Pääministeri tylyttää muslimeja

ChinaDragon

Nyt meni Sipilän hermot. Toteaa muslimien käyttäytyvän naisia kohtaa epäkunnioittavasti.

"Sipilän mukaan on hyvä, että vastaanottokeskuksissa valistetaan turvapaikanhakijoita muun muassa siitä, miten Suomessa suhtaudutaan naisiin ja miten suomalainen oikeusvaltio toimii"

Herääkö tämäkin mies ja tarvittiinko siihen jopa tuttavaperheen lapsen raiskaus?
Näitä tapauksia ja yrityksiä on ollut jo liikaa.

Monoa perseeseen ja muslimi tytöt sisälle. Opetetaan niille tasa-arvoa ja lähetetään valistamaan omaa maatansa.

50

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiräksä

      Onko tää se sama mies joka kansainvälisis uutisis tarinoi antavansa omakotitalonsa näiden samojen hemmojen käyttöön?

    • sfghkyh

      Joo sama apina

    • KepuPettääAina

      Ja omilla teoillaan sama isoherra panee meitä omia kansalaisia perseeseen ihan huolella.

    • TulikoOmaanNilkkaan

      Setä Sipilälle?
      Ihan tekisi mieli sanoa, että "mitäs mä sanoin" ja "Kuinkas suu nyt pannaan?"
      Vai vieläkö pitää kaikki suvaita?

      • Kridhsk

        Näinhän tämä oli odotettavissa, tosiasiassa Suomeen sopeutuvia ulkomaalaisia on vain Itä,Pohjois ja Kaakkois Aasian kansat, Eurooppalaiset tietyiltä alueilta (ne joilla sukua jo useiden sukupolvien ajalta), Pohjois Ja Etelä Amerikkalaiset. Kuka vielä epäilee tätä asiaa?


      • jorezx

        Muslimien tekemien raiskauksien pitäisi kohdistua näihin muslimeja nussiviin horoihin. He jopa pitäisivät siitä. Silloin muslimeja inhoavat naiset (sellaisiakin on) jäisivät rauhaan.


      • Kysynvaan
        jorezx kirjoitti:

        Muslimien tekemien raiskauksien pitäisi kohdistua näihin muslimeja nussiviin horoihin. He jopa pitäisivät siitä. Silloin muslimeja inhoavat naiset (sellaisiakin on) jäisivät rauhaan.

        Kalehan se vitsin murjaisi. Inhoaako Kyllikki (nyrkki) muslimeja? vai tykkäiskö?


      • pirjopiipipipää
        jorezx kirjoitti:

        Muslimien tekemien raiskauksien pitäisi kohdistua näihin muslimeja nussiviin horoihin. He jopa pitäisivät siitä. Silloin muslimeja inhoavat naiset (sellaisiakin on) jäisivät rauhaan.

        Pirjo


      • silmäsilmästä
        jorezx kirjoitti:

        Muslimien tekemien raiskauksien pitäisi kohdistua näihin muslimeja nussiviin horoihin. He jopa pitäisivät siitä. Silloin muslimeja inhoavat naiset (sellaisiakin on) jäisivät rauhaan.

        Voi vitsi, vai pitäisi raiskaukset suunnata joihinkin tiettyihin ihmisiin? No tuolla ajatuksenpaskalla pitäisi sitten leikata munat kaikilta rasiteilta ja eunukeilta kuten jorekin on.


    • väärähälyytys

      Niin mutta sehän olikin itse turvapaikanhakija jota naitiin,ei suomityttö silloin hälyä ei olisi tullut.....

    • ChinaDragon
      • TittelinTuure1

        China vääristelee mun sanomisiani. Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. En ole väittänyt heitä kilteiksi herrasmiehiksi. Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan.

        Mutta minkäs teet, kun täällä on nämä samat pessimistiset valittajat itkevät päivästä toiseen. Joidenkin mielestä oli hyvä, kun turvapaikanhakijoita ( lapsiakin) hukkui mereen. Kyllä minä sen tiedän, että turvapaikanhakijoissa on rikoksiin taipuvaista ainesta, kuten suomalaisissakin. Tiedän myös, että turhautuneet hakijat nahistelevat keskenään vastaanottokeskuksissa. Päätökset turvapaikasta tässä maassa kestää liian kauan.

        Nyt myös mietitään, pitäisikö rikokseen syyllistynyt turvapaikanhakija karkoittaa maasta heti. Se olisi mielestäni hyvä juttu, mutta ihmettelen, jos sellainen päätös tehtäisiin alle puolessa vuodessa.


      • hahahhaahahah
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        China vääristelee mun sanomisiani. Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. En ole väittänyt heitä kilteiksi herrasmiehiksi. Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan.

        Mutta minkäs teet, kun täällä on nämä samat pessimistiset valittajat itkevät päivästä toiseen. Joidenkin mielestä oli hyvä, kun turvapaikanhakijoita ( lapsiakin) hukkui mereen. Kyllä minä sen tiedän, että turvapaikanhakijoissa on rikoksiin taipuvaista ainesta, kuten suomalaisissakin. Tiedän myös, että turhautuneet hakijat nahistelevat keskenään vastaanottokeskuksissa. Päätökset turvapaikasta tässä maassa kestää liian kauan.

        Nyt myös mietitään, pitäisikö rikokseen syyllistynyt turvapaikanhakija karkoittaa maasta heti. Se olisi mielestäni hyvä juttu, mutta ihmettelen, jos sellainen päätös tehtäisiin alle puolessa vuodessa.

        Oikein keskustellut ylläpidon kanssa, sait sitten jonkun pitsaa mutustavan nerdin langan päähän ja se jopa osasi muodostaa noinkin syvällisen lauseen? Oho...ei muuten uskoisi sinusta että olet yrittäjä, jolla palkollisia.


      • thug__disposal
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        China vääristelee mun sanomisiani. Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. En ole väittänyt heitä kilteiksi herrasmiehiksi. Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan.

        Mutta minkäs teet, kun täällä on nämä samat pessimistiset valittajat itkevät päivästä toiseen. Joidenkin mielestä oli hyvä, kun turvapaikanhakijoita ( lapsiakin) hukkui mereen. Kyllä minä sen tiedän, että turvapaikanhakijoissa on rikoksiin taipuvaista ainesta, kuten suomalaisissakin. Tiedän myös, että turhautuneet hakijat nahistelevat keskenään vastaanottokeskuksissa. Päätökset turvapaikasta tässä maassa kestää liian kauan.

        Nyt myös mietitään, pitäisikö rikokseen syyllistynyt turvapaikanhakija karkoittaa maasta heti. Se olisi mielestäni hyvä juttu, mutta ihmettelen, jos sellainen päätös tehtäisiin alle puolessa vuodessa.

        " Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. "

        Ei pidä kutinsa.


      • TittelinTuure1
        hahahhaahahah kirjoitti:

        Oikein keskustellut ylläpidon kanssa, sait sitten jonkun pitsaa mutustavan nerdin langan päähän ja se jopa osasi muodostaa noinkin syvällisen lauseen? Oho...ei muuten uskoisi sinusta että olet yrittäjä, jolla palkollisia.

        Noh, en keskustellut puhelimessa, vaan sähköpostilla. Kirjoitus- ja kielioppivirheiden perusteella arvioisin koulutustasosi ja älykkyysosamääräsi melko alhaiseksi. En pidä järkevänä kommentoida kirjoitustasi enempää.


      • hyväjuttuja
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        China vääristelee mun sanomisiani. Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. En ole väittänyt heitä kilteiksi herrasmiehiksi. Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan.

        Mutta minkäs teet, kun täällä on nämä samat pessimistiset valittajat itkevät päivästä toiseen. Joidenkin mielestä oli hyvä, kun turvapaikanhakijoita ( lapsiakin) hukkui mereen. Kyllä minä sen tiedän, että turvapaikanhakijoissa on rikoksiin taipuvaista ainesta, kuten suomalaisissakin. Tiedän myös, että turhautuneet hakijat nahistelevat keskenään vastaanottokeskuksissa. Päätökset turvapaikasta tässä maassa kestää liian kauan.

        Nyt myös mietitään, pitäisikö rikokseen syyllistynyt turvapaikanhakija karkoittaa maasta heti. Se olisi mielestäni hyvä juttu, mutta ihmettelen, jos sellainen päätös tehtäisiin alle puolessa vuodessa.

        Ainut järkevä olet sinä tittelin tuure tässä porukassa. Nuo 3- 4 tyyppiä ovat niin sokeita jo tuossa vihassaan maahanmuuttajia kohtaan että on enemmän negatiivista kuin positiivista.


      • VIHREÄTALUSHOUSUT
        hyväjuttuja kirjoitti:

        Ainut järkevä olet sinä tittelin tuure tässä porukassa. Nuo 3- 4 tyyppiä ovat niin sokeita jo tuossa vihassaan maahanmuuttajia kohtaan että on enemmän negatiivista kuin positiivista.

        Juu, taputtakaamme Tittelin Tuurelle:)

        Hallituksen ministerit hätäkokouksessa joten ministerit taitavat olla näiden 3-4 tyypin kannalla?


      • ChinaDragon

        Kyllä yhteinen tunne varmasti on ollut järkyttynyt. Tällaista tapahtumaa ei osattu odottaa, ja nyt kun se kuitenkin tulee, niin se tulee varkain ja yllättäen, sanoo Kempeleen kunnanjohtaja Tuomas Lohi. On aikaisemmin ollut samaa mieltä mitä Tittelin Tuure, lopputulos on kaikkien tiedossa.

        "ei osattu odottaa?"

        Silmät kiinni ja pää pensaaseen. Tapahtumia on jo useita, yrityksiä tai tekoja. Silti ei osattu odottaa?!

        Nämä päättäjät eivät ilmeisesti ole käyneet maissa joista nämä turvapaikan hakijat tulevat? Se voisi avata heidän silmänsä miten siellä naisia kohdellaan. Tuskin haluavat samaa Suomeen vaikka nyt ovat sitä kovasti edistäneet omilla toimillaan. Pääministeri joukon etunenässä.

        Raiskaustapauksia on useita, niistä ei vain ole tiedotettu. Tiedottamisen pitkittämisellä on usein haittavaikutus tutkintaan. Ei viikon kuluttua ihmiset enää muista tapahtunutta. Ihan kuin haluttaisiin painaa villaisella nämä teot?
        Nyt hallituksen oli pakko muuttaa kantaansa ettei maan linjaus näyttäisi kansalaisten oikeuksien ja turvallisuuden vaarantamiselle.

        Luulen poliisin tiputtelevan näitä tapauksia nyt myös lehtien palstoille hiukan avarakatseisemmin.


      • Ajatushautomosta
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Noh, en keskustellut puhelimessa, vaan sähköpostilla. Kirjoitus- ja kielioppivirheiden perusteella arvioisin koulutustasosi ja älykkyysosamääräsi melko alhaiseksi. En pidä järkevänä kommentoida kirjoitustasi enempää.

        Vau...no olen esimies töissä ollut jo 20 vuotta sekä älykkyysosamääräni on 128. Kerrotko meille miten kielioppitaito korreloi älykkyysosamäärän kanssa, ja miksi Chaplin, Einstein tekivät kuitenkin niin paljon kirjoitusvirheitä? Olen lukenut tekstejäsi, et tuo väitteidesi tueksi koskaan lähteitä, tutkimus tai tilastotietoja, arvioisin sinun olevan älykkyydeltäsi aika heikko, saatat pärjätä esimerkiksi joissain vähän ajatustyötä vaativissa töissä vaikkapa taksikuskin hommassa jossa tarvii rattoa vääntää ja osata pitää turpansa kiinni jos asiaks niin käskee. Mitä muuten teet työksesi?


      • Tuttelille
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        China vääristelee mun sanomisiani. Minä olen sanonut, että pakolaisista ei ole mitään isompaa haittaa suomalaisille. En ole väittänyt heitä kilteiksi herrasmiehiksi. Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan.

        Mutta minkäs teet, kun täällä on nämä samat pessimistiset valittajat itkevät päivästä toiseen. Joidenkin mielestä oli hyvä, kun turvapaikanhakijoita ( lapsiakin) hukkui mereen. Kyllä minä sen tiedän, että turvapaikanhakijoissa on rikoksiin taipuvaista ainesta, kuten suomalaisissakin. Tiedän myös, että turhautuneet hakijat nahistelevat keskenään vastaanottokeskuksissa. Päätökset turvapaikasta tässä maassa kestää liian kauan.

        Nyt myös mietitään, pitäisikö rikokseen syyllistynyt turvapaikanhakija karkoittaa maasta heti. Se olisi mielestäni hyvä juttu, mutta ihmettelen, jos sellainen päätös tehtäisiin alle puolessa vuodessa.

        "Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan."

        Voi Tutteli parka - oletko tosiaan noin tyhmä vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
        Otappas suomen kielen sanakirja käteen ja selvitä itsellesi mitä sana "positiivinen" tarkoittaa!

        Se ei suinkaan tarkoita sitä että provosoidaan, vittuillaan ja haukutaan muita kirjoittajia.
        Kuitenkaan sä et ole tänne palstalle mitään muuta suoltanut etkä vahingossakaan mitään palstan aiheeseen liittyvää saati mitään positiivista!


      • TittelinTuure1
        hyväjuttuja kirjoitti:

        Ainut järkevä olet sinä tittelin tuure tässä porukassa. Nuo 3- 4 tyyppiä ovat niin sokeita jo tuossa vihassaan maahanmuuttajia kohtaan että on enemmän negatiivista kuin positiivista.

        Kiitän ja kumarran!


      • TittelinTuure1
        Tuttelille kirjoitti:

        "Olen keskustellut ylläpidon kanssa palstan linjasta ja he kehottivat minua viemään keskusteluja positiivisempaan suuntaan."

        Voi Tutteli parka - oletko tosiaan noin tyhmä vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
        Otappas suomen kielen sanakirja käteen ja selvitä itsellesi mitä sana "positiivinen" tarkoittaa!

        Se ei suinkaan tarkoita sitä että provosoidaan, vittuillaan ja haukutaan muita kirjoittajia.
        Kuitenkaan sä et ole tänne palstalle mitään muuta suoltanut etkä vahingossakaan mitään palstan aiheeseen liittyvää saati mitään positiivista!

        Kun pakolaisvyöry oli kiihkeimmillään, niin yritin rauhoitella keskusteluita täällä, mutta sain vain lokaa niskaani. Yritin myös saada ihmiset ymmärtämään, että ei kannata uskoa Raaka Watsonin puheita. Siitä Watson alkoi vittuilemaan minulle, ja minä takaisin. Myönnän, että ei se kaikkein fiksuinta toimintaa minulta ole, mutta minäkin provosoidun, ihminen minäkin vain olen. Ja sehän on palstan tyyli. Jos joku on eri mieltä, niin se tuodaan esiin vittuilujen säestyksellä. En siis onnistunut pitämään viestejäni positiivisena.


      • RaakaWatsonBra
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Kiitän ja kumarran!

        Dhimmit taputtelee toinen toisiaan selälle ja maa menee täysiä päin persettä.


      • TittelinTuure1
        Ajatushautomosta kirjoitti:

        Vau...no olen esimies töissä ollut jo 20 vuotta sekä älykkyysosamääräni on 128. Kerrotko meille miten kielioppitaito korreloi älykkyysosamäärän kanssa, ja miksi Chaplin, Einstein tekivät kuitenkin niin paljon kirjoitusvirheitä? Olen lukenut tekstejäsi, et tuo väitteidesi tueksi koskaan lähteitä, tutkimus tai tilastotietoja, arvioisin sinun olevan älykkyydeltäsi aika heikko, saatat pärjätä esimerkiksi joissain vähän ajatustyötä vaativissa töissä vaikkapa taksikuskin hommassa jossa tarvii rattoa vääntää ja osata pitää turpansa kiinni jos asiaks niin käskee. Mitä muuten teet työksesi?

        Älykäs ihminen on menestynyt hyvin koulussa, myös äidinkielessä. Hän osaa kirjoittaa hyvää suomea. Minun älykkyysosamääräni on 140 paremmalla puolella, riippuen testistä. Huonosti olet seurannut viestejäni. Kyllä minä olen laittanut viesteihin useinkin linkkejä perusteluiksi väitteilleni. Olen kertonut myös ammattinikin ja sinä viittaatkin siihen. Silti kysyt, mitä teen työkseni. No, kerrotaan se nyt vielä uudestaan. Minä olen taksialan yrittäjä. Minulla on kaksi taksia.


      • TittelinTuure1
        RaakaWatsonBra kirjoitti:

        Dhimmit taputtelee toinen toisiaan selälle ja maa menee täysiä päin persettä.

        Kyllä täällä pärjätään hyvin, mutta menehän sinä jo nukkumaan!


      • ChinaDragon
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Älykäs ihminen on menestynyt hyvin koulussa, myös äidinkielessä. Hän osaa kirjoittaa hyvää suomea. Minun älykkyysosamääräni on 140 paremmalla puolella, riippuen testistä. Huonosti olet seurannut viestejäni. Kyllä minä olen laittanut viesteihin useinkin linkkejä perusteluiksi väitteilleni. Olen kertonut myös ammattinikin ja sinä viittaatkin siihen. Silti kysyt, mitä teen työkseni. No, kerrotaan se nyt vielä uudestaan. Minä olen taksialan yrittäjä. Minulla on kaksi taksia.

        Väärin, niin väärin kuin voi vain olla.
        Älykkyyttä on montaa erilaista.
        Yhdellä ihmisellä ei ole noita kaikkia ominaisuuksia.

        Lisäksi toteaisin ettei kirjoitustaito voi olla älykkyyden mittari missään muodossa. Se kertoo koulutuksesta mutta ei älykkyydestä.
        Tuhannet Suomeen tulleet ulkomaalaiset eivät puhu tai kirjoita suomen kieltä edes välttävästi vaikka ovat olleet maassa jo 10-vuotta.

        Haukutko heitä tyhmiksi? Tuota voisi kutsua myös rasismiksi.


      • Emävalhe
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Älykäs ihminen on menestynyt hyvin koulussa, myös äidinkielessä. Hän osaa kirjoittaa hyvää suomea. Minun älykkyysosamääräni on 140 paremmalla puolella, riippuen testistä. Huonosti olet seurannut viestejäni. Kyllä minä olen laittanut viesteihin useinkin linkkejä perusteluiksi väitteilleni. Olen kertonut myös ammattinikin ja sinä viittaatkin siihen. Silti kysyt, mitä teen työkseni. No, kerrotaan se nyt vielä uudestaan. Minä olen taksialan yrittäjä. Minulla on kaksi taksia.

        140 ::D just just ja käännät ammatiksesi rattia just just. Puhu lisää paskaa dalai tuttitiiri.


      • Matti-nimi-muutettu

        Samaa mieltä, hyvin kirjoitettu!


      • Yeeeeeeeepsssss

        No narukeräsi onko huolissaan tulevasta oikeuskäsittelystäsi? Olen tehnyt sinusta tutkintapyynnön jossa kutsuit aasialaisia eläimiksi, asia etenee kyllä ja kohtaamme naamatusten, katotaan laulaako nassusi samasn tahtiin, mitä luulet? Mitä sinuun tulee, niin teet paskahommia ja roikut täällä katkeruuttasi valittamassa, sinusta nyt ei koskaan löydy johtamistaitoja saati kykyä ajatella, muija toistaa monotoonisesti semmoista yleistyspaskaa, että kaikille on selvää kuka on häiriintynyt ja katkera. Kukaan normaali, tervejärkinen TASAPAINOINEN sekä hyvän itsetunnon omaava nainen EI kirjoittele yömyöhään rivikaupalla tuommoista sontaa.


      • Buahahhahaha
        Matti-nimi-muutettu kirjoitti:

        Samaa mieltä, hyvin kirjoitettu!

        No kunhan vastailet itsellesi sika-amaliamme, vielä säälittävämpää. Tittelintuure, sinä ja kielioppinatsi yksi ja sama tyyppi tai korkeintaan kaksi erittäin häiriintynyttä naista. Kuka vittu tuommoista naista oikeasti panisi? Sähän käyttäydyt niin tökerösti ja häiriintyneen oloisesti että et voi olla kaunis myöskään fyysisesti. Phtyhyiiih helvetta Puistattava ämmä.


      • Yeeeeeeeepsssss
        TittelinTuure1 kirjoitti:

        Kyllä täällä pärjätään hyvin, mutta menehän sinä jo nukkumaan!

        Hyvin huomaa että kyseessä on yksi ja sama häirikkönainen joka vuosia jo terrorisoinut tätä palstaa aina samat kellonajat ja muidenkin nimimerkeillä esiintyminen. Toinen on tuo kielioppinatsi akka, jonka oma riittämättömyyden tunne naisena on ajanut käsittämättömään vihaan aasialaisia naisia kohtaan, ilmeisesti joku mies jätti aasiattaren takia ja hei! Ihmekkös tuo:D lisäksi tämä ulkoa asioita opetellut ymmärtämättä mitä opetteli, yleensä takertuu kielioppivirheisiin, koska se on oikeasti ainut asia missä hän on elämässään hyvä! Hän on alisuorittaja työssä ja perhe - elämässä, hän tuskin kykenee edes synnyttämään lapsia, joten hän on tuplahyödytön muehelleen, joka jo haaveilee aasian neidoista ja huom! Tämä akka tiedostaa sen. Hänen tyhmyydestä oiva esimerkki on, ettei hän ymmärtänyt tittelintuurelle heittämääni vittuilua, kun kysyin ammatistaan ;) tiesin se koioajan kuten fiksummat hiffasivatkin vinkistäni ratin vääntämisen taidosta, mutta ei tämä vähä älyinen alisuorittaja ei tajunnut, ilmeisesti hänen kykenemättömyytensä huumorin ymmärtämiseen esti sen, mikä apaattinen surkimus.


    • JuhanKaveri

      Taisi osua aika lähelle Sipilän perhettä tuo juttu?

    • RaakaWatsonBra

      Tosiaan, piti osua kohdille ennenkuin Sipilä heräsi. Valitettavasti seurauksena on se että matut siirretään jonnekin missä Sipilän seurapiiri ei niistä kärsi.
      Mutta kerrankin osui oikeaan vaikka sääliksi käy tyttölasta. Nyt vaan jännäämään kuka on seuraavana jonossa, Orpo vai Soini?
      Olisi loistavaa jos vain näiden idioottien sukulaiset ja lähituttavat saisivat nauttia matuista ja tavallinen kansa saisi olla rauhassa.

      • Sentraali-Santra

        Kyllä olet vittumainen mies!


    • n.n

      Kokonaan toinen asia sitten on meneekö aavikolta saapuneelle hiekkanekrulle valistus perille. En usko.

      • Kempeleenurheilijat

        Ainoastaan höystettynä pesäpallomailalla!


    • pietarsaaressa
    • jfivfivifg

      Niin sipilä ja muut viranomaiset voivat lehtien palstoilla mukamas pahoitella tapahtumia ja aikovansa sitä ja tuota valistusta asioiden eteen MUTTA tapahtuuko tämä näin käytännössä.Sanat on sanoja niin pitkään kunnes tapahtuu tekoja.Passitetaanko ylipäänsä näitä rikoksen tekijöitä takaisin kotimaihinsa? aloitetaanko tarkastamaan entistä tarkemmin ketä suomeen oikein otetaan? jne..

      Kyllä kansan olisi itse pitänyt jo aikapäivää sitten yhteistuumin pitää meteliä viranomaisille ja päättäjille tästä kaikesta.Kun kansa on vaiti niin johan ne päättäjätkin ajattelevat että ihan mikä vaan käy tälle kansalle.

    • Omillevaan

      Lessusedät on huolissaan kun matut tulee niiden apajille.

      • ChinaDragon

        Vanha vittu haisee tässä "omillevaan"kommentissa?

        Mielipiteet ovat olleet jo kauan selviä.

        Maahanmuuttajista ei ole haittaa jos he noudattavat Suomen lakeja ja elävät niiden mukaan. He eivät sitä tee.

        Ihmettelen miten jonkun pää on vain vittua ja pillua täynnä. Kysymys ei ole kummastakaan lötteröstä. Asiaan voi liittyä nuo jos sen kantajat suosivat sekä edistävät rikollista toimintaa Suomessa. Onko tuo sitten sukupuoli kysymys?!


      • hihihihuiii

        Taitaa viimeyönä lörtsy vittuinen nainen taas kurkkinut missä oma olelupa nussija on taas luurannut. Joko löysi oikean rakkauden?


    • äidinkielen-lehtori

      "Lisäksi toteaisin ettei kirjoitustaito voi olla älykkyyden mittari missään muodossa. Se kertoo koulutuksesta mutta ei älykkyydestä."

      Juuri näin china. Se kertoo koulutuksesta. Älykkäät ihmiset hankkivat koulutusta ja oppivat myös hyvää suomea. Monet täällä kirjoittavat esim. " yritäppä itsekkin , niimpä, Suomalainen, Aasialainen, thaimaaseen. Suomenkieli". Nämä on helppo päätellä vähemmän älykkäiksi, sillä koulunkäynti on jäänyt vähäiseksi.

      Ulkomaalaisen on vaikeata oppia suomea, sillä se on vaikea kieli. Se ei johdu tyhmyydestä.

      • äidin-omalle-vihtorille

        Höpö höpö! et näköjään ole ainakaan mikään opettaja koska perustat väitteesi pelkkään myyttiin etkä tiedä totuutta maailman kielistä.
        Jokainen kielitieteitä lukenut tietää että suomi ei ole mikään vaikea kieli maailman kielten joukossa.

        "Suomi ei ole sen vaikeampi kieli kuin muutkaan, vaikka suomalaiset usein niin uskovat.
        – Suomalaiset mielellään ajattelevat, että meillä on erityisen vaikea kieli, mutta tieteellistä pohjaa ajatukselle ei ole, toteaa suomen kielen professori Maisa Martin."

        "Suomi ei todellisuudessa ole maailman kielten joukossa kovin eksoottinen. Suomen erityispiirteenä pidettävä sukupuolineutraali hän-sana ei esimerkiksi ole lainkaan erikoinen. Sijamuotojen määrässäkään suomi ei ole kärkisijoilla. Artikkelittomuus on kielissä aika tavallista. Verbintaivutuksen suhteen suomi on varsin ”köyhää”. Maailman kielistä 80 prosentissa on useampia taivutusmuotoja kuin meillä."

        Pieni ristiriita myös kirjoituksessasi koska toisaalta sanot:
        "Älykkäät ihmiset hankkivat koulutusta ja oppivat myös hyvää suomea."
        ja toisaalta:
        "Ulkomaalaisen on vaikeata oppia suomea"

        Eli oppivatko älykkäät helposti suomea vai eivät ja ovatko sinun mielestäsi siis kaikki ulkomaalaiset tyhmiä jos heille suomen kielen oppiminen on vaikeaa?


      • bauahahhahahah

        Älykkyysosamäärä korreloi jossakin määrin koulumenestyksen kanssa. Älykkyysosamäärä ei suoraan ole yhteydessä esimerkiksi sosiaaliseen lahjakkuuteen, joka on yhteydessä metataitoihin ja persoonallisuuteen. Usein lahjakkuus ymmärretään samaksi kuin älykkyys. Älykkyys on kuitenkin vain yksi lahjakkuuden puolista.

        Testeistä on pyritty tekemään mahdollisimman riippumattomia testattavan kulttuuritaustasta, kielitaidosta tai opinnoista.

        Tuo "oppimansa pohjalta" jakautuu nähdäkseni kahteen osaan: Joko kyseessä on ennen koettu tilanne, josta selvitään puhtaasti opitun eli muistetun varassa, mikä ei mielestäni vaadi suurtakaan älykkyyttä, ellei sitten muistamiskykyä nosteta älykkyyden osa-alueeksi.


      • VaiMukaOpettajaHah

        Jos ÄO sisältää kielellistä lahjakkuutta mittaavia osioita, niin on tietenkin selviö, että ÄO "selittää" kielellistä lahjakkuutta samassa mielessä kuin koulutodistuksen keskiarvo "selittää" äidinkielen numeroa. Mutta sanooko tämä nyt jotakin hyödyllistä siitä miten kielitaito riippuu MUISTA älykkyyden lajeista? Matematiikan tai musiikin numero eivät juuri korreloine äidinkielen numeron kanssa.

        Kuten sanottu, on olemassa ihmisiä jotka ovat muuten älykkäitä paitsi eivät kielellisesti, ja myös ihmisiä jotka ovat kielellisesti lahjakkaita mutta eivät muuten. Tämä jo tukee vahvasti käsitystä, että kyky oppia äidinkieltä on muista kognitiivisista moduleista erillinen moduli.


      • ChinaDragon

        Itse en ole koskaan uskonut löytäväni rahaa jostain suomen kielestä.
        Paras tapa hankkia sitä on tehdä jotain mitä kukaan muu ei maailmassa tee tai ole saanut tehdyksi.
        Kieli on viestinnän väline, ei muuta. Kun olin Kiinassa menestyimme jopa ilman täydellistä yhteistä kieltä. Miksi? Koska teimme sellaista josta ihmiset olivat valmiita maksamaan miljoonia ja taas miljoonia.

        Kuka maksaisi pilkun käytöstä 10 miljoonaa ja miksi?


    • PeeJiiPee

      Vihapuhetta ja rasismia?

    • juuuuei

      Hah hah, itsehän se niitä tänne tilasi.

      Ei ole tuonkaan äijän päässä mitään järkeä.

    • miesmiehellemies

      Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme.

      Sipilälle jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Sipilälle joululahjaksi pukilta henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe