Takaisin markkinoille

Uusisuhde_pks

Ero häämöttää ja pitäisi päästä takaisin markkinoille. Baareissa ei jaksa aina juosta - mittarissa on nyt 55 v. Minkälaista naisseuraa ja mistä sitä voisi lähteä hakemaan?

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäpelottaa

      Pitääkö heti saada uusi suhde? Etkö osaa olla yksin ja nauttia sinkkuuden tuomasta vapaudesta?

      • huh__huh

        Samaa mietin. Mikä hiton kiire sulla on?
        Ero vasta edessä ja jo uutta pitäis etsiskellä.


    • kokemustaon

      Viisainta olisi nähdä vaivaa avioliiton korjaamiseen, ei se ero niin mukava asia ole. Siinä ihminen hajoaa helposti.

    • moniavaihtoehtoja

      Hyvä aloitus minun mielestäni. Kun liittonsa on puhki kuluen käynyt läpi niin kyllä sitä haluaa jo jotain muuta. Ikäviähän erot on ja kaikki tunneskaalat shokista, vihasta ja rauhoittumisesta kyllä läpi käyty. Niin enemmän nyt sellaista tyhjää. Voihan sen elämän täyttyyää hullun lailla työtä tekemällä ja lasten ja muiden kanssa ja kyllä töihin paljon pakenenkin, mutta ihmiset kaipaa muutakin ymmärrän sen. Minulle ystävät ovat luvanneet nettideittiprofiilien tekemiseen apua sitten kun tuntuu siltä.

    • Syvällä

      Taas näitä deittipalstamainoksia.

    • Eihän me voida kertoa minkälaista naisseuraa sinun pitäisi lähteä hakemaan.

      Aiempia vastauksia mukaellen sanoisin, että älä pidä kiirettä. Ero vaatii yleensä aikaa pään selvittämiseen.

      Jos pärstä ja kroppa ovat vielä siinä kunnossa, että satunnaista seuraa saat, niin kannattaa hommata sitä.

      • NautiElämästä

        Ei kannata jäädä yksin surkuttelemaan ja katkeroitumaan. Jos siltä tuntuu, että uusi suhde kiinnostaa niin siitä vaan. Se virkistää mieltä, auttaa saamaan etäisyyttä ja näkökulmaa asioihin jne. Suhteet kestää tai ovat kestämättä riippumatta siitä miten pian eron jälkeen sen aloitat. Monihan on prosessoinut avioliittoaan jo pitkään ennen eroprosessia.

        Miten sitten löydät uutta seuraa? Pidä silmät auki arjessa, kutsu treffeille ja kahville ihmisiä. Vain tutustumalla tiedät kuka kiinnostaa ja kenen kanssa natsaa.


    • Kurroo

      Edellinen vastaus on hyvä. Jokainen itse miettii missä vaiheessa haluaa edetä. Olen samaa mieltä, että uusien ihmisten tapaaminen tuo näkökulmaa elämään ja sen jatkuvuuteen. Varovainen toki kannattaa olla koska on varmasti vielä "haavoittuvainen" ja jos uusikin tuttavuus heti loukkaa se voi tuntua tosi pahalta. Nettipalstat on kamalia - minä en ole sieltä löytänyt kuin kuraa :(

    • t5yettfhg

      Mitäs, jos kuitenkin opettelisit elämään itsesi kanssa ensin?
      Tarkoitan siis hetkiä, jolloin olet yksin - no et tosin kerro aloituksessasi, onko teillä lapsia, mutta jos onkin, niin eivät he kanssasi ole samalla tavoin kuin ollessanne perhe.

      Omasta erosta on jo vuosia eikä minulla edelleenkään ole uutta kumppania. Elän yhdessä teini-ikäisen tyttäreni kanssa, hän on säännöllisesti isänsä luona viikonloppuisin, kuten nytkin. Kun tyttö on isällään, touhuilen omiani - ja kuten tällä hetkellä, olen yksin kotona ja huilaan työviikon jälkeen. Aika harvoin tulee hetkiä, että kaipaisin 24/7-parisuhdetta... Eikä tämä johdu siitä, että entinen suhde olisi ollut "syvältä". Uskon vain kaikelle olevan aikansa ; nyt ykkösasiani on olla hyvä ja kannustava äiti. Onhan minulla jotain säpinääkin elämässäni, mutta ei mitään, minkä haluaisin tuoda esim. tyttärelleni tiedoksi.

      Itselle on nimenomaan uutta näkökulmaa elämään antanut yksin olo - ei se tarkoita yksinäisyyttä, vaan aikaa olla itsensä kanssa ja miettiä, mitä oikeasti haluaa.

    • VastaEronnutMies54

      Seurustelepas vain jonkin aikaa oman Nyrkki-Kyllikkisi kanssa. Vai etkö osaa itse pestä pyykkiä ja astioita? Onhan niihin jo koneet keksitty. Ruuankin tosimies saa suuhunsa. Jopa itse tehtynä. Pelkäätkö omia ajatuksiasi? Onko niitä yleensäkään?

    • Noeikiitos

      Jotenkin kuulostaa siltä että on hirveä kiiru uuteen suhteeseen-mutta miksi ihmeesssä? Vältä uudet sudenkuopat kun et ole enää poikanenkaan iältäsi. Taidat kaivata huushollerskaa ja seksiseuraa. Turha hätäillä-naiset eivät ryntää enää 55 passaamaan miehiä ja haluavat vain seuraa silloin tällöin ja itsenäisyytensä, Vaikutat roikkujalta,,

    • pitääolla30-35

      Sun kohdalta juna meni jo , 55v vanha kuppe ,10vuoden päästä eläkeläänen, ei tuolaasta vaaria kukaan huoli, irtonumeroita saat, jos et ole vaativainen.

    • 2kissaa

      Mene sinne, missä sun ikäiset naiset on, teatterissa, konserteissa, joogassa jnem

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe