YLE/sanoma vs. syyttäjä - Aarnion keissi

Kumpi_voittaa

Onnistuuko YLE ja sanoma pesemään Aarnio syyttömäksi?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari.pientä.sanaa

      vaihda palstaa

    • määmy

      E. O löydyttävä suuremman tahon frendei.
      Mikäli Aarnio todetaan syyttömäks, saa hän muhkeet korvaukset vankilaajastaan.

      • Kumpi_voittaa

        No joo, luulin että ei joka kysymykseen tarvitse liittää tekstiä "määmy älä vaivaannu".

        Mutta sanottakoon se nyt selkeästi; määmy nimimerkki, viet minulta ja kaikilta muiltakin hermot, ÄLÄ vastaa, koskaan, ikinä, pidä jokainen ajatuksesi omana tietonasi, kiitos!


      • määmy

        Määmy stikkaa sulle virtuaalisen nenäliinan. Sori, toi oliki pesemätön kestovaippa.


      • Kumpi_voittaa
        määmy kirjoitti:

        Määmy stikkaa sulle virtuaalisen nenäliinan. Sori, toi oliki pesemätön kestovaippa.

        No ei tässä nyt itketä sentään että pidä nenäliinat hyvänäsi, mutta että saisi rauhassa kirjoitella palstalle, oisko se liikaa pyydetty? Kukaan ei voi sietää sinun kirjoitustyyliäsi eikä habitustasi jonka se tuo mieleen, jätän sanomatta mitä se tuo mieleen. Vähimmilläänkin se aiheuttaa ihottumaa ja pahan olon, joten pyydän kauniisti vaikka virtuaalisesti polvillani; älä vastaa mihinkään minkä voisit kuvitella minun kirjoittamaksi viestiksi, ja kun käytän eri nimimerkkejä, et voi tietää kuka milloinkin olen; siis ole vastaamatta jokaiseen ml-palstalla tehtyyn aloitukseen, ja lopetukseen ja siltä väliltä, siis ja siirry tällä päivämäärällä petankki-palstalle: ja pysy siellä!


      • määmy
        Kumpi_voittaa kirjoitti:

        No ei tässä nyt itketä sentään että pidä nenäliinat hyvänäsi, mutta että saisi rauhassa kirjoitella palstalle, oisko se liikaa pyydetty? Kukaan ei voi sietää sinun kirjoitustyyliäsi eikä habitustasi jonka se tuo mieleen, jätän sanomatta mitä se tuo mieleen. Vähimmilläänkin se aiheuttaa ihottumaa ja pahan olon, joten pyydän kauniisti vaikka virtuaalisesti polvillani; älä vastaa mihinkään minkä voisit kuvitella minun kirjoittamaksi viestiksi, ja kun käytän eri nimimerkkejä, et voi tietää kuka milloinkin olen; siis ole vastaamatta jokaiseen ml-palstalla tehtyyn aloitukseen, ja lopetukseen ja siltä väliltä, siis ja siirry tällä päivämäärällä petankki-palstalle: ja pysy siellä!

        Tarjoon helppoo kikkaa: Paksu tussi & ain ku näät mun palautteen, viivaa yli.
        Mä e ala funtsii, kuka snarklaa minki aloitukse takaa


      • Kumpi_voittaa
        määmy kirjoitti:

        Tarjoon helppoo kikkaa: Paksu tussi & ain ku näät mun palautteen, viivaa yli.
        Mä e ala funtsii, kuka snarklaa minki aloitukse takaa

        Snarklaa? Haista vittu! Kukaan tommosta mongerrusta ees halua ymmärtää! Viivaa itse yli kaikki minkä tällä palstalla näet. Sovitaan että horiset tänne 2090 jolloin toivottavasti kukaan muu meistä ei ole enää hengissä. Muut sukupolvet saa luvan pärjätä sun kanssa.


      • määmy
        Kumpi_voittaa kirjoitti:

        Snarklaa? Haista vittu! Kukaan tommosta mongerrusta ees halua ymmärtää! Viivaa itse yli kaikki minkä tällä palstalla näet. Sovitaan että horiset tänne 2090 jolloin toivottavasti kukaan muu meistä ei ole enää hengissä. Muut sukupolvet saa luvan pärjätä sun kanssa.

        Snarklaa, sori tarkoitin snorklaa. Snarklaa viittaa kuorsaamiseen.

        Sun o duunattava gallu pitääks mun häipyy palstalt or not.
        Siin o se kelju jutska, sä oot myöntäny skrivaavas eri nikeil. Mikäli tulos ois
        Ei 10
        Jaa 11
        Tost pitää laskee näköisyyselementti, et sä oot kymmenen Jaa äänen takana.


      • ja.haista.samalla
        määmy kirjoitti:

        Snarklaa, sori tarkoitin snorklaa. Snarklaa viittaa kuorsaamiseen.

        Sun o duunattava gallu pitääks mun häipyy palstalt or not.
        Siin o se kelju jutska, sä oot myöntäny skrivaavas eri nikeil. Mikäli tulos ois
        Ei 10
        Jaa 11
        Tost pitää laskee näköisyyselementti, et sä oot kymmenen Jaa äänen takana.

        En ymmärtänyt mitään, eikä kukaan muukaan, joten häivy! Yksinkertaisesti häivy!


      • parisanaasinulle
        ja.haista.samalla kirjoitti:

        En ymmärtänyt mitään, eikä kukaan muukaan, joten häivy! Yksinkertaisesti häivy!

        Hakeudu hermojesi kanssa hoitoon. Saisit olla kiitollinen, et joku kirjoittaa tänne. Sinun Iltalehti-aloitukset on muutenkin tylsiä. Yleensä kommentoi otsikoita vitutustasi purkaen tosi lapselliseen tapaa. Olet kuin myrkyn niellyt tai syljet jotain ällöttävää. Oletko luonteeltasi täysi paska, vai pidätkö juttujasi normaalina. Mikset vois häipyä itse, koska karkotat kaikki muut pois. Ei tämä palsta ole sinun yksityisomaisuutta.


      • hiltonrunoilija
        parisanaasinulle kirjoitti:

        Hakeudu hermojesi kanssa hoitoon. Saisit olla kiitollinen, et joku kirjoittaa tänne. Sinun Iltalehti-aloitukset on muutenkin tylsiä. Yleensä kommentoi otsikoita vitutustasi purkaen tosi lapselliseen tapaa. Olet kuin myrkyn niellyt tai syljet jotain ällöttävää. Oletko luonteeltasi täysi paska, vai pidätkö juttujasi normaalina. Mikset vois häipyä itse, koska karkotat kaikki muut pois. Ei tämä palsta ole sinun yksityisomaisuutta.

        ML-palsta lienee nykyään avohoitopotilaiden sijoituspaikka ja kun lääkäri ei ole tarkastamassa lääkkeiden syöntiä, tulos on häirikön synty


    • Luolamadonna

      Aarnio pesi kätensä puhtaaksi Hesen miestenvessassa.

      Sitä se koppi teettää.

      (Li tulee takaisin! Että olinkin kyllästynyt näihin stnan savolaisiin sarvijaakkoihin ja stubutuksiin - naurua)

      • Luolamadonna

        Luolamadonna, miksi pelkäät valtionvelkaa?

        - En minä valtionvelkaa pelkää, vaan absurdeja rajoja sen oton määrälle suhteessa bkt:n

        (Hihitystä)


      • poliittiset_broilerit

        .

        "Sano sinäkin jyrkkä #EI# poliittisille broilereille :) " Laillisuutta

        har!11

        .


      • Luolamadonna
        poliittiset_broilerit kirjoitti:

        .

        "Sano sinäkin jyrkkä #EI# poliittisille broilereille :) " Laillisuutta

        har!11

        .

        Jos on kyseessä jotain sinuun poliittisiin mielipiteisiin liittyvää, sanon jes, voit har-mies imeä sykkivää :)

        (Kihitystä)


      • anarkokomut---
        Luolamadonna kirjoitti:

        Jos on kyseessä jotain sinuun poliittisiin mielipiteisiin liittyvää, sanon jes, voit har-mies imeä sykkivää :)

        (Kihitystä)

        .

        "Anarkokomut ja islamistit ovat jo tarpeeksi riehuneet on saatettava rajalle ystävällisesti :)"

        har!1

        .


      • ei.natseille
        anarkokomut--- kirjoitti:

        .

        "Anarkokomut ja islamistit ovat jo tarpeeksi riehuneet on saatettava rajalle ystävällisesti :)"

        har!1

        .

        miksi? johan se tuhotun perliinin muodossa, joista on loistavia värikuvia olemassa, nähtiin ettei maailma enää suvaitse fasismia.

        oih, kun sen ois tuhonnut plutonium-gallium alley..... sen tuhosi sen kurja liittolainen, nipponi.

        jos nyt joku vähän islamia pistää yhtäkkiä kehiin, mitä se haittaa, ei mitään. annetaan kaikkien kukkien kukkia. paitsi tyhmän fasismin, jotka näyttävät jo ulkoapäin niin naurettaville käsi ojossa. lisää mamuja kehiin vaan, ei me haluta olla mitään juntteja.


      • hahahahhhhaaaaahhaa
        ei.natseille kirjoitti:

        miksi? johan se tuhotun perliinin muodossa, joista on loistavia värikuvia olemassa, nähtiin ettei maailma enää suvaitse fasismia.

        oih, kun sen ois tuhonnut plutonium-gallium alley..... sen tuhosi sen kurja liittolainen, nipponi.

        jos nyt joku vähän islamia pistää yhtäkkiä kehiin, mitä se haittaa, ei mitään. annetaan kaikkien kukkien kukkia. paitsi tyhmän fasismin, jotka näyttävät jo ulkoapäin niin naurettaville käsi ojossa. lisää mamuja kehiin vaan, ei me haluta olla mitään juntteja.

        Ehdottomasti monikulttuurisuuden puolesta, sanoo tämä! Sitä vastustavat vain Corolla-amikset karvanoppineen, ja muut kouluttamattomat pelkääjät, jotka eivät ole nähneet mitään Siilinjärven ulkopuolella :D


    • nimimerkitönj

      Lääkelehtinen on persukomukka. :/

    • Oikeustoimittaja

      Monet tuomarit on median perseennuolijoita. Tämä tuli selväksi viimeistään Auerin jutussa. Eli YLE saattaa voittaa syyttäjän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe