahaa.


    • lörry

      totta on pikku mamut raiskasivat ja tyttö sattui olemaan sipilän veljen tyttö. kyllä tämä on liian pitkälle mennyt,ja nyt vielä tarpeen vaatiessa teltta majoitus tulee keuruulle.pitkä tuomio ja sen jälkeen sinne mistä on tullut.

      • Suvakki30

        Lörry Missä on tämmöinen tieto ollut et on Sipilän veljen tyttö.


      • VIHREÄ14
        Suvakki30 kirjoitti:

        Lörry Missä on tämmöinen tieto ollut et on Sipilän veljen tyttö.

        Onko sillä niin väliä, että kenen tyttö? Jonkun lapsi kuitenkin. Siis lapsi. Oman isänsä ja äitinsä lapsi. Niin kuin sinäkin.


    • uskomatonta

      PÄÄMINISTERI
      ja pari muuta ministeriä menee "epäiltyjen" raiskaajien perässä ja media
      suuna päänä mukaan. Nyt kerrotaan ettei toisella ole mitään ja toinenkin kiistää tekonsa eli on omituista, ettei asiaa selvitetä heti.
      Muistan nuorena ottaneeni kaksi tyttöä räntäsateessa tien vieressä kyyhötellessä kyytiin ja vieneeni kotiin. Äiti tulee rappusille ja huutaa soittavansa poliisille !
      Kerron nimeni ja auton rekkarin...lopulta rauhoittuu kun tytötkin kertova asian.

    • näitäonliikaa.com

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112720736348_uu.shtml

      Turvapaikanhakijan epäillään raiskanneen 14-vuotiaan tytön Raisiossa

      Perjantai 27.11.2015 klo 10.41 (päivitetty klo 10.50)

      Turvapaikanhakijan epäillään raiskanneen 14-vuotiaan tytön Raisiossa tiistaina.

      Poliisi otti tapahtumaa seuraavana päivänä kiinni rikoksesta epäiltynä 19-vuotiaan Suomessa noin vuoden turvapaikanhakijana olleen miehen.

      Epäilty vangittiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa tänään todennäköisin syin epäiltynä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta.

      Teko tapahtui yksityisasunnossa.

      Lounais-Suomen poliisista sanotaan, että poliisi jatkaa asian tutkintaa, eikä asiasta tiedoteta toistaiseksi enempää.

    • voimorjenstätätouhua

      Turvapaikanhakijan epäillään raiskanneen 14-vuotiaan tytön Raisiossa

      Perjantai 27.11.2015 klo 10.41 (päivitetty klo 10.50)

      Turvapaikanhakijan epäillään raiskanneen 14-vuotiaan tytön Raisiossa tiistaina.

      Poliisi otti tapahtumaa seuraavana päivänä kiinni rikoksesta epäiltynä 19-vuotiaan Suomessa noin vuoden turvapaikanhakijana olleen miehen.

      Epäilty vangittiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa tänään todennäköisin syin epäiltynä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta.

      Teko tapahtui yksityisasunnossa.

      Lounais-Suomen poliisista sanotaan, että poliisi jatkaa asian tutkintaa, eikä asiasta tiedoteta toistaiseksi enempää.

    • se_on_nyt_tätä_aikaa

      Järkyttävä tapaus, eikä varmaan ole viimeinen.

      Ei mulla muuta.

    • uloskokomaasta

      Kempeleessä asukkaat kuitenkin laittoivat pakolaiset sen verran ahtaalle,että käsittivät tyhjentää koko pakolaiskeskuksen.Vastaavassa tilanteessa Keuruulaiset olisivat vain hyssytelleet eivätkä oli ryhtyneet toimenpiteisiin.Kempeleen mielenosoituksessakin näky olevan suhteellisen paljon porukkaa mielenosoitukseesa,että ei varmaan ole pakolaisten helppo paikka asua ja hyvä niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe