ymmärrätkö sen mies

mitentaistelenvastaan

Että kesti niin kauan toipua sinusta, enkä koskaan toipunut. Nyt olet taas sekoittamassa pakkaa kovaa kyytiä... kyllä sen kortin haluaisin katsoa edes niillä ehdoilla mitkä meille suoraan. Jokin tarkoitushan tällä kaikella täytyy olla.

36

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi_mies_monista

      Täällä kun ei voi millään tunnistaa kenelle menee jos ei ole ilmiselvää tunnistetta. Häneĺle sanoisin, että haluaisin kuulua elämääsi.

      • komppaaja

        Olen niin samaa mieltä kanssasi. Siis tuosta tunnistamisesta.

        Moni tuntuu kirjoittavan siihen tyyliin, että on varma toisen täällä olosta ja varma siitä, että toisen kyllä tunnistaa, mutta ei se tosiaankaan mene niin.


      • huhhahheijarommiapullo

        mites sulla hei on noin mielipide muuttunu, sähän oot se joka on rakastanu ja kaivannu palstojen naiset läpitte eikä tehny tiukkaakaan, tajusikko asian ku huomasit sen ihmises jättäneen sut palstoille meuhkaamaan akkain kanssa. :))


      • yksi_mies_monista
        huhhahheijarommiapullo kirjoitti:

        mites sulla hei on noin mielipide muuttunu, sähän oot se joka on rakastanu ja kaivannu palstojen naiset läpitte eikä tehny tiukkaakaan, tajusikko asian ku huomasit sen ihmises jättäneen sut palstoille meuhkaamaan akkain kanssa. :))

        Yhtä naista täällä kaipaan ja olen kaivannut koko ajan, että äläppä luule tietäväsi!


      • voipiolla
        yksi_mies_monista kirjoitti:

        Yhtä naista täällä kaipaan ja olen kaivannut koko ajan, että äläppä luule tietäväsi!

        mutta sehän ei estänyt pelehtimistäsi muitten naisten kanssa.


      • yksi_mies_monista
        voipiolla kirjoitti:

        mutta sehän ei estänyt pelehtimistäsi muitten naisten kanssa.

        En ole pelehtinyt muiden naisten kanssa. Joten lopeta syyttely.


      • anna_olla
        yksi_mies_monista kirjoitti:

        En ole pelehtinyt muiden naisten kanssa. Joten lopeta syyttely.

        Turha tuon kanssa on jäädä jankkaamaan. AIna välillä tulee puskista syyttelemään.


      • silleoiskantsinu

        varmaan joskus puhua sit.


      • Vaikeauskoa

        Ainaisella poissulkemisella ja puhumattomuudella tulee päinvastaiseen johtopäätökseen.


      • yhdellemiehellemonista

        tärkein elämän peruspilareista on rehellisyys ja jos se jo täällä sakkaa niin se sakkaa silloin kaikessa muussakin.


      • yksi_mies_monista
        yhdellemiehellemonista kirjoitti:

        tärkein elämän peruspilareista on rehellisyys ja jos se jo täällä sakkaa niin se sakkaa silloin kaikessa muussakin.

        Hänelle jota kaipaan olen ollut aina rehellinen joten älä lässytä kun et mistään mitään tiedä.


      • älänyjaksamesoo
        yksi_mies_monista kirjoitti:

        Hänelle jota kaipaan olen ollut aina rehellinen joten älä lässytä kun et mistään mitään tiedä.

        kyllähän sut täällä palstapelleksi tunnistetaan, ja se, et mä en oo toi edellinen.


      • ihmeellinentulkinta
        älänyjaksamesoo kirjoitti:

        kyllähän sut täällä palstapelleksi tunnistetaan, ja se, et mä en oo toi edellinen.

        Sekö tekee pelleksi jos ikävöi ihmistä jota rakastaa???


      • eivaanse
        ihmeellinentulkinta kirjoitti:

        Sekö tekee pelleksi jos ikävöi ihmistä jota rakastaa???

        miten täällä käyttäytyy.


      • OnkoSullaIPtTiedossa
        eivaanse kirjoitti:

        miten täällä käyttäytyy.

        Mistä sä kenenkin käyttäytymiset tiedät? Eiks aika moni käyttäydy täällä ihan vaan anonyymisti.


      • miksetusko
        älänyjaksamesoo kirjoitti:

        kyllähän sut täällä palstapelleksi tunnistetaan, ja se, et mä en oo toi edellinen.

        Miksi jankkaat? Kun ei ollu Hannu niin ei ollu.


      • mistässinäsen
        miksetusko kirjoitti:

        Miksi jankkaat? Kun ei ollu Hannu niin ei ollu.

        voit tietää ettei ollut se hannu, samaa sinä jankkaat joka paikkaan, minä taas luulen että se oli juurikin se hannu vaikken tarkoittamasi hlö olekaan.


      • hannumikähannu
        miksetusko kirjoitti:

        Miksi jankkaat? Kun ei ollu Hannu niin ei ollu.

        se sinun mustasukkaisesta kieltämisestäsi miksikään muutu.


      • hannusonmuualla
        hannumikähannu kirjoitti:

        se sinun mustasukkaisesta kieltämisestäsi miksikään muutu.

        Satun tietämään 100% etten ole Hannu.


      • sorppavaan
        hannusonmuualla kirjoitti:

        Satun tietämään 100% etten ole Hannu.

        susta ei ollukkaan kyse.


      • miksetusko
        mistässinäsen kirjoitti:

        voit tietää ettei ollut se hannu, samaa sinä jankkaat joka paikkaan, minä taas luulen että se oli juurikin se hannu vaikken tarkoittamasi hlö olekaan.

        Tiedän koska Hannu ei ole koskaan ollut täällä. Ja jos yks_mies_monista USEAAN kertaan toisti, ettei ole toiminut kuten byllis väittää niin silloin se ei ole se.


    • sen_reitin_kulkenut

      Ei pidä taistella vastaan, eikä kieltää tunteitaan, ei se auta mitään. Pitää käydä ne tunteensa läpi (vaikka sitten yksin), hyväksyä ne, ja ajan kanssa se helpottaa.

      Itse pääsin eteenpäin nimenomaan pitkän ajan kuluessa. Välillä tuli takapakkiakin, ja mietin, että onko tää lopun ikääni nyt tätä. Mutta ei, onneksi vähitellen huomasin edistystä tapahtuvan, ja harva ihminen varmaankaan jää pysyvästi siihen toipumattomaan olotilaan.

      Joskus tuossa tilanteessa oma pää saattaa tehdä tepposet sen "tarkoituksen" pohtimisen kanssa. Sitä miettii, että tämän on pakko olla jotain "elämää suurempaa". Mutta ei se ole elämää suurempaa, se on nimenomaan elämää - elämä nyt vain on sellaista, ja tarkoitus mitä luultavimmin on kasvu ihmisenä.

    • ajatuksiajatekoja

      Ei ole minulta.. En kaipaa ketään.

    • lookalike

      Latharvaljakkala tuuraa lotharia.

    • kaikellaOnTarkoitus

      minä en ole toipunut sinusta nainen....tuskin toivunkaan.

    • miesvastaa1

      Niin haluan minäkin katsoa sen kortin. M->N.

    • TämäAlta

      Olen ajatellut sinua niin usein, että nykyään kuulut arkielämääni, kuten syöminen ja nukkuminen. Olet osa elämäni tietämättäsi. Olen hyväksynyt jo hyvän aikaa sen että osa minusta jäi luoksesi, joka kulkee univerumissa sinun askeleitasi etsien. Olen säilyttänyt meistä kaiken, minkä koen osana meidän silloisen rakkauden.
      Jos tämä minulle oli.

    • Niinhänseon

      Kaikki ottaa oman aikansa.

    • seisoomillajaloilla

      Ahdistavaa naisesta jos mies jää nii muka ettei toivu, silloin nainen ei halua olla missään yhteydessä.

    • Paskat.kortit

      Ei taideta meille suora mitään...

    • VoisitkoTarkentaa

      Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat pakan sekoittamisella? Koska nähtiin viimeksi? Anna tarkka päivä.

      • aikaTarkkaTuossa

        viime viikolla. tutussa paikassa.


    • Vanhasanonta

      Joka on epärehellinen pienessä, on sitä suuressakin.

    • eijaksaeeslukee

      Palatahörhöt.

    • Ajatustenvirtaa

      Toivottavasti toivut joko hänen kanssa tai itsesi kanssa. Tsemiä!rtaa

      • Ajatustenvirtaa

        Tai tietenkin jonkun muun vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe